چرا آب در ماشین لباسشویی جمع می شود ؟

ي نويسنده همه چي نويس خوش ذوق

چرا آب در ماشین لباسشویی جمع می شود ؟

۹ بازديد

رفع مشکل جمع شدن آب در ماشین لباسشویی خاموش

حالا که علت جمع شدن آب در ماشین لباسشویی خاموش را شناختید، باید با روش های برطرف کردن این مشکل نیز آشنا شوید. اگر به صورت مداوم مشاهده کردید که موقع خاموش بودن ماشین لباسشویی تان آب در دیگ آن جمع می شود، شیر آب گرم و سرد دستگاه را ببندید. به احتمال زیاد شیر برقی از کار افتاده و تا تعمیر یا تعویض نشود، مشکل تکرار خواهد شد.

سپس آب دستگاه را تخلیه کرده و با یک تعمیرکار تماس بگیرید. تیم تعمیرات لباسشویی در محل پس از اعزام شدن به آدرس مورد نظر شما ماشین را به دقت مورد بررسی قرار می دهند. معمولا بهترین روش برای برطرف کردن مشکل جمع شدن آب در لباسشویی خاموش ، تعویض شیر برقی یا شیر الکتریکی است. پس از تعویض این قطعه خواهید دید که مشکل برطرف شده و می توانید مجددا شیرهای آب دستگاه را باز کنید. البته لازمه این مساله استفاده از قطعه اصل و با کیفیت در دستگاه است.
تعمیر لباسشویی در مشهد

تعویض شیر برقی ماشین لباسشویی

همانطور که گفتیم شیر برقی و خرابی آن اصلی ترین دلیل جمع شدن آب در لباسشویی خاموش است. برای تعویض شیر برقی لباسشویی باید اول قطعه جدید را متناسب با مدل دستگاه انتخاب کنید. سپس دوشاخه ماشین را از برق بکشید و شکلنگ های آب را جدا کنید. حالا پنل بالایی را به آرامی و با احتیاط باز کنید. به این ترتیب به شیر برقی دسترسی خواهید داشت. این قطعه را از دستگاه بیرون بیاورید. برای این کار باید اول اتصالات برقی (دسته‌سیم‌ها) را جدا کنید.

سپس شیلنگ‌های متصل به این قطعه را باز کرده و جدا کنید. در مرحله بعدی باید شیر جدید را نصب کنید. پس از جای دادن شیر جدید، تمامی اتصالات و شیلنگ های آن را مثل قبل نصب کنید. حالا پنل را ببندید و شیرهای آب را مجددا به دستگاه متصل نمایید. به این ترتیب می توانید بدون هیچ ایراد و نقصی از ماشین لباسشویی تان استفاده کنید. دیگر نگرانی بابت جمع شدن آب در لباسشویی خاموش خود نخواهید داشت.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی

برای ترمیم هریک از مدل های ماشین لباسشویی خود از هر برندی کافی است با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی در مشهد آسایش خدمات  تماس بگیرید. تیم تعمیرات لباسشویی در محل به منزل شما آمده و تمامی اقدامات لازم برای رفع مشکلات این دستگاه را در اولین فرصت به انجام می رسانند. خرابی ماشین لباسشویی مشکلی است که تحمل آن اصلا راحت نیست. به همین دلیل هم کاربران به دنبال این هستند که در اولین فرصت دستگاه را تعمیر کرده و مشکل آن را برطرف کنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.