نمایندگی تعمیر ساید بای ساید سامسونگ در مشهد

۱۳ بازديد

 تعمیر یخچال ساید بای ساید سامسونگ در مشهد

یخچال‌های ساید بای ساید سامسونگ محصولاتی شیک، خوش فرم با ظاهری متفاوت در آشپزخانه‌های ایرانی مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر چنانچه متوجه شدید که صدای یخچالتان زیاد است، دیواره داغی دارد و یا یخ خوبی در هوای گرم تابستان ندارد یا مواد غذایی داخل آن در حال فاسد شدن است، قبل از هر اقدامی ابتدا به دنبال آدرس یک مرکز تخصصی تعمیر یخچال ساید بای ساید در مشهد باشید. شهروندان شهر بزرگ مشهد می‌توانند با مرکز تخصصی آسایش خدمات تماس بگیرند و ضمن ثبت درخواست کتبی، منتظر پاسخگویی باشند.

 تماس با آسایش خدمات  

خرابی های رایج در یخچال ساید بای ساید  سامسونگ

یخچال فریزرهای ساید بای ساید سامسونگ گاهی دچار اختلال در عملکرد می‌شوند که دلایل متعددی دارد.

تعمیر یخچال ساید بای ساید دوو در مشهد

  • هوای داخل یخچال خنک نیست

اصلی‌ترین کار یخچال خنک کردن است. گاهی متوجه می‌شوید که هوای داخل نه تنها خنک نیست، بلکه از داخل یخچال بوی نامطبوعی متصاعد می‌شود. خنک نکردن یخچال به چندین دلیل رخ می‌دهد. ابتدا درجه یخچال را بررسی کنید تا کم و زیاد نباشد. برای دانستن درجه یخچال باید از دفترچه راهنمای محصول کمک بگیرید. اگر چنانچه فن یا کندانسور هم خراب باشد، یخچال قادر به خنک کردن هوای داخل خود نخواهد بود.‌ فن یخچال را با یک دستمال نرم گردگیری کنید. اگر لاستیک دور یخچال هم فرسوده یا قدیمی باشد، هوای گرم به داخل یخچال رفته و بوی یخچال نامطبوع خواهد شد.

  • موتور و بدنه یخچال به شدت داغ شده است

گرم بودن دمای دیواره یخچال امری عادی است. اما اگر متوجه شدید که دمای موتور و دیواره یخچال در حال افزایش است و گرمای زیادی از یخچال احساس می‌شود، می‌تواند ناشی از خرابی موتور باشد. ابتدا دوشاخه یخچال را از پریز برق جدا کنید. پس از خنک شدن دستگاه با یک مرکز و نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید سامسونگ تماس بگیرید و به صورت تلفنی مشکل را اعلام کنید.

  • فن کندانسور کار نمی‌کند

فن کندانسور در زیر یخچال قرار داده شده است. این قطعه حساس نقش مهمی در خنک کردن یخچال دارد.‌ اگر به هر دلیل این قطعه اصلی دچار نقص شود، یخچال خنک نمی‌کند و یا روشن نمی‌شود.  معیوب بودن فن کندانسور به کمپرسور یخچال آسیب جدی وارد خواهد کرد. اگر فن هیچ صدایی نداشت و یا یخچال بیش از حد معمول داغ شده است، فن کندانسور دچار خرابی شده است.

 اهمیت تعمیر یخچال ساید بای ساید سامسونگ در محل

قیمت محصولات برند به ویژه یخچال ساید بای ساید samsung روز به روز در حال افزایش است و خرید مجدد آن امری دشوار است. برای پیش‌گیری از خسارت‌های احتمالی از جا به جایی این محصولات خودداری کنید. اگر به هر دلیل یخچال منزل شما کار نکرد، از یک تعمیرکار مجاز بخواهید تا در محل و منزلتان نسبت به سرویس آن اقدام کند. با حضور کارشناس در محل از هرینه‌های اضافی مانند حمل و نقل به دور خواهید بود. با تعمیر یخچال در محل وقت شما تلف نخواهد شد. از طرفی حمل یخچال‌ در ترافیک کلان‌شهرها امری بسیار طاقت فرسا خواهد بود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.