خرید عمده لباس کار تبلیغاتی در تهران

ي نويسنده همه چي نويس خوش ذوق

خرید عمده لباس کار تبلیغاتی در تهران

۹ بازديد

لباس کار تبلیغاتی “Advertising workwear” نوعی از لباسکار می باشد که می توان از آن هم در شرکت و هم در کارخانه و یا کارگاه ها، ارگان ها و سازمان های مختلفی نیز استفاده کرد که به منظور یکپارچه سازی پوشش کارکنان و برای نمایش برند و رنگبندی سازمان و الیاف و متریال اولیه مورد استفاده قرار میگیرد.

در صنف های کاری مختلف این لباس کار توسط کارفرما درخواست می گردد و توسط تولیدی دوخت یادگار  تولید می گردد

آشنایی با انواع جنس لباس کار تبلیغاتی

آن چیزی که در مورد جنس لباس کار تبلیغاتی مشخص است این است که باید در برابر سوختن و آتش مقاومت بالایی و انعطاف خوبی داشته باشند. برای اینکه این لباس ها این ویژگی را داشته باشند از دو جنس کولار و نومکس استفاده می شود. جنس نومکس در برابر آتش و حرارت بسیار مقاوم می باشد. کولار که توسط متخصصان پلیمری ساخته شده است ویژگی انعطاف پذیری را به لباس می دهد.

برای مثال: تیشرت ها، محافظ گوش و لباس های سرهمی، کفش و… از جنس کولار و نومکس می باشند. همچنین جنس کفش ها از چرمی بسیار خوب و مقاوم استفاده می شود که جنس آن ها نیز نومکس می باشد. در کلاه نیز از پلاستیک بسیار مقاوم در برابر حرارت استفاده می شود که برای محافظت از گوش بکار می رود و جس آن نیز کولار و نومکس می باشد.
لباس کار تبلیغاتی

لباس کار محیط های مرطوب و دارای الکتریسیته

لباس کار تبلیغاتی بیشتر به شکل یکسره و اورال می باشد که همراه با چکمه و دستکش مخصوص عرضه می شود. جنس این لباس به شکلی می باشد که در محیط های مرطوب و یا محیط هایی که مواد اسیدی و بخارات در آنجا وجود دارد بسیار خوب عمل می کنند و آتش نشان ها می توانند وظیفه خود را در این محیط های مرطوب انجام دهند. می توان گفت که این لباس ها الکتریسیته بدن را به صورت ایمن به زمین انتقال می دهند و تا حد زیادی از برق گرفتگی جلوگیری می کنند.

جنس پارچه لباس کار

اگر بخواهیم پارچه های نخی که در آن استفاده می شود را بگوییم باید به پارچه های زیر اشاره کنیم:

 

  • جنس کتان: یکی دیگر از پارچه های مناسب مانتو اداری این نوع پارچه می باشد که در فصل های گرم می توان از این نوع پارچه برای لباس استفاده کرد. پارچه کتان معمولا برای همه نوع مانتو مورد استفاده قرار می گیرد، چون این نوع پارچه هوا را از خود عبور می دهد و مناسب برای فصل بهار و تابستان می باشد.
  • جنس فاستونی: این پارچه یکی از بهترین پارچه هایی می باشد که می توان در دوخت مانتوهای رسمی و اداری در لباس کار زنانه استفاده کرد.این جنس پارچه از پنبه، پشم، پلی استر و ویسکوز تشکیل شده است. اگر بدنبال بهترین پارچه برای خرید لباس کار می گردید می توانم بگویم که این پارچه از بهترین نوع در بین پارچه های دیگر می باشد.
  • جنس کرپ: جنس کرپ جنسی می باشد که همیشه روی مد است و هیچوقت قدیمی نمی شود.
  • جنس ترگال:یکی دیگر از بهترین پارچه ها همین نوع ترگال می باشد. این پارچه رنگ بندی های زیادی دارد اما بهترین آن در مانتوهای اداری مشکی و سرمه ای می باشد که بسیار پر مصرف می باشد.

هنگام خرید لباس اگر شما در یک دفتر کار می کنید مهم است که لباس تجاری مناسبی پیدا کنید که به شما احساس راحتی و اعتماد به نفس دهد. دقت داشته باشید  لباسی که در محل کار می پوشید راهی برای نشان دادن حرفه ای بودن شما می باشد. شما می توانید در پاکان صنعت انواع لباس کار تبلیغاتی را مشاهده کنید.

کد لباس کار تبلیغاتی نشان دهنده چیست؟

کد در لباس اداری، میزان رسمی بودن لباس هایی را که می توانید در محل کار بپوشید نشان می دهد. اکثر محل های کار کد نوشته شده ای ندارند، اما بجای آن از اصطلاحاتی مانند”تجاری حرفه ای”، “تجاری رسمی” استفاده می کنند. لباس کار رسمی تجاری، نسخه ی آراسته و حرفه ای کسب و کار تجاری شما می باشد.

اهمیت لباس کار زنانه

همه ما در طول روز باید تصمیم هایی برای زندگی خود بگیریم. در برخی از موارد می گوییم که فشار در تصمیم گیری برای خانم ها بیشتر از آقایان می باشد، مخصوصا در محیط کاری همیشه خانم ها علاقه دارند که شیک و آراسته باشند.این شیک بودن برای افزایش اعتماد به نفس خود فرد می باشد برای همین است که خانم ها طرفدار لباس های به روز می باشند. برای اطلاعات لباس کار تبلیغاتی با شرکت تماس حاصل فرمایید.

 افرادهای شاغل بخش زیادی از تایم خودشان را سرکار می باشند. وقتی در طول این چند ساعت لباسی که پوشیده باشند علاوه بر احساس راحتی، احساس شیک بودن را نیز منتقل می کند. آن وقت است که خیلی آسوده و راحت به کار خود ادامه می دهند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.