امروزه لباسشویی یکی از اصلی ترین و مهمترین لوازم برقی منزل شماست . ما در این مطلب از سری مطالب راهنمای خرید لوازم خانگی با راهنمای خرید آنلاین ماشین لباسشویی در خدمت شما خواهیم بود تا بتوانید با مطالعه کامل این مطلب یک انتخاب خوب برای خرید ماشین لباسشویی خود داشته باشید. شما برای خرید لباسشویی در بازار امروزه از بین انواع مختلف و برندهای گوناگون و همچنین مدلهای بسیاری که وجود دارد ،میتوانید بهترین انتخاب را نسبت به نیاز خود داشته باشید .
راهنمای خرید لباسشویی
در ابتدا قبل از شروع توضیح و راهنمای خرید لباسشویی ، به صورت مختصر به انواع اصلی لباسشویی اشاره خواهیم داشت و هر یک را توضیح خواهیم داد.
انواع لباسشویی
1 - ماشین لباسشویی درب از جلو (اتوماتیک) 2 - ماشین لباسشویی درب از بالا (پورتابل) 3- ماشین لباسشویی درب از بالا به همراه خشک کن (دوقلو) حال به بررسی دقیقتر این لباسشویی ها میپردازیم:
1 - ماشین لباسشویی درب از جلو
لباسشوییهای درب از جلو طرفداران زیادی دارد و در دهه اخیر مورد استقبال خریداران قرار گرفته است . این لباسشوییها نسبت به لباسشوییهای درب از بالا  مصرف انرژی کمتری دارند و با مواد شستشویی کمتری به صورت بهینه و با بازدهی بالاتر شستشو را انجام می دهند. در این نوع کلیدهای کاربردی در پنل جلوی دستگاه قرار دارند و به صورت راحتتری در دسترس است. دیگ این لباسشوییها به صورت افقی قرار گرفته که باعث میشود مصرف آب کمتری داشته باشد و با چرخش آرامی به شستشوی لباسها بپردازد . خشک کن لباسشوییهای درب از جلو دارای سرعت 400، 600، 800، 1000، 1200، 1400، 1600 دور در دقیقه را شامل شده و در پایان میتوان گفت از مزایای این لباسشوییها به مصرف آب و انرژی کمتر ، صدای کمتر این ماشین ها و مصرف بهینه از مواد شوینده اشاره کرد و از معایب آن تفاوت قیمت بالاتری که نسبت به بقیه لباسشویی ها دارند.  
2 - ماشین لباسشویی درب از بالا
ماشین های لباسشویی درب از بالا یا پورتابل از نوع دیگر لباسشوییها هستند . این لباسشویی ها درب آنها از سمت بالا بوده و پنل کلیدهای کاربردی نیز در بالای آن قرار دارد . از مزایای این لباسشویی می توان به قیمت کمتر آن نسبت به دیگر لباسشوییها اشاره نمود. البته به این نکته هم باید اشاره کرد که بعضی از ماشینهای لباسشویی درب از بالا از نوع HE هستند که به معنی بازدهی بالای این دستگاهها است. این مدلها فاقد همزن بوده و از حرکتدهنده برای چرخاندن البسه استفاده میکنند. در این دستگاهها از چرخش به جای پیچاندن لباس برای تمیزکردن آن استفاده میشود و خروجی کار بسیار مشابه دستگاههای درب از جلو خواهد بود. از مزایای این لباسشویی میتوان به قیمت کمتر آن نسبت به دیگر لباسشوییها و برای در آوردن لباس شما نیاز به خم شدن ندارید ، اشاره کرد و اگر شما از مدلهای با بازدهی بالا خریداری کنید میتوانید آب و انرژی کمتری را نسبت به لباسشوییهای همزن دار مصرف کنید . هرچند مدلهای درب از بالا به دلیل آسان بودن ورود و خروج لباس ها ممکن است برای افراد مسن گزینهی بهتری باشند ، اما برخی از این مدلها دارای محفظههای عمیق تری هستند که خارج کردن لباس از آن به مراتب سختتر از مدلهای درب از جلو است . از طرفی مدلهای HE ممکن است آب کمتری مصرف کنند، اما اولا به پودرهای رختشویی مخصوص نیاز دارند و ثانیاً اگر دستگاه تشخیص دهد که لباس به اندازهی کافی تمیز نشده است، آبکشی مجدد صورت می گیرد که در این صورت کاهشی در مصرف آب اتفاق نخواهد افتاد.
3- ماشین لباسشویی درب از بالا به همراه خشک کن
این مدل از لباسشوییها از روش معلق بودن برای شستشوی البسه استفاده می کنند. در این نوع به دلیل محدویت در ظرفیت ، آب کمتری مصرف شده و به علت سرعت بالای چرخیدن آنها از مواد شوینده استفاده بهینهتری خواهند کرد و کف کمتری تولید میکنند و میتوان به نظر کارشناسان اهل فن این نوع را یک مدل بهینه نام برد. از معایب ماشین لباسشوییهای دوقلو میتوان به این نکته اشاره کرد که به دلیل سرعت بالای چرخاندن ممکن است باعث چروک شدن و به هم پیچیدن لباسها شوند. اما مزایای ماشین لباسشویی های دوقلو ظرفیت بالای آنهاست که تا حجمی در حدود 9 کیلوگرمی هم در برخی از مدل ها وجود دارد و از دیگر مزایای آن نیز میتوان به خشک کن سرعت بالای آن اشاره کرد که باعث میشود زمان خشک شدن بسیار کاهش یابد.
نکات مهم در خرید ماشین لباسشویی مناسب
بودجه
اولین نکته توجه به مقدار بودجهایی است که شما میخواهید برای خرید لباسشویی هزینه کنید . لباسشویی به دلیل تنوع زیادی که دارد دارای رنج قیمتی متفاوتی است که شما باید در ابتدای شروع به انتخاب یک مدل و نوع لباسشویی ، بودجه خود را مشخص نمایید.
ظرفیت لباسشویی
گام مهم دیگر انتخاب لباسشویی ظرفیت آن است که شما با توجه به اعضای خانواده خود میتوانید آن را مشخص کنید . به طور مثال اگر یک خانواده دو نفره را در نظر بگیریم ، یک لباسشویی 5 کیلوگرمی به صورت کامل نیازهای آنها را رفع میکند و به همین ترتیب برای خانواده سه نفره از لباسشویی 7 کیلویی و خانوادههایی با جمعیت بالاتر از لباسشوییهای 8 تا 10 کیلوگرمی نیز پیشنهاد میشود. نکته دیگر این است که شما هرچند وقت یکبار از لباسشویی خود استفاده می کنید؟ با توجه به مشغله زیادی که خانوادههای امروزی دارند ، اکثراً به صورت روزانه از لباسشویی استفاده نمیکنند و باعث میشود حتی خانوادههای کم جمعیت رو به لباسشویی ظرفیت بالا رو آورند ، اما با توجه به آپشن Quick wash که در لباسشویی های جدیدتر وجود دارد امکان شستشویی روزانه و سریع به لباسشوییها اضافه شده که راه حلی برای این موضوع خواهد بود.
اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک
مطلب مهم دیگری که پس از ظرفیت نیاز به بیان است ، بحث اتوماتیک و یا نیمه اتوماتیک بودن لباسشویی است. در یک تعریف کوتاه میتوان گفت لباسشوویی اتوماتیک تنها با اتصال آب و برق و ریختن مایع شستشو و انتخاب برنامه ، روند شستشو به صورت خودکار صورت گرفته و به صورت اتوماتیک تمامی مواردی مانند میزان آب مصرفی و ... تشخیص داده شده و استفاده میگردد. در این نوع لباسشوییها و نسل جدید آنها نیز حتی برای مصرف بهینهتر ، از سنسور وزن نیز استفاده شده که مقدار استفاده از آب ، مواد شوینده و ... را نیز بهینهتر مینماید. در لباسشوییهای نیمه اتوماتیک شما باید خودتان آب را اضافه کنید و اگر لباسشویی از نوع دوقلو باشد شما باید شخصا لباسها رو در خشک کن قرار دهید و یا تنظیمات ن را پس از شستشو تنظیم نمایید. از تفاوتهای دستگاههای خودکار و نیمهخودکار میتوان به تأمین آب آنها اشاره کرد . اگر در منطقهای زندگی میکنید که با کمبود آب و قطعی آب مواجه هستید، لباسشویی تمام اتوماتیک ممکن است نتواند به درستی عمل شستشو را انجام دهد. بنابراین در چنین مواردی توصیه میگردد به تهیهی ماشین لباسشویی نیمهاتوماتیک بپردازید تا با تأمین یکباره آب آن نیازی به اتصال دائم آب نداشته باشید.
مصرف انرژی
نکته بعدی میتوان به مصرف انرژی ماشین لباسشویی اشاره کرد . لباسشوییهایی که دارای برچسب انرژی +++A یا ++A هستند ، می توانند مقدار قابل توجهای از هزینه مصرفی شما را کاهش دهند . درست است که شما ممکن است در هفته یک الی دوبار از ماشین لباسشویی خود استفاده کنید اما این نکته نباید از نظر شما پنهان بماند. برای مثال میتوان گفت که ماشین لباسشویی جدید که با گرید مصرف انرژی +++A و یا ++A بین دو تا سه برابر انرژی کمتری نسبت به گرید A مصرف میکنند.
حالتهای شستشو
ماشین لباسشویی نسل جدید با شرایط و امکانات زیادی روانه باز میشوند و یکی از امکاناتی که برای شما میتواند حائز اهمیت باشد تعداد و تنواع برنامههای شستشو آن است. در هنگام انتخاب و خرید به برنامههای شستشو در مدلهای مختلف ماشین لباسشویی و نیاز خود بسیار دقت کنید ، برخی از ماشینها برنامه خاصی برای لباسهای ابریشمی دارند. یک ماشین لباسشویی دارای تائیدیه woolmark میتواند لباسهای پشمی را بدون آسیب رساندن به آنها بشوید اگر شما اغلب لباسهای ظریف میپوشید حالت شستشوی دستی میتواند کارایی زیادی داشته باشد. برخی از ماشینها دارای تنظیمات ضد چروک و اتوکشی آسان هستند که مراقبت از لباسهایی که پس از شستشو نیاز به اتوکشی دارند را سادهتر میسازد. بنابراین انتخاب یک ماشین لباسشویی با امکان برنامه شستشو البسه متفاوت میتواند در نگهداری لباسها بسیار به شما کمک کرده و در عین حال با خیالی راحت تمامی آنها را با ماشین خود بشویید.
گارانتی و خدمات پس از فروش
در خرید لوازم خانگی باید به این نکته حتما دقت داشت که وسیلهایی که خریداری مینمایید ، دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هست یا خیر؟ امروزه شما ممکن است با اشکال کوچکی در لباسشویی خود مواجه شوید و یا حتی برای سرویس سالیانه نیاز به متخصص این امر داشته باشید که اگر لباسشویی شما خدمات پس از فروش خوبی داشته باشد میتوانید با خیال راحت دستگاه خود را به آنها بسپارید. بسیاری از برندهای خارجی و داخلی در ایران خدمات پس از فروش خوبی دارند و شما به راحتی میتوانید قطعات یدکی مورد نیاز خود را از آنها تهیه کنید. پس در هنگام خرید سعی کنید از فروشگاههای معتبر لوازم خانگی خریداری نمایید تا از اصل بودن جنس و همچنین خدمات پس از فروش آن مطمئن باشید.
چرا بايد اين نكات مهم را درباره طراحي سايت بدانيم ؟۱.اهرم سلسله مراتبي بصري  نكات مهم طراحي سايت - اهرم سلسله مراتبي بصري   هر صفحه داراي سلسله مراتب بصري است. اگر با مفهوم اين عبارت آشنا نيستيد ما تعريف آن را در اينجا براي شما آوردهايم:   طراحان وب از سلسله مراتب بصري استفاده ميكنند تا توجه بازديدكنندگان را به سوي عناصر مهم هدايت كنند. طرح وب شامل موقعيت (بالا و پايين صفحه)، اندازهها (بزرگ يا كوچك)، تصاوير (ويديو، تصاوير، نمادها) و كنتراست (رنگ و فضاي سفيد) است.   ۲.استفاده از يك عنوان توصيفي و كليدي در صفحه اصلي نكات مهم طراحي سايت - عنوان توصيفي و كليدي    عنوان در بالاي صفحه اصلي قرار دارد و ميتواند توصيفي يا غيرتوصيفي باشد. در صورت توصيفي نبودن بازديدكننده ممكن است نتواند به اولين سوال خود يعني «آيا من در جاي مناسب هستم؟» پاسخ دهد. همچنين عنوان توصيفي براي استفاده از كلمه كليدي هدف و نشان دادن ارتباط است. بسياري از بازاريابان يك عنوان زيركانه يا مبهم مينويسند. اما روشن و واضح بودن عنوان يك روش هوشمندانهتر است. بهتر است به جاي نوشتن يك عنوان جالب اما مبهم يك عنوان توصيفي بنويسيد.   ۳.فراخواني براي اقدام را در بالاي صفحه قرار ندهيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني براي اقدام   بازديدكنندگان ممكن است وقت بيشتري را در صفحه وبسايت شما بگذرانند اما اين بدان معني نيست كه آماده اقدام و يا خريد هستند. فراخواني براي اقدام معمولا در پايين صفحه انجام ميشود.   طي يك تحقيق كه 25 ميليون بازديدكننده را مورد تجزيه و تحليل قرار داد دريافتيم كه بيشتر درگيريها در زير صفحه اتفاق ميافتد. تنها به اين دليل كه محتواي موجود در بالاي صفحه قابل مشاهده است لزوما به اين معنا نيست كه موثرترين مكان براي فراخواني مخاطب است.   ۴.يك صفحه طولاني بسازيد كه به تمام سوالات بازديدكنندگان پاسخ دهيد پيكسلهاي بيشتر يعني فضاي بيشتر براي پاسخ به سوالات، پرداختن به اعتراضات و افزودن شواهد حمايتي. اگر بازديدكننده پاسخي براي يك سوال مهم پيدا نكند به راحتي تا پايين صفحه حركت ميكند و زماني كه راضي شد خواندن را متوقف ميكند.   ۵.نمايش يك چيز در يك زمان مشخص نكات مهم طراحي سايت - نمايش يك چيز در يك زمان مشخص   چيزي كه معمولا بيشتر مشتريان در هنگام شروع پروژه طراحي وب به ما ميگويند معمولا اين جمله است: «من يك طراحي تميز و مدرن را دوست دارم.». بازديدكنندگان فضاي آشفته را دوست ندارند. درواقع آنها فضاي سفيد را دوست ندارند بلكه پيچيدگي بصري كم را دوست دارند.   در سال 2012 گوگل تصميم گرفت كه بداند چه وبسايتهايي از نظر بازديدكنندگان زيبا هستند. اين يك مطالعه درمورد سادگي با يك نام بسيار پيچيده بود: «نقش پيچيدگي بصري و نمونهسازي اوليه درمورد برداشت اول از وبسايتها: تلاش در جهت درك احكام زيباييشناسي».   آنها در اين تحقيق دريافتند كه طرحهاي پيچيده كمتر به عنوان زيبايي درك ميشوند.   ۶.طرحبندي استاندارد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - طرحبندي استاندارد   همان تحقيق گوگل نشان داد كه نمونه اوليه بالاي صفحه نيز با زيبايي درك شده ارتباط دارد. به عبارت ديگر از طرحهاي عجيب و غريب در ابتداي صفحه استفاده نشده و وبسايتي كه از استانداردها پيروي كرده است بيشتر مورد استقبال قرار گرفته است.   سايتهايي كه به عنوان زيباترين سايتها محسوب ميشوند داراي نمونههاي اوليه بالا و همچنين پيچيدگي بصري كم هستند كه هر دو اين موارد ساده و تميز كار شدهاند.   اين بسيار خوب است كه شما برند خود را متمايز كنيد اما درمورد چيدمان سايت بهتر است كه ساده عمل كنيد.   ۷.از فضاي كاذب انتهاي صفحه بپرهيزيد وبسايتهاي مدرن بازاريابي به ويژه صفحات فروش اغلب با بلوك صفحه ساخته ميشوند. اين بلوكها رديفهايي از محتوا هستند كه اغلب با يك تصوير در يك طرف و متن در طرف ديگر در يك ستون واحد جريان مييابند.   در اينجا يك تصوير از صفحه سرويس معمولي در وبسايت توليد سرب آورده شده است. همانطور كه در نمودار نشان داده شده است پاورقي از رنگ پسزمينه تيرهتري برخوردار است، بنابراين بسياري از سايتها اين كار را انجام ميدهند.   ۸.از طرح كشويي يا چرخان خودداري كنيد اين طرحها سالها محبوب بودند و مشتريان آنها را دوست دارند. اما مشكلي كه وجود دارد اين است كه بازديدكنندگان ممكن است فقط اولين اسلايدها را ببينند. مطالعات زيادي صورت گرفته كه به همين نتيجه رسيدهاند و دريافتهاند در اين نوع طرحها اسلايدهاي بعدي كمتر ديده ميشوند و تماس يا اقدام به كليك كرد برروي اين اسلايدها تقريبا بعيد است.   اين طرحها ممكن است محبوب باشند اما استفاده از آنها براي سياست داخلي خوب است نه براي بالا رفتن نرخ بازديدكنندگان.   ۹.از استفاده از زبانه و آكاردئونها خودداري كنيد بهتر است از زبانهها و جعبه محتواي قابل گسترش استفاده نكنيد. با دانستن اينكه 76 درصد از بازديدكنندگان در حال اسكن هستند ميتوانيد همه چيز را در معرض ديد آنها نگه داريد و از اين طريق مطالب خود را بيشتر به آنها نمايش دهيد بدون اينكه نياز به كليك كردن براي آشكار كردن چيزي باشد.   شما در وبسايت آمازون نيز هيچ كدام از اين زبانهها و آكاردئونها را مشاهده نخواهيد كرد. به خاطر داشته باشيد كه خواندن سريع بسيار راحتتر از كليك كردن است. اگر بازديدكننده مجبور باشد هدف خود را كليك كرده يا برروي زبانه كليك كند تا قادر به مشاهده چيزي باشد كمتر احتمال دارد كه آن را ببيند.   تصاوير در اينجا بياييد كمي به نكات مربوط به تصاوير بپردازيم:   ۱۰.از تصاوير افراد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از تصاوير افراد   چهرهها تصاويري منحصر به فرد و قدرتمند هستند. از زمان به دنيا آمدن ما به چهرههاي ديگر بيشتر نگاه ميكنيم. قدرت مغناطيسي تصاوير افراد در طراحي وبسايت بسيار مفيد است.   چهرهها توجه را جلب ميكنند. مطالعه موردي معروفي نشان ميدهد كه نتايج حاصل از تركيب چهره و توصيفات در يك صفحه فروش بسيار چشمگير است.   ۱۱.اما از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد يك زمان و مكان براي عكسهاي ذخيره شده وجود دارد، اما بهتر است از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد. آنها هرگز احساس واقعي بودن ندارند و بنابراين موجب جلب اعتماد نخواهند شد.   شركتها به دليل كيفيت بالا براي استفاده از عكسهاي ذخيره شده وسوسه ميشوند. اما بازديدكنندگان شما بيشتر به واقعيت اهميت ميدهند. آنها درواقع ترجيح ميدهند افراد واقعي را ببينند.   ۱۲.از چهرهها به عنوان نشانه استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از چهرهها به عنوان نشانه   تصاوير افراد فرصتي ويژه براي توجه بازديدكنندگان به شما ميدهد. يك محقق به نام جيمز نسيم طرحهايي را به 106 نفر نشان داد و پس از آن به قدرت چهرهها در موقعيتهاي مناسب پي برد. چهرهها قدرت اين را دارند كه توجه بازديدكنندگان را به سمت ساير عناصر سوق دهند.   يك مطالعه مشهور با استفاده از چهره كودك صورت گرفته است، وقتي كودك به دوربين نگاه ميكند بازديدكنندگان به كودك نگاه ميكنند. وقتي كودك به عنوان يا تيتر نگاه انداخته باشد بازديدكنندگان به تيتر نگاه ميكنند.   ۱۳.از فلشها به عنوان نشانههاي بصري استفاده كنيد چهرهها ميتوانند توجه بازديدكنندگان را جلب كنند، اما تنها راه كنترل و هدايت چشم بازديدكننده نيستند. حتي ممكن است فلشهاي كوچك كشيده شده با دست موثرتر از آن باشد. در اين مطالعه نشان داده شده است كه حتي يك پيكان ساده در جذب CXL چشم بازديدكنندگان يك عنصر قدرتمند در صفحه است.   اگر ميخواهيد بازديدكنندگان شما به چيزي نگاه كنند، با فلش به آن اشاره كنيد.   ۱۴.براي فراخواني مخاطب به اقدام از رنگ استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني مخاطب   رنگها داراي مفاهيم احساسي و عاطفي هستند(مثلا قرمز فوري، آي آرام و غيره) و بخشي از استانداردهاي يك برند ميباشند. رنگها همچنين فرصتي هستند كه بازديد كنندگان را به سوي اقدام و خريد سوق دهند.   يك مطالعه درمورد رنگ دكمههاي فراخواني به اقدام نشان داده است كه قدرت رنگ و كنتراست درخشندگي جلب توجه را زياد ميكند.   پيمايشها و پيوندها (لينكها) در اينجا توصيههايي براي لينكها و پيمايش سايت از جمله منوها، دكمهها و لينكهايي كه باعث ميشود بازديدكنندگان شما نسبت به آن جلب شوند آوردهايم:   ۱۵.توصيفي بودن نكات مهم طراحي سايت - توصيفي بودن   پيمايشها هميشه از نظر بصري برجسته هستند بنابراين فرصتي براي برقراري ارتباط ميباشند. بازديدكنندگان به طور معمول بازديد خود را با اسكن در بالاي هدر شروع ميكنند. هر چيزي كه در قسمت هدر باشد از جمله منوهاي شما به احتمال زياد ديده خواهد شد.   ۱۶.قسمت هوم يا خانه را در سمت چپ قرار دهيد و زياد نگران بقيه ترتيبات قرار گرفتن منو نباشيد نكات مهم طراحي سايت - ترتيب قرارگرفتن منو   اگر لينك خانه يا هوم داريد آن را در سمت چپ قرار دهيد. چراكه رايجترين مكان براي قرار دادن آن است، بنابراين بازديدكنندگان انتظار دارند كه خانه را در هر وبسايتي در آنجا پيدا كنند.   تحقيقات نشان ميدهد كه ترتيب مهم نيست. دو مطالعه مختلف براي رديابي چشم مخاطب وجود دارد كه ارتباط كمتري بين ترتيب موارد فهرست و موفقيت در تعداد بازديدكنندگان را نشان ميدهد. بنابراين وقت خود را صرف نگراني براي ترتيب قرار دادن موارد فهرست نكنيد.   ۱۷.از صفحات خدمات به پستهاي وبلاگ لينك دهيد اگر بازديدكنندگان در يك صفحه از خدمات يك وبسايت قرار داشته باشند هدف آنها خدمات آن وبسايت است. اگر برروي وبلاگ خود لينكهايي از از صفحات ديگر قرار دهيد آنها را به صفحات ديگر نيز سوق ميدهد. پستهاي وبلاگ به طور طبيعي حواسپرتي، فرصتها و نرخ تبديل پايينتري دارند.   ۱۸.مراقب باشيد با هر وبسايت ديگري لينك ندهيد شما بايد با مواردي مرتبط باشيد و به آنها لينك دهيد كه به بازديدكننده در رسيدن به اهداف خود كمك ميكند. در پستهاي وبلاگ لينكدهي معمولا به يك منبع يا پيوند خارجي است. اين پست ممكن است به ده مقاله خارجي لينك داده شود.   اما در صفحات سرويس و در صفحه اصلي وبسايت بايد لينكدهي به سايتهاي ديگر را با دقت انجام دهيد. براي لينكدهي در صفحات اصلي اين سوالها را از خود بپرسيد: آيا واقعا ميخواهيد بازديدكنندگان روي آن كليك كنند؟ آيا اين لينكدهي شما را در رسيدن به اهدافتان كمك خواهد كرد؟   ۱۹.از نمادهاي رسانههاي اجتماعي در عنوان وبسايت خود استفاده نكنيد نمادهاي رنگارنگ رسانههاي اجتماعي موجود در هدر براي اهداف شما خوب نيستند. اگر بازديدكنندگان برروي هر يك از اين دكمههاي رنگارنگ كليك كنند حواس آنها از سايت پرت ميشود و بعيد است كه به سايت بازگردند.   ادغام رسانههاي اجتماعي به طور كلي كار اشتباهي است. اگر به يك شبكه اجتماعي لينك ميدهيد اين كار را از طريق پاورقي خود انجام دهيد. بازديدكنندگان ميتوانند در صورت مشاهده اين لينكها از آنها استفاده كنند اما شما با اين كار به آنها پيشنهاد نميدهيد كه سايت را ترك كنند.   نوشتن در اين قسمت بياييد درمورد كلمات صحبت كنيم. قبل از اين ما يك عنوان متمركز بر كليد واژه را در صفحه اصلي به شما توصيه كرديم. در اينجا چند نكته ديگر درمورد نوشتههاي يك وبسايت شامل هدر، زير عنوان و متن بدنه براي شما آوردهايم:   ۲۰.زيرنويسهاي معنيدار بنويسيد نكات مهم طراحي سايت - زيرنويسهاي معنيدار   عناوين مبهم در همه وجود دارد. اين عناوين غالبا بزرگ و بيفايده هستند اما مواردي كوچك و مفيد را دنبال ميكنند. اطمينان حاصل كنيد كه موارد بزرگ براي بازديدكنندگان معنيدار و مفيد هستند. اگر روساي شما ميخواهند چيزهايي مانند خدمات و محصولات در وبسايت بگويند بايد از خود بپرسيد كه چه توصيفي براي آن ميتواند بهتر باشد.   ۲۱.از پاراگرافهاي طولاني استفاده نكنيد پاراگراف طولاني با استانداردهاي محتواي ديجيتال مطابقت ندارد. شكستن پاراگرافهاي طولاني فهم آن را آسانتر ميكند. به عنوان يك قاعده كلي سعي كنيد پاراگرافهاي طولانيتر از 3 يا 4 خط ننويسيد.   اگر طول خط بسيار طولاني باشد خواندن آن براي مصرفكنندگان ميتواند مشكلتر باشد.   ۲۲.از كلمات ساده استفاده كنيد نكات طراحي سايت - استفاده از كلمات ساده   هرچه خواندن متن آسانتر باشد وبسايت موفقتر خواهد بود. از كلمات متداولي كه خوانندگان انتظار دارند استفاده كنيد. استفاده از جلمات طولاني و كلمات فانتزي خوب نيست.   بايد از يك زبان ساده استفاده كنيد كه همه بتوانند آن را درك كنند. تحقيقات نشان داده كه سادگي در خوانايي ميتواند در افزايش بازديدكنندگان تاثير داشته باشد.   ۲۳.ترتيب فهرست نكات طراحي سايت - ترتيب فهرست   هنگام ثبت هر ليست در وبسايت خود مطالب مهم را در ابتدا و انتها قرار دهيد. توجه خواننده به وسط ليست كمتر است. از آنجا كه بازديدكنندگان صفحه را اسكن ميكنند اولين و آخرين موارد به احتمال زياد در حافظه كوتاه مدت باقي ميماند.   ۲۴.به سوالات برتر بازديدكنندگان پاسخ دهيد سوالاتي ممكن است براي بازديدكنندگان پيش بيايد. كار اصلي وبسايت پاسخگويي به اين سوالات است. هر سوال كه بيپاسخ بماند فرصتي براي جلب اعتماد را از دست خواهد داد. همچنين سوالات بدون پاسخ امكان ترك وبسايت توسط مخاطب را افزايش ميدهد.   هنگامي كه جوئل كلتكه فرايند خود را براي يافتن سوالها و نوشتن پاسخ در Hubspot يافت توانست صفحات فرود نرخ تبديل خود را دو برابر كند. او با مشتريان مصاحبه كرد، جوابهاي آنها را تجزيه و تحليل كرد، پيامها را در اولويت قرار داد و در پايان كلمات مخاطبان خود را در نسخه جديد بازاريابي خود به صورت هوشمندانه استفاده كرد.   در اينجا سوالاتي وجود دارد كه جوئل براي كشف سوالات برتر بازديدكنندگان استفاده ميكند:   چه چيزي باعث شده تا شما به دنبال راه حل باشيد؟ چه چيز ديگري را امتحان كرديد و چه چيزي را دوست نداشتيد؟ چه چيزي شما را از خريد از ما باز ميدارد؟ چه چيزي باعث شده شما به اندازه كافي به ما اعتماد كنيد و ما را امتحان كنيد؟ چه چيزي محصول ما را به راه حلي براي شما تبديل كرده است؟ هنگام ارزيابي چه چيزي براي شما مهمتر بود؟ اكنون ميتوانيد چه كاري انجام دهيد كه قبلا نميتوانستيد؟ مثالي براي من بگذاريد كه براي شما تفاوت ايجاد كرده است شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديدكنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد.   ۲۵- شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند، انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديد كنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد.   ۲۶.كمبودها را ذكر كنيد نكات طراحي سايت - كمبودها را ذكر كنيد   انسانها ماشين حسابهاي هزينه سود كارآمد نيستند. ما تمايل به افزايش سود و زيانهاي ناچيز داريم. به عبارت ديگر ضررو زيان بدتر از سود لذت بخش است.   ۲۷.فرمهاي ثبت نام ايميل براي مشتركين را بهينه كنيد نكات طراحي سايت - فرمهاي ثبت نام       در انتهاي اين پست يك فراخواني اقدام براي اشتراك قرار داده شده است. اگر از نزديك نگاه كنيد خواهيد ديد كه اين پست شامل سه عنصر جداگانه است. اين سه عنصر براي ثبت نام ايميل است.   سلسله مراتب بصري در آن برجسته است. به خواننده گفته شده كه چه چيزي دريافت ميكند و چه موقع. با استفاده از اثبات اجتماعي يك توصيف كوچك از تعداد مشتركين انجام شده است. وقتي براي اولين بار اين تغييرات را آزمايش كرديم نرخ تبديل بسيار پايين بود و سپس پيشرفت چشمگيري كرد. اكنون شاهد افزايش 4و683 درصدي در ثبت نامهاي ايميل هستيم.  بيشتر بخوانيد: http://payamarketing.toonblog.ir/post/6
خشك كن نوزادي چيست و چه كاربردي دارد ؟
خرید جدیدترین سرویس حوله نوزاد دخترانه
خريد سرويس خواب نوزاد به قيمت توليدي
خرید روپوش پزشکی و پرستاری به صورت عمده از تولیدی چه مزیتی دارد ؟
مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری سودآور
مشخصات و نکات خرید روپوش پزشکی لاکچری خوب
لباس کار دوبنده خارجی بهتر است یا ایرانی ؟