امروزه رزرو تابلوهای تبلیغاتی برای کسب و کارهای مختلف که قصد پیشرفت و برندسازی دارند، از جمله ضروری ترین اقدامات است
بیلبورد تبلیغاتی چیست؟
بیلبوردها صرفا جنبه تبلیغات ندارند، به همین دلیل استفاده از عبارت بیلبورد تبلیغاتی در این حوزه ملموس تر است.
بیلبورد چیست؟ چرا بیلبورد؟ این سوالات شاید ذهن شما را به عنوان یک کسب و کار یا مخاطب تبلیغات محیطی درگیر کرده باشد. میخواهیم بیلبوردها را از نگاه متفاوتی بررسی کنیم. در ابتدا با تعریف ساده “ساختار تبلیغاتی بزرگ در فضای باز” آن را به شما معرفی میکنیم. بیلبورد معمولی میتواند شبیه یک پوستر بزرگ تبلیغاتی نیز تعریف شود که برای برندسازی یک نام تجاری، محصولات و خدمات مختلف استفاده میشود. در ادامه با پارت انیمیشن همراه باشید
کاربرد بیلبوردهای تبلیغاتی
کاربرد بیلبوردهای تبلیغاتی دیده شدن است. دیده شدن تبلیغات محیطی اولین و مهم ترین هدف این نوع تبلیغات است. این موضوع قدم اول برقرای ارتباط بین مخاطب و ارائه دهنده محصول یا خدمات می باشد. برای بهتر دیده شدن لازم است، اصول مهم در استفاده از رنگ، فونت، شعار تبلیغاتی، ابعاد طرح و … همگی به صورت حرفه ای و صحیح، انتخاب شوند. این انتخاب تاثیر بسیار زیادی در نقش بستن و ماندگاری برند شما در ذهن مخاطب خواهد داشت.
مزایای بیلبوردهای تبلیغاتی
از جمله مزایای بیلبوردهای تبلیغاتی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
1-مخاطبین وسیع از طیف های مختلف جامعه
2-دیده شدن بیلبورد تحت هر شرایط
3-بازدیدکنندگان ثابت در بازه های زمانی خاص
4-ماندگاری نام برند و شعار تبلیغاتی
5-قابل درک برای همه افراد
بیلبوردهای جذاب
بیلبورد های جذاب آن هایی هستند که شما با خواندن این خط از مقاله به یاد آن ها بیفتید. نقطه مشترک همه بیلبوردهای جذاب، خلاقیت در تمام مراحل ساخت بیلبورد است. نگاه متفاوت تیم تبلیغاتی و اتاق فکر و ایده نسبت به برند، نوع محصول و پرسونای مخاطب، باعث شکل گرفتن محتوای جذاب بصری برای عموم مردم خواهد شد.
برای مثال بیلبورد رستوران های زنجیرهای مکدونالد، که به اکران بیلبوردهای خلاقانه معروف است، باز هم یک بیلبورد جذاب دیگر را رونمایی کرد. این بیلبورد که مانند یک ساعت خورشیدی عمل میکرد، بهترین زمان استفاده از محصولات مکدونالد را پیشنهاد میداد. تبلیغات محیطی برند داو نیز بسیار خلاقانه بود که از ساخت هزاران سرنگ استفاده شده بود.