امروزه در طراحیهای ساختمان از آبنما بسیار استفاده میشود که بهعنوان یک المان خاص و زیبا جلوه بهخصوصی به فضا میدهد. آبنماها انواع متفاوتی ازجمله رقصان، موزیکال، فضای سبز و غیره دارند که برای زیبایی در محیط خانه، ادارات، باغها یا اماکن عمومی استفاده میشوند. افراد با دیدن آبنماها احساس شادی و سرزندگی میکنند و از لحظاتی که به تماشای آن مینشینند، نهایت لذت را میبرند. افراد از آبنماها برای زیبایی استفاده میکنند اما ممکن است روشهای نگهداری از آبنما و مراقبت از نازل آبنما را بهدرستی ندانند.
این در صورتی است که روش نگهداری آبنما بسیار در طول عمر آن تأثیرگذار است. بسیاری از افرادی که از این المان استفاده میکنند شرایط نگهداری آبنما را نمیدانند و هنگام مواجه با خرابی نمیدانند تعمیرات آبنما چگونه انجام میگیرد. با دانستن روش های مراقبت و نگهداری از آبنما میتوانید مدتزمان بیشتری از آبنمای خود استفاده کرده و از آن لذت ببرید.
جهت استعلام موجودی و ثبت سفارش با شماره 09028414932 در ارتباط باشید

روش های مراقبت و نگهداری از آبنما
برای نگهداری اصولی و دانستن روش نگهداری آبنما باید فاکتورهای اصلی را بدانید که در زیر به آنها میپردازیم:
آب در آبنما
یکی از اصلیترین فاکتورهایی که در نگهداری آبنما اثر مستقیم دارد آب است؛ زیرا کیفیت آن برای سالم ماندن آبنما ضروری است. البته همین آب در آبنما مشخصههای خود را دارد که برای مراقبت از آبنما باید در نظر گرفته شود.
میزان آبی که در آبنما استفاده میشود بسیار مهم است زیرا مقدار کم آن به پمپهای آبنما آسیب میرساند و باید همیشه در یک سطح قابلقبولی باشد. شما باید میزان آب قابلقبول برای آبنما خود را بدانید و زمانی که سطح آب کم بود سعی کنید آن را به میزان مطلوب برسانید.
آب مورداستفاده باید ناخالصی نداشته باشد؛ زیرا مواد معدنی و ناخالصیهای موجود در آب میتواند در طول زمان، به آبنما آسیبهای جدی برساند. بهترین گزینه برای استفاده آب در آبنما، آب مقطر است زیرا عاری از ناخالصیها و مواد معدنی است. این گزینه از ایجاد مواد معدنی و مسدود شدن راه آب در آبنما جلوگیری میکند و پمپ آن را سالمتر نگه میدارد. در روش نگهداری آبنما همیشه آب مقطر به افراد پیشنهاد میشود.
تعویض آب درون آبنما نیز یکی از روش های مراقبت و نگهداری از آبنما است که بسیار کارآمد است و افراد باید هر چند وقت یکبار آب را بهطور کامل تخلیه کنند. با تخلیه کامل آب و استفاده از آب تمیز طراوت و تازگی بیشتری به آبنما میدهید و نگهداری از آبنما را اصولی انجام میدهید.

برای مراقبت از آبنما هنگام عوض کردن آب آن، حتماً سطح آبنما را با پارچه مرطوب تمیز کنید. میتوانید برای تمیز کردن آن از مسواکهای قدیمی و یا یک برس نرم آغشته به سرکه نیز استفاده کنید. توصیه میشود تعویض و تمیز کردن آن را ماهی یکبار انجام دهید تا گردوغبار، خاک و انواع آلودگیها را از محیط آن پاکسازی کنید.
جلبکها در آبنما
هر جا که آب حضور دارد امکان وجود جلبکها هم هست و نهتنها جلوه خوشایندی ندارند بلکه میتوانند به اجزای آبنما آسیبهای جدی برسانند. در مراقبت از آبنما همیشه باید حواستان به جلبکها باشد تا از آسیبهای جدی به پمپ که قلب آبنماست، در امان بمانید. خوشبختانه مقابله با جلبکها و از بین بردن آنها در نگهداری از آبنما بسیار آسان است.
در شرایط نگهداری آبنما باید یکبار در هفته از یک قطره سرکه استفاده کنید. درواقع به ازای هر گالن باید یک قطره سرکه اضافه کنید و اگر دیدید که رشد جلبکها زیاد شده میزان آن را دو برابر کنید. یکی از عوامل اصلی زیادشدن جلبکها افزایش دماست و معمولاً در ماههای گرم سال باید اقدامات بیشتری را برای تمیز کردن آبنما انجام دهید.
در راستای از بین بردن جلبکها استفاده از کلر یا سفیدکنندههای شیمیایی را پیشنهاد نمیکنیم؛ زیرا سمی هستند. اگرچه این موارد برای مراقبت از آبنما استفاده میشوند و در نگهداری از آبنما مفید هستند اما به پرندگان و حیوانات آسیب میرسانند. استفاده از این مواد در روش های مراقبت و نگهداری از آبنما باعث تمیز شدن و زیبایی سطح بیرونی آبنما میشوند اما ممکن است آسیبهایی هم برسانند. این مواد سبب خرابی پمپ و جریان آب میشوند و شما را دچار چالشهای تعمیرات آبنما میکنند.

پمپ آبنما
تعمیرات آبنما میتواند هزینهبر و وقتگیر باشد؛ بنابراین باید مراقبت از آبنما را بهدرستی انجام دهید تا نیاز کمتری به تعمیرات پیدا کنید. یکی از مهمترین قطعات آبنما پمپ است؛ گاهی اوقات آبنما صداهای عجیبوغریبی دارد که نشان از آسیبدیدگی پمپ آب است، در این شرایط معمولاً علت صداها کمبود آب است پس باید بهسرعت به آن آب اضافه کنید و حتماً هنگام تمیز کردن آبنما پمپ را نیز تمیز کنید. اگر آبنمای شما خارج از منزل است برای نگهداری آبنما باید به گردوغبار فضای بیرون توجه خاصی نشان دهید. ناخالصیها و گردوغبار را حتماً ماهی یکبار تمیز کنید و میتوانید پمپ را ضدعفونی نیز بکنید.
پوشش آبنما
در فصول سرد سال باید به پوشش آبنمای خود دقت بسیاری داشته باشید؛ بهخصوص اگر آبنما خارج از منزل قرار دارد. یکی از شرایط نگهداری آبنما این است که در فصول سرد آن را در جای مناسبی قرار دهید و اگر امکان جابهجایی ندارید، باید آن را کاملاً خشک و تخلیه کنید. در روش نگهداری آبنما حتماً باید از انجماد آب و ترک خوردن آبنما اطمینان پیدا کنید. برای مراقبت از آبنما میتوانید آن را با پوششهای ضد آب بپوشانید، در این صورت در معرض برف و باران قرار نمیگیرد و با این روش از بروز مشکلات جدی جلوگیری میکنید.
محل قرارگیری آبنما
انواع آبنماها باید در منطقه مناسبی نصب شوند تا نگهداری از آبنما راحتتر باشد و جریان ثابت آب در آنها برقرار باشد. در محل نصب آبنما باید وزن و مواد مورداستفاده در آن در نظر گرفته شود؛ همچنین دارای سد محکمی برای اتکا باشند. بهعنوانمثال یک آبنما ایستاده باید روی سطح مناسبی قرار گیرد تا بهراحتی بتواند کار خود را انجام دهد.
محیط اطراف آبنما برای مراقبت از آبنما بسیار مهم است؛ زیرا باید از گردوغبار و آلودگیها در امان باشد تا آسیبی به آن نرسد. تمیز کردن آبنما جزو روش های مراقبت و نگهداری از آبنما است و باید بهصورت دورهای انجام شود. نگهداری آبنما و تمیز کردن آن سبب میشود بوی ناخوشایند در محیط ایجاد نشود و افراد بتوانند از وجود این المان کمال لذت را ببرند.

اشتباهات مراقبت از آبنما
استفاده از آبلولهکشی میتواند لکههایی خورنده از مواد معدنی ایجاد کند که نیاز به تمیز کردن مکرر دارد و در صورت غفلت سبب بروز مشکلاتی میشود. مواد معدنی در آب لولهکشی سبب میشود پمپ بیشازحد کار کند و نگهداری آبنما سخت شود.
اگر سطوح آب بهصورت نادرست پر شود میتواند آسیبهای جدی به آبنما وارد کند که منجر به تعمیرات آبنما شود. اگر سطح آب کم باشد به پمپ آسیب جدی وارد میشود و اگر زیاد باشد سبب پاشیدن یا ریختن آب میشود و پمپ سروصدای زیادی ایجاد میکند.
غفلت نسبت به تمیز کردن آبنما و چشمه آن میتواند آسیبهای جدی به این المان برساند و خرج زیادی بر دوش شما بگذارد.
روشن و خاموش کردن پمپ بهصورت مداوم سبب میشود مواد معدنی بیشتری در پمپ آن جمع شود و آسیبهای جدی وارد کند. این کار به پمپ فشار وارد میکند و سبب میشود به تمیز کردن مکرر نیاز پیدا کند و باعث تجمع جلبک، باکتری و مواد معدنی میشود.
هنگامیکه آبنما در مکانهای پر رفتوآمد قرار میگیرد یا در امتداد راهروهای باریک است، بیشتر در معرض ضربهخوردن قرار میگیرد؛ همچنین آبنماها معمولاً دارای سیم برق هستند و اگر دور از پریز برق قرار گیرد خطر اصابت را ایجاد میکند.
سیگما و آبنما
جهت استعلام موجودی و ثبت سفارش با شماره 09028414932 در ارتباط باشید
برای خرید آبنما میتوانید از خدمات بسیار کارآمد سیگما بهصورت اختصاصی استفاده کنید و قبل از خرید بهصورت رایگان از مشاورههای آن بهرهمند شوید. مشاورهها در خصوص پروسه برقکشی، نحوه نصب، نحوه ریزش، تعمیرات آبنما و نگهداری آبنما است. در شهر مشهد ارسال کمتر از یک ساعت طول میکشد و در شهرهای دیگر تا 24 ساعت توسط باربری موردنظر مشتری یا تیپاکس انجام میگیرد. ارسالیها با بستهبندی مناسب و بهصورت فون پیچی شده انجام میشود تا آسیبی به محصول خریداریشده وارد نشود. هزینه ارسال برای شهرهایی که نمایندگی دارند رایگان و برای دیگر شهرها هزینه به عهده مشتری است و تمامی سفارشها در دورترین نقاط ایران تا 48 ساعت پس از ثبت سفارش به دست مشتری میرسد. سفارشها میتوانند علاوه بر طرحهای متداول بهصورت اختصاصی نیز تولید شوند. درنهایت مشاوران و پشتیبانان مجموعه در هر شرایطی پاسخگو مشتریان هستند.
سخن پایانی
در این مقاله به نحوه نگهداری از آبنما و مراقبت از آبنما پرداختیم و دیدیم که رسیدگیهای بهموقع چقدر مهم است. توجه به فاکتورهایی مانند آب آبنما، پوشش آن، محل قرارگیری و رسیدگی به نظافت آبنما از روش های مراقبت و نگهداری از آبنماست. با رعایت تمیزی آبنما میتوانید از خراب شدن پمپ آن جلوگیری کنید و سعی کنید از آب مقطر برای تأمین آب آبنما استفاده کنید.
محل قرارگیری و نقطه اتکای آبنما در نگهداری آن فاکتوری بسیار مهم است و باید در مکانهای پرتردد قرار نگیرد تا دچار ضربه نشود. قلب هر آبنما پمپ آن است؛ بنابراین توجه ویژه آن ازجمله تأمین آب مناسب و تمیز کردن آن بهصورت دورهای واجب است. درنهایت با رعایت نکات اصلی آبنمای شما عمر بیشتری خواهد داشت و کمتر نیاز به تعمیرات پیدا میکند.
چرا بايد اين نكات مهم را درباره طراحي سايت بدانيم ؟۱.اهرم سلسله مراتبي بصري نكات مهم طراحي سايت - اهرم سلسله مراتبي بصري هر صفحه داراي سلسله مراتب بصري است. اگر با مفهوم اين عبارت آشنا نيستيد ما تعريف آن را در اينجا براي شما آوردهايم: طراحان وب از سلسله مراتب بصري استفاده ميكنند تا توجه بازديدكنندگان را به سوي عناصر مهم هدايت كنند. طرح وب شامل موقعيت (بالا و پايين صفحه)، اندازهها (بزرگ يا كوچك)، تصاوير (ويديو، تصاوير، نمادها) و كنتراست (رنگ و فضاي سفيد) است. ۲.استفاده از يك عنوان توصيفي و كليدي در صفحه اصلي نكات مهم طراحي سايت - عنوان توصيفي و كليدي عنوان در بالاي صفحه اصلي قرار دارد و ميتواند توصيفي يا غيرتوصيفي باشد. در صورت توصيفي نبودن بازديدكننده ممكن است نتواند به اولين سوال خود يعني «آيا من در جاي مناسب هستم؟» پاسخ دهد. همچنين عنوان توصيفي براي استفاده از كلمه كليدي هدف و نشان دادن ارتباط است. بسياري از بازاريابان يك عنوان زيركانه يا مبهم مينويسند. اما روشن و واضح بودن عنوان يك روش هوشمندانهتر است. بهتر است به جاي نوشتن يك عنوان جالب اما مبهم يك عنوان توصيفي بنويسيد. ۳.فراخواني براي اقدام را در بالاي صفحه قرار ندهيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني براي اقدام بازديدكنندگان ممكن است وقت بيشتري را در صفحه وبسايت شما بگذرانند اما اين بدان معني نيست كه آماده اقدام و يا خريد هستند. فراخواني براي اقدام معمولا در پايين صفحه انجام ميشود. طي يك تحقيق كه 25 ميليون بازديدكننده را مورد تجزيه و تحليل قرار داد دريافتيم كه بيشتر درگيريها در زير صفحه اتفاق ميافتد. تنها به اين دليل كه محتواي موجود در بالاي صفحه قابل مشاهده است لزوما به اين معنا نيست كه موثرترين مكان براي فراخواني مخاطب است. ۴.يك صفحه طولاني بسازيد كه به تمام سوالات بازديدكنندگان پاسخ دهيد پيكسلهاي بيشتر يعني فضاي بيشتر براي پاسخ به سوالات، پرداختن به اعتراضات و افزودن شواهد حمايتي. اگر بازديدكننده پاسخي براي يك سوال مهم پيدا نكند به راحتي تا پايين صفحه حركت ميكند و زماني كه راضي شد خواندن را متوقف ميكند. ۵.نمايش يك چيز در يك زمان مشخص نكات مهم طراحي سايت - نمايش يك چيز در يك زمان مشخص چيزي كه معمولا بيشتر مشتريان در هنگام شروع پروژه طراحي وب به ما ميگويند معمولا اين جمله است: «من يك طراحي تميز و مدرن را دوست دارم.». بازديدكنندگان فضاي آشفته را دوست ندارند. درواقع آنها فضاي سفيد را دوست ندارند بلكه پيچيدگي بصري كم را دوست دارند. در سال 2012 گوگل تصميم گرفت كه بداند چه وبسايتهايي از نظر بازديدكنندگان زيبا هستند. اين يك مطالعه درمورد سادگي با يك نام بسيار پيچيده بود: «نقش پيچيدگي بصري و نمونهسازي اوليه درمورد برداشت اول از وبسايتها: تلاش در جهت درك احكام زيباييشناسي». آنها در اين تحقيق دريافتند كه طرحهاي پيچيده كمتر به عنوان زيبايي درك ميشوند. ۶.طرحبندي استاندارد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - طرحبندي استاندارد همان تحقيق گوگل نشان داد كه نمونه اوليه بالاي صفحه نيز با زيبايي درك شده ارتباط دارد. به عبارت ديگر از طرحهاي عجيب و غريب در ابتداي صفحه استفاده نشده و وبسايتي كه از استانداردها پيروي كرده است بيشتر مورد استقبال قرار گرفته است. سايتهايي كه به عنوان زيباترين سايتها محسوب ميشوند داراي نمونههاي اوليه بالا و همچنين پيچيدگي بصري كم هستند كه هر دو اين موارد ساده و تميز كار شدهاند. اين بسيار خوب است كه شما برند خود را متمايز كنيد اما درمورد چيدمان سايت بهتر است كه ساده عمل كنيد. ۷.از فضاي كاذب انتهاي صفحه بپرهيزيد وبسايتهاي مدرن بازاريابي به ويژه صفحات فروش اغلب با بلوك صفحه ساخته ميشوند. اين بلوكها رديفهايي از محتوا هستند كه اغلب با يك تصوير در يك طرف و متن در طرف ديگر در يك ستون واحد جريان مييابند. در اينجا يك تصوير از صفحه سرويس معمولي در وبسايت توليد سرب آورده شده است. همانطور كه در نمودار نشان داده شده است پاورقي از رنگ پسزمينه تيرهتري برخوردار است، بنابراين بسياري از سايتها اين كار را انجام ميدهند. ۸.از طرح كشويي يا چرخان خودداري كنيد اين طرحها سالها محبوب بودند و مشتريان آنها را دوست دارند. اما مشكلي كه وجود دارد اين است كه بازديدكنندگان ممكن است فقط اولين اسلايدها را ببينند. مطالعات زيادي صورت گرفته كه به همين نتيجه رسيدهاند و دريافتهاند در اين نوع طرحها اسلايدهاي بعدي كمتر ديده ميشوند و تماس يا اقدام به كليك كرد برروي اين اسلايدها تقريبا بعيد است. اين طرحها ممكن است محبوب باشند اما استفاده از آنها براي سياست داخلي خوب است نه براي بالا رفتن نرخ بازديدكنندگان. ۹.از استفاده از زبانه و آكاردئونها خودداري كنيد بهتر است از زبانهها و جعبه محتواي قابل گسترش استفاده نكنيد. با دانستن اينكه 76 درصد از بازديدكنندگان در حال اسكن هستند ميتوانيد همه چيز را در معرض ديد آنها نگه داريد و از اين طريق مطالب خود را بيشتر به آنها نمايش دهيد بدون اينكه نياز به كليك كردن براي آشكار كردن چيزي باشد. شما در وبسايت آمازون نيز هيچ كدام از اين زبانهها و آكاردئونها را مشاهده نخواهيد كرد. به خاطر داشته باشيد كه خواندن سريع بسيار راحتتر از كليك كردن است. اگر بازديدكننده مجبور باشد هدف خود را كليك كرده يا برروي زبانه كليك كند تا قادر به مشاهده چيزي باشد كمتر احتمال دارد كه آن را ببيند. تصاوير در اينجا بياييد كمي به نكات مربوط به تصاوير بپردازيم: ۱۰.از تصاوير افراد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از تصاوير افراد چهرهها تصاويري منحصر به فرد و قدرتمند هستند. از زمان به دنيا آمدن ما به چهرههاي ديگر بيشتر نگاه ميكنيم. قدرت مغناطيسي تصاوير افراد در طراحي وبسايت بسيار مفيد است. چهرهها توجه را جلب ميكنند. مطالعه موردي معروفي نشان ميدهد كه نتايج حاصل از تركيب چهره و توصيفات در يك صفحه فروش بسيار چشمگير است. ۱۱.اما از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد يك زمان و مكان براي عكسهاي ذخيره شده وجود دارد، اما بهتر است از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد. آنها هرگز احساس واقعي بودن ندارند و بنابراين موجب جلب اعتماد نخواهند شد. شركتها به دليل كيفيت بالا براي استفاده از عكسهاي ذخيره شده وسوسه ميشوند. اما بازديدكنندگان شما بيشتر به واقعيت اهميت ميدهند. آنها درواقع ترجيح ميدهند افراد واقعي را ببينند. ۱۲.از چهرهها به عنوان نشانه استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از چهرهها به عنوان نشانه تصاوير افراد فرصتي ويژه براي توجه بازديدكنندگان به شما ميدهد. يك محقق به نام جيمز نسيم طرحهايي را به 106 نفر نشان داد و پس از آن به قدرت چهرهها در موقعيتهاي مناسب پي برد. چهرهها قدرت اين را دارند كه توجه بازديدكنندگان را به سمت ساير عناصر سوق دهند. يك مطالعه مشهور با استفاده از چهره كودك صورت گرفته است، وقتي كودك به دوربين نگاه ميكند بازديدكنندگان به كودك نگاه ميكنند. وقتي كودك به عنوان يا تيتر نگاه انداخته باشد بازديدكنندگان به تيتر نگاه ميكنند. ۱۳.از فلشها به عنوان نشانههاي بصري استفاده كنيد چهرهها ميتوانند توجه بازديدكنندگان را جلب كنند، اما تنها راه كنترل و هدايت چشم بازديدكننده نيستند. حتي ممكن است فلشهاي كوچك كشيده شده با دست موثرتر از آن باشد. در اين مطالعه نشان داده شده است كه حتي يك پيكان ساده در جذب CXL چشم بازديدكنندگان يك عنصر قدرتمند در صفحه است. اگر ميخواهيد بازديدكنندگان شما به چيزي نگاه كنند، با فلش به آن اشاره كنيد. ۱۴.براي فراخواني مخاطب به اقدام از رنگ استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني مخاطب رنگها داراي مفاهيم احساسي و عاطفي هستند(مثلا قرمز فوري، آي آرام و غيره) و بخشي از استانداردهاي يك برند ميباشند. رنگها همچنين فرصتي هستند كه بازديد كنندگان را به سوي اقدام و خريد سوق دهند. يك مطالعه درمورد رنگ دكمههاي فراخواني به اقدام نشان داده است كه قدرت رنگ و كنتراست درخشندگي جلب توجه را زياد ميكند. پيمايشها و پيوندها (لينكها) در اينجا توصيههايي براي لينكها و پيمايش سايت از جمله منوها، دكمهها و لينكهايي كه باعث ميشود بازديدكنندگان شما نسبت به آن جلب شوند آوردهايم: ۱۵.توصيفي بودن نكات مهم طراحي سايت - توصيفي بودن پيمايشها هميشه از نظر بصري برجسته هستند بنابراين فرصتي براي برقراري ارتباط ميباشند. بازديدكنندگان به طور معمول بازديد خود را با اسكن در بالاي هدر شروع ميكنند. هر چيزي كه در قسمت هدر باشد از جمله منوهاي شما به احتمال زياد ديده خواهد شد. ۱۶.قسمت هوم يا خانه را در سمت چپ قرار دهيد و زياد نگران بقيه ترتيبات قرار گرفتن منو نباشيد نكات مهم طراحي سايت - ترتيب قرارگرفتن منو اگر لينك خانه يا هوم داريد آن را در سمت چپ قرار دهيد. چراكه رايجترين مكان براي قرار دادن آن است، بنابراين بازديدكنندگان انتظار دارند كه خانه را در هر وبسايتي در آنجا پيدا كنند. تحقيقات نشان ميدهد كه ترتيب مهم نيست. دو مطالعه مختلف براي رديابي چشم مخاطب وجود دارد كه ارتباط كمتري بين ترتيب موارد فهرست و موفقيت در تعداد بازديدكنندگان را نشان ميدهد. بنابراين وقت خود را صرف نگراني براي ترتيب قرار دادن موارد فهرست نكنيد. ۱۷.از صفحات خدمات به پستهاي وبلاگ لينك دهيد اگر بازديدكنندگان در يك صفحه از خدمات يك وبسايت قرار داشته باشند هدف آنها خدمات آن وبسايت است. اگر برروي وبلاگ خود لينكهايي از از صفحات ديگر قرار دهيد آنها را به صفحات ديگر نيز سوق ميدهد. پستهاي وبلاگ به طور طبيعي حواسپرتي، فرصتها و نرخ تبديل پايينتري دارند. ۱۸.مراقب باشيد با هر وبسايت ديگري لينك ندهيد شما بايد با مواردي مرتبط باشيد و به آنها لينك دهيد كه به بازديدكننده در رسيدن به اهداف خود كمك ميكند. در پستهاي وبلاگ لينكدهي معمولا به يك منبع يا پيوند خارجي است. اين پست ممكن است به ده مقاله خارجي لينك داده شود. اما در صفحات سرويس و در صفحه اصلي وبسايت بايد لينكدهي به سايتهاي ديگر را با دقت انجام دهيد. براي لينكدهي در صفحات اصلي اين سوالها را از خود بپرسيد: آيا واقعا ميخواهيد بازديدكنندگان روي آن كليك كنند؟ آيا اين لينكدهي شما را در رسيدن به اهدافتان كمك خواهد كرد؟ ۱۹.از نمادهاي رسانههاي اجتماعي در عنوان وبسايت خود استفاده نكنيد نمادهاي رنگارنگ رسانههاي اجتماعي موجود در هدر براي اهداف شما خوب نيستند. اگر بازديدكنندگان برروي هر يك از اين دكمههاي رنگارنگ كليك كنند حواس آنها از سايت پرت ميشود و بعيد است كه به سايت بازگردند. ادغام رسانههاي اجتماعي به طور كلي كار اشتباهي است. اگر به يك شبكه اجتماعي لينك ميدهيد اين كار را از طريق پاورقي خود انجام دهيد. بازديدكنندگان ميتوانند در صورت مشاهده اين لينكها از آنها استفاده كنند اما شما با اين كار به آنها پيشنهاد نميدهيد كه سايت را ترك كنند. نوشتن در اين قسمت بياييد درمورد كلمات صحبت كنيم. قبل از اين ما يك عنوان متمركز بر كليد واژه را در صفحه اصلي به شما توصيه كرديم. در اينجا چند نكته ديگر درمورد نوشتههاي يك وبسايت شامل هدر، زير عنوان و متن بدنه براي شما آوردهايم: ۲۰.زيرنويسهاي معنيدار بنويسيد نكات مهم طراحي سايت - زيرنويسهاي معنيدار عناوين مبهم در همه وجود دارد. اين عناوين غالبا بزرگ و بيفايده هستند اما مواردي كوچك و مفيد را دنبال ميكنند. اطمينان حاصل كنيد كه موارد بزرگ براي بازديدكنندگان معنيدار و مفيد هستند. اگر روساي شما ميخواهند چيزهايي مانند خدمات و محصولات در وبسايت بگويند بايد از خود بپرسيد كه چه توصيفي براي آن ميتواند بهتر باشد. ۲۱.از پاراگرافهاي طولاني استفاده نكنيد پاراگراف طولاني با استانداردهاي محتواي ديجيتال مطابقت ندارد. شكستن پاراگرافهاي طولاني فهم آن را آسانتر ميكند. به عنوان يك قاعده كلي سعي كنيد پاراگرافهاي طولانيتر از 3 يا 4 خط ننويسيد. اگر طول خط بسيار طولاني باشد خواندن آن براي مصرفكنندگان ميتواند مشكلتر باشد. ۲۲.از كلمات ساده استفاده كنيد نكات طراحي سايت - استفاده از كلمات ساده هرچه خواندن متن آسانتر باشد وبسايت موفقتر خواهد بود. از كلمات متداولي كه خوانندگان انتظار دارند استفاده كنيد. استفاده از جلمات طولاني و كلمات فانتزي خوب نيست. بايد از يك زبان ساده استفاده كنيد كه همه بتوانند آن را درك كنند. تحقيقات نشان داده كه سادگي در خوانايي ميتواند در افزايش بازديدكنندگان تاثير داشته باشد. ۲۳.ترتيب فهرست نكات طراحي سايت - ترتيب فهرست هنگام ثبت هر ليست در وبسايت خود مطالب مهم را در ابتدا و انتها قرار دهيد. توجه خواننده به وسط ليست كمتر است. از آنجا كه بازديدكنندگان صفحه را اسكن ميكنند اولين و آخرين موارد به احتمال زياد در حافظه كوتاه مدت باقي ميماند. ۲۴.به سوالات برتر بازديدكنندگان پاسخ دهيد سوالاتي ممكن است براي بازديدكنندگان پيش بيايد. كار اصلي وبسايت پاسخگويي به اين سوالات است. هر سوال كه بيپاسخ بماند فرصتي براي جلب اعتماد را از دست خواهد داد. همچنين سوالات بدون پاسخ امكان ترك وبسايت توسط مخاطب را افزايش ميدهد. هنگامي كه جوئل كلتكه فرايند خود را براي يافتن سوالها و نوشتن پاسخ در Hubspot يافت توانست صفحات فرود نرخ تبديل خود را دو برابر كند. او با مشتريان مصاحبه كرد، جوابهاي آنها را تجزيه و تحليل كرد، پيامها را در اولويت قرار داد و در پايان كلمات مخاطبان خود را در نسخه جديد بازاريابي خود به صورت هوشمندانه استفاده كرد. در اينجا سوالاتي وجود دارد كه جوئل براي كشف سوالات برتر بازديدكنندگان استفاده ميكند: چه چيزي باعث شده تا شما به دنبال راه حل باشيد؟ چه چيز ديگري را امتحان كرديد و چه چيزي را دوست نداشتيد؟ چه چيزي شما را از خريد از ما باز ميدارد؟ چه چيزي باعث شده شما به اندازه كافي به ما اعتماد كنيد و ما را امتحان كنيد؟ چه چيزي محصول ما را به راه حلي براي شما تبديل كرده است؟ هنگام ارزيابي چه چيزي براي شما مهمتر بود؟ اكنون ميتوانيد چه كاري انجام دهيد كه قبلا نميتوانستيد؟ مثالي براي من بگذاريد كه براي شما تفاوت ايجاد كرده است شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديدكنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۵- شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند، انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديد كنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۶.كمبودها را ذكر كنيد نكات طراحي سايت - كمبودها را ذكر كنيد انسانها ماشين حسابهاي هزينه سود كارآمد نيستند. ما تمايل به افزايش سود و زيانهاي ناچيز داريم. به عبارت ديگر ضررو زيان بدتر از سود لذت بخش است. ۲۷.فرمهاي ثبت نام ايميل براي مشتركين را بهينه كنيد نكات طراحي سايت - فرمهاي ثبت نام در انتهاي اين پست يك فراخواني اقدام براي اشتراك قرار داده شده است. اگر از نزديك نگاه كنيد خواهيد ديد كه اين پست شامل سه عنصر جداگانه است. اين سه عنصر براي ثبت نام ايميل است. سلسله مراتب بصري در آن برجسته است. به خواننده گفته شده كه چه چيزي دريافت ميكند و چه موقع. با استفاده از اثبات اجتماعي يك توصيف كوچك از تعداد مشتركين انجام شده است. وقتي براي اولين بار اين تغييرات را آزمايش كرديم نرخ تبديل بسيار پايين بود و سپس پيشرفت چشمگيري كرد. اكنون شاهد افزايش 4و683 درصدي در ثبت نامهاي ايميل هستيم. بيشتر بخوانيد: http://payamarketing.toonblog.ir/post/6
خشك كن نوزادي چيست و چه كاربردي دارد ؟
خرید جدیدترین سرویس حوله نوزاد دخترانه
خريد سرويس خواب نوزاد به قيمت توليدي
خرید روپوش پزشکی و پرستاری به صورت عمده از تولیدی چه مزیتی دارد ؟
مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری سودآور
مشخصات و نکات خرید روپوش پزشکی لاکچری خوب
لباس کار دوبنده خارجی بهتر است یا ایرانی ؟