چگونه لباس کار برراندمان کاری اثر می گذارد ؟

۱۱ بازديد

امروزه کمتر محل کاری را می‌توانید پیدا کنید که لباس کار مشخصی در آن تعریف نشده باشد. استفاده از  لباس کار از جنبه‌ها گوناگونی حائز اهمیت است و پوشیدن آن به دلیل تاثیراتی که بر روی افراد و محل کار دارد، برای همگان اجباری است.

وقتی صحبت از لباس کار می‌شود، منظور طیف وسیعی از پوشاک است. شاید یک فرد کت‌وشلوار را لباسکار بداند و فردی دیگر روپوش آشپزی را. با اینکه تفاوت‌های زیادی در مدل،رنگ،جنس و کارایی لباس کارهای مختلف وجود دارد، اما تاثیرات آن بر افراد و محیط کار، معمولا تاثیرات مشابهی است. در این نوشته، قصد داریم ضمن معرفی جنبه‌های مختلف تاثیر لباسکار، یکی از برند‌های فعال در این حوزه را به شما معرفی کنیم.

برای خرید عمده لباس کار صنعتی در تهران  به فروشگاه و تولیدی لباس کار دوخت یادگار تماس بگیرید . 

 

09127286026

09199176576

02156620989

خطرات زیادی در محیط‌های صنعتی و کارخانه‌ها وجود دارد که شناخت این خطرات و راه‌های در امان ماندن از آن می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای در انتخاب نوع و جنس لباس کار داشته باشد. استفاده از لباسکار در صنایع معمولا به منظور کاهش خطراتی است که فرد را تهدید می‌کند. به عنوان مثال لباس فردی که در معرض برخورد پلیسه‌های فلزی قرار دارد باید در مقابل این خطر مقاوم بوده و قطعا جنس پارچه‌ای که در لباس این شخص به کار رفته با شخصی که در تماس با مواد شیمیایی و سمی است، تفاوت دارد.

 
 
 

تولیدی لباس کار دوخت یادگار ، سال‌هاست که در حوزه‌ی پوشاک صنعتی فعال بوده و نیاز صنایع مختلف را در این عرصه سنجیده و با در نظر گرفتن حرفه‌های مختلف اقدام به تولید لباس کار صنعتی مناسب و کاربردی کرده است.

 

لباس کار اداری

نوع لباسکاری که در ادارات مورد استفاده قرار می‌گیرد و همچنین ضرورت استفاده از آن کاملا متفاوت با صنعت است. در اماکن اداری، لباس کار بیشتر نقش ایجاد هماهنگی در بین افراد را بر عهده دارد. اگر خود را به جای ارباب رجوع بگذارید شاید اهمیت این موضوع بیشتر بر شما آشکار شود. لباس کار در ادارات، باعث ایجاد نظم در بین کارکنان شده و باعث افزایش بهره‌وری آنان می‌شود. همچنین نگاه طبقاتی را در بین افراد از بین برده و باعث می‌شود همه‌ی افراد خود را در یک سطح حس کنند و احساس بهتری از این جهت داشته باشند.

 

لباس کار تبلیغاتی

یکی از تاثیرات مهمی که لباسکار می‌تواند در محیطی به غیر از مجموعه‌ی شخصی خود بگذارد، اثر تبلیغات است.

هیچ واحد تولیدی یا بنگاه اقتصادی نمی‌تواند بدون تبلیغات، خود را به دیگران معرفی کند.استمرار یک شغل به داشتن مشتری‌های جدید وابسته است و یکی از اصلی‌ترین راه ایجاد این مهم، تبلیغات است.


روش‌های زیادی برای تبلیغات وجود دارد. تیلیغات تلویزیونی، اجاره بیلبورد و تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌ها از جمله روش‌های اثرگذار اما پر هزینه برای تبلیغات هستند. در این بین استفاده از لباس کار تبلیغاتی روشی ارزان و ماندگار است. یکی از فعالیت‌های اصلی مجموعه‌ی پاکان صنعت، تولید لباس کار تبلیغاتی است. با تجربه‌ای که تولیدی پاکان صنعت در تولید لباس کارهای تبلیغاتی برای مجموعه‌های بزرگ دارد، شما می‌توانید با اطمینان خاطر، تولید لباس کار تبلیغاتی خود را به پاکان صنعت بسپارید.

لباسکار تبلیغاتی در پاکان صنعت به 6 دسته تقسیم می‌شود:

  • تیشرت تبلیغاتی
  • کلاه تبلیغاتی
  • کاپشن تبلیغاتی
  • دستکش تبلیغاتی
  • کاپشن تبلیغاتی
  • دستکش تبلیغاتی

 

تجهیزات ایمنی:

در بسیاری از مشاغل وجود تجهیزات ایمنی بسیار حیاتی و مهم است. استفاده از تجهیزات ایمنی می‌تواند آسیب‌های ناشی از انجام کار را در افراد به حداقل برساند. به عنوان مثال استفاده از ماسک تنفسی در اماکنی که گرد و غبار وجود دارد باعث حفاظت از دستگاه تنفسی افراد می‌شود. همچنین استفاده از عینک ایمنی برای افرادی که اقدام به برش‌کاری می‌کنند، الزامی است.

مجموعه‌ی پاکان صنعت سال‌هاست که تولید تجهیزات ایمنی برای صنایع را از اهم وظایف خود می‌داند و تلاش می‌کند با استفاده از بهترین متریال موجود در بازار، اقدام به تولید تجهیزات ایمنی کند.

برخی از تجهیزات ایمنی که در پاکان صنعت تولید می‌شوند:

  • انواع ماسک تنفسی
  • دستکش کار
  • کفش ایمنی
  • گوشی محافظ

  • عینک کار
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.