آتشدان و و میز آتشدان
آتشدان گرمابخش محافل خانوادگی در سرمای زمستان.
آتشدانهای سیگما کمپانی با کیفیت بالا و دارای امکانات فراوان عرضه شده اند. در سیگما کمپانی امکان سفارشی سازی و تغییرات برای محصول وجود دارد.میز آتشدان یک حالت کلی دارد و ان هم این است که یک حفره برای روشن کردن دارد. این حفره به آتشکده معروف است.در اقسام مختلف امکانات زیادی به میز آتشدان اضافه میشود.از جمله این امکانات میتوان به گریل،میز اطراف،علمک قوری و …اشاره کرد. در کل اتشدان یکی از ضروریات فصل زمستان برای لذت بردن از فضای باز به شمار میرود. برای گرم کردن فضای باز در زمستان میتوان از بخاری فضای باز نیز استفاده کرد. اما آتشدان امکانات بیشتری داشته و حرارت مستقیم این محصول خاصیت درمانی دارد.شما میتوانید در سیگما کمپانی آتشدانهای خودر را به صورت سفارشی هم از نظر اندازه هم طرح هم از نظر نوع سوخت سفارش دهید.آتشدانها معمولا به صورت هیزمی و گازی تولید میشوند.رنگ به کار رفته در آتشدان حتما باید مقاومت بالایی داشته باشد تا در برابر حرارت بتواند دوام بیاورد. همچنیناکان سفارشی سازی آتشدان ها به صورت دوگانه سوز در سیگما کمپانی وجود دارد.پس با مشاورین ما تماس بگیرید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.
آتشدان
آتشدان مربعی ساخت سیگما کمپانی
در فصول سرد سال جمع شدن دور آتش یکی از لذت بخشترین کارها میباشد. معمولاً در فضاهای باز مانند باغ و ویلا افراد از آتشدانهای مختلف برای روشن کردن آتش و دور همی استفاده میکنند. امروزه استفاده از آتشدان در مکانهای مختلف باعث مدرن و لاکچری به نظر آمدن فضا میشود. ایرانیها از جمله مردمانی هستند که سابقهی طولانی مدت در استفاده از آتشدان دارند.
آتشدانها در ایران تاریخچهی زیبا و شنیدنی دارند. استفاده از آتشدان در فضای خانهها، لذت دورهمیهای خانوادگی را دو چندان میکند. برای خرید یک اتشدان باید به نکات زیادی توجه کنید تا یک محصول جذاب و به درد بخور داشته باشید. زیرا شما برای این محصول باید اندازه محیط مورد استفاده،شرایط جوی و … در نظر بگیرید تا خریدی لذت بخش داشته باشید. ما به شما کمک میکنیم تا بهترین محصول ممکن را برای خود خرید کنید و از داشتن آن لذت ببرید. برای خرید آتشدان باغی می توانید به این صفحه از سیگماکمپانی مراجعه کنید.
آتشدان گرد سیگما کمپانی طرح کروی
آتشدان در خانه
استفاده از آتشدان فقط به باغ و ویلا محدود نشده، بلکه از آن در خانههای حیاط دار و آپارتمانهای دارای بالکن و یا هر جای دیگری که مناسب میباشد، میتوان استفاده کرد. آتشدانها انواع مختلفی دارند. شما میتوانید بنا بر محل استفادهی خود هر کدام را که برایتان مناسب است، انتخاب و خریداری کنید. در ادامه به بررسی کلی آتشدان میپردازیم.
میز آتشدان
همانگونه که قبلا نیز گفته شد برخی از انواع آتشفشان به گونه ای طراحی می شوند که به صورت یک میز میباشند . این طراحی ویژگی های فوق العاده ای به آتشدان شما اضافه میکند . همانگونه که می دانید آتش دان معمولاً در فصل های سرد سال کاربرد دارد . در فصول گرم معمولاً از آتشدان به عنوان یک باربیکیو استفاده می شود .
به همین دلیل در فصل هایی که هوا گرمتر است این وسیله کاربرد چندانی ندارد . اما یک خلاقیت و نوآوری باعث شده است که شما بتوانید محصول خود را تقریباً در تمام فصول سال مورد استفاده قرار دهید . برخی از انواع آتشدان به صورت یک میز طراحی می شوند .
تا شما بتوانید به عنوان یک مبلمان فضای باز آنها را استفاده کنید . ابعاد میز آتشدان می تواند با توجه به نیاز شما متغیر باشد . اما به صورت میانگین ابعاد میز چیزی در حدود یک الی یک و نیم متر مربع می باشد .
همچنین شکل ظاهری میز آتشدان میتواند به صورت دایره ، چند ضلعی و یا مربع باشد . گروه تولیدی سیگما کمپانی بیشترین تنوع را در این محصولات دارد . شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ما تنوع بسیار بالایی از انواع میز آتشدان را مشاهده نمایید . محصولات این تولیدی را می توانید به صورت حضوری و غیر حضوری خریداری نمایید . ارسال ها از طریق باربری به تمام نقاط کشور انجام می شود .
آتشدان چیست؟
آتشدان در لغت به معنای ظرف حمل آتش میباشد. آتشدانها از گذشته و ما قبل تاریخ وجود داشتند. و افراد همواره در مکانهای مختلف از آنها استفاده میکردند. در حالت کلی امروزه آتشدان به ظرفی گفته میشود که میتوان در آن آتش روشن کرد. آتشدانها در گذشته نسبت به امروز کاربردهای فراوانی داشتهاند اما امروزه نیز اغلب برای منبع گرما و تزیین کارایی دارند.
آتشدان کاسه ایی بسیار زیبای سیگما کمپانی
آتشدان باغ
بعید به نظر میرسد این که شما یک باغ یا ویلا داشته باشید و محصولی مانند آتشدان در آن وجود نداشته باشد . البته همیشه قرار نیست که شما این محصول را از بازار خریداری نمایید . گاهی اوقات شما با استفاده از چند وسیله بسیار ساده و پیش پا افتاده می توانید یک آتشدان برای خود بسازید . آتشدان باغ قرار نیست حتماً به صورت فلزی باشد . شما میتوانید از مصالحی مانند آجر ، سنگ و سیمان استفاده کنید . تا بتوانید یک آتشدان برای خود بسازید و از آن استفاده کنید . البته باید به این موضوع توجه داشته باشید که استفاده از این مصالح برای ساخت آتشدان . موجب خواهد شد که آتشدان شما به صورت ثابت باشد و قابلیت جابجایی نداشته باشد . به همین دلیل باید به هنگام ساخت آن به محل قرار گرفتن آتشدان توجه زیادی داشته باشید . در صورتی که محل قرار گرفتن را به صورت دقیق مشخص نکنید . در ادامه و به هنگام استفاده از آن با مشکلاتی مواجه خواهید شد . به عنوان مثال شما نخواهید توانست استفاده درست از محصول خود داشته باشید . یا اینکه به هنگام عبور و مرور با مشکل مواجه خواهید شد . اینها از جمله مشکلاتی هستند که در صورت انتخاب نکردن مکان درست برای آتشدان می تواند به وجود آید . به همین دلیل همواره پیشنهاد میکنیم و برای محل قرار دادن آتشدان عجله نکنید . و تا جای ممکن است در این مورد با افراد دیگر نیز مشورت کنید تا جای مناسبی برای آن در نظر بگیرید . چنانچه وقت و یا مهارت کافی برای ساخت این محصول را ندارید . میتوانید آتشدان ویلایی خود را از فروشگاه و تولیدی های مختلف در سطح شهر خریداری نمایید .
بهترین نوع آتشدان
در این قسمت به جای این که یک یا چند نوع آتشدان ، به عنوان بهترین آتشدان به شما معرفی کنیم . که البته امکان دارد معرفی کامل و دقیق نباشد ، به دلیل اینکه آتشدان ها در شرایط و کاربردهای مختلف تفاوت های زیادی دارند .
به همین دلیل امکان دارد یک آتشدان متوسط از نظر ما ، با توجه به نیازهای شما یک آتشدان فوق العاده باشد . به همین جهت در نظر داریم به جای معرفی چند نوع آتشدان ، شما را با ویژگیهای یک آتشدان خوب آشنا کنیم .
شما می توانید با توجه به این ویژگی ها یک محصول مناسب خریداری کنید ، به همین دلیل شکل ظاهری و ابعاد و همچنین قیمت آتشدان تا حدود زیادی به سلیقه شما بستگی خواهد داشت .
آتشدان با کیفیت و خوبه ابتدا باید مقاومت و همچنین استحکام بالایی داشته باشد . آتشدان به طور دائم در معرض آتش و حرارت بالا می باشد ، یک محصول بی کیفیت به سادگی بعد از مدتی کارایی خود را از دست میدهد . به همین دلیل به هنگام خرید و ساخت آتشدان به کیفیت و استحکام آن توجه زیادی داشته باشید .
ویژگی دیگری که یک آتشدان خوب باید داشته باشد ، میزان گرمادهی بالا می باشد که اصلی ترین وظیفه آتشدان است . درمورد آتشدان های هیزمی میزان گرما تا حدود زیادی به میزان هیزوم وابسته میباشد . اما در مورد آتشدان های گازی قدرت گرمادهی کاملاً قابل کنترل می باشد .
یک آتشدان مناسب باید کیفیت و کارایی متناسبی با میزان قیمت خود داشته باشد . یعنی به میزان هزینه ای که پرداخت می کنید از مقاومت و کارایی مناسبی بهره ببرید . پس همیشه یک محصول گرانقیمت یا یک محصول ارزان قیمت به تنهایی ملاک انتخاب بهترین محصول نمی باشد ، باید بین قیمت و کیفیت محصول تعادل و توازن وجود داشته باشد .
آتشدان تولید سیگما کمپانی با رنگ درجه یک و کیفیتی بی نظیر
آتشدان خود را در کجا قرار دهیم؟
آتشدان وسیلهای است که میزان حرارت بالایی را تولید میکند. به همین دلیل است که مکان قرارگرفتن آتشدان باید بهدقت انتخاب شود. البته بسیاری از افراد در نظر دارند میز آتشدان را در نقطهای قرار دهند که باعث زیبایی بیشتر محیط شود.
اما اگر فقط به این نکته توجه داشته باشید، میتوانید مکان مناسبی را برای قراردادن آتشدان انتخاب کنید. مکان قراردادن آتشدان نباید در مسیر وزش بادهای شدید باشد، وزش باد شدید میتواند موجب خاموش شدن آتش شود.
همچنین زمانی که شما از آن برای سوخت در آتشدان استفاده میکنید، وزش باد میتواند آتش را به محیط اطراف انتشار دهد. اگر در منطقه زندگی میکنید که بارشهای زیادی در آنجا اتفاق میافتاد، سعی کنید آتش آن را در یک مکان مسقف مانند داخل آلاچیق قرار دهید.
اگر این امکان برای شما وجود ندارد یا این که نمیخواهید آتش را در داخل حالت قرار دهید، برای افزایش عمر مفید محصول خود سعی کنید بعد از هر بار استفاده از یک پوشش بر روی آتشدان استفاده کنید. تماس مداوم با آب و رطوبت میتواند باعث زنگزدگی و کاهش کیفیت آتشدان شود.
تشدان فضای باز سیگما کمپانی طرح گلسا بسیار با دوام
آتشدان هیزمی
اگر محیط شما به گونه ای است که هیچ نگرانی بابت انتشار آتش به محیط اطراف ندارید . در این صورت شما نیاز چندانی به یک آتشدان ندارید . البته در این فضاها نیز گاهی اوقات امکان روشن کردن بر روی زمین را ندارید .
به دلیل اینکه امکان دارد سطح شما برای روشن کردن آتش مناسب نباشد . همچنین مشکل دیگری که به هنگام روشن کردن آتش وجود دارد این است که آلودگی نسبتاً زیادی ایجاد میشود .
خاکستر و ذغال های باقی مانده از سوختن آتش موجب ایجاد آلودگی زیادی می شود . نظافت مکانی که در آنجا آتش روشن کرده اید برخی اوقات بسیار زمانبر و دشوار می باشد . به همین دلیل در بسیاری از مکان ها آتش را در داخل یک محفظه روشن میکنند .
ساده ترین و کاربردی ترین ابزاری که برای این کار می توانید از آن استفاده کنید یک بشکه می باشد . شما می توانید به سوراخ های متعددی در بدنه بشکه ایجاد کرده و هیزم را در داخل آن بریزید و روشن کنید . اما خوب استفاده از بشکه در محیطی مانند ویلا تا حدود زیادی زننده می باشد .
به همین دلیل سعی می شود از محصولاتی که علاوه بر کارایی دارای زیبایی نیز باشند استفاده شود .
آتشدان هیزمی می تواند یک محصول مناسب برای استفاده در مکان های خانگی و تجاری باشد . برخی از این محصولات در مکانهای عمومی نیز به چشم میخورد .
آتشدانهای قدیمی
همانطور که گفتیم آتشدانها جزو وسیلههایی هستند که تاریخچهی بسیار قدیمی داشته و انسانهای اولیه با استفاده از آن توانستند به زندگی روزمره خود ادامه دهند. اما امروزه آتشدانها دیگر کاربردهای قدیمی را نداشته و بیشتر جنبه تزیینی دارند. کاربردهای مهم آتشدانها در گذشته عبارتند از:
میز آتشدان در جنگ
در دورههای کلاسیک و قرون وسطا از گلدانهای سفالی کوچک پر از آتش، به عنوان سلاحهای حرارتی اولیه در جنگها استفاده میشد. آتشدانها ابتدا از خشت و سپس از چدن که به لاشه نیز معروف بود، ساخته میشدند.
آتشدان تولید سیگما کمپانی با رنگ درجه یک و کیفیتی بی نظیر
از طرفی آتشدانها میتوانستند خسارتهای زیادی به شهرهای محاصره شده با ساخت و سازهای چوبی وارد کنند. دو مورد از جنگهایی که از در آنها از آتشدانها استفاده شدهاست عبارتند از:
در محاصره پترا از ۵۵۰ تا ۵۵۱ ساسانیها از گلدانهای آتش که حاوی گوگرد نیز بودند، استفاده میکردند. این آتشدانها به عنوان سلاح شیمیایی اولیه کاربرد داشتند.در اواسط قرن هفدهم آتشدانها عمدتاً توسط پوستههای پر از مواد منفجره جایگزین شده بودند. که اینها را نیز میتوان به عنوان نوعی آتشدان در نظر گرفت.
داغ چینی
در گذشته آتشدانها به گلدانهای آتش معروف بودند. گلدان داغ یا هوگو یک غذای سنتی چینی میباشد که در آن هو به معنای آتش و گو به معنای گلدان میباشد.
گلدان چینی از یک گلدان فلزی مانند قابلمه، در مرکز میز ناهارخوری تشکیل شده است. در حالی که این گلدان در وسط میز ناهارخوری قرار دارد، مواد غذایی داخل آن ریخته شده و پخته میشوند. به این نوع غذاها قایق بخار نیز گفته شده و در کشورهای غربی نیز از این روش پخت غذا استفاده میشد.
آشپزی با آتشدان
گلدان آتش و یا همان آتشدان، احتمالاً بعد از مدتها که مردم ارزش پخت و پز در آتش را کشف کردند اختراع و ساخته شد. زمانی که ظروف ضد حریق مانند گلدانهای آهنی در دست مردم قرار گرفت، طرحهای جدیدی از آتش دانها ساخته شدند که به عنوان اجاق پخت و پز مورد استفاده قرار گرفتند. با گذشت زمان این اجاقها نیز تغییر پیدا کرده و تبدیل به وسیلهای شدند که هم برای پخت و پز، و هم برای گرم کردن محیط مورد استفاده قرار گرفتند.
مراسمهای مذهبی
به عقیدهی افراد قدیمی یک عنصر رمز و راز در آتش وجود دارد که در بعضی مواقع، منجر به پرستش آتش میشود. گلدانهای آتش در طول هزاران سال در مراسم مذهبی مورد استفاده قرار میگرفتند.
کاربردهای آتشدان در عصر جدید
همانطور که گفتیم امروزه آتشدانها دیگر کاربردهای مهم و حیاتی گذشته را نداشته و بیشتر جنبهی تزئینی دارند. افراد با توجه به سلیقه و فضای اطراف خود، از انواع مختلف آتشدانها و در مصارف مختلف استفاده می کنند. چند مورد از مهمترین کاربردهای آتشدانهای امروزی عبارت است از:
آتشدان منبع گرما
استفاده از آتشدانها اغلب در فصلهای پاییز و زمستان که هوا سرد است رایج میباشد. افراد در فضاهای مختلف، برای دورهمیهای خود و یا گرم کردن فضا از آتشدان استفاده میکنند. یکی از ویژگیهای مهم آنها، این است که با سوخت کم میتوانند مدت زمان طولانی روشن مانده و گرما تولید کنند به همین دلیل اغلب در فضاهای باز به عنوان منبع گرما مورد استفاده قرار میگیرند.
پخت و پز با میز آتشدان
برخی افراد از آتشدانهای خاصی که مناسب پخت و پز میباشند، برای آشپزی استفاده میکنند. باربیکو نوعی آتشدان میباشد که اغلب در فضاهای باز و به ویژه در باغها، برای آشپزی مورد استفاده قرار میگیرد.
آتشدان تولید سیگما کمپانی با رنگ درجه یک و کیفیتی بی نظیر
آتشدان دکوری
در ایران برخی از رستورانها و یا مکانهای تاریخی وجود دارند که در آنها برای به یادآوردن گذشته از آتشدان استفاده میشود. در این نوع مکانها، آتشدان جنبهی تزیینی و دکوری داشته و هیچ گونه کاربرد دیگری ندارد.
آتشدان فضای باز
یکی از کاربردهای مهم و رایج آتشدانها، استفاده از آنها در باغ و فضای باز میباشد. یکی از کارهایی که میتوان با استفاده از آن در فصول سرد سال لذت برد، جمع شدن دور آتشدان میباشد. فرض کنید در یکی از روزهای سرد پاییزی به همراه خانواده خود در کنار آتشدان جمع شدهاید و با دستان خود گرمای آتش را حس میکنید. به جرات میتوان گفت این کار یکی از لذت بخشترین کارها در دنیا میباشد.
استفاده از آتشدان در فضای داخلی
آتشدانها در انواع و ابعاد مختلفی طراحی و تولید میشوند. افراد بنا به مکان و شرایط استفاده از آنها، میتوانند آتشدانهای مختلفی را انتخاب کنند. به عنوان مثال آتشدانی که برای فضای باز انتخاب میشود با آتشدان انتخاب شده برای فضای داخلی و بسته متفاوت میباشد.
در فضاهای باز شما میتوانید بنا به سلیقهی خود از آتشدانهای بزرگ و یا کوچیک استفاده کنید.در فضاهای کوچک و بسته استفاده از آتشدانهای بزرگ مناسب نمیباشد. آتشدانهایی در ابعاد کوچک، برای استفاده در فضای داخلی و یا محیطهای کوچک طراحی شدهاند.
ساخت آتشدان
اینگونه نیست که همیشه برای در اختیار داشتن یک محصول ، آن را به صورت آماده خریداری نمایید . شما میتوانید با کمی مهارت و نوآوری شخصاً اقدام به ساخت محصولاتی ، برای استفاده خود و عزیزانتان کنید .
یکی از وسایلی که میتوانید شخصاً آن را طراحی و اجرا کنید ، انواع مختلف آتشدان می باشد . آتشدان میتواند به صورت فلزی باشد ، یا اینکه که میتوانید از مصالح مختلفی مانند سنگ و سیمان و حتی آجر ، برای ساخته انواع مختلف آتشدان استفاده کنید .
ساخت یک آتشدان فلزی کمی دشوارتر می باشد ، و شما نیاز به تخصص و مهارت بیشتری دارید . همچنین به ابزار زیادی برای ساخت آتشدان فلزی نیاز دارید ، ابزار مختلف برای برشکاری و جوشکاری فلز .
اما میتوانید با استفاده از مصالح ساده مانند آجر و سیمان ، شخصاً اقدام به ساخت یک آتش نشان کنید . برای این کار ابتدا باید طرح اولیه برای خود داشته باشید ، سپس ابعاد آن را مشخص کرده و بر روی زمین علامت بزنید .
بعد از این مرحله می توانید از مصالح مختلفی برای ساخت استفاده کنید . آسان ترین روش برای ساخت یک آتشدان ، استفاده از آجر و سیمان می باشد . با میزان کمی آشنایی به بنایی می توانید ، به راحتی آتشدان خود را بسازید .
برای ساخت یک آتشدان سنگی نیاز به ابزار برش مخصوصی دارید . همچنین بر حسب نیاز باید از سیمان یا چسب سنگ استفاده کنید . همچنین شما می توانید یک آتشدان آجری بسازید ، سپس نمای بیرونی آن را با استفاده از سنگ های مختلف تزیین کنید . اما اگر می خواهید یک آتشدان سیمانی داشته باشید ، برای این کار باید از یک اسکلت فلزی استفاده کنید .
استفاده از میز آتش در باغ و ویلا
آتشدانها میتوانند فضای باغ و ویلای شما را سرگرم کننده و جذاب جلوه داده و تبدیل به مکانی دلنشین در پاییز و زمستان شوند. اگر بتوانید با طراحی خلاقانهی چیدمان، موقعیت قرار گیری مناسبی را برای آتشدان انتخاب کنید، میتوانید باغ خود را تبدیل به مکانی جذاب و زیبا تبدیل نمایید.
شما میتوانید اطراف آتشدانهای خود را با مبلمان ویلایی پر کرده و از صندلیهای چوبی، فلزی، عثمانی و … که انعطاف پذیر بوده و قابلیت حمل راحتی دارند، استفاده کنید. سعی کنید که از مبلها و صندلیهای انعطاف پذیر در کنار آتشدان استفاده کنید چرا که این نوع صندلیها قابلیت خم شدن داشته و شما میتوانید در ماههای سرد سال به آتش نزدیکتر شده و احساس گرما کنید.
آتشدان هیزمی
آتشدان هیزمی همالنطور که از اسمش پیداست با هیزم مورد استفاده قرار میگیرد این اتشدان در جاهایی که امکان استفاده از گاز نمیباشد بسیار مناسب میباشد.
از طرفی ما ایرانی ها عاشق اتش بوده و استفاده از هیزم بسیار لذت بخش و مفرح خواهد بود. آتشدان های هیزمی معمولا در شهرهای جنگلی و جاهایی که به هیزم دسترسی دارند بسیار پر کاربرد بوده و مقرون به سرفه میباشد.آتشدانهای هیزمی به دلیل نداشتن سیستم گاز رسانی قیمت پایینتری هم دارند .
اما شما اگر قصد داشته باشید آتشدان هیزمی خود را به آتشدان گازی تبدیل کنید این هم ممکن است و کارشناسان سیگما کمپانی این کار را برای شما انجا میدهند.
آتشدان گازی
آتشدان گازی با استفاده از گاز مایع میسوزد.در زیر اتشدان یک سری تجهیزات گازی نسب میشود که سوختن اتشدان به بهترین شکل ممکن اتفاق بیفتد .
اشکال مختلف میز آتشدان
مخازن اتش بنا به سلیقه مشتری میتوانند اشکال مختلفی داشته باشند.آتشدان مربع،دایره،و….. وجود دارند ولی محدودیتی در شکل اتشدان وجود ندارد و شرکت سیگما کمپانی با هر طرح و شکلی که مورد پسند مشتری باشد اقدام به تولید اتشدان میکند.
آتشدان سنگی یا سیمانی
مخازن اتش سنگی یا سیمانی معمولا در ویلاها ساخته میشود . این اتشدانها بسیار با صرفه و ارزان قیمت تمام میشوند ولی بزرگترین معایب این اتشدانها میتوان به عدم حمل و نقل ان اشاره کرد.این اتشدان ها در محل مورد نظر ساخته و امکان انتقال به جای دیگری را ندارند.
آتشدان سنگی کاسه ایی سیگما کمپانی
آتشدان فلزی
آتشدانهای فلزی که بهترین نوع اتشدان هستند از اهن یا چدن ساخته میشوند و به دلیل وزن پایینتر نسبت به سنگی و سیمانی امکان حمل نقل به هر جایی را دارند.
قیمت آتشدان
قیمت اتشدان معمولا نسبت به وزن و طرح آن تایین میشود .آتشدان ارزان به معنی بیکیفیت بودن اتشدان نیست ولی هر ارزانی هم بی دلیل نیست.معمولا یک سری اتشدانها به خاطر ظاهری ساده که دارند قیمت کمتری نسبت به بقیه دارا میباشند.که پیشنهاد ما در خرید آتشدان این است که قبل از قیمت به جنس و ضخامت ورق اتشدان توجه شود.
بهترین آتشدان به لحاظ قیمت
اگر به دنبال خرید یک آتشدان با قیمتی مناسب می باشید ، و در نظر داریم تا یک خرید اقتصادی انجام دهیم . پیشنهاد می کنیم که آتشدان های سطلی را مورد بررسی قرار دهید ، این محصولات دارای طراحی بسیار ساده می باشند اما در عین حال بسیار کاربردی هستند .
آتشدان های سطلی ساختار بسیار ساده ای دارند که موجب می شود به راحتی بتوانید با آنها کار کنید . همچنین این محصولات از وزن بسیار پایین تری در مقایسه با سایر آتشدان ها برخوردار هستند ، که موجب می شود یک ویژگی مناسب برای این محصول به حساب بیاید . همچنین آتشدان سطلی می تواند به صورت دوگانه سوز باشد . به این صورت که شما می توانید برای تولید گرما از انرژی گاز یا هیزم و حتی زغال استفاده کنید .
اما برای اینکه گزینه های بیشتری به لحاظ اقتصادی پیش رو داشته باشید ، یک مورد دیگر نیز به شما پیشنهاد می کنیم .
اگر قصد داشتن یک آتشدان ارزان قیمت را دارید ، پیشنهاد میکنیم گزینه های ساخت یک آتشدان را نیز در نظر بگیرید . اگر شخصی اقدام به ساخت یک آتشدان نمایید ، با استفاده از مثال های ساده و در دسترس ، میتوانید قیمت تمام شده آتش آن را تا حدود زیادی کاهش دهید .
شما می توانید با مبلغ پایینی در حدود چند صد هزار تومان ، یک آتشدان آجری یا سیمانی برای خود بسازید . همچنین شما می توانید با کمی خلاقیت و نوآوری با استفاده از ضایعات آهن ، یک آتش دان زیبا و کاربردی برای خود بسازید .
البته برای ساخت یک آتشدان فلزی باید مهارت هایی در زمینه کار با فلزات داشته باشید ، در غیر این صورت پیشنهاد میکنیم گزینههای دیگر را مورد بررسی قرار دهید .
مرکز فروش آتشدان
تولیدی هایی که در سطح کشور اقدام به تهیه و تولید انواع آتشدان می نمایند بسیار زیاد هستند . این کار میتواند توسط تولیدی های محصولات فضای باز صورت گیرد . همچنین برخی از تولیدکنندگان که لوازم گرمایشی مختلف را تهیه می کنند . اقدام به تولید انواع مختلفی از آتشدان نموده اند . شما برای اینکه بتوانید یکی از این محصولات را تهیه کنید با دشواری زیادی مواجه نخواهید شد . هرچند که در برخی از شهرها امکان دسترسی به چنین فروشگاه ها و یا تولیدی های وجود ندارد . اما در هر صورت شما می توانید با کمی جستجو محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید . مرکز فروش آتشدان شاید به صورت تخصصی وجود نداشته باشد . اما بسیاری از فروشگاه هایی که اقدام به فروش تجهیزات فضای باز و محصولات ویلایی می کنند . در کنار سایر محصولات انواع مختلف آتشدان را نیز به فروش می رسانند . البته شما همیشه می توانید محصول مورد نظر خود را به صورت غیر حضوری و اینترنتی خریداری نمایید . برای این کار نیاز نیست که در شهر یا موقعیت بخصوصی باشید . در هر نقطه از کشور که باشید می توانید با دسترسی به اینترنت تعداد زیادی از انواع آتشدان را مشاهده و با کسب اطلاعات تکمیلی در مورد آنها اقدام به خرید محصول نمایید .
استفاده از آتشدان در داخل آلاچیق
آتشدان به طور کلی برای استفاده در فضای باز طراحی شده است ، دقت داشته باشید که به هیچ عنوان از این محصول در فضای سرپوشیده استفاده نکنید . ایجاد دود و گازهای مختلف در فضای سرپوشیده ، می تواند سلامتی شما و اطرافیان شما را به خطر بیاندازد . پس هیچگاه این ریسک را انجام ندهید ، و آتش آن را در یک فضای سرپوشیده قرار ندهید . اما اگر فضای سرپوشیده شما به صورت یک سوله می باشد ، می توانید برای مدت کوتاهی از آتشدان استفاده کنید . اما باید دقت داشته باشید که محیط شما دارای تهویه مناسب باشد .
یکی از مکانهایی که می توانید از آتشدان در آنجا استفاده کنید ، داخل انواع آلاچیق می باشد . شاید در ظاهر آلاچیق یک فضای سرپوشیده به نظر بیاید ، اما دقت داشته باشید که اطراف آلاچیق کاملاً باز می باشد . این ویژگی آلاچیق باعث میشود تا هوا به طور دائم در جریان باشد ، و تهویه کاملا مناسبی برقرار باشد . آتشدان میتواند فضای داخل آلاچیق را کاملاً دگرگون کند ، و فضای زیباتری برای شما به وجود آورد . همچنین وجود سقف در آلاچیق ، موجب می شود تا گرمای بیشتری در اطراف شما وجود داشته باشد . به دلیل اینکه گرمای تولید شده توسط آتشدان ، بعد از برخورد به سر دوباره به سمت پایین بر می گردد . به همین دلیل گرمای بیشتری در اطراف شما وجود خواهد داشت ، که موجب لذت بردن شما از فضا خواهد شد .
بهترین فروشگاه برای خرید یک آتشدان
بسیاری از ما زمان زیادی را صرف انتخاب بهترین مکان برای خرید می کنیم . برای اینکه بتوانیم بهترین تولیدی یا فروشگاه را برای خرید محصول مورد نظر را انتخاب کنید ، از روشها و راهکارهای مختلفی استفاده می کنیم . یکی از روشهایی که برای این کار از آن استفاده می کنیم ، تحقیق در مورد سابقه تولیدی یا فروشگاه مورد نظر می باشد .
همچنین بررسی میکنیم که فروشگاه یا تولیدی مورد نظر دارای مجوز های لازم ، برای تولید یا فروش محصولات خود می باشد یا نه . مجوز ها می تواند در هر قسمت متفاوت باشد ، از علامت های استاندارد گرفته تا تاییدیه های بهداشتی یا پروانه کسب ، میتواند به عنوان مجوزهایی برای تولید محصولات یا فروش آنها در نظر گرفته شود .
همچنین می توانیم نظر افرادی که قبل از آن تولید یا فروشگاه خرید کرده اند ، در مورد قیمت و کیفیت محصولات را جویا شویم .
سیگما کمپانی یک تولیدی در صنعت تجهیزات ویلایی می باشد که تمام مجوزهای لازم برای انجام این کار را داراست . همچنین تولید بیش از ۱۰ سال سابقه درخشان در تولید تجهیزات ویلایی دارد .
گروه تولیدی سیگما کمپانی برترین تولیدی کشور در صنعت تجهیزات فضای باز ، به لحاظ تنوع محصولات تولیدی می باشد . شما می توانید طیف وسیعی از محصولات مختلف را در سایت یا فروشگاه سیگما کمپانی مشاهده کنید .
همچنین سایت سیگما کمپانی دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشد ، که بهترین تضمین برای خرید اینترنتی میباشد .
سایتهای مختلف برای کسب نماد اعتماد الکترونیکی مجوز های مختلفی را به ارگانهای ذیربط ارائه میکنند ، که در صورت تایید تمام آنها نماد اعتماد الکترونیکی به سایت مورد نظر تعلق میگیرد .
خرید میز آتش
سیگما کمپانی با داشتن چندین شعبه در تبریز و کرج اثدام به تولید و فروش انواع اتشدان کرده و این امکان را برای مشتریان فراهم میکند تا مراجعه به یکی از شعب امکان خرید اتشدان را داشته باشند.همینطور سیگما کمپانی با فراهم کردن بستر اینترنتی این امکان را برای مشتریان فراهم کرده تا از هر کجای کشوران ایران اقدام به خرید اینترنتی آتشدان کرده و در کمترین زمان ممکن این محصول را در شهر خود تحویل بگیرند.
فروش عمده آتشدان
همکاران عزیزی که نیاز به خرید عمده آتشدان دارند با تماس به شرکت میتوانند از شرایط نمایندگی و خرید عمده اتشدان مطلع شوند.
سیگما کمپانی برترین تولید کننده شمال غرب کشور علاوه بر این محصول محصولاتی همچون،تاب ویلایی،تاب ریلکسی،هیتر فضای باز،آتشدان،صندلی راک،تخت کنار استخری،باربیکیو ،فوتبال دستی،استند گل و …. نیز تولید میکند.
انواع آتشدان
از آن جایی که آتشدانها مورد استقبال زیادی واقع شدهاند، در نتیجه طراحان صنعتی از این وسیله سنتی استفاده کرده و آن را وارد دنیای دکوراسیون فضای باز کردند. در حال حاضر انواع مختلف آتشدان در بازار به فروش میرسد که هر یک ظاهر و کارکردهای متنوع دارند.
- آتشدان گازی
- آتشدان هیزمی
دو نوع عمده این محصولات را تشکیل میدهند. گاز، الکل، نفت، هیزم و غیره به عنوان سوخت آتشدانها مورد استفاده قرار میگیرند اما اغلب مدلهای موجود به صورت آتشدان دو کاره یا آتشدان هیزمی-گازی طراحی و ساخته میشوند.
قیمت و خرید انواع آتشدان بصورت آنلاین
اگر برای سفر یا فضای باز خود به یک آتشدان نیازمندید میتوانید انواع مدلهای آتشدان گازی یا آتشدان هیزمی را در این صفحه از سایت سیگما کمپانی مشاهده نمایید و از هر کجای ایران که هستید مدل مورد پسند خود را بصورت آنلاین سفارش دهید و تحویل بگیرید.
چرا بايد اين نكات مهم را درباره طراحي سايت بدانيم ؟۱.اهرم سلسله مراتبي بصري نكات مهم طراحي سايت - اهرم سلسله مراتبي بصري هر صفحه داراي سلسله مراتب بصري است. اگر با مفهوم اين عبارت آشنا نيستيد ما تعريف آن را در اينجا براي شما آوردهايم: طراحان وب از سلسله مراتب بصري استفاده ميكنند تا توجه بازديدكنندگان را به سوي عناصر مهم هدايت كنند. طرح وب شامل موقعيت (بالا و پايين صفحه)، اندازهها (بزرگ يا كوچك)، تصاوير (ويديو، تصاوير، نمادها) و كنتراست (رنگ و فضاي سفيد) است. ۲.استفاده از يك عنوان توصيفي و كليدي در صفحه اصلي نكات مهم طراحي سايت - عنوان توصيفي و كليدي عنوان در بالاي صفحه اصلي قرار دارد و ميتواند توصيفي يا غيرتوصيفي باشد. در صورت توصيفي نبودن بازديدكننده ممكن است نتواند به اولين سوال خود يعني «آيا من در جاي مناسب هستم؟» پاسخ دهد. همچنين عنوان توصيفي براي استفاده از كلمه كليدي هدف و نشان دادن ارتباط است. بسياري از بازاريابان يك عنوان زيركانه يا مبهم مينويسند. اما روشن و واضح بودن عنوان يك روش هوشمندانهتر است. بهتر است به جاي نوشتن يك عنوان جالب اما مبهم يك عنوان توصيفي بنويسيد. ۳.فراخواني براي اقدام را در بالاي صفحه قرار ندهيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني براي اقدام بازديدكنندگان ممكن است وقت بيشتري را در صفحه وبسايت شما بگذرانند اما اين بدان معني نيست كه آماده اقدام و يا خريد هستند. فراخواني براي اقدام معمولا در پايين صفحه انجام ميشود. طي يك تحقيق كه 25 ميليون بازديدكننده را مورد تجزيه و تحليل قرار داد دريافتيم كه بيشتر درگيريها در زير صفحه اتفاق ميافتد. تنها به اين دليل كه محتواي موجود در بالاي صفحه قابل مشاهده است لزوما به اين معنا نيست كه موثرترين مكان براي فراخواني مخاطب است. ۴.يك صفحه طولاني بسازيد كه به تمام سوالات بازديدكنندگان پاسخ دهيد پيكسلهاي بيشتر يعني فضاي بيشتر براي پاسخ به سوالات، پرداختن به اعتراضات و افزودن شواهد حمايتي. اگر بازديدكننده پاسخي براي يك سوال مهم پيدا نكند به راحتي تا پايين صفحه حركت ميكند و زماني كه راضي شد خواندن را متوقف ميكند. ۵.نمايش يك چيز در يك زمان مشخص نكات مهم طراحي سايت - نمايش يك چيز در يك زمان مشخص چيزي كه معمولا بيشتر مشتريان در هنگام شروع پروژه طراحي وب به ما ميگويند معمولا اين جمله است: «من يك طراحي تميز و مدرن را دوست دارم.». بازديدكنندگان فضاي آشفته را دوست ندارند. درواقع آنها فضاي سفيد را دوست ندارند بلكه پيچيدگي بصري كم را دوست دارند. در سال 2012 گوگل تصميم گرفت كه بداند چه وبسايتهايي از نظر بازديدكنندگان زيبا هستند. اين يك مطالعه درمورد سادگي با يك نام بسيار پيچيده بود: «نقش پيچيدگي بصري و نمونهسازي اوليه درمورد برداشت اول از وبسايتها: تلاش در جهت درك احكام زيباييشناسي». آنها در اين تحقيق دريافتند كه طرحهاي پيچيده كمتر به عنوان زيبايي درك ميشوند. ۶.طرحبندي استاندارد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - طرحبندي استاندارد همان تحقيق گوگل نشان داد كه نمونه اوليه بالاي صفحه نيز با زيبايي درك شده ارتباط دارد. به عبارت ديگر از طرحهاي عجيب و غريب در ابتداي صفحه استفاده نشده و وبسايتي كه از استانداردها پيروي كرده است بيشتر مورد استقبال قرار گرفته است. سايتهايي كه به عنوان زيباترين سايتها محسوب ميشوند داراي نمونههاي اوليه بالا و همچنين پيچيدگي بصري كم هستند كه هر دو اين موارد ساده و تميز كار شدهاند. اين بسيار خوب است كه شما برند خود را متمايز كنيد اما درمورد چيدمان سايت بهتر است كه ساده عمل كنيد. ۷.از فضاي كاذب انتهاي صفحه بپرهيزيد وبسايتهاي مدرن بازاريابي به ويژه صفحات فروش اغلب با بلوك صفحه ساخته ميشوند. اين بلوكها رديفهايي از محتوا هستند كه اغلب با يك تصوير در يك طرف و متن در طرف ديگر در يك ستون واحد جريان مييابند. در اينجا يك تصوير از صفحه سرويس معمولي در وبسايت توليد سرب آورده شده است. همانطور كه در نمودار نشان داده شده است پاورقي از رنگ پسزمينه تيرهتري برخوردار است، بنابراين بسياري از سايتها اين كار را انجام ميدهند. ۸.از طرح كشويي يا چرخان خودداري كنيد اين طرحها سالها محبوب بودند و مشتريان آنها را دوست دارند. اما مشكلي كه وجود دارد اين است كه بازديدكنندگان ممكن است فقط اولين اسلايدها را ببينند. مطالعات زيادي صورت گرفته كه به همين نتيجه رسيدهاند و دريافتهاند در اين نوع طرحها اسلايدهاي بعدي كمتر ديده ميشوند و تماس يا اقدام به كليك كرد برروي اين اسلايدها تقريبا بعيد است. اين طرحها ممكن است محبوب باشند اما استفاده از آنها براي سياست داخلي خوب است نه براي بالا رفتن نرخ بازديدكنندگان. ۹.از استفاده از زبانه و آكاردئونها خودداري كنيد بهتر است از زبانهها و جعبه محتواي قابل گسترش استفاده نكنيد. با دانستن اينكه 76 درصد از بازديدكنندگان در حال اسكن هستند ميتوانيد همه چيز را در معرض ديد آنها نگه داريد و از اين طريق مطالب خود را بيشتر به آنها نمايش دهيد بدون اينكه نياز به كليك كردن براي آشكار كردن چيزي باشد. شما در وبسايت آمازون نيز هيچ كدام از اين زبانهها و آكاردئونها را مشاهده نخواهيد كرد. به خاطر داشته باشيد كه خواندن سريع بسيار راحتتر از كليك كردن است. اگر بازديدكننده مجبور باشد هدف خود را كليك كرده يا برروي زبانه كليك كند تا قادر به مشاهده چيزي باشد كمتر احتمال دارد كه آن را ببيند. تصاوير در اينجا بياييد كمي به نكات مربوط به تصاوير بپردازيم: ۱۰.از تصاوير افراد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از تصاوير افراد چهرهها تصاويري منحصر به فرد و قدرتمند هستند. از زمان به دنيا آمدن ما به چهرههاي ديگر بيشتر نگاه ميكنيم. قدرت مغناطيسي تصاوير افراد در طراحي وبسايت بسيار مفيد است. چهرهها توجه را جلب ميكنند. مطالعه موردي معروفي نشان ميدهد كه نتايج حاصل از تركيب چهره و توصيفات در يك صفحه فروش بسيار چشمگير است. ۱۱.اما از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد يك زمان و مكان براي عكسهاي ذخيره شده وجود دارد، اما بهتر است از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد. آنها هرگز احساس واقعي بودن ندارند و بنابراين موجب جلب اعتماد نخواهند شد. شركتها به دليل كيفيت بالا براي استفاده از عكسهاي ذخيره شده وسوسه ميشوند. اما بازديدكنندگان شما بيشتر به واقعيت اهميت ميدهند. آنها درواقع ترجيح ميدهند افراد واقعي را ببينند. ۱۲.از چهرهها به عنوان نشانه استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از چهرهها به عنوان نشانه تصاوير افراد فرصتي ويژه براي توجه بازديدكنندگان به شما ميدهد. يك محقق به نام جيمز نسيم طرحهايي را به 106 نفر نشان داد و پس از آن به قدرت چهرهها در موقعيتهاي مناسب پي برد. چهرهها قدرت اين را دارند كه توجه بازديدكنندگان را به سمت ساير عناصر سوق دهند. يك مطالعه مشهور با استفاده از چهره كودك صورت گرفته است، وقتي كودك به دوربين نگاه ميكند بازديدكنندگان به كودك نگاه ميكنند. وقتي كودك به عنوان يا تيتر نگاه انداخته باشد بازديدكنندگان به تيتر نگاه ميكنند. ۱۳.از فلشها به عنوان نشانههاي بصري استفاده كنيد چهرهها ميتوانند توجه بازديدكنندگان را جلب كنند، اما تنها راه كنترل و هدايت چشم بازديدكننده نيستند. حتي ممكن است فلشهاي كوچك كشيده شده با دست موثرتر از آن باشد. در اين مطالعه نشان داده شده است كه حتي يك پيكان ساده در جذب CXL چشم بازديدكنندگان يك عنصر قدرتمند در صفحه است. اگر ميخواهيد بازديدكنندگان شما به چيزي نگاه كنند، با فلش به آن اشاره كنيد. ۱۴.براي فراخواني مخاطب به اقدام از رنگ استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني مخاطب رنگها داراي مفاهيم احساسي و عاطفي هستند(مثلا قرمز فوري، آي آرام و غيره) و بخشي از استانداردهاي يك برند ميباشند. رنگها همچنين فرصتي هستند كه بازديد كنندگان را به سوي اقدام و خريد سوق دهند. يك مطالعه درمورد رنگ دكمههاي فراخواني به اقدام نشان داده است كه قدرت رنگ و كنتراست درخشندگي جلب توجه را زياد ميكند. پيمايشها و پيوندها (لينكها) در اينجا توصيههايي براي لينكها و پيمايش سايت از جمله منوها، دكمهها و لينكهايي كه باعث ميشود بازديدكنندگان شما نسبت به آن جلب شوند آوردهايم: ۱۵.توصيفي بودن نكات مهم طراحي سايت - توصيفي بودن پيمايشها هميشه از نظر بصري برجسته هستند بنابراين فرصتي براي برقراري ارتباط ميباشند. بازديدكنندگان به طور معمول بازديد خود را با اسكن در بالاي هدر شروع ميكنند. هر چيزي كه در قسمت هدر باشد از جمله منوهاي شما به احتمال زياد ديده خواهد شد. ۱۶.قسمت هوم يا خانه را در سمت چپ قرار دهيد و زياد نگران بقيه ترتيبات قرار گرفتن منو نباشيد نكات مهم طراحي سايت - ترتيب قرارگرفتن منو اگر لينك خانه يا هوم داريد آن را در سمت چپ قرار دهيد. چراكه رايجترين مكان براي قرار دادن آن است، بنابراين بازديدكنندگان انتظار دارند كه خانه را در هر وبسايتي در آنجا پيدا كنند. تحقيقات نشان ميدهد كه ترتيب مهم نيست. دو مطالعه مختلف براي رديابي چشم مخاطب وجود دارد كه ارتباط كمتري بين ترتيب موارد فهرست و موفقيت در تعداد بازديدكنندگان را نشان ميدهد. بنابراين وقت خود را صرف نگراني براي ترتيب قرار دادن موارد فهرست نكنيد. ۱۷.از صفحات خدمات به پستهاي وبلاگ لينك دهيد اگر بازديدكنندگان در يك صفحه از خدمات يك وبسايت قرار داشته باشند هدف آنها خدمات آن وبسايت است. اگر برروي وبلاگ خود لينكهايي از از صفحات ديگر قرار دهيد آنها را به صفحات ديگر نيز سوق ميدهد. پستهاي وبلاگ به طور طبيعي حواسپرتي، فرصتها و نرخ تبديل پايينتري دارند. ۱۸.مراقب باشيد با هر وبسايت ديگري لينك ندهيد شما بايد با مواردي مرتبط باشيد و به آنها لينك دهيد كه به بازديدكننده در رسيدن به اهداف خود كمك ميكند. در پستهاي وبلاگ لينكدهي معمولا به يك منبع يا پيوند خارجي است. اين پست ممكن است به ده مقاله خارجي لينك داده شود. اما در صفحات سرويس و در صفحه اصلي وبسايت بايد لينكدهي به سايتهاي ديگر را با دقت انجام دهيد. براي لينكدهي در صفحات اصلي اين سوالها را از خود بپرسيد: آيا واقعا ميخواهيد بازديدكنندگان روي آن كليك كنند؟ آيا اين لينكدهي شما را در رسيدن به اهدافتان كمك خواهد كرد؟ ۱۹.از نمادهاي رسانههاي اجتماعي در عنوان وبسايت خود استفاده نكنيد نمادهاي رنگارنگ رسانههاي اجتماعي موجود در هدر براي اهداف شما خوب نيستند. اگر بازديدكنندگان برروي هر يك از اين دكمههاي رنگارنگ كليك كنند حواس آنها از سايت پرت ميشود و بعيد است كه به سايت بازگردند. ادغام رسانههاي اجتماعي به طور كلي كار اشتباهي است. اگر به يك شبكه اجتماعي لينك ميدهيد اين كار را از طريق پاورقي خود انجام دهيد. بازديدكنندگان ميتوانند در صورت مشاهده اين لينكها از آنها استفاده كنند اما شما با اين كار به آنها پيشنهاد نميدهيد كه سايت را ترك كنند. نوشتن در اين قسمت بياييد درمورد كلمات صحبت كنيم. قبل از اين ما يك عنوان متمركز بر كليد واژه را در صفحه اصلي به شما توصيه كرديم. در اينجا چند نكته ديگر درمورد نوشتههاي يك وبسايت شامل هدر، زير عنوان و متن بدنه براي شما آوردهايم: ۲۰.زيرنويسهاي معنيدار بنويسيد نكات مهم طراحي سايت - زيرنويسهاي معنيدار عناوين مبهم در همه وجود دارد. اين عناوين غالبا بزرگ و بيفايده هستند اما مواردي كوچك و مفيد را دنبال ميكنند. اطمينان حاصل كنيد كه موارد بزرگ براي بازديدكنندگان معنيدار و مفيد هستند. اگر روساي شما ميخواهند چيزهايي مانند خدمات و محصولات در وبسايت بگويند بايد از خود بپرسيد كه چه توصيفي براي آن ميتواند بهتر باشد. ۲۱.از پاراگرافهاي طولاني استفاده نكنيد پاراگراف طولاني با استانداردهاي محتواي ديجيتال مطابقت ندارد. شكستن پاراگرافهاي طولاني فهم آن را آسانتر ميكند. به عنوان يك قاعده كلي سعي كنيد پاراگرافهاي طولانيتر از 3 يا 4 خط ننويسيد. اگر طول خط بسيار طولاني باشد خواندن آن براي مصرفكنندگان ميتواند مشكلتر باشد. ۲۲.از كلمات ساده استفاده كنيد نكات طراحي سايت - استفاده از كلمات ساده هرچه خواندن متن آسانتر باشد وبسايت موفقتر خواهد بود. از كلمات متداولي كه خوانندگان انتظار دارند استفاده كنيد. استفاده از جلمات طولاني و كلمات فانتزي خوب نيست. بايد از يك زبان ساده استفاده كنيد كه همه بتوانند آن را درك كنند. تحقيقات نشان داده كه سادگي در خوانايي ميتواند در افزايش بازديدكنندگان تاثير داشته باشد. ۲۳.ترتيب فهرست نكات طراحي سايت - ترتيب فهرست هنگام ثبت هر ليست در وبسايت خود مطالب مهم را در ابتدا و انتها قرار دهيد. توجه خواننده به وسط ليست كمتر است. از آنجا كه بازديدكنندگان صفحه را اسكن ميكنند اولين و آخرين موارد به احتمال زياد در حافظه كوتاه مدت باقي ميماند. ۲۴.به سوالات برتر بازديدكنندگان پاسخ دهيد سوالاتي ممكن است براي بازديدكنندگان پيش بيايد. كار اصلي وبسايت پاسخگويي به اين سوالات است. هر سوال كه بيپاسخ بماند فرصتي براي جلب اعتماد را از دست خواهد داد. همچنين سوالات بدون پاسخ امكان ترك وبسايت توسط مخاطب را افزايش ميدهد. هنگامي كه جوئل كلتكه فرايند خود را براي يافتن سوالها و نوشتن پاسخ در Hubspot يافت توانست صفحات فرود نرخ تبديل خود را دو برابر كند. او با مشتريان مصاحبه كرد، جوابهاي آنها را تجزيه و تحليل كرد، پيامها را در اولويت قرار داد و در پايان كلمات مخاطبان خود را در نسخه جديد بازاريابي خود به صورت هوشمندانه استفاده كرد. در اينجا سوالاتي وجود دارد كه جوئل براي كشف سوالات برتر بازديدكنندگان استفاده ميكند: چه چيزي باعث شده تا شما به دنبال راه حل باشيد؟ چه چيز ديگري را امتحان كرديد و چه چيزي را دوست نداشتيد؟ چه چيزي شما را از خريد از ما باز ميدارد؟ چه چيزي باعث شده شما به اندازه كافي به ما اعتماد كنيد و ما را امتحان كنيد؟ چه چيزي محصول ما را به راه حلي براي شما تبديل كرده است؟ هنگام ارزيابي چه چيزي براي شما مهمتر بود؟ اكنون ميتوانيد چه كاري انجام دهيد كه قبلا نميتوانستيد؟ مثالي براي من بگذاريد كه براي شما تفاوت ايجاد كرده است شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديدكنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۵- شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند، انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديد كنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۶.كمبودها را ذكر كنيد نكات طراحي سايت - كمبودها را ذكر كنيد انسانها ماشين حسابهاي هزينه سود كارآمد نيستند. ما تمايل به افزايش سود و زيانهاي ناچيز داريم. به عبارت ديگر ضررو زيان بدتر از سود لذت بخش است. ۲۷.فرمهاي ثبت نام ايميل براي مشتركين را بهينه كنيد نكات طراحي سايت - فرمهاي ثبت نام در انتهاي اين پست يك فراخواني اقدام براي اشتراك قرار داده شده است. اگر از نزديك نگاه كنيد خواهيد ديد كه اين پست شامل سه عنصر جداگانه است. اين سه عنصر براي ثبت نام ايميل است. سلسله مراتب بصري در آن برجسته است. به خواننده گفته شده كه چه چيزي دريافت ميكند و چه موقع. با استفاده از اثبات اجتماعي يك توصيف كوچك از تعداد مشتركين انجام شده است. وقتي براي اولين بار اين تغييرات را آزمايش كرديم نرخ تبديل بسيار پايين بود و سپس پيشرفت چشمگيري كرد. اكنون شاهد افزايش 4و683 درصدي در ثبت نامهاي ايميل هستيم. بيشتر بخوانيد: http://payamarketing.toonblog.ir/post/6
خشك كن نوزادي چيست و چه كاربردي دارد ؟
خرید جدیدترین سرویس حوله نوزاد دخترانه
خريد سرويس خواب نوزاد به قيمت توليدي
خرید روپوش پزشکی و پرستاری به صورت عمده از تولیدی چه مزیتی دارد ؟
مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری سودآور
مشخصات و نکات خرید روپوش پزشکی لاکچری خوب
لباس کار دوبنده خارجی بهتر است یا ایرانی ؟