۶ ایده بدرد بخور برای تیشرت تبلیغاتی
بهترین ایده برای تیشرت تبلیغاتی
یکی از بهترین روشهای تبلیغات و بازاریابی، برای صاحبان مشاغل استفاده از تیشرت تبلیغاتی است، ۶ ایده بدرد بخور برای تیشرت تبلیغاتی، بهعنوان یکی از روشهای بازریابی پیشرفته است که بهکارگیری آن میتواند، در چگونگی ارائه مناسب تبلیغ ما به افراد بسیار مفید و مؤثر باشد.
اگر شما صاحب شغل و کسب و کار کوچک یا بزرگی هستید، بهعنوان مدیر یک مجموعه باید، همیشه بهدنبال راهی برای ترویج و شناسایی محصول و خدمات خود بهدیگران باشید. استفاده از تی شرت تبلیغاتی بهعنوان یک لباس کار، یکی از گزینههای تبلیغی جذاب است، که میتواند در حافظه مشتریان بهشکل یک لباس تبلیغاتی، تا مدت طولانی باقی بماند. در این مطلب ما را همراهی کنید، تا درباره جنس تی شرت تبلیغاتی مناسب و اهمیت استفاده از آن، ایدههای جذاب و بهدرد بخور در ارتباط با این نوع از تیشرت کار و همچنین معرفی یک مرکز خرید معتبر برای تهیه تی شرت تبلیغاتی بیشتر صحبت کنیم.
برای خرید عمده تیشرت تبلیغاتی در تهران به فروشگاه دوخت بادگار مراجعه کنید
اهمیت استفاده از تبلیغات پوشیدنی
با استفاده از تیشرت کار تبلیغاتی میتوان، بهطرز قابل توجهی به رونق کسب و کار کمک کرد. پوشیدن این محصولات بهوسیله افراد سبب میشود، مجموعه، نام تجاری، برند و لوگوی شما در معرض دید عموم مردم قرار بگیرد. هنگامی که افراد تی شرت کار خود را با نام و مشخصات برند شما میپوشند، این تی شرت های تبلیغاتی، یک روش بازاریابی بسیار عالی است، که که میتواند طیف وسیعی از مخاطبان مختلف را، برای کسب و کار خود بدون زحمت بهدست آورند.
جنس تیشرت تبلیغاتی جودون
حتماً تاکنون درباره جنس تیشرت جودون چیزهایی را شنیدهاید. پارچه جودون با توجه جنسی که دارد، دارای بافتی دون دون و لوزی لوزی است، که وجود روزنه ای در آن سبب گردش هوا در لباس شده و که این امر کاهش تعریق و خنک شدن فرد را در پی خواهد داشت. نخهای متفاوتی در تولید این پارچه استفاده میشود، که نخ پنبه نخ اصلی بوده، که ممکن است برای افزایش ضخامت و مقاومت پارچه، از الیاف مصنوعی هم در ترکیب آن استفاده شود. از این پارچه پرکاربرد و بادوام، برای تولید انواع تیشرت های کار و تیشرتهای اسپرت، که همان تیشرت جودون پسرانه است استفاده میشود.
انواع مدل تی شرت جودون
این مدل از تیشرت را، در رنگهای بسیار متنوع و زیبا و در انواع مدل یقهای مختلف بهصورت یقه هفت، یقه گرد، یقه دیپلمات، سه دکمه یقهدار و بدون دکمه تولید میشوند. اما تیشرت جودون یقهدار که معمولاً دارای سه دکمه است، بهدلیل ظاهر زیبا، شیک و رسمی که دارد، بیشتر بهعنوان یک تیشرت کار و لباس کار فصل گرما از آن استفاده میشود. شکلها و پیامهای تبلیغی را میتوان بر روی آستین، یقه، سینه و پشت تی شرت چاپ کرد، تا در معرض دید قرار بگیرد.

بررسی۶ ایده بدرد بخور برای تی شرت تبلیغاتی
۱- ظاهر زیبا و جذاب در زمان ارائه هدیه
کیفیت اصلی مهم و اساسی برای هر محصولی است. اما داشتن ظاهری زیبا ظریف و رنگارنگ در بسته بندی جذاب میتواند، مشتری را به سمت محصولی که برای او هدیه کردهاید جذب کند و ناخود آگاه آن را ارزشمند ببیند.
۲- در زمان رویاروی با مشتریان، حتی مشتریان غیر فعال، تی شرت تبلیغاتی را بههمراه داشته باشید
برای فروش محصولات گران قیمت و با داشتن مشتریانی با رده بالا، استفاده چنین هدیه تبلیغاتی برای تحت تأثیر قرار دادن نظرات آنها، با این نوع از تبلیغات معنادار بسیار مؤثر خواهد بود. یا ممکن است مشتریانی که بهطور منظم زمانی از شما خرید میکردند را از دست داده باشید، هدیه دادن با یک لباس تبلیغاتی، احتمال جذب دوباره آنها زیاد است.
۳- در شبکههای اجتماعی مسابقه برگزار کنید و تی شرت را برای شرکت کنندگان در رویدادهای مختلف ارسال کنید
با سایتهای اجتماعی، برای بالا بردن سطح آگاهی عمومی مخاطبان میتوان، بهوسیله آنها مسابقاتی را برگزار کرد و این محصول را به آنها هدیه داد. با شرکت کردن در نمایشگاههای تجاری و رویدادهای تجاری و با رایزنی و صحبت با مدیران این مجموعهها، از آنها بخواهید در هنگام خوش آمد گویی یا پذیرایی از مهمانان، تی شرت کار تبلیغاتی شما را بر تن داشته باشند. این امر در رویدادهای خیریهای میتواند بسیار تأثیرگذار باشد.
۴- کارکنان شما تیشرتها را بر تن داشته باشند و همزمان با تبلغ محصولی جدید هدیه داده شود.
پوشیدن این لباس کار برای کارکنان، زمانی که بهصورت یک کمپین تبلیغاتی به خیابان میروند میتواند، هوشمندانه برروی مشتریان اثر بگذارد. هر زمان محصولی جدید را تبلیغ و عرضه میکنید، هدیه این نوع از تیشرت کار به مشتریان، ایدهایی بسیار خوب خواهد بود.
۵- هدیه تی شرت به اعضای سازمانها و مخاطبان خاص خود
اعضای سازمانهای که، در محیط مناسبی مشغول به کار میباشند، معمولاً با صاحبان دیگر مشاغل هم سر و کار دارند. با استفاده از چنین روابطی میتوانید، شبکه کاری و تبلیغاتی خود را گسترش دهید. این محصول واقعاً با داشتن ارزشهای کاربردی خوب، باید بتواند مخاطبان اصلی را هدف قرار بدهد.
۶- میتوان هدیهای بسیار مناسب برای مشتریانی باشد، که ممکن است به هر دلیلی از خدمات ما ناراضی بودهاند
با یک حرکت خوب و هوشمندانه میتوانید، بهمیزان زیادی بعضی از تجربههای بد را از یادها ببرید. در صورت لزوم با استفاده از فضای مجازی، تأسف خود را نسبت به نارضایتی آنها اعلام کنید و اگر مشتری خوبی دارید که برای ابراز شکایت از خدمات شما تماس گرفت و میخواهد، یقین حاصل کند که مشکل رفع خواهد شد، شما هم به نشانه تشکر از صبور بودن آنها یک تیشرت تبلیغاتی هدیه بدهید.
چگونه تیشرت تبلیغاتی خوب و مناسبی تهیه کنیم؟
همه میدانیم که اعتبار و خوشنامی یک فروشگاه، تا حد زیادی گویای کیفیت محصولات آن خواهد بود. حال برای اینکه با خیالی آسوده بتوانید، تی شرت تبلیغاتی مرغوب و با کیفیتی را برای انجام فعالیتهای تبلیغی سازمان، شرکت و.. خود تهیه کنید، ما به شما فروشگاه ایمن گستر دانیال را پیشنهاد میدهیم. این فروشگاه معتبر و خوشنام، در دو شعبه واقع در تهران، سالهاست در عرصه تولید و عرضه لباس کار مردانه، لباس کار زنانه، لباس کار فصل گرما، و همچنین تولید انواع تیشرت جودون، تیشرت جودون یقه دار و تیشرت تبلیغاتی، بهصورت کلی و جزئی فعالیت میکند.
تی شرتهای تبلیغاتی تولید شده در این مجموعه معتبر، با پارچه جودون بسیار عالی و کیفیت نخ پنبه بالا تولید شده و برای چاپ تبلیغات بر روی آنها از بهترین و مجهزترین دستگاههای چاپ بر روی آنها استفاده میشود. تمامی محصولات این مجموعه کم نظیر، بهطور مستقیم از تولیدی و بدون واسطه وارد فروشگاه شده و بهدست مشتریان عزیز میرسد. در صورت عدم مراجعه حضوری به فروشگاههای ما به هر دلیلی، شما میتوانید با استفاده از وب سایت و پیج اینستا گرامی این مجموعه، از تمامی کالاها و محصولات همراه با قیمت آنها دیدن فرمایید. در صورت تمایل با کارشناسان ما تماس گرفته و اطلاعات بیشتری را از آنها کسب نمایید و سفارش خرید خود را بهصورت کلی و جزئی انجام دهید. خوشبختانه دوخت یادگاردر طول این سالها توانسته است، اعتماد مشتریان زیادی را در سراسر ایران بهخود جلب نماید، و همواره قدردان این اعتماد است. سفارش شما در کمترین زمان ممکن و با بهترین شیوه، به هر نقطهای از ایران ارسال خواهد شد.
در پایان باید یادآوری کنیم، که یک تی شرت تبلیغاتی، با چاب برند و لوگو بر روی آن میتواند، یک مهره حیاتی برای تبلیغات کسب و کار شما باشد. این لباس کار در واقع، لباسی یک دست بهمنظور انسجام نیروی کار شما و متحدالشکل کردن آنها و ایجاد ظاهر منظم و زیبا به محیط کار است که، همچون یک بیلبورد متحرک برای صاحبان کسب و کارها عمل خواهد کرد و بسیار مؤثر هم خوهد بود.
چرا بايد اين نكات مهم را درباره طراحي سايت بدانيم ؟۱.اهرم سلسله مراتبي بصري نكات مهم طراحي سايت - اهرم سلسله مراتبي بصري هر صفحه داراي سلسله مراتب بصري است. اگر با مفهوم اين عبارت آشنا نيستيد ما تعريف آن را در اينجا براي شما آوردهايم: طراحان وب از سلسله مراتب بصري استفاده ميكنند تا توجه بازديدكنندگان را به سوي عناصر مهم هدايت كنند. طرح وب شامل موقعيت (بالا و پايين صفحه)، اندازهها (بزرگ يا كوچك)، تصاوير (ويديو، تصاوير، نمادها) و كنتراست (رنگ و فضاي سفيد) است. ۲.استفاده از يك عنوان توصيفي و كليدي در صفحه اصلي نكات مهم طراحي سايت - عنوان توصيفي و كليدي عنوان در بالاي صفحه اصلي قرار دارد و ميتواند توصيفي يا غيرتوصيفي باشد. در صورت توصيفي نبودن بازديدكننده ممكن است نتواند به اولين سوال خود يعني «آيا من در جاي مناسب هستم؟» پاسخ دهد. همچنين عنوان توصيفي براي استفاده از كلمه كليدي هدف و نشان دادن ارتباط است. بسياري از بازاريابان يك عنوان زيركانه يا مبهم مينويسند. اما روشن و واضح بودن عنوان يك روش هوشمندانهتر است. بهتر است به جاي نوشتن يك عنوان جالب اما مبهم يك عنوان توصيفي بنويسيد. ۳.فراخواني براي اقدام را در بالاي صفحه قرار ندهيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني براي اقدام بازديدكنندگان ممكن است وقت بيشتري را در صفحه وبسايت شما بگذرانند اما اين بدان معني نيست كه آماده اقدام و يا خريد هستند. فراخواني براي اقدام معمولا در پايين صفحه انجام ميشود. طي يك تحقيق كه 25 ميليون بازديدكننده را مورد تجزيه و تحليل قرار داد دريافتيم كه بيشتر درگيريها در زير صفحه اتفاق ميافتد. تنها به اين دليل كه محتواي موجود در بالاي صفحه قابل مشاهده است لزوما به اين معنا نيست كه موثرترين مكان براي فراخواني مخاطب است. ۴.يك صفحه طولاني بسازيد كه به تمام سوالات بازديدكنندگان پاسخ دهيد پيكسلهاي بيشتر يعني فضاي بيشتر براي پاسخ به سوالات، پرداختن به اعتراضات و افزودن شواهد حمايتي. اگر بازديدكننده پاسخي براي يك سوال مهم پيدا نكند به راحتي تا پايين صفحه حركت ميكند و زماني كه راضي شد خواندن را متوقف ميكند. ۵.نمايش يك چيز در يك زمان مشخص نكات مهم طراحي سايت - نمايش يك چيز در يك زمان مشخص چيزي كه معمولا بيشتر مشتريان در هنگام شروع پروژه طراحي وب به ما ميگويند معمولا اين جمله است: «من يك طراحي تميز و مدرن را دوست دارم.». بازديدكنندگان فضاي آشفته را دوست ندارند. درواقع آنها فضاي سفيد را دوست ندارند بلكه پيچيدگي بصري كم را دوست دارند. در سال 2012 گوگل تصميم گرفت كه بداند چه وبسايتهايي از نظر بازديدكنندگان زيبا هستند. اين يك مطالعه درمورد سادگي با يك نام بسيار پيچيده بود: «نقش پيچيدگي بصري و نمونهسازي اوليه درمورد برداشت اول از وبسايتها: تلاش در جهت درك احكام زيباييشناسي». آنها در اين تحقيق دريافتند كه طرحهاي پيچيده كمتر به عنوان زيبايي درك ميشوند. ۶.طرحبندي استاندارد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - طرحبندي استاندارد همان تحقيق گوگل نشان داد كه نمونه اوليه بالاي صفحه نيز با زيبايي درك شده ارتباط دارد. به عبارت ديگر از طرحهاي عجيب و غريب در ابتداي صفحه استفاده نشده و وبسايتي كه از استانداردها پيروي كرده است بيشتر مورد استقبال قرار گرفته است. سايتهايي كه به عنوان زيباترين سايتها محسوب ميشوند داراي نمونههاي اوليه بالا و همچنين پيچيدگي بصري كم هستند كه هر دو اين موارد ساده و تميز كار شدهاند. اين بسيار خوب است كه شما برند خود را متمايز كنيد اما درمورد چيدمان سايت بهتر است كه ساده عمل كنيد. ۷.از فضاي كاذب انتهاي صفحه بپرهيزيد وبسايتهاي مدرن بازاريابي به ويژه صفحات فروش اغلب با بلوك صفحه ساخته ميشوند. اين بلوكها رديفهايي از محتوا هستند كه اغلب با يك تصوير در يك طرف و متن در طرف ديگر در يك ستون واحد جريان مييابند. در اينجا يك تصوير از صفحه سرويس معمولي در وبسايت توليد سرب آورده شده است. همانطور كه در نمودار نشان داده شده است پاورقي از رنگ پسزمينه تيرهتري برخوردار است، بنابراين بسياري از سايتها اين كار را انجام ميدهند. ۸.از طرح كشويي يا چرخان خودداري كنيد اين طرحها سالها محبوب بودند و مشتريان آنها را دوست دارند. اما مشكلي كه وجود دارد اين است كه بازديدكنندگان ممكن است فقط اولين اسلايدها را ببينند. مطالعات زيادي صورت گرفته كه به همين نتيجه رسيدهاند و دريافتهاند در اين نوع طرحها اسلايدهاي بعدي كمتر ديده ميشوند و تماس يا اقدام به كليك كرد برروي اين اسلايدها تقريبا بعيد است. اين طرحها ممكن است محبوب باشند اما استفاده از آنها براي سياست داخلي خوب است نه براي بالا رفتن نرخ بازديدكنندگان. ۹.از استفاده از زبانه و آكاردئونها خودداري كنيد بهتر است از زبانهها و جعبه محتواي قابل گسترش استفاده نكنيد. با دانستن اينكه 76 درصد از بازديدكنندگان در حال اسكن هستند ميتوانيد همه چيز را در معرض ديد آنها نگه داريد و از اين طريق مطالب خود را بيشتر به آنها نمايش دهيد بدون اينكه نياز به كليك كردن براي آشكار كردن چيزي باشد. شما در وبسايت آمازون نيز هيچ كدام از اين زبانهها و آكاردئونها را مشاهده نخواهيد كرد. به خاطر داشته باشيد كه خواندن سريع بسيار راحتتر از كليك كردن است. اگر بازديدكننده مجبور باشد هدف خود را كليك كرده يا برروي زبانه كليك كند تا قادر به مشاهده چيزي باشد كمتر احتمال دارد كه آن را ببيند. تصاوير در اينجا بياييد كمي به نكات مربوط به تصاوير بپردازيم: ۱۰.از تصاوير افراد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از تصاوير افراد چهرهها تصاويري منحصر به فرد و قدرتمند هستند. از زمان به دنيا آمدن ما به چهرههاي ديگر بيشتر نگاه ميكنيم. قدرت مغناطيسي تصاوير افراد در طراحي وبسايت بسيار مفيد است. چهرهها توجه را جلب ميكنند. مطالعه موردي معروفي نشان ميدهد كه نتايج حاصل از تركيب چهره و توصيفات در يك صفحه فروش بسيار چشمگير است. ۱۱.اما از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد يك زمان و مكان براي عكسهاي ذخيره شده وجود دارد، اما بهتر است از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد. آنها هرگز احساس واقعي بودن ندارند و بنابراين موجب جلب اعتماد نخواهند شد. شركتها به دليل كيفيت بالا براي استفاده از عكسهاي ذخيره شده وسوسه ميشوند. اما بازديدكنندگان شما بيشتر به واقعيت اهميت ميدهند. آنها درواقع ترجيح ميدهند افراد واقعي را ببينند. ۱۲.از چهرهها به عنوان نشانه استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از چهرهها به عنوان نشانه تصاوير افراد فرصتي ويژه براي توجه بازديدكنندگان به شما ميدهد. يك محقق به نام جيمز نسيم طرحهايي را به 106 نفر نشان داد و پس از آن به قدرت چهرهها در موقعيتهاي مناسب پي برد. چهرهها قدرت اين را دارند كه توجه بازديدكنندگان را به سمت ساير عناصر سوق دهند. يك مطالعه مشهور با استفاده از چهره كودك صورت گرفته است، وقتي كودك به دوربين نگاه ميكند بازديدكنندگان به كودك نگاه ميكنند. وقتي كودك به عنوان يا تيتر نگاه انداخته باشد بازديدكنندگان به تيتر نگاه ميكنند. ۱۳.از فلشها به عنوان نشانههاي بصري استفاده كنيد چهرهها ميتوانند توجه بازديدكنندگان را جلب كنند، اما تنها راه كنترل و هدايت چشم بازديدكننده نيستند. حتي ممكن است فلشهاي كوچك كشيده شده با دست موثرتر از آن باشد. در اين مطالعه نشان داده شده است كه حتي يك پيكان ساده در جذب CXL چشم بازديدكنندگان يك عنصر قدرتمند در صفحه است. اگر ميخواهيد بازديدكنندگان شما به چيزي نگاه كنند، با فلش به آن اشاره كنيد. ۱۴.براي فراخواني مخاطب به اقدام از رنگ استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني مخاطب رنگها داراي مفاهيم احساسي و عاطفي هستند(مثلا قرمز فوري، آي آرام و غيره) و بخشي از استانداردهاي يك برند ميباشند. رنگها همچنين فرصتي هستند كه بازديد كنندگان را به سوي اقدام و خريد سوق دهند. يك مطالعه درمورد رنگ دكمههاي فراخواني به اقدام نشان داده است كه قدرت رنگ و كنتراست درخشندگي جلب توجه را زياد ميكند. پيمايشها و پيوندها (لينكها) در اينجا توصيههايي براي لينكها و پيمايش سايت از جمله منوها، دكمهها و لينكهايي كه باعث ميشود بازديدكنندگان شما نسبت به آن جلب شوند آوردهايم: ۱۵.توصيفي بودن نكات مهم طراحي سايت - توصيفي بودن پيمايشها هميشه از نظر بصري برجسته هستند بنابراين فرصتي براي برقراري ارتباط ميباشند. بازديدكنندگان به طور معمول بازديد خود را با اسكن در بالاي هدر شروع ميكنند. هر چيزي كه در قسمت هدر باشد از جمله منوهاي شما به احتمال زياد ديده خواهد شد. ۱۶.قسمت هوم يا خانه را در سمت چپ قرار دهيد و زياد نگران بقيه ترتيبات قرار گرفتن منو نباشيد نكات مهم طراحي سايت - ترتيب قرارگرفتن منو اگر لينك خانه يا هوم داريد آن را در سمت چپ قرار دهيد. چراكه رايجترين مكان براي قرار دادن آن است، بنابراين بازديدكنندگان انتظار دارند كه خانه را در هر وبسايتي در آنجا پيدا كنند. تحقيقات نشان ميدهد كه ترتيب مهم نيست. دو مطالعه مختلف براي رديابي چشم مخاطب وجود دارد كه ارتباط كمتري بين ترتيب موارد فهرست و موفقيت در تعداد بازديدكنندگان را نشان ميدهد. بنابراين وقت خود را صرف نگراني براي ترتيب قرار دادن موارد فهرست نكنيد. ۱۷.از صفحات خدمات به پستهاي وبلاگ لينك دهيد اگر بازديدكنندگان در يك صفحه از خدمات يك وبسايت قرار داشته باشند هدف آنها خدمات آن وبسايت است. اگر برروي وبلاگ خود لينكهايي از از صفحات ديگر قرار دهيد آنها را به صفحات ديگر نيز سوق ميدهد. پستهاي وبلاگ به طور طبيعي حواسپرتي، فرصتها و نرخ تبديل پايينتري دارند. ۱۸.مراقب باشيد با هر وبسايت ديگري لينك ندهيد شما بايد با مواردي مرتبط باشيد و به آنها لينك دهيد كه به بازديدكننده در رسيدن به اهداف خود كمك ميكند. در پستهاي وبلاگ لينكدهي معمولا به يك منبع يا پيوند خارجي است. اين پست ممكن است به ده مقاله خارجي لينك داده شود. اما در صفحات سرويس و در صفحه اصلي وبسايت بايد لينكدهي به سايتهاي ديگر را با دقت انجام دهيد. براي لينكدهي در صفحات اصلي اين سوالها را از خود بپرسيد: آيا واقعا ميخواهيد بازديدكنندگان روي آن كليك كنند؟ آيا اين لينكدهي شما را در رسيدن به اهدافتان كمك خواهد كرد؟ ۱۹.از نمادهاي رسانههاي اجتماعي در عنوان وبسايت خود استفاده نكنيد نمادهاي رنگارنگ رسانههاي اجتماعي موجود در هدر براي اهداف شما خوب نيستند. اگر بازديدكنندگان برروي هر يك از اين دكمههاي رنگارنگ كليك كنند حواس آنها از سايت پرت ميشود و بعيد است كه به سايت بازگردند. ادغام رسانههاي اجتماعي به طور كلي كار اشتباهي است. اگر به يك شبكه اجتماعي لينك ميدهيد اين كار را از طريق پاورقي خود انجام دهيد. بازديدكنندگان ميتوانند در صورت مشاهده اين لينكها از آنها استفاده كنند اما شما با اين كار به آنها پيشنهاد نميدهيد كه سايت را ترك كنند. نوشتن در اين قسمت بياييد درمورد كلمات صحبت كنيم. قبل از اين ما يك عنوان متمركز بر كليد واژه را در صفحه اصلي به شما توصيه كرديم. در اينجا چند نكته ديگر درمورد نوشتههاي يك وبسايت شامل هدر، زير عنوان و متن بدنه براي شما آوردهايم: ۲۰.زيرنويسهاي معنيدار بنويسيد نكات مهم طراحي سايت - زيرنويسهاي معنيدار عناوين مبهم در همه وجود دارد. اين عناوين غالبا بزرگ و بيفايده هستند اما مواردي كوچك و مفيد را دنبال ميكنند. اطمينان حاصل كنيد كه موارد بزرگ براي بازديدكنندگان معنيدار و مفيد هستند. اگر روساي شما ميخواهند چيزهايي مانند خدمات و محصولات در وبسايت بگويند بايد از خود بپرسيد كه چه توصيفي براي آن ميتواند بهتر باشد. ۲۱.از پاراگرافهاي طولاني استفاده نكنيد پاراگراف طولاني با استانداردهاي محتواي ديجيتال مطابقت ندارد. شكستن پاراگرافهاي طولاني فهم آن را آسانتر ميكند. به عنوان يك قاعده كلي سعي كنيد پاراگرافهاي طولانيتر از 3 يا 4 خط ننويسيد. اگر طول خط بسيار طولاني باشد خواندن آن براي مصرفكنندگان ميتواند مشكلتر باشد. ۲۲.از كلمات ساده استفاده كنيد نكات طراحي سايت - استفاده از كلمات ساده هرچه خواندن متن آسانتر باشد وبسايت موفقتر خواهد بود. از كلمات متداولي كه خوانندگان انتظار دارند استفاده كنيد. استفاده از جلمات طولاني و كلمات فانتزي خوب نيست. بايد از يك زبان ساده استفاده كنيد كه همه بتوانند آن را درك كنند. تحقيقات نشان داده كه سادگي در خوانايي ميتواند در افزايش بازديدكنندگان تاثير داشته باشد. ۲۳.ترتيب فهرست نكات طراحي سايت - ترتيب فهرست هنگام ثبت هر ليست در وبسايت خود مطالب مهم را در ابتدا و انتها قرار دهيد. توجه خواننده به وسط ليست كمتر است. از آنجا كه بازديدكنندگان صفحه را اسكن ميكنند اولين و آخرين موارد به احتمال زياد در حافظه كوتاه مدت باقي ميماند. ۲۴.به سوالات برتر بازديدكنندگان پاسخ دهيد سوالاتي ممكن است براي بازديدكنندگان پيش بيايد. كار اصلي وبسايت پاسخگويي به اين سوالات است. هر سوال كه بيپاسخ بماند فرصتي براي جلب اعتماد را از دست خواهد داد. همچنين سوالات بدون پاسخ امكان ترك وبسايت توسط مخاطب را افزايش ميدهد. هنگامي كه جوئل كلتكه فرايند خود را براي يافتن سوالها و نوشتن پاسخ در Hubspot يافت توانست صفحات فرود نرخ تبديل خود را دو برابر كند. او با مشتريان مصاحبه كرد، جوابهاي آنها را تجزيه و تحليل كرد، پيامها را در اولويت قرار داد و در پايان كلمات مخاطبان خود را در نسخه جديد بازاريابي خود به صورت هوشمندانه استفاده كرد. در اينجا سوالاتي وجود دارد كه جوئل براي كشف سوالات برتر بازديدكنندگان استفاده ميكند: چه چيزي باعث شده تا شما به دنبال راه حل باشيد؟ چه چيز ديگري را امتحان كرديد و چه چيزي را دوست نداشتيد؟ چه چيزي شما را از خريد از ما باز ميدارد؟ چه چيزي باعث شده شما به اندازه كافي به ما اعتماد كنيد و ما را امتحان كنيد؟ چه چيزي محصول ما را به راه حلي براي شما تبديل كرده است؟ هنگام ارزيابي چه چيزي براي شما مهمتر بود؟ اكنون ميتوانيد چه كاري انجام دهيد كه قبلا نميتوانستيد؟ مثالي براي من بگذاريد كه براي شما تفاوت ايجاد كرده است شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديدكنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۵- شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند، انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديد كنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۶.كمبودها را ذكر كنيد نكات طراحي سايت - كمبودها را ذكر كنيد انسانها ماشين حسابهاي هزينه سود كارآمد نيستند. ما تمايل به افزايش سود و زيانهاي ناچيز داريم. به عبارت ديگر ضررو زيان بدتر از سود لذت بخش است. ۲۷.فرمهاي ثبت نام ايميل براي مشتركين را بهينه كنيد نكات طراحي سايت - فرمهاي ثبت نام در انتهاي اين پست يك فراخواني اقدام براي اشتراك قرار داده شده است. اگر از نزديك نگاه كنيد خواهيد ديد كه اين پست شامل سه عنصر جداگانه است. اين سه عنصر براي ثبت نام ايميل است. سلسله مراتب بصري در آن برجسته است. به خواننده گفته شده كه چه چيزي دريافت ميكند و چه موقع. با استفاده از اثبات اجتماعي يك توصيف كوچك از تعداد مشتركين انجام شده است. وقتي براي اولين بار اين تغييرات را آزمايش كرديم نرخ تبديل بسيار پايين بود و سپس پيشرفت چشمگيري كرد. اكنون شاهد افزايش 4و683 درصدي در ثبت نامهاي ايميل هستيم. بيشتر بخوانيد: http://payamarketing.toonblog.ir/post/6
خشك كن نوزادي چيست و چه كاربردي دارد ؟
خرید جدیدترین سرویس حوله نوزاد دخترانه
خريد سرويس خواب نوزاد به قيمت توليدي
خرید روپوش پزشکی و پرستاری به صورت عمده از تولیدی چه مزیتی دارد ؟
مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری سودآور
مشخصات و نکات خرید روپوش پزشکی لاکچری خوب
لباس کار دوبنده خارجی بهتر است یا ایرانی ؟