زمانی که بحث استایل و استفاده از کلاه زنانه میشود معمولا اغلب افراد ادعا دارند که این اکسسوری به آنها نمیآید! اما مشکل اینجاست که این افراد همواره به دنبال بهترین متریال برای کلاه انتخابی خود هستند و از انتخاب مدلی مناسب با توجه به ظاهر و استال خود بیخبراند. همانطور که انتخاب و خرید کفش یا لباسهایتان همواره با توجه به مکانی که قصد رفتن به آنجا را دارید و بودجهی شما تعیین میشود، انتخاب کلاه هم باید از چنین فرمولی تبعیت کند.
برای خرید عمده کلاه زمستانی زنانه شیک و مدرن با قیمت ارزان به سایت کلاهت مراجعه کنی
به طور کلی برای انتخاب کلاه زنانه ابتدا باید نیازهای خود را در نظر بگیرید. آیا علاقهمند به استفادهی هر روزه از کلاه هستید یا میخواهید برای یک رویداد خاص از آن استفاده کنید؟ آیا کلاه برای شما جنبهی تزئینی دارد یا محافظت از پوست؟ انتظار دارید در چه فصولی بتوان آن را پوشید؟ بنابراین هنگامی که به این دست سؤالات پاسخ دادید، وقت آن خواهد بود که سبکهای مختلف را بررسی و گزینهی مدنظر خود را خریداری کنید.

آشنایی با انواع کلاههای زنانه
در همین ابتدای مقاله قصد دارم تا شما را با رایجترین مدلهای کلاه زنانه در بازار جهان آشنا کنیم. در چنین حالتی اگر فکر می کنید کلاه تنها برای گرم نگه داشتن سر در زمستان یا دور نگه داشتن آفتاب از چشمها در تابستان است، باید تاکید کنم که حسابی اشتباه میکنید! البته باید اشاره کنیم که تنوع کلاههای زنانه بسیار بالا است و در این قسمت از مجله تنها به ارائهی مدلهای معروف بسنده میکنیم.
۱. کلاه فدورا (Fedora)
اگر به استفاده از کلاه برای پنهان کردن موها (که حالتی بد به خود گرفته است)، فکر میکنید، کلاه فدورا بهترین انتخاب نیست! چراکه این نوع از کلاههای لبهدار به شکلی منحنی با تاجهای فرورفته طراحی شدهاند تا توجه افراد را به مدل موهای شما جلب کنند. با وجود کلاه فدورا پوشش شما همراه با رگههایی از استایل مردانه است و استفاده از آن برای افرادی با موهای بلند که در اطراف سرشان ریخته شده، گزینهای زیبا و دلنشین است.
۲. کلاه بِرِه (Beret Cap)
کلاه بِرِه یکی از گزینههای زیبا با تاج تخت است و اغلب از موادی مانند پشم، نمد، پنبه یا الیاف مصنوعی ساخته میشود. کلاه بِرِه قابل استفاده برای زنان و مردان است و از قرن نوزدهم با نشات از فرهنگ فرانسوی و اسپانیایی به سایر نقاط جهان انتقال یافت. نکتهی جالب در مورد این مدل از کلاهها این است که خانمها آزادی عمل زیادی در انتخاب رنگ این محصول دارند. به طور کلی کلاه بره را میتوان به هر شکلی بر روی سر قرار داد، اما معمولاً آن را با شیب به پهلو (به شکلی کج) بر روی سر قرار میدهند.
۳. کلاه حصیری و لبهدار (Boater Hat)
کلاه حصیری و لبهدار را میتوان از جمله اکسسوریهای نیمه رسمی در نظر گرفت که لبهای مستقیم و تاجی صاف دارد. لازم است بدانید که در ابتدا این محصول برای مردان طراحی شده بود، اما پس از چندی با وجود یک نوار ضخیم یا راه راه در اطراف قسمت تاج، این کلاه به اکسسوریای جذاب برای خانمها بدل شد.
۴. کلاه کپ (Baseball Cap)
اگر به دنبال کلاهی هستید که خیلی سریع و راحت موهایتان را از روی صورت و گردن در طول فعالیتهای ورزشی جمع کنید، کلاه کپ بهترین گزینه است. این کلاه نرم دارای تاجی گرد و لبهای بلند در جلو است و میتواند نور خورشید را از چشم شما دور نگه دارد. بر روی این نوع کلاه اغلب سوراخهای کوچک با روکشهای فلزی وجود دارد که میتواند تهویهی بیشتری در بالای سر ایجاد کند؛ بنابراین خنکتر از انواع دیگرِ کلاههای زنانه هستند. کلاههای کپ برای همهی افراد با سایزهای مختلف سر مناسب هستند و معمولاً با بند خاصی در پشت آن تنظیم میشوند.
۵. کلاه باکت (Bucket Hat)
یکی از بهترن مزایای کلاه باکت این است که به راحتی جمع و مچاله میشود و تقریبا در هر جایی حتی جیب شما جا میشود به همین علت هم این نوع کلاه کالایی کاربردی برای سفر یا نگهداری در کیف به حساب میآید. کلاههای باکت معمولاً از پارچههای پنبهای سنگین ساخته میشوند و در هر رنگ و طرحی در بازار وجود دارند! همچنین این دسته از محصولات میتوانند لبههای باریک، پهن یا فلاپی (دارای اعوجاج) داشته باشند و بسته به عمق تاج کلاه، میتوان کاملا موها را در آن قرار داد!
۶. کلاه بونی (Boonie Hat)
کلاههای بونی مدلهای نرم و قابلانعطافی هستند که کمی بزرگتر از کلاههای باکتاند اما لبههای پهنتری دارند؛ این نوع کالاها معمولاً مجهز به یک بند ریسمانی هستند که در چانه تنظیم میشود و برای محکم نگه داشتن کلاه روی سر یا اطراف گردن کاربردی است. کلاههای بونی اغلب دارای سوراخهای تهویه هوا هستند و حتی در برخی مدلها بخشی به شکل توری تنفسی در قسمت تاج آن طراحی شده است تا آن را برای ماجراجوییهای در کوه و طبیعت مناسب کند! این اکسسوری خاص معمولا از موادی بادوام ساخته میشود که به راحتی قابل شستوشو است و خیلی سریع هم خشک میشود.
نتخاب کلاه زنانه با ویژگیهای صورت و بدن شما گره خورده است!
بعد از انتخاب مدلی که بیشتر از همه دوست دارید، گام بعدی انتخاب گزینهای است که بیشترین تناسب را با بدن و صورت شما داشته باشد. به یاد داشته باشید که این قسمت در انتخاب کلاه بسیار مهم است و نتیجه مطمئنا شما را شگفتزده خواهد کرد!
انتخاب کلاه با توجه به قد
اولین قانون در خرید کلاه زنانه این است که این اکسسوری باید متناسب با اندام شما انتخاب شود! درواقع کلاه باید به شکلی متعادل انتخاب شود و اغراقی در گزینش آن وجود نداشته باشد. کلاههایی با تاجهای بلند و لبههای رو به بالا شما را قد بلند نشان میدهد، در حالی که با پوشیدن کلاههایی با لبههای پهن و رو به پایین قد شما کوتاهتر به نظر میرسد. در کنار این قانون به یاد داشته باشید که لبهی کلاه نباید بیشتر از عرض شانههای شما باشد.
انتخاب کلاه زنانه با توجه به شکل صورت
یک تمرین سریع و ساده برای انتخاب کلاهی مناسب با شکل صورت، ایستادن در مقابل آینه با موهایی به عقب کشیده شده است. در چنین حالتی گردن شما باید کاملا قابل مشاهده باشد. پس از این کار با استفاده از رژ لب آرایشی از بالای خط موها تا پهنترین نقاط استخوان چانه و پایین چانه را علامتگذاری کنید؛ سپس این فاصله را اندازهگیری کنید. به طور کلی با اندازهگیری دقیق میتوانید فرم صورت خود را (که یکی از موارد زیر است!) مشخص کنید:
- الماسی شکل؛ این نوع شکل صورت مانند بیضی است و خبر خوش اینکه با وجود چنین صورتی شما میتوانید از بسیاری از سبکهای مختلف کلاه زنانه استفاده کنید. تنها به یاد داشته باشید که از محصولاتی با لبههای خیلی کوچک یا تاج بلند که استخوان گونه و چانه شما را برجسته میکند، اجتناب کنید.
- صورتهای تخممرغی شکل؛ این دسته از افراد هم میتوانند انواع مختلفی از کلاهها را بپوشند به شرط اینکه از تاج بیش از حد پهن خودداری کنند.
- صورتهای دوکی شکل و باریک؛ بهترین مدلهای کلاه برای این دسته از افراد گزینههای کلوش و فدورا است!
- صورتهای مربع شکل؛ طرحهایی با ساختار نرم مانند کلاههای کلوش، کلاههایی با لبههای بزرگ و تاج گرد و منحنی گزینهای مناسب برای این افراد است.
- صورتهای گرد؛ کلاههای با ساختار محکم، لبههای پهن، مدلهای زاویهدار و نامتقارن، کلوش و فدورا برای چنین صورتهایی متناسب است.
- صورتهای مثلثی شکل؛ کلاه زنانههایی با تاج بلند و لبهی کوچک (کوتاه، مستقیم یا رو به بالا) انتخابی مناسب برای این افراد است.
شخصیت و استایل شما برای انتخاب کلاه مهم است!
برای انتخاب رنگ کلاه رنانه، نگاهی به لباسهای خود بیاندازید و رنگی را انتخاب کنید که به راحتی با لباسهای کمد شما مطابقت داشته باشد. از طرفی اگر طرفدار سبک بوهو «Boho style» هستید و همیشه با این استایل بیرون میروید، کلاههای بِرِه، کلاههایی با لبهی پهن و فلاپی و کلاههای فدورای پهن برای شما ساخته شدهاند.
اگر در اغلب موارد سبکهای پسرانه را انتخاب میکنید، مدلهای نیوزبویز، فدورا و بولر برای شما مناسب هستند و افرادی با استایل شیک وینتیج میتوانند به گزینههای کلوش، نیوزبوی و بوتر فکر کنند. همچنین فراموش نکنید که در زمان خرید کلاه زنانه به مدل موهای خود هم توجه داشته باشید و در صورت علاقهمندی به جمع کردن موها زیر کلاه، به اندازهی تاج آن دقت کنید!
چرا بايد اين نكات مهم را درباره طراحي سايت بدانيم ؟۱.اهرم سلسله مراتبي بصري نكات مهم طراحي سايت - اهرم سلسله مراتبي بصري هر صفحه داراي سلسله مراتب بصري است. اگر با مفهوم اين عبارت آشنا نيستيد ما تعريف آن را در اينجا براي شما آوردهايم: طراحان وب از سلسله مراتب بصري استفاده ميكنند تا توجه بازديدكنندگان را به سوي عناصر مهم هدايت كنند. طرح وب شامل موقعيت (بالا و پايين صفحه)، اندازهها (بزرگ يا كوچك)، تصاوير (ويديو، تصاوير، نمادها) و كنتراست (رنگ و فضاي سفيد) است. ۲.استفاده از يك عنوان توصيفي و كليدي در صفحه اصلي نكات مهم طراحي سايت - عنوان توصيفي و كليدي عنوان در بالاي صفحه اصلي قرار دارد و ميتواند توصيفي يا غيرتوصيفي باشد. در صورت توصيفي نبودن بازديدكننده ممكن است نتواند به اولين سوال خود يعني «آيا من در جاي مناسب هستم؟» پاسخ دهد. همچنين عنوان توصيفي براي استفاده از كلمه كليدي هدف و نشان دادن ارتباط است. بسياري از بازاريابان يك عنوان زيركانه يا مبهم مينويسند. اما روشن و واضح بودن عنوان يك روش هوشمندانهتر است. بهتر است به جاي نوشتن يك عنوان جالب اما مبهم يك عنوان توصيفي بنويسيد. ۳.فراخواني براي اقدام را در بالاي صفحه قرار ندهيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني براي اقدام بازديدكنندگان ممكن است وقت بيشتري را در صفحه وبسايت شما بگذرانند اما اين بدان معني نيست كه آماده اقدام و يا خريد هستند. فراخواني براي اقدام معمولا در پايين صفحه انجام ميشود. طي يك تحقيق كه 25 ميليون بازديدكننده را مورد تجزيه و تحليل قرار داد دريافتيم كه بيشتر درگيريها در زير صفحه اتفاق ميافتد. تنها به اين دليل كه محتواي موجود در بالاي صفحه قابل مشاهده است لزوما به اين معنا نيست كه موثرترين مكان براي فراخواني مخاطب است. ۴.يك صفحه طولاني بسازيد كه به تمام سوالات بازديدكنندگان پاسخ دهيد پيكسلهاي بيشتر يعني فضاي بيشتر براي پاسخ به سوالات، پرداختن به اعتراضات و افزودن شواهد حمايتي. اگر بازديدكننده پاسخي براي يك سوال مهم پيدا نكند به راحتي تا پايين صفحه حركت ميكند و زماني كه راضي شد خواندن را متوقف ميكند. ۵.نمايش يك چيز در يك زمان مشخص نكات مهم طراحي سايت - نمايش يك چيز در يك زمان مشخص چيزي كه معمولا بيشتر مشتريان در هنگام شروع پروژه طراحي وب به ما ميگويند معمولا اين جمله است: «من يك طراحي تميز و مدرن را دوست دارم.». بازديدكنندگان فضاي آشفته را دوست ندارند. درواقع آنها فضاي سفيد را دوست ندارند بلكه پيچيدگي بصري كم را دوست دارند. در سال 2012 گوگل تصميم گرفت كه بداند چه وبسايتهايي از نظر بازديدكنندگان زيبا هستند. اين يك مطالعه درمورد سادگي با يك نام بسيار پيچيده بود: «نقش پيچيدگي بصري و نمونهسازي اوليه درمورد برداشت اول از وبسايتها: تلاش در جهت درك احكام زيباييشناسي». آنها در اين تحقيق دريافتند كه طرحهاي پيچيده كمتر به عنوان زيبايي درك ميشوند. ۶.طرحبندي استاندارد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - طرحبندي استاندارد همان تحقيق گوگل نشان داد كه نمونه اوليه بالاي صفحه نيز با زيبايي درك شده ارتباط دارد. به عبارت ديگر از طرحهاي عجيب و غريب در ابتداي صفحه استفاده نشده و وبسايتي كه از استانداردها پيروي كرده است بيشتر مورد استقبال قرار گرفته است. سايتهايي كه به عنوان زيباترين سايتها محسوب ميشوند داراي نمونههاي اوليه بالا و همچنين پيچيدگي بصري كم هستند كه هر دو اين موارد ساده و تميز كار شدهاند. اين بسيار خوب است كه شما برند خود را متمايز كنيد اما درمورد چيدمان سايت بهتر است كه ساده عمل كنيد. ۷.از فضاي كاذب انتهاي صفحه بپرهيزيد وبسايتهاي مدرن بازاريابي به ويژه صفحات فروش اغلب با بلوك صفحه ساخته ميشوند. اين بلوكها رديفهايي از محتوا هستند كه اغلب با يك تصوير در يك طرف و متن در طرف ديگر در يك ستون واحد جريان مييابند. در اينجا يك تصوير از صفحه سرويس معمولي در وبسايت توليد سرب آورده شده است. همانطور كه در نمودار نشان داده شده است پاورقي از رنگ پسزمينه تيرهتري برخوردار است، بنابراين بسياري از سايتها اين كار را انجام ميدهند. ۸.از طرح كشويي يا چرخان خودداري كنيد اين طرحها سالها محبوب بودند و مشتريان آنها را دوست دارند. اما مشكلي كه وجود دارد اين است كه بازديدكنندگان ممكن است فقط اولين اسلايدها را ببينند. مطالعات زيادي صورت گرفته كه به همين نتيجه رسيدهاند و دريافتهاند در اين نوع طرحها اسلايدهاي بعدي كمتر ديده ميشوند و تماس يا اقدام به كليك كرد برروي اين اسلايدها تقريبا بعيد است. اين طرحها ممكن است محبوب باشند اما استفاده از آنها براي سياست داخلي خوب است نه براي بالا رفتن نرخ بازديدكنندگان. ۹.از استفاده از زبانه و آكاردئونها خودداري كنيد بهتر است از زبانهها و جعبه محتواي قابل گسترش استفاده نكنيد. با دانستن اينكه 76 درصد از بازديدكنندگان در حال اسكن هستند ميتوانيد همه چيز را در معرض ديد آنها نگه داريد و از اين طريق مطالب خود را بيشتر به آنها نمايش دهيد بدون اينكه نياز به كليك كردن براي آشكار كردن چيزي باشد. شما در وبسايت آمازون نيز هيچ كدام از اين زبانهها و آكاردئونها را مشاهده نخواهيد كرد. به خاطر داشته باشيد كه خواندن سريع بسيار راحتتر از كليك كردن است. اگر بازديدكننده مجبور باشد هدف خود را كليك كرده يا برروي زبانه كليك كند تا قادر به مشاهده چيزي باشد كمتر احتمال دارد كه آن را ببيند. تصاوير در اينجا بياييد كمي به نكات مربوط به تصاوير بپردازيم: ۱۰.از تصاوير افراد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از تصاوير افراد چهرهها تصاويري منحصر به فرد و قدرتمند هستند. از زمان به دنيا آمدن ما به چهرههاي ديگر بيشتر نگاه ميكنيم. قدرت مغناطيسي تصاوير افراد در طراحي وبسايت بسيار مفيد است. چهرهها توجه را جلب ميكنند. مطالعه موردي معروفي نشان ميدهد كه نتايج حاصل از تركيب چهره و توصيفات در يك صفحه فروش بسيار چشمگير است. ۱۱.اما از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد يك زمان و مكان براي عكسهاي ذخيره شده وجود دارد، اما بهتر است از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد. آنها هرگز احساس واقعي بودن ندارند و بنابراين موجب جلب اعتماد نخواهند شد. شركتها به دليل كيفيت بالا براي استفاده از عكسهاي ذخيره شده وسوسه ميشوند. اما بازديدكنندگان شما بيشتر به واقعيت اهميت ميدهند. آنها درواقع ترجيح ميدهند افراد واقعي را ببينند. ۱۲.از چهرهها به عنوان نشانه استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از چهرهها به عنوان نشانه تصاوير افراد فرصتي ويژه براي توجه بازديدكنندگان به شما ميدهد. يك محقق به نام جيمز نسيم طرحهايي را به 106 نفر نشان داد و پس از آن به قدرت چهرهها در موقعيتهاي مناسب پي برد. چهرهها قدرت اين را دارند كه توجه بازديدكنندگان را به سمت ساير عناصر سوق دهند. يك مطالعه مشهور با استفاده از چهره كودك صورت گرفته است، وقتي كودك به دوربين نگاه ميكند بازديدكنندگان به كودك نگاه ميكنند. وقتي كودك به عنوان يا تيتر نگاه انداخته باشد بازديدكنندگان به تيتر نگاه ميكنند. ۱۳.از فلشها به عنوان نشانههاي بصري استفاده كنيد چهرهها ميتوانند توجه بازديدكنندگان را جلب كنند، اما تنها راه كنترل و هدايت چشم بازديدكننده نيستند. حتي ممكن است فلشهاي كوچك كشيده شده با دست موثرتر از آن باشد. در اين مطالعه نشان داده شده است كه حتي يك پيكان ساده در جذب CXL چشم بازديدكنندگان يك عنصر قدرتمند در صفحه است. اگر ميخواهيد بازديدكنندگان شما به چيزي نگاه كنند، با فلش به آن اشاره كنيد. ۱۴.براي فراخواني مخاطب به اقدام از رنگ استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني مخاطب رنگها داراي مفاهيم احساسي و عاطفي هستند(مثلا قرمز فوري، آي آرام و غيره) و بخشي از استانداردهاي يك برند ميباشند. رنگها همچنين فرصتي هستند كه بازديد كنندگان را به سوي اقدام و خريد سوق دهند. يك مطالعه درمورد رنگ دكمههاي فراخواني به اقدام نشان داده است كه قدرت رنگ و كنتراست درخشندگي جلب توجه را زياد ميكند. پيمايشها و پيوندها (لينكها) در اينجا توصيههايي براي لينكها و پيمايش سايت از جمله منوها، دكمهها و لينكهايي كه باعث ميشود بازديدكنندگان شما نسبت به آن جلب شوند آوردهايم: ۱۵.توصيفي بودن نكات مهم طراحي سايت - توصيفي بودن پيمايشها هميشه از نظر بصري برجسته هستند بنابراين فرصتي براي برقراري ارتباط ميباشند. بازديدكنندگان به طور معمول بازديد خود را با اسكن در بالاي هدر شروع ميكنند. هر چيزي كه در قسمت هدر باشد از جمله منوهاي شما به احتمال زياد ديده خواهد شد. ۱۶.قسمت هوم يا خانه را در سمت چپ قرار دهيد و زياد نگران بقيه ترتيبات قرار گرفتن منو نباشيد نكات مهم طراحي سايت - ترتيب قرارگرفتن منو اگر لينك خانه يا هوم داريد آن را در سمت چپ قرار دهيد. چراكه رايجترين مكان براي قرار دادن آن است، بنابراين بازديدكنندگان انتظار دارند كه خانه را در هر وبسايتي در آنجا پيدا كنند. تحقيقات نشان ميدهد كه ترتيب مهم نيست. دو مطالعه مختلف براي رديابي چشم مخاطب وجود دارد كه ارتباط كمتري بين ترتيب موارد فهرست و موفقيت در تعداد بازديدكنندگان را نشان ميدهد. بنابراين وقت خود را صرف نگراني براي ترتيب قرار دادن موارد فهرست نكنيد. ۱۷.از صفحات خدمات به پستهاي وبلاگ لينك دهيد اگر بازديدكنندگان در يك صفحه از خدمات يك وبسايت قرار داشته باشند هدف آنها خدمات آن وبسايت است. اگر برروي وبلاگ خود لينكهايي از از صفحات ديگر قرار دهيد آنها را به صفحات ديگر نيز سوق ميدهد. پستهاي وبلاگ به طور طبيعي حواسپرتي، فرصتها و نرخ تبديل پايينتري دارند. ۱۸.مراقب باشيد با هر وبسايت ديگري لينك ندهيد شما بايد با مواردي مرتبط باشيد و به آنها لينك دهيد كه به بازديدكننده در رسيدن به اهداف خود كمك ميكند. در پستهاي وبلاگ لينكدهي معمولا به يك منبع يا پيوند خارجي است. اين پست ممكن است به ده مقاله خارجي لينك داده شود. اما در صفحات سرويس و در صفحه اصلي وبسايت بايد لينكدهي به سايتهاي ديگر را با دقت انجام دهيد. براي لينكدهي در صفحات اصلي اين سوالها را از خود بپرسيد: آيا واقعا ميخواهيد بازديدكنندگان روي آن كليك كنند؟ آيا اين لينكدهي شما را در رسيدن به اهدافتان كمك خواهد كرد؟ ۱۹.از نمادهاي رسانههاي اجتماعي در عنوان وبسايت خود استفاده نكنيد نمادهاي رنگارنگ رسانههاي اجتماعي موجود در هدر براي اهداف شما خوب نيستند. اگر بازديدكنندگان برروي هر يك از اين دكمههاي رنگارنگ كليك كنند حواس آنها از سايت پرت ميشود و بعيد است كه به سايت بازگردند. ادغام رسانههاي اجتماعي به طور كلي كار اشتباهي است. اگر به يك شبكه اجتماعي لينك ميدهيد اين كار را از طريق پاورقي خود انجام دهيد. بازديدكنندگان ميتوانند در صورت مشاهده اين لينكها از آنها استفاده كنند اما شما با اين كار به آنها پيشنهاد نميدهيد كه سايت را ترك كنند. نوشتن در اين قسمت بياييد درمورد كلمات صحبت كنيم. قبل از اين ما يك عنوان متمركز بر كليد واژه را در صفحه اصلي به شما توصيه كرديم. در اينجا چند نكته ديگر درمورد نوشتههاي يك وبسايت شامل هدر، زير عنوان و متن بدنه براي شما آوردهايم: ۲۰.زيرنويسهاي معنيدار بنويسيد نكات مهم طراحي سايت - زيرنويسهاي معنيدار عناوين مبهم در همه وجود دارد. اين عناوين غالبا بزرگ و بيفايده هستند اما مواردي كوچك و مفيد را دنبال ميكنند. اطمينان حاصل كنيد كه موارد بزرگ براي بازديدكنندگان معنيدار و مفيد هستند. اگر روساي شما ميخواهند چيزهايي مانند خدمات و محصولات در وبسايت بگويند بايد از خود بپرسيد كه چه توصيفي براي آن ميتواند بهتر باشد. ۲۱.از پاراگرافهاي طولاني استفاده نكنيد پاراگراف طولاني با استانداردهاي محتواي ديجيتال مطابقت ندارد. شكستن پاراگرافهاي طولاني فهم آن را آسانتر ميكند. به عنوان يك قاعده كلي سعي كنيد پاراگرافهاي طولانيتر از 3 يا 4 خط ننويسيد. اگر طول خط بسيار طولاني باشد خواندن آن براي مصرفكنندگان ميتواند مشكلتر باشد. ۲۲.از كلمات ساده استفاده كنيد نكات طراحي سايت - استفاده از كلمات ساده هرچه خواندن متن آسانتر باشد وبسايت موفقتر خواهد بود. از كلمات متداولي كه خوانندگان انتظار دارند استفاده كنيد. استفاده از جلمات طولاني و كلمات فانتزي خوب نيست. بايد از يك زبان ساده استفاده كنيد كه همه بتوانند آن را درك كنند. تحقيقات نشان داده كه سادگي در خوانايي ميتواند در افزايش بازديدكنندگان تاثير داشته باشد. ۲۳.ترتيب فهرست نكات طراحي سايت - ترتيب فهرست هنگام ثبت هر ليست در وبسايت خود مطالب مهم را در ابتدا و انتها قرار دهيد. توجه خواننده به وسط ليست كمتر است. از آنجا كه بازديدكنندگان صفحه را اسكن ميكنند اولين و آخرين موارد به احتمال زياد در حافظه كوتاه مدت باقي ميماند. ۲۴.به سوالات برتر بازديدكنندگان پاسخ دهيد سوالاتي ممكن است براي بازديدكنندگان پيش بيايد. كار اصلي وبسايت پاسخگويي به اين سوالات است. هر سوال كه بيپاسخ بماند فرصتي براي جلب اعتماد را از دست خواهد داد. همچنين سوالات بدون پاسخ امكان ترك وبسايت توسط مخاطب را افزايش ميدهد. هنگامي كه جوئل كلتكه فرايند خود را براي يافتن سوالها و نوشتن پاسخ در Hubspot يافت توانست صفحات فرود نرخ تبديل خود را دو برابر كند. او با مشتريان مصاحبه كرد، جوابهاي آنها را تجزيه و تحليل كرد، پيامها را در اولويت قرار داد و در پايان كلمات مخاطبان خود را در نسخه جديد بازاريابي خود به صورت هوشمندانه استفاده كرد. در اينجا سوالاتي وجود دارد كه جوئل براي كشف سوالات برتر بازديدكنندگان استفاده ميكند: چه چيزي باعث شده تا شما به دنبال راه حل باشيد؟ چه چيز ديگري را امتحان كرديد و چه چيزي را دوست نداشتيد؟ چه چيزي شما را از خريد از ما باز ميدارد؟ چه چيزي باعث شده شما به اندازه كافي به ما اعتماد كنيد و ما را امتحان كنيد؟ چه چيزي محصول ما را به راه حلي براي شما تبديل كرده است؟ هنگام ارزيابي چه چيزي براي شما مهمتر بود؟ اكنون ميتوانيد چه كاري انجام دهيد كه قبلا نميتوانستيد؟ مثالي براي من بگذاريد كه براي شما تفاوت ايجاد كرده است شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديدكنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۵- شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند، انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديد كنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۶.كمبودها را ذكر كنيد نكات طراحي سايت - كمبودها را ذكر كنيد انسانها ماشين حسابهاي هزينه سود كارآمد نيستند. ما تمايل به افزايش سود و زيانهاي ناچيز داريم. به عبارت ديگر ضررو زيان بدتر از سود لذت بخش است. ۲۷.فرمهاي ثبت نام ايميل براي مشتركين را بهينه كنيد نكات طراحي سايت - فرمهاي ثبت نام در انتهاي اين پست يك فراخواني اقدام براي اشتراك قرار داده شده است. اگر از نزديك نگاه كنيد خواهيد ديد كه اين پست شامل سه عنصر جداگانه است. اين سه عنصر براي ثبت نام ايميل است. سلسله مراتب بصري در آن برجسته است. به خواننده گفته شده كه چه چيزي دريافت ميكند و چه موقع. با استفاده از اثبات اجتماعي يك توصيف كوچك از تعداد مشتركين انجام شده است. وقتي براي اولين بار اين تغييرات را آزمايش كرديم نرخ تبديل بسيار پايين بود و سپس پيشرفت چشمگيري كرد. اكنون شاهد افزايش 4و683 درصدي در ثبت نامهاي ايميل هستيم. بيشتر بخوانيد: http://payamarketing.toonblog.ir/post/6
خشك كن نوزادي چيست و چه كاربردي دارد ؟
خرید جدیدترین سرویس حوله نوزاد دخترانه
خريد سرويس خواب نوزاد به قيمت توليدي
خرید روپوش پزشکی و پرستاری به صورت عمده از تولیدی چه مزیتی دارد ؟
مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری سودآور
مشخصات و نکات خرید روپوش پزشکی لاکچری خوب
لباس کار دوبنده خارجی بهتر است یا ایرانی ؟