در مورد باربیکیو گازی و ذغالی هر کسی نظر خاص خود را دارد. تصمیمگیری در مورد انتخاب نوع باربیکیو مخصوصا با وجود تنوع بالای مدلهای آنها بسیار سخت و گیجکننده است. شما باید بدانید که باربیکیو گازی و ذغالی فقط از نظر نوع سوخت مصرفی با هم متفاوت نیستند و در بسیاری از چیزهای دیگر از تمیز کردن باربیکیو تا طعم غذا نیز با هم تفاوت دارند. بنظر شما باربیکیو ذغالی بهتره یا گازی ؟ ما پیشنهاد میکنیم که بجای حدس زدن در مورد بهترین نوع باربیکیو با مزایا و معایب هر کدام آشنا شوید تا بتوانید تصمیمگیری آگاهانهای بگیرید. ما در این مطلب به طور تخصصی به این موضوع پرداختهایم. پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.
بررسی مزایا و معایب باربیکیوهای گازی
باربیکیو گازی از نظر راهاندازی و کنترل دما بسیار راحت است و همین باعث شده است که طرفداران بسیار زیادی پیدا کند. ما در زیر به طور مفصل به بررسی مزایا و معایب باربیکیوهای گازی پرداختهایم تا بتوانید جواب سوال باربیکیو ذغالی بهتر است یا گازی را بیابید.
در ادامه مطلب باربیکیو گازی بهتره یا گازی به بررسی مزایای باربیکیو گازی میپردازیم.
مزایای باربیکیوهای گازی
-
سهولت استفاده و راهاندازی سریع
باربیکیوهای گازی راهاندازی راحت و سریعی دارند. کافیست باربیکیو را به گاز وصل کنید، دستگیره گاز را بچرخانید و آن را روشن کنید. همینطور نیازی نیست که همانند باربیکیو ذغالی زمان زیادی منتظر بمانید تا باربیکیو گرم شوند، بلکه شما میتوانید کار کباب کردن و پخت غذا را در عرض کمتر از ۱۰ دقیقه شروع کنید. پس از ۱۰ دقیقه باربیکیو گرم شده و تقریبا آماده کباب کردن میشود. این نوع باربیکیو، پختوپز را بسیار آسانتر میکند و به تلاش زیادی برای راهاندازی نیاز ندارد.
-
امکان کنترل دما
امکان کنترل دما از دیگر مهمترین مزایای باربیکیوهای گازی است که به شما این فرصت را میهد غذاهای مختلف از گوشت مرغ گرفته تا استیک را در دماهای متنوع و منحصربفرد آن بپزید. به این ترتیب کنترل کاملی بر نحوهی پخت غذا خواهید داشت و در عین حال پخت کامل و یکنواختی را تجربه خواهید کرد.
-
سالمتر و سازگارتر با محیط زیست
باربیکیوهای گازی نسبت به ذغالی سالمتر و مفیدتر هستند زیرا گوشت کبابی در باربیکیو گازی حاوی مواد سرطانزای کمتری در مقایسه با گوشت کباب زغالی است. همینطور مطالعات انجام شده نشان میدهد که باربیکیوهای گازی نسبت به ذغالی کربن کمتری تولید کرده و کمتر به محیط زیست آسیب میزنند.
-
سهولت در تمیز کردن
باربیکیوهای گازی راحتتر تمیز میشوند و نیاز به صرف زمان و زحمت زیادی نیست. همینطور بسیاری از باربیکیوهای گازی دارای سینی چکه گیر هستند که امکان جدا کردن و تمیز کردن آن به راحتی وجود دارد. به این معنی که ساعتها درگیر تمیز کردن باربیکیو گازی نخواهید بود.
-
امکان استفاده از کپسول
باربیکیو گازی دارای شعلههای شبیه به زغال چوب است اما به راحتی همانند اجاق گاز قابل تنظیم میباشد. یکی از امکانات دیگر فوقالعاده این نوع باربیکیو قابلیت سوخت دوگانه آن میباشد، به این صورت که هم میتوان از گاز شهری برای سوخت استفاده کرد و هم از گاز کپسول مایع در مکانهایی که امکان برخورداری از گاز شهری وجود ندارد. باربیکیوهای گازی با کپسول مایع نیز کار میکنند و در صورت عدم دسترسی به گاز شهری میتوانید کپسول مایع را جایگزین آن نمایید.
-
دود کمتر
باربیکیوهای گازی دود کمتری از خود تولید میکنند و از این رو انتخاب عالی برای پخت گوشت، مرغ و همچنین کباب کردن ماهی و سبزیجات میباشند.
در ادامه مطلب باربیکیو ذغالی بهتره یا گازی به بررسی معایب باربیکیو گازی میپردازیم.
معایب باربیکیوهای گازی
- باربیکیو گازی نسبت زغال دمای پخت پایینتری دارند و همین یکی از معایب این نوع باربیکیوها است.
- در حالی که رعایت اقدامات ایمنی برای هر نوع باربیکیویی مهم است اما در نوع گازی شما همیشه باید مراقب باشید. مطمئن شوید که گاز به درستی و بدون نشتی به باربیکیو وصل شده است.
- باربیکیوهای گازی از زغالی گرانتر هستند.
- باربیکیوهای گاز معمولا بزرگتر از باربیکیوهای زغالی هستند و به فضای بیشتری برای نگهداری نیاز دارند.
- شما همان طعم دودی مانند زغال چوب را در باربیکیو گازی نخواهید داشت.
بهترین مدلهای باربیکیو گازی بازار ایران
باربیکیو یکی از مراکز فروش باربیکیو در تهران میباشد که امکان سفارش انواع باربیکیو گازی را طبق سلیقه و نیاز شما فراهم کرده است. از طریق وبسایت باربیکیو میتوانید انواع کباب پز گازی ذغالی را به همراه مشخصات کامل آنها مشاهده کنید و نسبت به خرید باربیکیو موردنظرتان اقدام نمایید.
اگر قصد خرید باربیکیو گازی را دارید، حتما سری به بخش محصولات ما بزنید. همینطور میتوانید برای کسب اطلاعات تکمیلی با کارشناسان فروش ما به شماره شماره تلفن تماس حاصل نمایید.
کلیک کنید: مشاهده بهترین مدلهای باربیکیو گازی بازار ایران
بررسی مزایا و معایب باربیکیوهای ذغالی
بسیاری از مردم معتقدند که کباب کردن فقط با زغال معنی و مفهوم مییابد. زغال چوب طعم غلیظ و دودی به کبابها میدهد و مزهی آن متفاوتتر از غذای باربیکیو گازی است. همینطور باربیکیوهای ذغالی گزینهای همه کاره هستند اما برای بدست آوردن خوشطعمترین نتایج نیاز به فداکاری و صبر است. ما در زیر به طور مفصل به بررسی مزایا و معایب انواع باربیکیو ذغالی پرداختهایم تا بتوانید جواب سوال باربیکیو ذغالی بهتر است یا گازی را بیابید.
در ادامه مطلب باربیکیو ذغالی بهتره یا گازی به بررسی مزایای باربیکیو زغالی میپردازیم.
مزایای باربیکیو زغالی
-
طعم فوقالعاده
باربیکیو ذغالی که شباهت بیشتری به کباب پز و یا منقل کباب دارد و از همین رو طعم زغالی به غذای شما خواهد داد. طعم دودی و ذغال، یکی از طعمهای دلخواه مردم در کشورهای مختلف میباشد، به ویژه در کشورمان ایران طعم دودی مورد پسند اکثر مردم است. اگر برای شما طعم دودی غذا از اهمیت بالایی برخوردار است، پس بهتر است که باربیکیو ذغالی را انتخاب نمایید.
-
دمای بالا
با اینکه راهاندازی و گرم شدن باربیکیوهای ذغالی کمی زمانبر است اما باربیکیوهای ذغالی نسبت به گازی به دمای بالاتری میرسند. یعنی قادر به تولید حرارت بسیار بالایی نسبت نوع گازی است و اجازه میدهد تا گوشت راحتتر پخته شود. باربیکیو شما برای اینکه بتواند گوشت را بپزد باید حداقل به دمای ۶۰۰ درجه فارنهایت برسد. خوشبختانه باربیکیوهای ذغالی تا دمای ۷۰۰ درجه فارنهایت میرسند اما در مورد باربیکیو گازی اینگونه نیست.
به این ترتیب باربیکیو ذغالی غذا را سریعتر میپزد. همینطور زمانی که ذغال به دمای موردنظر برسد، تقریبا هر چیزی را میتوانید بپزید. از آنجایی که باربیکیوهای ذغالی به دمای بالایی میرسند و دود بیشتری تولید میکنند، برای گوشت گاو، گوسفند و مرغ ایدهآل هستند، اما ممکن است بهترین انتخاب برای پخت غذاهای لطیفتر مانند ماهی و سبزیجات نباشند.البته برخی از مدلهای باربیکیو گازی نیز میتوانند به دمای بالاتری برسند اما گرانتر هستند.
-
قیمت پایینتر
معمولا باربیکیوهای ذغالی نسبت به گازی ارزانتر و مقرونبهصرفهتر هستند و همین یکی از مزیتهای بزرگ آن محسوب میشود. شما میتوانید در بین محصولات باربیکیو قیمت باربیکیوهای گازی و ذغالی را با هم مقایسه کنید.
-
عدم نیاز به گاز یا کپسول
باربیکیوهای ذغالی نسل جدید، ظاهر مدرنتر و عملکرد بهتری نسبت به نسل قدیمی انواع کبابپزها دارند و گزینهی ایدهآلتری برای فضاهای باز میباشند. در این باربیکیوها دیگر نیازی به گاز یا کپسول ندارید و از زغال چوب برای پخت غذا استفاده میشود. در ادامه مطلب باربیکیو ذغالی بهتره یا گازی به بررسی معایب باربیکیو ذغالی میپردازیم.
معایب باربیکیوهای ذغالی
- کنترل دما در باربیکیوهای ذغالی سخت است و به دقت و تمرین فراوان نیاز دارید.
- باربیکیوهای ذغالی از نظر اندازه کوچکتر هستند و مناطق پختوپز محدودی دارند.
- برای راهاندازی و رسیدن به دمای پخت زمان نسبتا بیشتری نیاز است. تقریبا شما برای گرم شدن باربیکیو ذغالی بدون احتساب زمان روشن شدن ذغال باید به طور متوسط ۱۵ الی ۲۰ دقیقه منتظر بمانید تا به دمای پخت مناسب برسد. اما باربیکیوهای گازی فورا روشن میشوند و حدود ۱۰ دقیقه طول میکشد تا به دمای پخت برسند. البته باربیکوهای ذغالی دارای فن دمنده هستند که احتراق ذغالها را تسریع میبخشند. فن دمنده در باربیکیو ذغالی را میتوان شبیه به تنظیم شعله در باربیکیو گازی دانست.
- باربیکیو ذغالی به دلیل خاکستری که از سوزاندن زغال چوب ایجاد میشود، نیاز به تمیزکاری بیشتری دارد. در این باربیکیو مشکل فقط چربی غذا نیست، بلکه خاکستر ذغال نیز باعث کثیف شدن باربیکیو میشود. شما باید ابتدا خاکستر استفاده شده را از باربیکیو جدا کنید و سپس آن را تمیز کرده و بشوئید.
- باربیکیو ذغالی مجهز به کنترل دما نیست و دما را در آن را نمیتوان دقیقا تنظیم کرد. همینطور در این نوع باربیکیو دما به طور یکنواخت در سراسر ناحیه پخت پخش نمیشود.
بهترین مدلهای باربیکیو گازی بازار ایران
خوشبختانه امکان سفارش ساخت باربیکیو ذغالی در وجود دارد و شما میتوانید انواع باربیکیو ذغالی را طبق سلیقه و نیاز خود سفارش دهید. از طریق وبسایت باربیکیو میتوانید انواع کباب پز ذغالی را به همراه مشخصات کامل آنها مشاهده کنید و نسبت به خرید باربیکیو موردنظرتان اقدام نمایید.
اگر قصد خرید باربیکیو ذغالی و گازی را دارید، حتما سری به بخش باربیکیو ما بزنید. همینطور میتوانید برای کسب اطلاعات تکمیلی با کارشناسان فروش ما به شماره شماره تلفن تماس حاصل نمایید.
کلیک کنید: مشاهده بهترین مدلهای باربیکیو ذغالی بازار ایران
باربیکیو ذغالی بهتره یا گازی ؟
ما در بالا به طور مفصل در مورد مزایا و معایب باربیکیوهای گازی و ذغالی صحبت کردیم. واقعیت این است که انتخاب از بین باربیکیو ذغالی گازی بیشتر به ترجیحات خودتان بستگی دارد. اگر آشپز فوقالعادهای هستید و کار کردن با زغال برای شما سخت نیست، میتوانید باربیکیو ذغالی را انتخاب نمایید.
همینطور اگر بنظرتان پخت غذا با زغال طعم منحصربفردی دارد و دوست دارید که همیشه آن را تجربه کنید، میتوانید باربیکیو ذغالی را سفارش دهید. اما اگر به باربیکیویی با کمترین زمان آمادهسازی نیاز دارید، بهتر است که باربیکیو گازی را انتخاب نمایید. چرا که همانطور که در بالا گفتیم باربیکیوهای ذغالی به صبر و تمرین بسیار نیاز دارند و حتی گاها تا ۲۰ دقیقه پس از روشن شدن ذغال طول میکشد تا به درجه حرارت موردنیاز برسند.
البته باربیکیوهای گازی تولید باربیکیو قابلیت تبدیل شدن به باربیکیو ذغالی را دارند. یعنی با یک تیر میتوانید دو نشان بزنید. به این ترتیب با قرارگیری باکس زغال بر روی شعله گازی میتوانند به عنوان کباب پز ذغالی مورد استفاده قرار گیرد.
سخن پایانی
باربیکیوهای زغالی و گازی هر کدام مزایا و معایب خود را دارند و شما خودتان باید تصمیم بگیرید که کدام یک برای خانواده و سبک زندگی شما بهترین گزینه است. اینکه باربیکیو ذغالی بهتره یا گازی به ترجیحات خودتان برمیگردد. خوشبختانه امروزه تنوع در باربیکیوها بسیار بالاتر رفته است و به راحتی میتوانید باربیکیویی متناسب با نیازتان را خریداری نمایید. البته در صورتی که نتوانستید، باربیکیو مدنظرتان را بیابید، میتوانید آن را سفارشیسازی نمایید.
این امکان را برای مشتریان فراهم کرده است که باربیکیو خود را با ویژگیهای مدنظرشان سفارش دهند. تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی آشپزخانه تهران (فروشنده تجهیزات آشپزخانه صنعتی) دارای گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد. برای دریافت مشاوره رایگان برای خرید باربیکیو میتوانید با شمارههای ما تماس حاصل نمایید. برای خرید انواع باربیکیو به سیگما کمپانی مراجعه کنید.
چرا بايد اين نكات مهم را درباره طراحي سايت بدانيم ؟۱.اهرم سلسله مراتبي بصري نكات مهم طراحي سايت - اهرم سلسله مراتبي بصري هر صفحه داراي سلسله مراتب بصري است. اگر با مفهوم اين عبارت آشنا نيستيد ما تعريف آن را در اينجا براي شما آوردهايم: طراحان وب از سلسله مراتب بصري استفاده ميكنند تا توجه بازديدكنندگان را به سوي عناصر مهم هدايت كنند. طرح وب شامل موقعيت (بالا و پايين صفحه)، اندازهها (بزرگ يا كوچك)، تصاوير (ويديو، تصاوير، نمادها) و كنتراست (رنگ و فضاي سفيد) است. ۲.استفاده از يك عنوان توصيفي و كليدي در صفحه اصلي نكات مهم طراحي سايت - عنوان توصيفي و كليدي عنوان در بالاي صفحه اصلي قرار دارد و ميتواند توصيفي يا غيرتوصيفي باشد. در صورت توصيفي نبودن بازديدكننده ممكن است نتواند به اولين سوال خود يعني «آيا من در جاي مناسب هستم؟» پاسخ دهد. همچنين عنوان توصيفي براي استفاده از كلمه كليدي هدف و نشان دادن ارتباط است. بسياري از بازاريابان يك عنوان زيركانه يا مبهم مينويسند. اما روشن و واضح بودن عنوان يك روش هوشمندانهتر است. بهتر است به جاي نوشتن يك عنوان جالب اما مبهم يك عنوان توصيفي بنويسيد. ۳.فراخواني براي اقدام را در بالاي صفحه قرار ندهيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني براي اقدام بازديدكنندگان ممكن است وقت بيشتري را در صفحه وبسايت شما بگذرانند اما اين بدان معني نيست كه آماده اقدام و يا خريد هستند. فراخواني براي اقدام معمولا در پايين صفحه انجام ميشود. طي يك تحقيق كه 25 ميليون بازديدكننده را مورد تجزيه و تحليل قرار داد دريافتيم كه بيشتر درگيريها در زير صفحه اتفاق ميافتد. تنها به اين دليل كه محتواي موجود در بالاي صفحه قابل مشاهده است لزوما به اين معنا نيست كه موثرترين مكان براي فراخواني مخاطب است. ۴.يك صفحه طولاني بسازيد كه به تمام سوالات بازديدكنندگان پاسخ دهيد پيكسلهاي بيشتر يعني فضاي بيشتر براي پاسخ به سوالات، پرداختن به اعتراضات و افزودن شواهد حمايتي. اگر بازديدكننده پاسخي براي يك سوال مهم پيدا نكند به راحتي تا پايين صفحه حركت ميكند و زماني كه راضي شد خواندن را متوقف ميكند. ۵.نمايش يك چيز در يك زمان مشخص نكات مهم طراحي سايت - نمايش يك چيز در يك زمان مشخص چيزي كه معمولا بيشتر مشتريان در هنگام شروع پروژه طراحي وب به ما ميگويند معمولا اين جمله است: «من يك طراحي تميز و مدرن را دوست دارم.». بازديدكنندگان فضاي آشفته را دوست ندارند. درواقع آنها فضاي سفيد را دوست ندارند بلكه پيچيدگي بصري كم را دوست دارند. در سال 2012 گوگل تصميم گرفت كه بداند چه وبسايتهايي از نظر بازديدكنندگان زيبا هستند. اين يك مطالعه درمورد سادگي با يك نام بسيار پيچيده بود: «نقش پيچيدگي بصري و نمونهسازي اوليه درمورد برداشت اول از وبسايتها: تلاش در جهت درك احكام زيباييشناسي». آنها در اين تحقيق دريافتند كه طرحهاي پيچيده كمتر به عنوان زيبايي درك ميشوند. ۶.طرحبندي استاندارد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - طرحبندي استاندارد همان تحقيق گوگل نشان داد كه نمونه اوليه بالاي صفحه نيز با زيبايي درك شده ارتباط دارد. به عبارت ديگر از طرحهاي عجيب و غريب در ابتداي صفحه استفاده نشده و وبسايتي كه از استانداردها پيروي كرده است بيشتر مورد استقبال قرار گرفته است. سايتهايي كه به عنوان زيباترين سايتها محسوب ميشوند داراي نمونههاي اوليه بالا و همچنين پيچيدگي بصري كم هستند كه هر دو اين موارد ساده و تميز كار شدهاند. اين بسيار خوب است كه شما برند خود را متمايز كنيد اما درمورد چيدمان سايت بهتر است كه ساده عمل كنيد. ۷.از فضاي كاذب انتهاي صفحه بپرهيزيد وبسايتهاي مدرن بازاريابي به ويژه صفحات فروش اغلب با بلوك صفحه ساخته ميشوند. اين بلوكها رديفهايي از محتوا هستند كه اغلب با يك تصوير در يك طرف و متن در طرف ديگر در يك ستون واحد جريان مييابند. در اينجا يك تصوير از صفحه سرويس معمولي در وبسايت توليد سرب آورده شده است. همانطور كه در نمودار نشان داده شده است پاورقي از رنگ پسزمينه تيرهتري برخوردار است، بنابراين بسياري از سايتها اين كار را انجام ميدهند. ۸.از طرح كشويي يا چرخان خودداري كنيد اين طرحها سالها محبوب بودند و مشتريان آنها را دوست دارند. اما مشكلي كه وجود دارد اين است كه بازديدكنندگان ممكن است فقط اولين اسلايدها را ببينند. مطالعات زيادي صورت گرفته كه به همين نتيجه رسيدهاند و دريافتهاند در اين نوع طرحها اسلايدهاي بعدي كمتر ديده ميشوند و تماس يا اقدام به كليك كرد برروي اين اسلايدها تقريبا بعيد است. اين طرحها ممكن است محبوب باشند اما استفاده از آنها براي سياست داخلي خوب است نه براي بالا رفتن نرخ بازديدكنندگان. ۹.از استفاده از زبانه و آكاردئونها خودداري كنيد بهتر است از زبانهها و جعبه محتواي قابل گسترش استفاده نكنيد. با دانستن اينكه 76 درصد از بازديدكنندگان در حال اسكن هستند ميتوانيد همه چيز را در معرض ديد آنها نگه داريد و از اين طريق مطالب خود را بيشتر به آنها نمايش دهيد بدون اينكه نياز به كليك كردن براي آشكار كردن چيزي باشد. شما در وبسايت آمازون نيز هيچ كدام از اين زبانهها و آكاردئونها را مشاهده نخواهيد كرد. به خاطر داشته باشيد كه خواندن سريع بسيار راحتتر از كليك كردن است. اگر بازديدكننده مجبور باشد هدف خود را كليك كرده يا برروي زبانه كليك كند تا قادر به مشاهده چيزي باشد كمتر احتمال دارد كه آن را ببيند. تصاوير در اينجا بياييد كمي به نكات مربوط به تصاوير بپردازيم: ۱۰.از تصاوير افراد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از تصاوير افراد چهرهها تصاويري منحصر به فرد و قدرتمند هستند. از زمان به دنيا آمدن ما به چهرههاي ديگر بيشتر نگاه ميكنيم. قدرت مغناطيسي تصاوير افراد در طراحي وبسايت بسيار مفيد است. چهرهها توجه را جلب ميكنند. مطالعه موردي معروفي نشان ميدهد كه نتايج حاصل از تركيب چهره و توصيفات در يك صفحه فروش بسيار چشمگير است. ۱۱.اما از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد يك زمان و مكان براي عكسهاي ذخيره شده وجود دارد، اما بهتر است از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد. آنها هرگز احساس واقعي بودن ندارند و بنابراين موجب جلب اعتماد نخواهند شد. شركتها به دليل كيفيت بالا براي استفاده از عكسهاي ذخيره شده وسوسه ميشوند. اما بازديدكنندگان شما بيشتر به واقعيت اهميت ميدهند. آنها درواقع ترجيح ميدهند افراد واقعي را ببينند. ۱۲.از چهرهها به عنوان نشانه استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از چهرهها به عنوان نشانه تصاوير افراد فرصتي ويژه براي توجه بازديدكنندگان به شما ميدهد. يك محقق به نام جيمز نسيم طرحهايي را به 106 نفر نشان داد و پس از آن به قدرت چهرهها در موقعيتهاي مناسب پي برد. چهرهها قدرت اين را دارند كه توجه بازديدكنندگان را به سمت ساير عناصر سوق دهند. يك مطالعه مشهور با استفاده از چهره كودك صورت گرفته است، وقتي كودك به دوربين نگاه ميكند بازديدكنندگان به كودك نگاه ميكنند. وقتي كودك به عنوان يا تيتر نگاه انداخته باشد بازديدكنندگان به تيتر نگاه ميكنند. ۱۳.از فلشها به عنوان نشانههاي بصري استفاده كنيد چهرهها ميتوانند توجه بازديدكنندگان را جلب كنند، اما تنها راه كنترل و هدايت چشم بازديدكننده نيستند. حتي ممكن است فلشهاي كوچك كشيده شده با دست موثرتر از آن باشد. در اين مطالعه نشان داده شده است كه حتي يك پيكان ساده در جذب CXL چشم بازديدكنندگان يك عنصر قدرتمند در صفحه است. اگر ميخواهيد بازديدكنندگان شما به چيزي نگاه كنند، با فلش به آن اشاره كنيد. ۱۴.براي فراخواني مخاطب به اقدام از رنگ استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني مخاطب رنگها داراي مفاهيم احساسي و عاطفي هستند(مثلا قرمز فوري، آي آرام و غيره) و بخشي از استانداردهاي يك برند ميباشند. رنگها همچنين فرصتي هستند كه بازديد كنندگان را به سوي اقدام و خريد سوق دهند. يك مطالعه درمورد رنگ دكمههاي فراخواني به اقدام نشان داده است كه قدرت رنگ و كنتراست درخشندگي جلب توجه را زياد ميكند. پيمايشها و پيوندها (لينكها) در اينجا توصيههايي براي لينكها و پيمايش سايت از جمله منوها، دكمهها و لينكهايي كه باعث ميشود بازديدكنندگان شما نسبت به آن جلب شوند آوردهايم: ۱۵.توصيفي بودن نكات مهم طراحي سايت - توصيفي بودن پيمايشها هميشه از نظر بصري برجسته هستند بنابراين فرصتي براي برقراري ارتباط ميباشند. بازديدكنندگان به طور معمول بازديد خود را با اسكن در بالاي هدر شروع ميكنند. هر چيزي كه در قسمت هدر باشد از جمله منوهاي شما به احتمال زياد ديده خواهد شد. ۱۶.قسمت هوم يا خانه را در سمت چپ قرار دهيد و زياد نگران بقيه ترتيبات قرار گرفتن منو نباشيد نكات مهم طراحي سايت - ترتيب قرارگرفتن منو اگر لينك خانه يا هوم داريد آن را در سمت چپ قرار دهيد. چراكه رايجترين مكان براي قرار دادن آن است، بنابراين بازديدكنندگان انتظار دارند كه خانه را در هر وبسايتي در آنجا پيدا كنند. تحقيقات نشان ميدهد كه ترتيب مهم نيست. دو مطالعه مختلف براي رديابي چشم مخاطب وجود دارد كه ارتباط كمتري بين ترتيب موارد فهرست و موفقيت در تعداد بازديدكنندگان را نشان ميدهد. بنابراين وقت خود را صرف نگراني براي ترتيب قرار دادن موارد فهرست نكنيد. ۱۷.از صفحات خدمات به پستهاي وبلاگ لينك دهيد اگر بازديدكنندگان در يك صفحه از خدمات يك وبسايت قرار داشته باشند هدف آنها خدمات آن وبسايت است. اگر برروي وبلاگ خود لينكهايي از از صفحات ديگر قرار دهيد آنها را به صفحات ديگر نيز سوق ميدهد. پستهاي وبلاگ به طور طبيعي حواسپرتي، فرصتها و نرخ تبديل پايينتري دارند. ۱۸.مراقب باشيد با هر وبسايت ديگري لينك ندهيد شما بايد با مواردي مرتبط باشيد و به آنها لينك دهيد كه به بازديدكننده در رسيدن به اهداف خود كمك ميكند. در پستهاي وبلاگ لينكدهي معمولا به يك منبع يا پيوند خارجي است. اين پست ممكن است به ده مقاله خارجي لينك داده شود. اما در صفحات سرويس و در صفحه اصلي وبسايت بايد لينكدهي به سايتهاي ديگر را با دقت انجام دهيد. براي لينكدهي در صفحات اصلي اين سوالها را از خود بپرسيد: آيا واقعا ميخواهيد بازديدكنندگان روي آن كليك كنند؟ آيا اين لينكدهي شما را در رسيدن به اهدافتان كمك خواهد كرد؟ ۱۹.از نمادهاي رسانههاي اجتماعي در عنوان وبسايت خود استفاده نكنيد نمادهاي رنگارنگ رسانههاي اجتماعي موجود در هدر براي اهداف شما خوب نيستند. اگر بازديدكنندگان برروي هر يك از اين دكمههاي رنگارنگ كليك كنند حواس آنها از سايت پرت ميشود و بعيد است كه به سايت بازگردند. ادغام رسانههاي اجتماعي به طور كلي كار اشتباهي است. اگر به يك شبكه اجتماعي لينك ميدهيد اين كار را از طريق پاورقي خود انجام دهيد. بازديدكنندگان ميتوانند در صورت مشاهده اين لينكها از آنها استفاده كنند اما شما با اين كار به آنها پيشنهاد نميدهيد كه سايت را ترك كنند. نوشتن در اين قسمت بياييد درمورد كلمات صحبت كنيم. قبل از اين ما يك عنوان متمركز بر كليد واژه را در صفحه اصلي به شما توصيه كرديم. در اينجا چند نكته ديگر درمورد نوشتههاي يك وبسايت شامل هدر، زير عنوان و متن بدنه براي شما آوردهايم: ۲۰.زيرنويسهاي معنيدار بنويسيد نكات مهم طراحي سايت - زيرنويسهاي معنيدار عناوين مبهم در همه وجود دارد. اين عناوين غالبا بزرگ و بيفايده هستند اما مواردي كوچك و مفيد را دنبال ميكنند. اطمينان حاصل كنيد كه موارد بزرگ براي بازديدكنندگان معنيدار و مفيد هستند. اگر روساي شما ميخواهند چيزهايي مانند خدمات و محصولات در وبسايت بگويند بايد از خود بپرسيد كه چه توصيفي براي آن ميتواند بهتر باشد. ۲۱.از پاراگرافهاي طولاني استفاده نكنيد پاراگراف طولاني با استانداردهاي محتواي ديجيتال مطابقت ندارد. شكستن پاراگرافهاي طولاني فهم آن را آسانتر ميكند. به عنوان يك قاعده كلي سعي كنيد پاراگرافهاي طولانيتر از 3 يا 4 خط ننويسيد. اگر طول خط بسيار طولاني باشد خواندن آن براي مصرفكنندگان ميتواند مشكلتر باشد. ۲۲.از كلمات ساده استفاده كنيد نكات طراحي سايت - استفاده از كلمات ساده هرچه خواندن متن آسانتر باشد وبسايت موفقتر خواهد بود. از كلمات متداولي كه خوانندگان انتظار دارند استفاده كنيد. استفاده از جلمات طولاني و كلمات فانتزي خوب نيست. بايد از يك زبان ساده استفاده كنيد كه همه بتوانند آن را درك كنند. تحقيقات نشان داده كه سادگي در خوانايي ميتواند در افزايش بازديدكنندگان تاثير داشته باشد. ۲۳.ترتيب فهرست نكات طراحي سايت - ترتيب فهرست هنگام ثبت هر ليست در وبسايت خود مطالب مهم را در ابتدا و انتها قرار دهيد. توجه خواننده به وسط ليست كمتر است. از آنجا كه بازديدكنندگان صفحه را اسكن ميكنند اولين و آخرين موارد به احتمال زياد در حافظه كوتاه مدت باقي ميماند. ۲۴.به سوالات برتر بازديدكنندگان پاسخ دهيد سوالاتي ممكن است براي بازديدكنندگان پيش بيايد. كار اصلي وبسايت پاسخگويي به اين سوالات است. هر سوال كه بيپاسخ بماند فرصتي براي جلب اعتماد را از دست خواهد داد. همچنين سوالات بدون پاسخ امكان ترك وبسايت توسط مخاطب را افزايش ميدهد. هنگامي كه جوئل كلتكه فرايند خود را براي يافتن سوالها و نوشتن پاسخ در Hubspot يافت توانست صفحات فرود نرخ تبديل خود را دو برابر كند. او با مشتريان مصاحبه كرد، جوابهاي آنها را تجزيه و تحليل كرد، پيامها را در اولويت قرار داد و در پايان كلمات مخاطبان خود را در نسخه جديد بازاريابي خود به صورت هوشمندانه استفاده كرد. در اينجا سوالاتي وجود دارد كه جوئل براي كشف سوالات برتر بازديدكنندگان استفاده ميكند: چه چيزي باعث شده تا شما به دنبال راه حل باشيد؟ چه چيز ديگري را امتحان كرديد و چه چيزي را دوست نداشتيد؟ چه چيزي شما را از خريد از ما باز ميدارد؟ چه چيزي باعث شده شما به اندازه كافي به ما اعتماد كنيد و ما را امتحان كنيد؟ چه چيزي محصول ما را به راه حلي براي شما تبديل كرده است؟ هنگام ارزيابي چه چيزي براي شما مهمتر بود؟ اكنون ميتوانيد چه كاري انجام دهيد كه قبلا نميتوانستيد؟ مثالي براي من بگذاريد كه براي شما تفاوت ايجاد كرده است شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديدكنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۵- شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند، انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديد كنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۶.كمبودها را ذكر كنيد نكات طراحي سايت - كمبودها را ذكر كنيد انسانها ماشين حسابهاي هزينه سود كارآمد نيستند. ما تمايل به افزايش سود و زيانهاي ناچيز داريم. به عبارت ديگر ضررو زيان بدتر از سود لذت بخش است. ۲۷.فرمهاي ثبت نام ايميل براي مشتركين را بهينه كنيد نكات طراحي سايت - فرمهاي ثبت نام در انتهاي اين پست يك فراخواني اقدام براي اشتراك قرار داده شده است. اگر از نزديك نگاه كنيد خواهيد ديد كه اين پست شامل سه عنصر جداگانه است. اين سه عنصر براي ثبت نام ايميل است. سلسله مراتب بصري در آن برجسته است. به خواننده گفته شده كه چه چيزي دريافت ميكند و چه موقع. با استفاده از اثبات اجتماعي يك توصيف كوچك از تعداد مشتركين انجام شده است. وقتي براي اولين بار اين تغييرات را آزمايش كرديم نرخ تبديل بسيار پايين بود و سپس پيشرفت چشمگيري كرد. اكنون شاهد افزايش 4و683 درصدي در ثبت نامهاي ايميل هستيم. بيشتر بخوانيد: http://payamarketing.toonblog.ir/post/6
خشك كن نوزادي چيست و چه كاربردي دارد ؟
خرید جدیدترین سرویس حوله نوزاد دخترانه
خريد سرويس خواب نوزاد به قيمت توليدي
خرید روپوش پزشکی و پرستاری به صورت عمده از تولیدی چه مزیتی دارد ؟
مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری سودآور
مشخصات و نکات خرید روپوش پزشکی لاکچری خوب
لباس کار دوبنده خارجی بهتر است یا ایرانی ؟