صادرات میگو
میگو یک منبع غنی غذا برای مردم است که به داشتن امگا 3 بالا شهرت دارد . خواص بالای این گونه ی سخت پوست آبزی مردم جهان را برای مصرف میگو تشویق و ترغیب کرده است . به خصوص در سال های اخیر ، تمایل انسان ها به خرید میگو بالا رفته است .
میگو ایرانی جز غذاهای پرطرفدار و لوکس دریایی است که مشتری زیادی دارد و سالیانه بر استقبال مصرف آن در سراسر جهان افزوده می شود .این غذای خوشمزه و مقوی سرشار از کلسیم و ید و پروتئین است و تنوع بالا در طبخ آن باعث می شود که محبوبیت بسیاری در کشورهای مختلف جهان داشته باشد .
از خواص میگو می توان موارد زیر نام برد :
- سلامت پوست و مو
- رفع خستگی
- افزایش انرژی
- کاهش کم خونی
- پیشگیری از افسردگی
- استحکام استخوان ها
- تقویت سیستم ایمنی
- پیشگیری از پیری زودرس
- سلامت دندان
- تنظیم هورمون ها
- پیشگیری پروستات
- درمان خشکی پوست
- تنظیم تیروئید
- کاهش ابتلا به سرطان
- درمان دیابت
- تقویت و سلامت مغز
میگو در آب های شور و شیرین جهان یافت می شود و د دو نوع دارد :
- میگوی دریایی : که در دریا رشد می شود.
- میگویپرورشی : که توسط پرورش دهندگان ماهی و در شرایط ویژه پرورش می یابد .
در ایران میگوی خوراکی آب شور در مناطق کم عمق دریای عمان و خلیج فارس زندگی می کند و برای پرورش میگو باید آب شور دریا از طریق کانال به سمت مزارع هدایت و میگو با آب دریا پرورش داده شود .
صادرات میگو ، از جمله صنایع سودآور و پر درآمد جهان است . در ایران نیز با استقبال غراورانی روبرو است چرا که میگوی ایرانی از کیفیت بالایی برخوردار است و بسیاری از کشور های جهان مثل مصر ، امارات ، چین ، روسیه ، آلمان ، اسپانیا ، انگلیس و بلژیک خواهان میگوی درجه یک ایرانی هستند .
صادرات میگوی ایرانی
ایران شرایط بسیاری خوبی در صید انواع آبزیان از جمله میگو دارد . میگو یکی از آبزیان پر طرفدار در جهان است که از ارزش غذایی بالایی برخوردار است . کیفیت و مرغوبیت میگو ایرانی برای تمام دنیا ثابت شده است و طرفداران بسیاری دارد .
ارزآوری این محصوب باعث شده است که شاهد اشتغال زایی گسترده در این زمینه باشیم و تولید و پرورش میگو با افزایش محسوسی روبرو شود . بیشترین صادرات میگو ایرانی به امارات و چین است و از آن جا صادرات میگوی ایرانی جایگاه خود را در تجارت جهانی پیدا کرده است برای کشور بسیار سود آور است .
تنوع بالای میگوی ایرانی ، کیفیت ، مرغوبیت و خواص بالای این حیوان آبزی باعث شده است که صادرات میگو از ایران به سایر کشور ها با استقبال زیادی روبرو شود . اگر شما تمایل به صادرات میگو و سایر آبزیان را داید تا پایان مقاله با ما همراه باشید :
مراحل صادرات میگو
صادرات میگو از ایران و سایر کشور ها مانند ویتنام ، هندوستان ، اکوادور به جهان صورت می گیرد . صادرات میگو در اقتصاد ایران تاثیر مثبتی داشته است اما صادر کردن میگو به کشور های دیگر کار راحتی نیست و نیاز دارد که شما مراحلی را پشت سر بگذارید مثل ثبت شرکت ،دریافت کارت بازرگانی ،باز کردن حساب بانکی ، نداشتن بدهی ارزی و پیمان های معوق شده قسمتی از این مراحل است . اگر تمایل به صادرات میگو دارید ، شرکت وارنا تجارت اوراسیا می تواند به شما در این مراحل کمک کند .
مجوز صادات میگو
از آنجایی که صادر کردن میگو به خارج از کشور کاری تخصصی است تنها با داشتن مجوز صادرات میگو می توانید به کشورهای مختلفی از جمله روسیه ترکیه ، امارات ، جین ف اسپانیا و فرانسه و... میگو صادر کنید . برای گرفتن مجوز صادرات میگو باید به سازمان شیلات ایران مراجعه کنید و یا با ثبت نام در سامانه گمرک و پس از پرداخت هزینه مجوز را دریافت کنید .
این مجوز برای صادرات میگو و آبزیان الزامی می باشد .
نحوه صادرات میگو
در صادرات میگو از ایران به سایر کشور ها مهم ترین نکته ای که وجود دارد شیوه ارسال و نحوه بسته بندی میگو می باشد . از آن جایی که ماندگاری محصول و حفظ کیفیت میگو در مدت زمان ارسال بسیار مهم است ، بهمین دلیل نحوه صادرات میگو پر اهمیت است . میگو و سایر آبزیان باید به گونه منجمد و بسته بندی شوند که هیچ گونه تغیر و افتی در کیفیت و خواص میگو اتفاق نیوفتد تا مطابق استاندارد های سطح بین المللی به کشور هدف برسد .
بسته بندی میگو برای صادرات
مهم ترین عاملی که در موفقیت صادرات میگو تاثیر گذار و حیاتی است ، نحوه بسته بندی میگو صادراتی می باشد . بسته بندی میگو ا باید به روشی استاندارد و به بهترین شکل انجام شود .
میگو جانداری سخت پوست است و انواع مختلفی دارد . هنگام بسته بندی انواع میگو توجه به حفظ خواص و تازگی میگو بسیار حائز اهمیت است . علاوه بر آن میزان دما و نگهداری میگو در زمان بسته بندی بسیار مهم چرا که نباید از کیفیت و مرغوبیت میگوی ایرانی کاسته شود .
کشور های خارجی به نوع و شیوه بسته بندی میگو خیلی توجه می کنند . طراحی زیبا و خلاق برای بسته بندی و ارسال میگو می تواند یکی ار عواملموفقیت در صادرات میگو باشد .
برای بسته بندی میگو از بسته های پلاستسکی بهداشتی استفاده می شود و در در وزن های 1 تا 2 کیلوگرم با پاکت های وکیوم یا پاکت سه طرف دوخت بسته بندی می شود .و در مدت زمان طی حمل از بازار تا انبار و از انبار تا گمرک باید در یخچال و دمای منفی 18 درجه نگهداری و ارسال شود .
از مهم ترین موارد بسته بندی میگوی صادراتی می توان موارد زیر را نام برد :
- اطلاعات درج شده روی بسته بندی باید به دو زبان باشد
- تاریخ تولید و تاریخ انقضا باید درج شود .
- وزن میگو صادراتی روی بسته باید ذکر شده باشد .
- داشتن مهر وزارت بهداشت و مجوز های سلامت الزامی است .
- داشتن استاندارد سلامت ، استاندارد غذا و دارو الزامی است .
نکته مهم دیگر در بسته بندی میگو برای صادرات ، ابعاد و اندازه میگو در هر بسته بندی است . به طور معمول و برای بسته بندی استاندارد در کاخانه ها ، تعداد میگو ها در هر بسته بندی ، اندازه ، وزن و ابعاد آن رعایت می شود .
ویژگی میگوی صادراتی
میگو ها آبزیان با ارزش غذایی بالا و خواص بسیار هستند که طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارند که به صادرات میگو رونق بخشیده اند . انواع مختلفی از میگو ها در دریا پرورش و رشد می یابند و بر حسب گونه بین یک تا هفت سال عمر می کنند . اندازه میگوها بین 2 تا 25 سانتی متر می باشد که هرچه طول آن بیشتر باشد قیمت آن نیز افزایش می یابد. از موارد دیگر که می تواند بر قیمت میگو تاثیر بگذارد دریایی یا پرورشی بودن آن است . و یاد آور می شویم که برخی از انواع میگو ها خواهان بیشتری دارند و به قیمت بالاتری نیز به فروش می رسد .
رنگ میگوی صادراتی باید صورتی کم رنگ و بدون هر لکه سیاه رنگی روی آن باشد . بوی میگو صادراتی نیز باید طبیعی باشد و بوی نامطبوع تند و بد نداشته باشد .
میگو ها به خاطر داشتن اسید چرب غیر اشباع ، خیلی زود فاسد می شوند به همین دلیل باید در انجماد سریع ، بسته بندی و حمل و نقل میگو دقت لازم را داشته باشید تا کیفیت و مرغوبیت میگو در هنگام صادر شده به سایر کشور ها حفظ شود . معمولا میگوهای صادراتی قبل از صادر شدن ، پاک می شود و میگوی پاک شده ریسک خرابی و فساد کم تری دارند .
انواع میگو برای صادرات
میگو نیز مانند سایر ابزیان از انواع مختلفی برخوردار است که البته هر کشور بر اساس مصرف و نیاز خود خریدار نوعی خاصی از آن هستند . پیشنهاد می شود قبل از صادرات میگو به کشور هدف ، بازاریابی جامعی از میزان مصرف میگو و نوع میگو انجام دهید و یا از طریق شرکت وارنا نجارت اوراسیا اطلاعات لازم را برای صادر کردن میگو به کشور هدف بدست بیاورید .
مهم ترین انواع میگو برای صادرات موارد زیر است :
- میگوی ببری : میگویی با ارزش غذایی بالا و سرشار از امگا 3 ، مواد معدنی و ویتامین ها که جز بهترین نوع میگو برای صادرات است .رنگ این میگو سبز و صورتی رنگ است و بیشتر در جنوب ایران صید می شود . میگوی سیاه مونودون یک میگو با سایز درشت است که ارزش صادراتی بالایی دارد .
- میگوی موزی : بعد از میگوی ببری بهترین میگو برای صادرات است و از میگوی ببری کوچک تر است.
- میگوی سفید : جایگاه سوم در صادرات میگو را دارد و بیشترین بازار فروش را در کشور روسیه دارد .
- میگوی سرتیز : جز ارزان ترین میگو برای صادرات است که مشتریان خود را دارد و به صورت خشک نیز به فروش می رسد .
تعرفه و قیمت صادرات میگو
یکی از مهم ترین نکات صادرات میگو ، قیمت و هزینه صادرات به کشور های دیگر می باشد . هزینه فروش میگو بر اساس هر کیلوگرم برای هر نوع از میگو تعیین می شود. همان طور که می دانید میگو انواع مختلفی دارد و گونه های مختلف میگو بر اساس کیفیت و سایز آن تغیر می کند .
هر چه اندازه و سایز میگوی صادراتی بزرگ تر باشد قیمت صادر کرن میگو بیشتر می شود . پس واضح است که شاه میگو از سایر میگو ها گران تر است و هم چنین میگو دریایی از میگو پرورشی !
فاکتورهایی که می تواند بر قیمت صادرات میگو تاثییر بگذارد :
- نوع میگو
- سایز میگو
- پرورشی یا دریایی
- شیوه بسته بندی
- قیمت ارز
- محل پرورش
- قوانین تجاری
- هزینه حمل و نقل
داشتن اطلاعات کافی درباره صادرات میگو می تواند به شما کمک کند تا هزینه های صادرات معقو تر و مناسب تر باشد و حاشیه سود بیشتری داشته باشد . برای کسب اطلاغات بیشتر درباره صادرات میگو با وارنا تجارت اوراسیا در ارتباط باشید .
قوانین صادرات میگو
اطلاع از قوانین و مقررات صادرات جز وظایف مدیران شرکت صادرات میگو است که با مطالعه دقیق و بازاریابی حرفه ای به واردات ماهی هر کشور تسلط داشته باشد و بتواند بازار هدف مناسبی برای فروش میگو صادراتی انتخاب کند . این شرکت ها باید از میزان نیاز بازار داخلی و مصرف ماهی در کشور اطلاع داشته باشند تا بتوانند بین عرضه و تقاضا تعادل برقرار کنند و نقش مفیدی در اقتصاد کشور داشته باشند به گونه ای که بازار های داخلی تامین شود و با صادرات قوی دقیق باعث ارزآوری و درآمد زایی در کشور شود .
از دیگر قوانینی که در صادرات میگو مهم است قرارداد با مشتری و تنظیم پسش فاکتور است . تنظیم پیش فاکتور به مهارت و تجربه بالایی نیاز دارد و به زبان انگلیسی است . شرکت صادرات ماهی پیش فاکتور را صادر و برای مشتری ارسال می کند و با قیمت گذاری درست و اصولی می تواند قرداد را تکمیل و ثبت کند .
اطلاع از مقررات و مجوزهای بازرگانی کشور هدف از دیگر قوانین صادرات میگو است که باید به آن توجه کرد .در کنار بازاریابی صحیح مشتری باید از قوانین واردات میگو به آن کشور مطلع شد تا میزان چالش صادرات میگو به حداقل برسد .
شرکت صادرکننده میگو
صادرات میگو و آبزیان به سایر کشور های جهان ، تجارتی پر سود است که خیلی از تاجران را به فعالیت در این عرصه مشتاق می کند . طبق آمار هند با بیشترین صادرات در رتبه اول قرار دارد . کشورهای ویتنام ، چین و اندونزی و اکوادور در رتبه های بعدی صادرکردن میگو قرار می گیرند .
شرکت صادرات میگو در کشورهای مختلف تمام تلاش خود را می کنند تا بتوانند در رقابت با رقیب خود در بازار بین المللی پیروز شوند و با روش های مختلف سعی دارند تا کشور های بیشتری را برای فروش میگوی خود جذی کنند و میزان صادرات میگوی خود را بالا ببرند .
از آنجایی که دنیای کسب و کار وارد فضای اینترنتی شده است ، بازاریابی دیجیتالی و جذب مشتری به صورت آنلاین کمک شایانی به صادرات آبزیان و میگو کرده است .خدمات بازاریابی آنلاین و فروش اینترنتی در سال های اخیر از رشد قابل توجهی برخوردار است و بسیاری از شرکت های صادرات میگو از طریق دنیای بزرگ اینترنت ، محصول خود را به جهانیان معرفی و مشتریان خود را جذب می کنند .
همان طور که گفته شد مهم ترین مواردی که شرکت صادرکننده میگو باید به آن توجه داشته باشد :
- قیمت میگو
- مجوز صادرات
- اطلاع از قوانین و مقررات
- توجه به بسته بندی
- رعایت بهداشت و دریافت مجوز سلامت
- بازاریابی صحیح و اصولی
- اشراف بر اقتصاد جهانی و نوسانات ارز
می باشد . شرکت وارنا تجارت اوراسیا نامی معتبر برای صادرات میگو و سایر آبزیان به کشور های مختلف می باشد .
بهترین شرکت های صادرات میگو در ایران
خوشبختانه ایران بازار خوبی برای صادر کردن میگو به دنیا دارد . میگوی صادراتی از طریق راه دریا و یا با حمل و نقل هوایی به کشور هدف ارسال می شود و شرکت های بزرگ و معتبری در این ضمینه در حال فعالیت و تجارت هستند .
یکی از بهترین شرکت صادرات میگو ، وارنا تجارت اوراسیا می باشد که سهم بسزایی در تجارت میگوی صادراتی در کشور دارد .
جهت ارتباط با مشاوران ، از طریق راه های ثبت شده اقدام کنید .
|
بیشترین صادران میگو به چه کشور هایی است
میگوی صادراتی ایرانی ، محصولی مرغوب و با کیفیت است که در تمام کشور های جهان طرفدار دارد .حجم بسیاری از میگوی ایرانی به کشورهای جنوب شرق آسیا صادر می شود . میگوی پرورشی ایرانی نیز طرفداران خود را دارد و از ارزش غذایی بالایی برخوردار است . استان بووشهر و هرمزگان ، بهترین مرکز برای پروش میگو و سایر آبزیان است . میگوهای پرورشی ایرانی در اسیای شرقی و کشور های حوزه خلیج فارس بسیار محبوب اند . صادرات میگو از ایران به کشورهای مختلفی مثل کویت ، قطر ، روسیه ، اسپانیا ، چین ، اوکراین ، سنگاپور ، انگلستان ،عراق و بسیاری از کشور های دیگر صادر می شود . |
|
|
|
|
|
|
|
|
· صادرات میگو به عمان : ارسال میگو به یمن از طریق زمینی هزینه زیادی دارد به همین دلیل از حمل و نقل دریای به طور معمول استفاده می ود . · صادرات میگو به قطر : قطر نیز مانند عمان خریدار میگوی ایرانی است که از طریق دریا میگو به قطر صادر می شود. · صادرات میگو به روسیه : یکی از مشتریان همیشگی میگوی صادراتی ایرانی ، کشور روسیه است که با داشتن 145 ملیون جمعیت بازار بزرگی در مصرف میگو دارد . اما به خاطر وجو محدودیت هایی مثل ممنوعیت وزن کانتینر های بالای 20 تن به کشور روسیه و همچنین مسافت طولانی راه زمینی ، میگو صادراتی ایران از طریق هوایی به روسیه ارسال می شود . · صادرات میگو به چین : با توجه به جمعیت بالای چین و مصرف زیاد میگو و آبزیان در این کشور یکی از کشور های هدف برای صادر کردن میگو می باشد . · صادرات میگو به دبی : بازار صادرات میگو به دبی بسیار مناسب و پر تقاضا ست چرا یکی از قطب های گردشگری جهان به حساب می آید که سالیان توریست های مختلفی را میزبانی می کند . · صادرات میگو به ترکیه: یکی دیگر از کشور های هدف برای صادرات میگو ، کشور ترکیه است که از طرفداران میگوی ایرانی می باشد . |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
چرا بايد اين نكات مهم را درباره طراحي سايت بدانيم ؟۱.اهرم سلسله مراتبي بصري نكات مهم طراحي سايت - اهرم سلسله مراتبي بصري هر صفحه داراي سلسله مراتب بصري است. اگر با مفهوم اين عبارت آشنا نيستيد ما تعريف آن را در اينجا براي شما آوردهايم: طراحان وب از سلسله مراتب بصري استفاده ميكنند تا توجه بازديدكنندگان را به سوي عناصر مهم هدايت كنند. طرح وب شامل موقعيت (بالا و پايين صفحه)، اندازهها (بزرگ يا كوچك)، تصاوير (ويديو، تصاوير، نمادها) و كنتراست (رنگ و فضاي سفيد) است. ۲.استفاده از يك عنوان توصيفي و كليدي در صفحه اصلي نكات مهم طراحي سايت - عنوان توصيفي و كليدي عنوان در بالاي صفحه اصلي قرار دارد و ميتواند توصيفي يا غيرتوصيفي باشد. در صورت توصيفي نبودن بازديدكننده ممكن است نتواند به اولين سوال خود يعني «آيا من در جاي مناسب هستم؟» پاسخ دهد. همچنين عنوان توصيفي براي استفاده از كلمه كليدي هدف و نشان دادن ارتباط است. بسياري از بازاريابان يك عنوان زيركانه يا مبهم مينويسند. اما روشن و واضح بودن عنوان يك روش هوشمندانهتر است. بهتر است به جاي نوشتن يك عنوان جالب اما مبهم يك عنوان توصيفي بنويسيد. ۳.فراخواني براي اقدام را در بالاي صفحه قرار ندهيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني براي اقدام بازديدكنندگان ممكن است وقت بيشتري را در صفحه وبسايت شما بگذرانند اما اين بدان معني نيست كه آماده اقدام و يا خريد هستند. فراخواني براي اقدام معمولا در پايين صفحه انجام ميشود. طي يك تحقيق كه 25 ميليون بازديدكننده را مورد تجزيه و تحليل قرار داد دريافتيم كه بيشتر درگيريها در زير صفحه اتفاق ميافتد. تنها به اين دليل كه محتواي موجود در بالاي صفحه قابل مشاهده است لزوما به اين معنا نيست كه موثرترين مكان براي فراخواني مخاطب است. ۴.يك صفحه طولاني بسازيد كه به تمام سوالات بازديدكنندگان پاسخ دهيد پيكسلهاي بيشتر يعني فضاي بيشتر براي پاسخ به سوالات، پرداختن به اعتراضات و افزودن شواهد حمايتي. اگر بازديدكننده پاسخي براي يك سوال مهم پيدا نكند به راحتي تا پايين صفحه حركت ميكند و زماني كه راضي شد خواندن را متوقف ميكند. ۵.نمايش يك چيز در يك زمان مشخص نكات مهم طراحي سايت - نمايش يك چيز در يك زمان مشخص چيزي كه معمولا بيشتر مشتريان در هنگام شروع پروژه طراحي وب به ما ميگويند معمولا اين جمله است: «من يك طراحي تميز و مدرن را دوست دارم.». بازديدكنندگان فضاي آشفته را دوست ندارند. درواقع آنها فضاي سفيد را دوست ندارند بلكه پيچيدگي بصري كم را دوست دارند. در سال 2012 گوگل تصميم گرفت كه بداند چه وبسايتهايي از نظر بازديدكنندگان زيبا هستند. اين يك مطالعه درمورد سادگي با يك نام بسيار پيچيده بود: «نقش پيچيدگي بصري و نمونهسازي اوليه درمورد برداشت اول از وبسايتها: تلاش در جهت درك احكام زيباييشناسي». آنها در اين تحقيق دريافتند كه طرحهاي پيچيده كمتر به عنوان زيبايي درك ميشوند. ۶.طرحبندي استاندارد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - طرحبندي استاندارد همان تحقيق گوگل نشان داد كه نمونه اوليه بالاي صفحه نيز با زيبايي درك شده ارتباط دارد. به عبارت ديگر از طرحهاي عجيب و غريب در ابتداي صفحه استفاده نشده و وبسايتي كه از استانداردها پيروي كرده است بيشتر مورد استقبال قرار گرفته است. سايتهايي كه به عنوان زيباترين سايتها محسوب ميشوند داراي نمونههاي اوليه بالا و همچنين پيچيدگي بصري كم هستند كه هر دو اين موارد ساده و تميز كار شدهاند. اين بسيار خوب است كه شما برند خود را متمايز كنيد اما درمورد چيدمان سايت بهتر است كه ساده عمل كنيد. ۷.از فضاي كاذب انتهاي صفحه بپرهيزيد وبسايتهاي مدرن بازاريابي به ويژه صفحات فروش اغلب با بلوك صفحه ساخته ميشوند. اين بلوكها رديفهايي از محتوا هستند كه اغلب با يك تصوير در يك طرف و متن در طرف ديگر در يك ستون واحد جريان مييابند. در اينجا يك تصوير از صفحه سرويس معمولي در وبسايت توليد سرب آورده شده است. همانطور كه در نمودار نشان داده شده است پاورقي از رنگ پسزمينه تيرهتري برخوردار است، بنابراين بسياري از سايتها اين كار را انجام ميدهند. ۸.از طرح كشويي يا چرخان خودداري كنيد اين طرحها سالها محبوب بودند و مشتريان آنها را دوست دارند. اما مشكلي كه وجود دارد اين است كه بازديدكنندگان ممكن است فقط اولين اسلايدها را ببينند. مطالعات زيادي صورت گرفته كه به همين نتيجه رسيدهاند و دريافتهاند در اين نوع طرحها اسلايدهاي بعدي كمتر ديده ميشوند و تماس يا اقدام به كليك كرد برروي اين اسلايدها تقريبا بعيد است. اين طرحها ممكن است محبوب باشند اما استفاده از آنها براي سياست داخلي خوب است نه براي بالا رفتن نرخ بازديدكنندگان. ۹.از استفاده از زبانه و آكاردئونها خودداري كنيد بهتر است از زبانهها و جعبه محتواي قابل گسترش استفاده نكنيد. با دانستن اينكه 76 درصد از بازديدكنندگان در حال اسكن هستند ميتوانيد همه چيز را در معرض ديد آنها نگه داريد و از اين طريق مطالب خود را بيشتر به آنها نمايش دهيد بدون اينكه نياز به كليك كردن براي آشكار كردن چيزي باشد. شما در وبسايت آمازون نيز هيچ كدام از اين زبانهها و آكاردئونها را مشاهده نخواهيد كرد. به خاطر داشته باشيد كه خواندن سريع بسيار راحتتر از كليك كردن است. اگر بازديدكننده مجبور باشد هدف خود را كليك كرده يا برروي زبانه كليك كند تا قادر به مشاهده چيزي باشد كمتر احتمال دارد كه آن را ببيند. تصاوير در اينجا بياييد كمي به نكات مربوط به تصاوير بپردازيم: ۱۰.از تصاوير افراد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از تصاوير افراد چهرهها تصاويري منحصر به فرد و قدرتمند هستند. از زمان به دنيا آمدن ما به چهرههاي ديگر بيشتر نگاه ميكنيم. قدرت مغناطيسي تصاوير افراد در طراحي وبسايت بسيار مفيد است. چهرهها توجه را جلب ميكنند. مطالعه موردي معروفي نشان ميدهد كه نتايج حاصل از تركيب چهره و توصيفات در يك صفحه فروش بسيار چشمگير است. ۱۱.اما از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد يك زمان و مكان براي عكسهاي ذخيره شده وجود دارد، اما بهتر است از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد. آنها هرگز احساس واقعي بودن ندارند و بنابراين موجب جلب اعتماد نخواهند شد. شركتها به دليل كيفيت بالا براي استفاده از عكسهاي ذخيره شده وسوسه ميشوند. اما بازديدكنندگان شما بيشتر به واقعيت اهميت ميدهند. آنها درواقع ترجيح ميدهند افراد واقعي را ببينند. ۱۲.از چهرهها به عنوان نشانه استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از چهرهها به عنوان نشانه تصاوير افراد فرصتي ويژه براي توجه بازديدكنندگان به شما ميدهد. يك محقق به نام جيمز نسيم طرحهايي را به 106 نفر نشان داد و پس از آن به قدرت چهرهها در موقعيتهاي مناسب پي برد. چهرهها قدرت اين را دارند كه توجه بازديدكنندگان را به سمت ساير عناصر سوق دهند. يك مطالعه مشهور با استفاده از چهره كودك صورت گرفته است، وقتي كودك به دوربين نگاه ميكند بازديدكنندگان به كودك نگاه ميكنند. وقتي كودك به عنوان يا تيتر نگاه انداخته باشد بازديدكنندگان به تيتر نگاه ميكنند. ۱۳.از فلشها به عنوان نشانههاي بصري استفاده كنيد چهرهها ميتوانند توجه بازديدكنندگان را جلب كنند، اما تنها راه كنترل و هدايت چشم بازديدكننده نيستند. حتي ممكن است فلشهاي كوچك كشيده شده با دست موثرتر از آن باشد. در اين مطالعه نشان داده شده است كه حتي يك پيكان ساده در جذب CXL چشم بازديدكنندگان يك عنصر قدرتمند در صفحه است. اگر ميخواهيد بازديدكنندگان شما به چيزي نگاه كنند، با فلش به آن اشاره كنيد. ۱۴.براي فراخواني مخاطب به اقدام از رنگ استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني مخاطب رنگها داراي مفاهيم احساسي و عاطفي هستند(مثلا قرمز فوري، آي آرام و غيره) و بخشي از استانداردهاي يك برند ميباشند. رنگها همچنين فرصتي هستند كه بازديد كنندگان را به سوي اقدام و خريد سوق دهند. يك مطالعه درمورد رنگ دكمههاي فراخواني به اقدام نشان داده است كه قدرت رنگ و كنتراست درخشندگي جلب توجه را زياد ميكند. پيمايشها و پيوندها (لينكها) در اينجا توصيههايي براي لينكها و پيمايش سايت از جمله منوها، دكمهها و لينكهايي كه باعث ميشود بازديدكنندگان شما نسبت به آن جلب شوند آوردهايم: ۱۵.توصيفي بودن نكات مهم طراحي سايت - توصيفي بودن پيمايشها هميشه از نظر بصري برجسته هستند بنابراين فرصتي براي برقراري ارتباط ميباشند. بازديدكنندگان به طور معمول بازديد خود را با اسكن در بالاي هدر شروع ميكنند. هر چيزي كه در قسمت هدر باشد از جمله منوهاي شما به احتمال زياد ديده خواهد شد. ۱۶.قسمت هوم يا خانه را در سمت چپ قرار دهيد و زياد نگران بقيه ترتيبات قرار گرفتن منو نباشيد نكات مهم طراحي سايت - ترتيب قرارگرفتن منو اگر لينك خانه يا هوم داريد آن را در سمت چپ قرار دهيد. چراكه رايجترين مكان براي قرار دادن آن است، بنابراين بازديدكنندگان انتظار دارند كه خانه را در هر وبسايتي در آنجا پيدا كنند. تحقيقات نشان ميدهد كه ترتيب مهم نيست. دو مطالعه مختلف براي رديابي چشم مخاطب وجود دارد كه ارتباط كمتري بين ترتيب موارد فهرست و موفقيت در تعداد بازديدكنندگان را نشان ميدهد. بنابراين وقت خود را صرف نگراني براي ترتيب قرار دادن موارد فهرست نكنيد. ۱۷.از صفحات خدمات به پستهاي وبلاگ لينك دهيد اگر بازديدكنندگان در يك صفحه از خدمات يك وبسايت قرار داشته باشند هدف آنها خدمات آن وبسايت است. اگر برروي وبلاگ خود لينكهايي از از صفحات ديگر قرار دهيد آنها را به صفحات ديگر نيز سوق ميدهد. پستهاي وبلاگ به طور طبيعي حواسپرتي، فرصتها و نرخ تبديل پايينتري دارند. ۱۸.مراقب باشيد با هر وبسايت ديگري لينك ندهيد شما بايد با مواردي مرتبط باشيد و به آنها لينك دهيد كه به بازديدكننده در رسيدن به اهداف خود كمك ميكند. در پستهاي وبلاگ لينكدهي معمولا به يك منبع يا پيوند خارجي است. اين پست ممكن است به ده مقاله خارجي لينك داده شود. اما در صفحات سرويس و در صفحه اصلي وبسايت بايد لينكدهي به سايتهاي ديگر را با دقت انجام دهيد. براي لينكدهي در صفحات اصلي اين سوالها را از خود بپرسيد: آيا واقعا ميخواهيد بازديدكنندگان روي آن كليك كنند؟ آيا اين لينكدهي شما را در رسيدن به اهدافتان كمك خواهد كرد؟ ۱۹.از نمادهاي رسانههاي اجتماعي در عنوان وبسايت خود استفاده نكنيد نمادهاي رنگارنگ رسانههاي اجتماعي موجود در هدر براي اهداف شما خوب نيستند. اگر بازديدكنندگان برروي هر يك از اين دكمههاي رنگارنگ كليك كنند حواس آنها از سايت پرت ميشود و بعيد است كه به سايت بازگردند. ادغام رسانههاي اجتماعي به طور كلي كار اشتباهي است. اگر به يك شبكه اجتماعي لينك ميدهيد اين كار را از طريق پاورقي خود انجام دهيد. بازديدكنندگان ميتوانند در صورت مشاهده اين لينكها از آنها استفاده كنند اما شما با اين كار به آنها پيشنهاد نميدهيد كه سايت را ترك كنند. نوشتن در اين قسمت بياييد درمورد كلمات صحبت كنيم. قبل از اين ما يك عنوان متمركز بر كليد واژه را در صفحه اصلي به شما توصيه كرديم. در اينجا چند نكته ديگر درمورد نوشتههاي يك وبسايت شامل هدر، زير عنوان و متن بدنه براي شما آوردهايم: ۲۰.زيرنويسهاي معنيدار بنويسيد نكات مهم طراحي سايت - زيرنويسهاي معنيدار عناوين مبهم در همه وجود دارد. اين عناوين غالبا بزرگ و بيفايده هستند اما مواردي كوچك و مفيد را دنبال ميكنند. اطمينان حاصل كنيد كه موارد بزرگ براي بازديدكنندگان معنيدار و مفيد هستند. اگر روساي شما ميخواهند چيزهايي مانند خدمات و محصولات در وبسايت بگويند بايد از خود بپرسيد كه چه توصيفي براي آن ميتواند بهتر باشد. ۲۱.از پاراگرافهاي طولاني استفاده نكنيد پاراگراف طولاني با استانداردهاي محتواي ديجيتال مطابقت ندارد. شكستن پاراگرافهاي طولاني فهم آن را آسانتر ميكند. به عنوان يك قاعده كلي سعي كنيد پاراگرافهاي طولانيتر از 3 يا 4 خط ننويسيد. اگر طول خط بسيار طولاني باشد خواندن آن براي مصرفكنندگان ميتواند مشكلتر باشد. ۲۲.از كلمات ساده استفاده كنيد نكات طراحي سايت - استفاده از كلمات ساده هرچه خواندن متن آسانتر باشد وبسايت موفقتر خواهد بود. از كلمات متداولي كه خوانندگان انتظار دارند استفاده كنيد. استفاده از جلمات طولاني و كلمات فانتزي خوب نيست. بايد از يك زبان ساده استفاده كنيد كه همه بتوانند آن را درك كنند. تحقيقات نشان داده كه سادگي در خوانايي ميتواند در افزايش بازديدكنندگان تاثير داشته باشد. ۲۳.ترتيب فهرست نكات طراحي سايت - ترتيب فهرست هنگام ثبت هر ليست در وبسايت خود مطالب مهم را در ابتدا و انتها قرار دهيد. توجه خواننده به وسط ليست كمتر است. از آنجا كه بازديدكنندگان صفحه را اسكن ميكنند اولين و آخرين موارد به احتمال زياد در حافظه كوتاه مدت باقي ميماند. ۲۴.به سوالات برتر بازديدكنندگان پاسخ دهيد سوالاتي ممكن است براي بازديدكنندگان پيش بيايد. كار اصلي وبسايت پاسخگويي به اين سوالات است. هر سوال كه بيپاسخ بماند فرصتي براي جلب اعتماد را از دست خواهد داد. همچنين سوالات بدون پاسخ امكان ترك وبسايت توسط مخاطب را افزايش ميدهد. هنگامي كه جوئل كلتكه فرايند خود را براي يافتن سوالها و نوشتن پاسخ در Hubspot يافت توانست صفحات فرود نرخ تبديل خود را دو برابر كند. او با مشتريان مصاحبه كرد، جوابهاي آنها را تجزيه و تحليل كرد، پيامها را در اولويت قرار داد و در پايان كلمات مخاطبان خود را در نسخه جديد بازاريابي خود به صورت هوشمندانه استفاده كرد. در اينجا سوالاتي وجود دارد كه جوئل براي كشف سوالات برتر بازديدكنندگان استفاده ميكند: چه چيزي باعث شده تا شما به دنبال راه حل باشيد؟ چه چيز ديگري را امتحان كرديد و چه چيزي را دوست نداشتيد؟ چه چيزي شما را از خريد از ما باز ميدارد؟ چه چيزي باعث شده شما به اندازه كافي به ما اعتماد كنيد و ما را امتحان كنيد؟ چه چيزي محصول ما را به راه حلي براي شما تبديل كرده است؟ هنگام ارزيابي چه چيزي براي شما مهمتر بود؟ اكنون ميتوانيد چه كاري انجام دهيد كه قبلا نميتوانستيد؟ مثالي براي من بگذاريد كه براي شما تفاوت ايجاد كرده است شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديدكنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۵- شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند، انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديد كنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۶.كمبودها را ذكر كنيد نكات طراحي سايت - كمبودها را ذكر كنيد انسانها ماشين حسابهاي هزينه سود كارآمد نيستند. ما تمايل به افزايش سود و زيانهاي ناچيز داريم. به عبارت ديگر ضررو زيان بدتر از سود لذت بخش است. ۲۷.فرمهاي ثبت نام ايميل براي مشتركين را بهينه كنيد نكات طراحي سايت - فرمهاي ثبت نام در انتهاي اين پست يك فراخواني اقدام براي اشتراك قرار داده شده است. اگر از نزديك نگاه كنيد خواهيد ديد كه اين پست شامل سه عنصر جداگانه است. اين سه عنصر براي ثبت نام ايميل است. سلسله مراتب بصري در آن برجسته است. به خواننده گفته شده كه چه چيزي دريافت ميكند و چه موقع. با استفاده از اثبات اجتماعي يك توصيف كوچك از تعداد مشتركين انجام شده است. وقتي براي اولين بار اين تغييرات را آزمايش كرديم نرخ تبديل بسيار پايين بود و سپس پيشرفت چشمگيري كرد. اكنون شاهد افزايش 4و683 درصدي در ثبت نامهاي ايميل هستيم. بيشتر بخوانيد: http://payamarketing.toonblog.ir/post/6
خشك كن نوزادي چيست و چه كاربردي دارد ؟
خرید جدیدترین سرویس حوله نوزاد دخترانه
خريد سرويس خواب نوزاد به قيمت توليدي
خرید روپوش پزشکی و پرستاری به صورت عمده از تولیدی چه مزیتی دارد ؟
مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری سودآور
مشخصات و نکات خرید روپوش پزشکی لاکچری خوب
لباس کار دوبنده خارجی بهتر است یا ایرانی ؟