تعمیرات لباسشویی پاکشوما چقدر هزینه دارد؟
حتما برای شما هم دغدغه است که هزینه تعمیرات لباسشویی پاکشوما در مشهد چقدر میشود. متخصصین تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما پس از بررسی و عیب یابی دستگاه هزینه حدودی تعمیر را اعلام می کنند. قیمت اعلام شده با توجه به نوع و شدت خرابی قطعات و دلایل بروز مشکل در دستگاه تخمین زده می شود. تعمیرکار اول تعیین می کند که علت ایراد موجود در ماشین لباسشویی چیست.
پس از آن متخصصین فنی تیم آسایش خدمات تعیین می کند که برای رفع ایراد نیاز به انجام چه اقداماتی است. تعمیر هریک از قطعات هزینه مشخصی دارد و پاکسازی فیلترها هم زیاد گران تمام نمی شود. هزینه تعمیرات لباسشویی زمانی بالا می رود که یک یا چند قطعه تعویض شوند. چون در این شرایط قیمت قطعه جدید هم به هزینه نهایی تعمیرات اضافه می شود. ما در تعمیرگاه تخصصی ماشین لباسشویی پاکشوما تیم آسایش تلاش می کنیم که فرایند تعمیر انواع لباسشویی پاکشوما را با تعرفه مناسب و در عین حال استفاده از قطعات اورجینال انجام دهیم.
هزینه های تعویض سرویس و تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما در مدلها و ظرفیت های مختلف متفاوت است چرا که قطعه و اجزای هر یک از آنها با توجه به مدلها مورد نظر متفاوت است. بهتر است تا کمی با هزینه های نصب و خدمات آشنا شوید تا برای تعمیر لباسشویی و یا تعویض قطعات و سرویس ماشین لباسشویی با هزینه ها آشنایی داشته باشید. اصولا رنج قیمت ارائه خدمات بدین صورت است.
انواع هزینه جهت خدمات لباسشویی پاکشوما عبارتنداز
- نصب ماشین لباسشویی پاکشوما
- سرویس ماشین لباسشویی پاکشوما
- تعمیر تایمر مکانیکی ماشین لباسشویی پاکشوما
- تعمیر تایمر دیجیتالی
- تعویض لاستیک درب ماشین لباسشویی پاکشوما
- تعویض پمپ تخلیه ماشین لباسشویی پاکشوما
- تعویض کمک فنر ماشین لباسشویی پاکشوما
- تعویض شیر برقی ماشین لباسشویی پاکشوما
- تعویض میکرو سوئیچ ماشین لباسشویی پاکشوما
- تعویض سه نظام، کاسه نمد و بلبرینگ
- تعویض خرطومی لباسشویی پاکشوما
- تعویض برد ماشین لباسشویی پاکشوما
- تعویض موتور ماشین لباسشویی پاکشوما
- تعمیر صفحه دیجیتالی لباسشویی پاکشوما
استفاده صحیح و نگهداری از ماشین لباسشویی پاکشوما
به منظور افزایش کارایی و بالا بردن عمر ماشین لباسشویی پاکشوما توصیه می شود نکات زیر را در هنگام استفاده از دستگاه رعایت کنید:
- استفاده بیش از حد نرمال از پودر ماشین لباسشویی باعث بهتر تمیز شدن لباسهای شما نخواهد شد.
- برای بهتر تمیز شدن به زمانبندی و انتخاب نوع برنامه نسبت به جنس و کثیف بودن آن دقت بیشتری داشته باشید.
- در صورت استفاده از نرم کننده ابتدا آن را با آب رقیق کنید بعد در مخزن بریزید.
- نسبت بو نوع جنس کثیفی زمانبندی مناسبی را برای شستشو انتخاب کنید و همه را با یک درجه ثابت نشورید. تا از لباسشویی خود رضایت کامل را داشته باشید.
- حتما نباید با سرعت دور تند نسبت به خشک شدن لباسها اقدام کرد. پس نسبت به نوع و جنس لباسهای خود دور خشک کن را تنظیم نمایید.
- بعد از هر بار شستشو به دستگاه خود دو ساعت استراحت دهید و سپس درب ماشین لباسشویی را باز بگذارید. و هر دو ماه یک بار با جرم گیر مخصوص دستگاه خود را جرم گیری نمایید.
تعمیر برد لباسشویی پاکشوما
لباسشویی دارای یک برد الکتریکی تخصصی است که وظیفه ی این برد، کنترل و هدایت کار تمامی قطعات دیگر است. و هرگونه خرابی در این برد میتواند. بخشی از عملکرد لباسشویی و کل عملکرد آن را مختل کند. همانطور که متوجه شدید. این قطعه از اهمیت فراوانی برخوردار است برای همین تاکید داریم که تعمیر آن را به یک تعمیر کار ماهر که به طور کامل با لباسشویی پاکشوما آشنایی دارد بسپارید.
ارورهای ماشین لباسشویی پاکشوما
کد خطا E10
اشکال این خطا زمان آبگیری بیش از 7 دقیقه طول کشیده است. هیدروستات چک شود. علت ممکن است شیر آب باز نباشد. شیر برقی خراب است چک شود / ممکن است خرابی از مدار برد باشد.
کد خطا E12
مشکل این ارور از زیاد بودن مجاز سطح آب است. علت خرابی شیر برقی پمپ تخلیه خراب شده است. ممکن است خرابی از برد اصلی باشد.
کد خطا E21
این خطا از تخلیه آب بیش از 3 دقیقه طول کشیده علت خرابی سوختگی پمپ تخلیه می باشد. خرابی از برد اصلی هم می تواند باشد.
کد خطا E30
پیغام این ارور از قفل درب دستگاه است امکان دارد درب دستگاه به خوبی بسته نشده باشد. سوختگی میکروسوئیچ درب خرابی مدار برد الکترونیک
کد خطا E60
اشکال این ارور از موتور است. موتور درجا میزند سیم کشی از مدار برد به موتور بررسی شود. سوختگی موتور خرابی مدار برد دستگاه .
کد خطا E61
مشکل این خطا مربوط است به برد دستگاه مدار برد قادر به تشخیص دور موتور نیست. سیم کشی از مدار برد به موتور بررسی شود. سوختگی موتور خرابی مدار برد دستگاه
کد خطا E00
این خطا مشکلی در دستگاه نیست.
کد خطا E10
مشکل این خطا از آبگیری بیش از حد می باشد. خرابی از هیدروستات می باشد هیدروسنسور چک شود. خرابی از شیر برقی می باشد مقدار مقاومت شیر برقی چک شود. ممکن است خرابی از مدار برد باشد.
کد خطا E11
پیغام این خطا ﻣﻘﺪار آب در وﺿﻌﯿﺖ Start/Prewash/Error/Pause بیش از اندازه مجاز است. ممکن است خرابی از مدار برد هم باشد. ریست شود.
کد خطا E12
اشکال این ارور ﭘﯿﺸﮕﯿﺮی از ﺳﺮرﯾﺰ ﺷﺪن آب است. خرابی هیدروستات – خرابی از شیر برقی ممکن است خرابی از مدار برد دستگاه باشد.
کد خطا E20
این خطا مربوط است به اشکال در مدار پمپ خرابی از پمپ تخلیه است مقدار مقاومت پمپ چک شود. خرابی از مدار برد اصلی
کد خطا E31
مشکل این خطا از میکروسوئیچ درب می باشد. سوختگی میکروسوئیچ درب دستگاه میکروسوئیچ بررسی شود. ممکن است خرابی از مدار برد باشد.
کد خطا E33
پیغام این ارور مربوط است به ﺧﺮاﺑﯽ ﺳﻨﺴﻮر ﺳﻄﺢ آب مقدار اهم سنسور سطح آب چک شود.
کد خطا E34
اشکال این خطا از ﻣﺪار ﺳﻨﺴﻮر ﺣﺮارت ﺳﻨﺞ آب اﯾﺮاد ﭘﯿﺪا ﮐﺮده اﺳﺖ. خرابی از ترمیستور دما می باشد. مقدار اهم سنسور چک شود .
کد خطا E35
این خطا مربوط است به ﻣﺪار ﺳﻨﺴﻮر ﺣﺮارت ﺳﻨﺞ آب اﯾﺮاد ﭘﯿﺪا ﮐﺮده اﺳﺖ. خرابی از ترمیستور دما می باشد مقدار اهم سنسور چک شود .
کد خطا E36
مشکل این ارور از ﺷﮑﺴﺘﮕﯽ اﻟﻤﻨﺖ می باشد. سوختگی و یا آسیب دیدگی هیتر مقدار مقاومت المنت چک شود. ممکن است خرابی از مدار برد هم باشد.
کد خطا E3C
پیغام این خطا ﺧﺮاﺑﯽ اﻟﻤﻨﺖ است. آسیب دیدگی و یا سوختگی المنت مقدار مقاومت هیتر بررسی شود. امکان دارد خرابی از برد باشد.
کد خطا E3D
اشکال این خطا ازنرمال نبودن نوسان برق می باشد. ممکن است خرابی از برد الکترونیک باشد.
کد خطا E40
این خطا مربوط است به اﯾﭙﺮوم در ﺗﺸﺨﯿﺺ ﺧﻄﺎ در دستگاه
کد خطا E41
مشکل این ارور در ﺧﻄﺎی اﯾﭙﺮوم در ﺗﺸﺨﯿﺺ ﺧﻄﺎ می باشد.
کد خطا E62
پیغام این ارور ﺧﻄﺎی ﻏﯿﺮﻣﻨﺘﻈﺮه ﺳﺮﻋﺖ ﺳﻨﺞ می باشد. خرابی از تاخو موتور مقدار اهم تاخو بررسی شود. خرابی از موتور امکان دارد خرابی از برد باشد.
کد خطا E63
اشکال این ارور ﺳﺮﻋﺖ ﻣﻮﺗﻮر در ﺳﻪ دﻗﯿﻘﯽ ﺑﺪون ﻫﯿﭻ ﺳﯿﮕﻨﺎﻟﯽ ﺑﯿﺶ از 0 شده است. ممکن است خرابی از تاخو باشد.خرابی از مدار برد الکترونیک
کد خطا E70
ﺳﻮﺋﯿﭻ POWER ﻗﻄﻊﻧﻤﯽﮐﻨﺪ. خرابی از برد می باشد. عدم ارتباط بین پنل و برد اصلی
کد خطا E80
اشکال این ارور از خرابی مدار برد الکترونیک می باشد.
ارور ماشین لباسشویی پاکشوما بدون تسمه DD-1275
کد خطا E12
علت ارور خرابی پمپ تخلیه بررسی سیم های ارتباطی به هیدروستات خرابی هیدروستات خرالبی پمپ تخلیه و در آخر خرابی مدار برد.
کد خطا E908 -E940
اشکال این ارور از موتور و یا تاخو است. مقدار اهم تاکو چک شود. بررسی موتور بررسی سیمهای ارتباطی امکان دارد خرابی از برد هم باشد.
کد خطا EA1
پیغام این خطا مربوط است به هیدروستات و یا ورودی آب سیم کشی مرتبط به هیدروستات بررسی شود مخزن و شلنگ هیدروستات بررسی شود. چک کردن شیر برقی و در آخر خرابی ازبرد اصلی
کد خطا E11
پیغام این خطا از عدم ورود آب به دستگاه می باشد. شیر ورودی آب چک شود. خرابی شیر برقی هیدروستات تا مخزن و شلنگ هیدروستات چک شود ممکن است خرابی از برد باشد.
کد خطا U4
پیغام این ارور از قفل درب دستگاه است. امکان دارد درب دستگاه به خوبی بسته نشده باشد. سوختگی میکروسوئیچ درب سیم کشی چک شود و در آخر خرابی مدار برد الکترونیک
کد خطا U3
مشکل از بالانس نبودن دستگاه و یا خرابی برد.
کد خطا H
علت خطا مربوط است به باز نشدن درب دستگاه دمای آب داخل دستگاه در حین شستشو باید بیشتر از 40 درجه نباشد ممکن است خرابی از برد هم باشد.
ارور ماشین لباسشویی پاکشوما مدل 6010EWANW
کد خطا PE
خطای سوختگی هیدروستات دستگاه بررسی هیدروستات مقدار مقاومت پایه های اول و دوم هیدروستات باید بین 21 تا 23 اهم باشد.
کد خطا te
اشکال از ترموستات هیتر (المنت) دستگاه است. مقدار مقاومت ترموستات می بایست بین 44 تا 54 کیلو اهم باشد.
کد خطا OE
ممکن است اشکال در پمپ تخلیه دستگاه باشد. ممکن است خرابی از برد الکترونیک باشد. بررسی شلنگ خروجی آب مقدار مقاومت سیم پیچ پمپ باید بین 200 تا 240 اهم باشد.
کد خطا 1E
پیغام این خطا از عدم ورود آب به دستگاه می باشد. شیر ورودی آب چک شود. خرابی شیر برقی هیدروستات تا مخزن و شلنگ هیدروستات چک شود ممکن است خرابی از برد باشد.
کد خطا de
خطای در میکروسوئیچ درب دستگاه می باشد. ممکن است میکروسویچ درب سوخته باشد. خرابی برد الکترونیک
کد خطا U3
حجم لباسها خیلی کم می باشد. لباسشویی دارای سیستم اصلاح و شناسایی نا متعادل است. در صورتی که لباسهای بزرگ به صورت تکی در لباسشویی قرار دارد امکان دارد چرخش را متوقف کنددر صورت عدم کارکرد موتور یا ایراد در سیم کشی تمام چراغ ها چشمک می زند.
چرا بايد اين نكات مهم را درباره طراحي سايت بدانيم ؟۱.اهرم سلسله مراتبي بصري نكات مهم طراحي سايت - اهرم سلسله مراتبي بصري هر صفحه داراي سلسله مراتب بصري است. اگر با مفهوم اين عبارت آشنا نيستيد ما تعريف آن را در اينجا براي شما آوردهايم: طراحان وب از سلسله مراتب بصري استفاده ميكنند تا توجه بازديدكنندگان را به سوي عناصر مهم هدايت كنند. طرح وب شامل موقعيت (بالا و پايين صفحه)، اندازهها (بزرگ يا كوچك)، تصاوير (ويديو، تصاوير، نمادها) و كنتراست (رنگ و فضاي سفيد) است. ۲.استفاده از يك عنوان توصيفي و كليدي در صفحه اصلي نكات مهم طراحي سايت - عنوان توصيفي و كليدي عنوان در بالاي صفحه اصلي قرار دارد و ميتواند توصيفي يا غيرتوصيفي باشد. در صورت توصيفي نبودن بازديدكننده ممكن است نتواند به اولين سوال خود يعني «آيا من در جاي مناسب هستم؟» پاسخ دهد. همچنين عنوان توصيفي براي استفاده از كلمه كليدي هدف و نشان دادن ارتباط است. بسياري از بازاريابان يك عنوان زيركانه يا مبهم مينويسند. اما روشن و واضح بودن عنوان يك روش هوشمندانهتر است. بهتر است به جاي نوشتن يك عنوان جالب اما مبهم يك عنوان توصيفي بنويسيد. ۳.فراخواني براي اقدام را در بالاي صفحه قرار ندهيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني براي اقدام بازديدكنندگان ممكن است وقت بيشتري را در صفحه وبسايت شما بگذرانند اما اين بدان معني نيست كه آماده اقدام و يا خريد هستند. فراخواني براي اقدام معمولا در پايين صفحه انجام ميشود. طي يك تحقيق كه 25 ميليون بازديدكننده را مورد تجزيه و تحليل قرار داد دريافتيم كه بيشتر درگيريها در زير صفحه اتفاق ميافتد. تنها به اين دليل كه محتواي موجود در بالاي صفحه قابل مشاهده است لزوما به اين معنا نيست كه موثرترين مكان براي فراخواني مخاطب است. ۴.يك صفحه طولاني بسازيد كه به تمام سوالات بازديدكنندگان پاسخ دهيد پيكسلهاي بيشتر يعني فضاي بيشتر براي پاسخ به سوالات، پرداختن به اعتراضات و افزودن شواهد حمايتي. اگر بازديدكننده پاسخي براي يك سوال مهم پيدا نكند به راحتي تا پايين صفحه حركت ميكند و زماني كه راضي شد خواندن را متوقف ميكند. ۵.نمايش يك چيز در يك زمان مشخص نكات مهم طراحي سايت - نمايش يك چيز در يك زمان مشخص چيزي كه معمولا بيشتر مشتريان در هنگام شروع پروژه طراحي وب به ما ميگويند معمولا اين جمله است: «من يك طراحي تميز و مدرن را دوست دارم.». بازديدكنندگان فضاي آشفته را دوست ندارند. درواقع آنها فضاي سفيد را دوست ندارند بلكه پيچيدگي بصري كم را دوست دارند. در سال 2012 گوگل تصميم گرفت كه بداند چه وبسايتهايي از نظر بازديدكنندگان زيبا هستند. اين يك مطالعه درمورد سادگي با يك نام بسيار پيچيده بود: «نقش پيچيدگي بصري و نمونهسازي اوليه درمورد برداشت اول از وبسايتها: تلاش در جهت درك احكام زيباييشناسي». آنها در اين تحقيق دريافتند كه طرحهاي پيچيده كمتر به عنوان زيبايي درك ميشوند. ۶.طرحبندي استاندارد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - طرحبندي استاندارد همان تحقيق گوگل نشان داد كه نمونه اوليه بالاي صفحه نيز با زيبايي درك شده ارتباط دارد. به عبارت ديگر از طرحهاي عجيب و غريب در ابتداي صفحه استفاده نشده و وبسايتي كه از استانداردها پيروي كرده است بيشتر مورد استقبال قرار گرفته است. سايتهايي كه به عنوان زيباترين سايتها محسوب ميشوند داراي نمونههاي اوليه بالا و همچنين پيچيدگي بصري كم هستند كه هر دو اين موارد ساده و تميز كار شدهاند. اين بسيار خوب است كه شما برند خود را متمايز كنيد اما درمورد چيدمان سايت بهتر است كه ساده عمل كنيد. ۷.از فضاي كاذب انتهاي صفحه بپرهيزيد وبسايتهاي مدرن بازاريابي به ويژه صفحات فروش اغلب با بلوك صفحه ساخته ميشوند. اين بلوكها رديفهايي از محتوا هستند كه اغلب با يك تصوير در يك طرف و متن در طرف ديگر در يك ستون واحد جريان مييابند. در اينجا يك تصوير از صفحه سرويس معمولي در وبسايت توليد سرب آورده شده است. همانطور كه در نمودار نشان داده شده است پاورقي از رنگ پسزمينه تيرهتري برخوردار است، بنابراين بسياري از سايتها اين كار را انجام ميدهند. ۸.از طرح كشويي يا چرخان خودداري كنيد اين طرحها سالها محبوب بودند و مشتريان آنها را دوست دارند. اما مشكلي كه وجود دارد اين است كه بازديدكنندگان ممكن است فقط اولين اسلايدها را ببينند. مطالعات زيادي صورت گرفته كه به همين نتيجه رسيدهاند و دريافتهاند در اين نوع طرحها اسلايدهاي بعدي كمتر ديده ميشوند و تماس يا اقدام به كليك كرد برروي اين اسلايدها تقريبا بعيد است. اين طرحها ممكن است محبوب باشند اما استفاده از آنها براي سياست داخلي خوب است نه براي بالا رفتن نرخ بازديدكنندگان. ۹.از استفاده از زبانه و آكاردئونها خودداري كنيد بهتر است از زبانهها و جعبه محتواي قابل گسترش استفاده نكنيد. با دانستن اينكه 76 درصد از بازديدكنندگان در حال اسكن هستند ميتوانيد همه چيز را در معرض ديد آنها نگه داريد و از اين طريق مطالب خود را بيشتر به آنها نمايش دهيد بدون اينكه نياز به كليك كردن براي آشكار كردن چيزي باشد. شما در وبسايت آمازون نيز هيچ كدام از اين زبانهها و آكاردئونها را مشاهده نخواهيد كرد. به خاطر داشته باشيد كه خواندن سريع بسيار راحتتر از كليك كردن است. اگر بازديدكننده مجبور باشد هدف خود را كليك كرده يا برروي زبانه كليك كند تا قادر به مشاهده چيزي باشد كمتر احتمال دارد كه آن را ببيند. تصاوير در اينجا بياييد كمي به نكات مربوط به تصاوير بپردازيم: ۱۰.از تصاوير افراد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از تصاوير افراد چهرهها تصاويري منحصر به فرد و قدرتمند هستند. از زمان به دنيا آمدن ما به چهرههاي ديگر بيشتر نگاه ميكنيم. قدرت مغناطيسي تصاوير افراد در طراحي وبسايت بسيار مفيد است. چهرهها توجه را جلب ميكنند. مطالعه موردي معروفي نشان ميدهد كه نتايج حاصل از تركيب چهره و توصيفات در يك صفحه فروش بسيار چشمگير است. ۱۱.اما از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد يك زمان و مكان براي عكسهاي ذخيره شده وجود دارد، اما بهتر است از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد. آنها هرگز احساس واقعي بودن ندارند و بنابراين موجب جلب اعتماد نخواهند شد. شركتها به دليل كيفيت بالا براي استفاده از عكسهاي ذخيره شده وسوسه ميشوند. اما بازديدكنندگان شما بيشتر به واقعيت اهميت ميدهند. آنها درواقع ترجيح ميدهند افراد واقعي را ببينند. ۱۲.از چهرهها به عنوان نشانه استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از چهرهها به عنوان نشانه تصاوير افراد فرصتي ويژه براي توجه بازديدكنندگان به شما ميدهد. يك محقق به نام جيمز نسيم طرحهايي را به 106 نفر نشان داد و پس از آن به قدرت چهرهها در موقعيتهاي مناسب پي برد. چهرهها قدرت اين را دارند كه توجه بازديدكنندگان را به سمت ساير عناصر سوق دهند. يك مطالعه مشهور با استفاده از چهره كودك صورت گرفته است، وقتي كودك به دوربين نگاه ميكند بازديدكنندگان به كودك نگاه ميكنند. وقتي كودك به عنوان يا تيتر نگاه انداخته باشد بازديدكنندگان به تيتر نگاه ميكنند. ۱۳.از فلشها به عنوان نشانههاي بصري استفاده كنيد چهرهها ميتوانند توجه بازديدكنندگان را جلب كنند، اما تنها راه كنترل و هدايت چشم بازديدكننده نيستند. حتي ممكن است فلشهاي كوچك كشيده شده با دست موثرتر از آن باشد. در اين مطالعه نشان داده شده است كه حتي يك پيكان ساده در جذب CXL چشم بازديدكنندگان يك عنصر قدرتمند در صفحه است. اگر ميخواهيد بازديدكنندگان شما به چيزي نگاه كنند، با فلش به آن اشاره كنيد. ۱۴.براي فراخواني مخاطب به اقدام از رنگ استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني مخاطب رنگها داراي مفاهيم احساسي و عاطفي هستند(مثلا قرمز فوري، آي آرام و غيره) و بخشي از استانداردهاي يك برند ميباشند. رنگها همچنين فرصتي هستند كه بازديد كنندگان را به سوي اقدام و خريد سوق دهند. يك مطالعه درمورد رنگ دكمههاي فراخواني به اقدام نشان داده است كه قدرت رنگ و كنتراست درخشندگي جلب توجه را زياد ميكند. پيمايشها و پيوندها (لينكها) در اينجا توصيههايي براي لينكها و پيمايش سايت از جمله منوها، دكمهها و لينكهايي كه باعث ميشود بازديدكنندگان شما نسبت به آن جلب شوند آوردهايم: ۱۵.توصيفي بودن نكات مهم طراحي سايت - توصيفي بودن پيمايشها هميشه از نظر بصري برجسته هستند بنابراين فرصتي براي برقراري ارتباط ميباشند. بازديدكنندگان به طور معمول بازديد خود را با اسكن در بالاي هدر شروع ميكنند. هر چيزي كه در قسمت هدر باشد از جمله منوهاي شما به احتمال زياد ديده خواهد شد. ۱۶.قسمت هوم يا خانه را در سمت چپ قرار دهيد و زياد نگران بقيه ترتيبات قرار گرفتن منو نباشيد نكات مهم طراحي سايت - ترتيب قرارگرفتن منو اگر لينك خانه يا هوم داريد آن را در سمت چپ قرار دهيد. چراكه رايجترين مكان براي قرار دادن آن است، بنابراين بازديدكنندگان انتظار دارند كه خانه را در هر وبسايتي در آنجا پيدا كنند. تحقيقات نشان ميدهد كه ترتيب مهم نيست. دو مطالعه مختلف براي رديابي چشم مخاطب وجود دارد كه ارتباط كمتري بين ترتيب موارد فهرست و موفقيت در تعداد بازديدكنندگان را نشان ميدهد. بنابراين وقت خود را صرف نگراني براي ترتيب قرار دادن موارد فهرست نكنيد. ۱۷.از صفحات خدمات به پستهاي وبلاگ لينك دهيد اگر بازديدكنندگان در يك صفحه از خدمات يك وبسايت قرار داشته باشند هدف آنها خدمات آن وبسايت است. اگر برروي وبلاگ خود لينكهايي از از صفحات ديگر قرار دهيد آنها را به صفحات ديگر نيز سوق ميدهد. پستهاي وبلاگ به طور طبيعي حواسپرتي، فرصتها و نرخ تبديل پايينتري دارند. ۱۸.مراقب باشيد با هر وبسايت ديگري لينك ندهيد شما بايد با مواردي مرتبط باشيد و به آنها لينك دهيد كه به بازديدكننده در رسيدن به اهداف خود كمك ميكند. در پستهاي وبلاگ لينكدهي معمولا به يك منبع يا پيوند خارجي است. اين پست ممكن است به ده مقاله خارجي لينك داده شود. اما در صفحات سرويس و در صفحه اصلي وبسايت بايد لينكدهي به سايتهاي ديگر را با دقت انجام دهيد. براي لينكدهي در صفحات اصلي اين سوالها را از خود بپرسيد: آيا واقعا ميخواهيد بازديدكنندگان روي آن كليك كنند؟ آيا اين لينكدهي شما را در رسيدن به اهدافتان كمك خواهد كرد؟ ۱۹.از نمادهاي رسانههاي اجتماعي در عنوان وبسايت خود استفاده نكنيد نمادهاي رنگارنگ رسانههاي اجتماعي موجود در هدر براي اهداف شما خوب نيستند. اگر بازديدكنندگان برروي هر يك از اين دكمههاي رنگارنگ كليك كنند حواس آنها از سايت پرت ميشود و بعيد است كه به سايت بازگردند. ادغام رسانههاي اجتماعي به طور كلي كار اشتباهي است. اگر به يك شبكه اجتماعي لينك ميدهيد اين كار را از طريق پاورقي خود انجام دهيد. بازديدكنندگان ميتوانند در صورت مشاهده اين لينكها از آنها استفاده كنند اما شما با اين كار به آنها پيشنهاد نميدهيد كه سايت را ترك كنند. نوشتن در اين قسمت بياييد درمورد كلمات صحبت كنيم. قبل از اين ما يك عنوان متمركز بر كليد واژه را در صفحه اصلي به شما توصيه كرديم. در اينجا چند نكته ديگر درمورد نوشتههاي يك وبسايت شامل هدر، زير عنوان و متن بدنه براي شما آوردهايم: ۲۰.زيرنويسهاي معنيدار بنويسيد نكات مهم طراحي سايت - زيرنويسهاي معنيدار عناوين مبهم در همه وجود دارد. اين عناوين غالبا بزرگ و بيفايده هستند اما مواردي كوچك و مفيد را دنبال ميكنند. اطمينان حاصل كنيد كه موارد بزرگ براي بازديدكنندگان معنيدار و مفيد هستند. اگر روساي شما ميخواهند چيزهايي مانند خدمات و محصولات در وبسايت بگويند بايد از خود بپرسيد كه چه توصيفي براي آن ميتواند بهتر باشد. ۲۱.از پاراگرافهاي طولاني استفاده نكنيد پاراگراف طولاني با استانداردهاي محتواي ديجيتال مطابقت ندارد. شكستن پاراگرافهاي طولاني فهم آن را آسانتر ميكند. به عنوان يك قاعده كلي سعي كنيد پاراگرافهاي طولانيتر از 3 يا 4 خط ننويسيد. اگر طول خط بسيار طولاني باشد خواندن آن براي مصرفكنندگان ميتواند مشكلتر باشد. ۲۲.از كلمات ساده استفاده كنيد نكات طراحي سايت - استفاده از كلمات ساده هرچه خواندن متن آسانتر باشد وبسايت موفقتر خواهد بود. از كلمات متداولي كه خوانندگان انتظار دارند استفاده كنيد. استفاده از جلمات طولاني و كلمات فانتزي خوب نيست. بايد از يك زبان ساده استفاده كنيد كه همه بتوانند آن را درك كنند. تحقيقات نشان داده كه سادگي در خوانايي ميتواند در افزايش بازديدكنندگان تاثير داشته باشد. ۲۳.ترتيب فهرست نكات طراحي سايت - ترتيب فهرست هنگام ثبت هر ليست در وبسايت خود مطالب مهم را در ابتدا و انتها قرار دهيد. توجه خواننده به وسط ليست كمتر است. از آنجا كه بازديدكنندگان صفحه را اسكن ميكنند اولين و آخرين موارد به احتمال زياد در حافظه كوتاه مدت باقي ميماند. ۲۴.به سوالات برتر بازديدكنندگان پاسخ دهيد سوالاتي ممكن است براي بازديدكنندگان پيش بيايد. كار اصلي وبسايت پاسخگويي به اين سوالات است. هر سوال كه بيپاسخ بماند فرصتي براي جلب اعتماد را از دست خواهد داد. همچنين سوالات بدون پاسخ امكان ترك وبسايت توسط مخاطب را افزايش ميدهد. هنگامي كه جوئل كلتكه فرايند خود را براي يافتن سوالها و نوشتن پاسخ در Hubspot يافت توانست صفحات فرود نرخ تبديل خود را دو برابر كند. او با مشتريان مصاحبه كرد، جوابهاي آنها را تجزيه و تحليل كرد، پيامها را در اولويت قرار داد و در پايان كلمات مخاطبان خود را در نسخه جديد بازاريابي خود به صورت هوشمندانه استفاده كرد. در اينجا سوالاتي وجود دارد كه جوئل براي كشف سوالات برتر بازديدكنندگان استفاده ميكند: چه چيزي باعث شده تا شما به دنبال راه حل باشيد؟ چه چيز ديگري را امتحان كرديد و چه چيزي را دوست نداشتيد؟ چه چيزي شما را از خريد از ما باز ميدارد؟ چه چيزي باعث شده شما به اندازه كافي به ما اعتماد كنيد و ما را امتحان كنيد؟ چه چيزي محصول ما را به راه حلي براي شما تبديل كرده است؟ هنگام ارزيابي چه چيزي براي شما مهمتر بود؟ اكنون ميتوانيد چه كاري انجام دهيد كه قبلا نميتوانستيد؟ مثالي براي من بگذاريد كه براي شما تفاوت ايجاد كرده است شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديدكنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۵- شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند، انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديد كنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۶.كمبودها را ذكر كنيد نكات طراحي سايت - كمبودها را ذكر كنيد انسانها ماشين حسابهاي هزينه سود كارآمد نيستند. ما تمايل به افزايش سود و زيانهاي ناچيز داريم. به عبارت ديگر ضررو زيان بدتر از سود لذت بخش است. ۲۷.فرمهاي ثبت نام ايميل براي مشتركين را بهينه كنيد نكات طراحي سايت - فرمهاي ثبت نام در انتهاي اين پست يك فراخواني اقدام براي اشتراك قرار داده شده است. اگر از نزديك نگاه كنيد خواهيد ديد كه اين پست شامل سه عنصر جداگانه است. اين سه عنصر براي ثبت نام ايميل است. سلسله مراتب بصري در آن برجسته است. به خواننده گفته شده كه چه چيزي دريافت ميكند و چه موقع. با استفاده از اثبات اجتماعي يك توصيف كوچك از تعداد مشتركين انجام شده است. وقتي براي اولين بار اين تغييرات را آزمايش كرديم نرخ تبديل بسيار پايين بود و سپس پيشرفت چشمگيري كرد. اكنون شاهد افزايش 4و683 درصدي در ثبت نامهاي ايميل هستيم. بيشتر بخوانيد: http://payamarketing.toonblog.ir/post/6
خشك كن نوزادي چيست و چه كاربردي دارد ؟
خرید جدیدترین سرویس حوله نوزاد دخترانه
خريد سرويس خواب نوزاد به قيمت توليدي
خرید روپوش پزشکی و پرستاری به صورت عمده از تولیدی چه مزیتی دارد ؟
مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری سودآور
مشخصات و نکات خرید روپوش پزشکی لاکچری خوب
لباس کار دوبنده خارجی بهتر است یا ایرانی ؟