خرید عمده لباس کار صنعتی در تهران چگونه امکان پذیر است ؟

۱۱ بازديد
در بسیاری از مشاغل سخت و خطرناک لازم است تا کارکنان از پوشش مناسب و لباس کار ایمن صنعتی ستفاده کنند. ویژگی‌های مهمی که یک لباس کار صنعتی باید داشته باشد به محافظت بدن از وارد شدن آسیب‌ها و صدمات جدی کمک می‌کند. به کار بردن لباس کار موجب افزایش ایمنی و سلامت بدن می‌شود. بیشترین کاربرد آن در کارخانجات و بخش‌های صنعتی ویژه است.

خرید عمده لباس کار صنعتی در تهران در تولیدی لباس کار دوخت یادگار امکان پذیر است . 

لباس کار صنعتی چیست؟

یکی از مهم‌ترین بخش‌های حفاظتی از جان کارکنان و پیشگیری از وارد شدن آسیب‌های جدی به بدن آن‌ها، داشتن پوشش مناسب و استفاده از لباس کار صنعتی ایمن است. کسانی که در محیط‌های پر خطر مانند کار با مواد شیمیایی و سمی، پالایشگاه‌ها، آلاینده‌ها، صنایع فولادی، هوای نامناسب مشغول به فعالیت هستند و هم چنین فعالیت‌هایی که افراد مجبور به کار با اجسام تیز و برنده هستند، نیاز است تا شخص از لباس کار ایمن با هدف محافظت از بدن خود استفاده کند.

انواع مختلفی از لباس کار صنعتی با میزان ایمنی متفاوت و هم چنین به کار بردن پارچه و جنس‌های گوناگون متناسب با محیط کاری افراد تهیه و در اختیار کارفرما‌ها قرار داده می‌شوند. تهیه و خرید این نوع لباس‌ها برای تمامی کارمندان بر عهده کارفرما بوده و استفاده از آن‌ها در محیط‌های پر خطر لازم و اجباری است. جهت استعلام قیمت لباس کار صنعتی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.


تماس با دوخت یادگار ????


خرید لباس کار

ویژگی‌های لباس کار صنعتی

یک لباس کار خوب با ویژگی‌های مناسب موجب افزایش کارایی و بهره وری کارگران خواهد شد. ضرورت استفاده از لباس کار صنعتی که موجب ایجاد ایمنی در محیط کاری برای کارکنان می‌شود، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در نتیجه کارفرما‌ها موظف هستند به منظور محافظت از جان افراد، لباس کار مناسب با ویژگی‌های قابل قبول را تهیه و در اختیار آن‌ها قرار دهد.

برخی از این ویژگی‌ها عبارتند از:

۱. راحتی و انعطاف‌پذیری

یکی از مهم‌ترین مواردی که در هنگام دوخت لباس کار صنعتی باید در نظر گرفت، اندازه مناسب با بدن است تا فرد در آن احساس راحتی داشته باشد. به کار بردن لباس بسیار تنگ یا بیش از اندازه گشاد موجب می‌شود تا کارگر نتواند کارایی مناسب داشته باشد و این در میزان بهره وری و کیفیت کار تأثیر به سزایی خواهد داشت.

۲. دوخت مناسب

داشتن دوخت مناسب که از ایجاد پارگی در لباس کار جلوگیری می‌کند از دیگر ویژگی‌های آن به شمار می‌رود. در برخی از مشاغل به علت کار با مواد شیمایی و سمی لازم است تا نوع دوخت به نحوی باشد که هیچ پارگی در لباس کار وجود نداشته باشد زیرا پاره شدن می‌تواند موجب وارد شدن آسیب به جان فرد شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.