قنداق سوئیسی بخرم یا نه ؟

ي نويسنده همه چي نويس خوش ذوق

قنداق سوئیسی بخرم یا نه ؟

۱۶ بازديد

5 دلیل خرید قنداق سوییسی

  1. حمل و نقل راحت نوزاد : با خرید قنداق سوئیسی ، جابه جایی کودک راحت تر می شود . گذاشتن و برداشتن نوزاد از روی تخت به راحتی انجام می شود .
  2. امنیت بیشتر : با خرید قنداق سوئیسی می توانید مطمئن باشید که فرزند شما از بغل لیز نمی خورد و در جای امن قرار دارد .
  3. خواب آسوده : فرزند شما در قنداق سوئیسی خوابی راحت و آرام را تجربه می کند . استفاده از متریال درجه یک و پارچه لطیف در قنداق سوییسی کارتز باعث ، آرامش و خوابی راحت برای نوزاد می شود .
  4. سلامتی فرزند : جا به جایی و حمل نوزاد با آغوشگیر باعث می شود که از فشار به ستون فقرات جلوگیری شود و سر و گردن کودک در امان باشد . کمر نوزاد در اثر بغل کردن آزرده و خسته نمی شود و سلامتی نوزاد افزایش می یابد .
  5. مانع انتقال بیماری پوستی : پوست نوزاد بسیار حساس و نازک است . تماس پوستی با او می تواند دلیل انتقال بیماری و میکروب شود . استفاده از قنداق سوییسی مانع از بروز حساسیت پوستی در نوزاد می شود .

ویژگی قنداق سوییسی خوب برای نوزاد

حالا که از دلایل خرید قنداق سوییسی کودک و نوزاد آشنا شدید ، حتما به دنبال تهیه بهترین آغوشگیر کودک هستید . اما شاید جالب باشد بدانید که برای خرید آن باید چه فاکتور هایی را ملاک قرار دهید و قنداق سوییسی خوب چه ویژگی دارد :

  • کیفیت بالا : معمولا قنداق سوییسی تا 3 ماهگی نوزاد قابل استفاده است . در این مدت و به دلیل حساسیت دوران نوزادی نباید کیفیت آن کاهش یابد .
  • قابلیت شستشو : به دلیل شرایط خاص نوزاد ، لوازم سیسمونی کودک و از جمله آغوشگیر باید در فاصله زمانی کوتاه شسته شود .قنداق سوییسی خوب قابلیت شستشو دارد و به راحتی در ماشین لباسشویی شسته می شود .
  • قیمت مناسب : تهیه سیسمونی نوزاد بسیار هزینه بر است . و می تواند فشار اقتصادی زیادی بر خانواده داشته باشد .خرید قنداق سوییسی ارزان از کارتز می تواند خیال شما را از بابت قیمت سیسمونی راحت کند .
  • ضد حساسیت : با توجه به پوست حساس نوزاد متریال استفاده شده در دوخت قنداق سوییسی نباید باعث آلرژی و حساسیت نوزاد شود . آغوشگیر نوزاد باید از متریال درجه یک تهیه شود .
  • نرمی و راحتی : از آنجایی که کودک در بیشتر ساعات روز خواب است باید جای او نرم و راحت باشد تا آرامش او بهم نریزد . این می تواند در سلامتی روح و روان نوزاد تاثییر بگذارد .


قنداق سوئیسی نوزاد ببعی آبی

بهترین برند قنداق سوییسی نوزاد

اگر برای خرید سیسمونی نوزاد سری به بازار زده باشید با تنوع مارک و مدل در قنداق سوییسی مواجه شده اید . کارتز یکی از بهترین برند تولید کننده قنداق سوییسی نوزاد است که توانسته رضایت مشتری های خود را جلب کند و به یکی از بهترین تولید کنندگان قنداق سوئیسی تبدیل شود .

تمامی ویژگی های یک قنداق سویسی خوب را کارتز داراست و شما می توانید از بین تنوع بالای محصولات کارتز ، یکی را به دلخواه انتخاب کنید .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.