از تیشرت تبلیغاتی چه استفاده ای می شود ؟

ي نويسنده همه چي نويس خوش ذوق

از تیشرت تبلیغاتی چه استفاده ای می شود ؟

۶ بازديد

تی شرت تبلیغاتی چیست؟

تی شرت تبلیغاتی چیست ؟ تی شرت های تبلیغاتی شکلی جدایی ناپذیر از لباس های تبلیغاتی هستند که تعداد زیادی از افراد اطراف شما به خوبی آن را می شناسند و می پوشند. این تیشرت‌ها، تیشرت‌هایی با طراحی سفارشی هستند که برای یک فرد، سازمان یا برای یک شرکت/کسب و کار برند طراحی شده‌اند. ویژگی‌های اصلی که در یک تیشرت‌ تبلیغاتی پیدا می‌کنید کلمات، طرح‌های هنری، تصاویر یا لوگوی تجاری است. تی شرت تبلیغاتی همچنین می تواند نشان دهنده کالاهای مارک دار باشد که می تواند با یک برند، سازمان یا شخصیت (معمولاً یک فرد مشهور یا شخصیت عمومی) مرتبط باشد. تیشرت های تبلیغاتی عموما برای کارهای برندسازی توسط سازمان ها و یا شرکت های بزرگ استفاده می شود. در ادامه بیشتر با مفهوم تی شرت تبلیغاتی چیست؟ آشنا خواهیم شد.

 

 برای خرید تیشرت تبلیغاتی در تهران به فروشگاه و تولیدی لباس کار دوخت یادگار در تهران مراجعه کنید .
09127286026

تاریخچه تی شرت های تبلیغاتی

فن آوری ایجاد تی شرت های تبلیغاتی به دوره سلسله سونگ (۹۶۰-۱۲۷۹) در چین باستان با توسعه “چاپ صفحه” برمی گردد. چاپ اسکرین / غربالگری ابریشم راهی برای ایجاد طرح ها یا تصاویر روی پارچه بود و این تکنیک توسط سایر نقاط آسیا، بیشتر ژاپن، پذیرفته شد. در اواخر دهه ۱۷۰۰، این فناوری توسط اروپایی ها اصلاح و بهبود یافت زیرا روش های مختلف چاپ روی صفحه در دهه ۱۹۰۰ توسعه یافت که تی شرت های تبلیغاتی را به عنوان نوعی هنر تشویق می کرد. به طور ناخواسته، تا دهه ۱۹۶۰ بود که تی شرت های مارک دار به عنوان اشیایی برای هنر، تبلیغات، مد، اعتراض و سوغاتی محبوبیت پیدا کردند.

 

 تیشرت تبلیغاتی

تبلیغات موثر با تی شرت 

تی شرت های تبلیغاتی اغلب به عنوان «بیلبوردهای پیاده روی» نامیده می شوند. این مرجع بر اساس تأثیری است که آنها بر زندگی مردان می گذارند. به عنوان پوشاک تبلیغاتی، آنها در ایجاد انگیزه برای کمپین های سیاسی، تأیید یک محصول، افزایش فروش و تکرار چشم انداز/ماموریت شرکت بسیار مهم هستند. این تیشرت‌های تبلیغاتی هدایای تبلیغاتی ارزان ، کوچک و در عین حال کاربردی هستند که در کمپین‌های تبلیغاتی استفاده می‌شوند، زیرا طیف وسیعی از امکانات برندسازی را برای چاپ پیام‌ها و طرح‌های تبلیغاتی ارائه می‌دهند. عموماً توسط مردم با اشتیاق بسیار تأیید و پذیرفته می شوند، به خصوص اگر به عنوان جزوه توزیع شوند یا به عنوان اقلام جایزه برای خرید پیوست شوند. تی شرت های تبلیغاتی یک کالای کلاسیک، انحصاری و جاودانه هستند. آنها ماندگاری بالایی دارند زیرا هرگز از مد نمی افتند، و حتی برخی ممکن است در طول زمان آنها را قدیمی در نظر بگیرند. بنابراین، برندها تی‌شرت های تبلیغاتی را به مشتریان بالقوه خود می‌دهند تا احساس مطلوبی در آنها ایجاد کنند و با هزینه‌های کم، مشتریان پرباری را حفظ کنند. یک تی‌ شرت تبلیغاتی برای شروع مکالمه و تقویت دسترسی در رسانه‌های اجتماعی به عنوان یک استراتژی برندسازی مقرون‌به‌صرفه است. بنابراین، کسب‌وکارها و برندها نباید نتایجی را که لباس‌های تبلیغاتی می‌توانند به همراه داشته باشند، از قبیل افزایش سود، افزایش در معرض دید، ارتقای شناخت برند و گسترش دسترسی مشتریان، دست کم بگیرند. همچنین، تی‌ شرت های تبلیغاتی برای لباس‌های برند تجاری مناسب هستند تا ارزش پیشنهادی را به اشتراک بگذارند، فرهنگ کاری و اشتیاق را در بین اعضای تیم و کارمندان یک شرکت تقویت کنند. بنابراین، این ماموریت و چشم انداز را به طور موثر به تیم می فروشد.

 
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.