این روزها که بازار لوازم جانبی موبایل و کابل شارژرها داغ است، بسیاری از سودجویان به ساخت و عرضه محصولات فیک مشغولند. محصولات فیکی که در بسیاری از مواقع نهتنها طول عمر پایینی دارند و خیلی زود مجبور به خرید دوباره آنها میشوید، بلکه به سخت افزار گوشی هم آسیب میرسانند. برای مثال استفاده از شارژر تقلبی یکی از علتهای باد کردن باتری گوشی یا تبلت است که حتی میتواند به انفجار گوشی منجر شود.
بنابراین بسیار مهم است که تنها از کابل شارژهای اصل استفاده کنید. پس حتما قبل از اقدام برای خرید ترفندهای گفته شده در این مقاله را مرور کنید. در این مطلب نوشتهایم که برای تشخیص شارژر اصلی سامسونگ باید به چه نشانه های دقت کنید تا در بازار گرفتار نمونههای فیک نشوید.
مشابه این مقاله را تحت عنوان «تشخیص کابل شارژر اصلی آیفون» برای کاربران اپل هم آماده کردهایم.
چگونه کابل شارژر سامسونگ اصل را تشخیص دهیم؟
با توجه به عوارض زیاد استفاده از کابل شارژرهای تقلبی برای تلفن همراه شما، باید تنها شارژر اصل سامسونگ را خریداری کنید. در ادامه 10 ترفند برای تشخیص شارژرهای فیک به شما خواهیم گفت که میتواند تا حدود زیادی در هنگام خرید به شما کمک کند.
1- به کیفیت ظاهری شارژر دقت کنید
حتما برای شما هم پیش آمده که از بد بودن کیفیت ظاهری به تقلبی بودن یک محصول شک کرده باشید. مشخص است که شارژرهای فیک با دستگاههای نامرغوبی تولید میشوند که اصلا در ساخت دقت کافی ندارند. برعکس، شارژرهای اصلی مثل شارژر 45 واتی سامسونگ با بهترین دستگاهها ساخته میشوند و در نتیجه کیفیت بسیار بالایی پیدا می کنند.
اگر در هنگام خرید کمی به ظاهر کابل شارژر دقت کنید، در صورت فیک بودن، احتمالا متوجه ایراداتی در آن خواهید شد. مثلا نامتقارن بودن شکل ظاهری، بیرونزدگیها، نامنظمی، کجیها و ناصافیها معمولا در این نوع شارژرها مشهود هستند.
شارژرهای اصلی معمولاً دارای کیفیت بالا، روکشی مات و یکنواخت هستند، در حالی که روکش شارژرهای تقلبی معمولاً براق است.

2- وزن شارژر را در نظر بگیرید
یکی دیگر از نشانههای که میتوانید برای تشخیص شارژر اصلی سامسونگ به آن توجه کنید، وزن محصول است. معمولا در ساخت شارژرهای فیک از مواد اولیه نامرغوب استفاده میشود. این مواد اولیه پلاستیکهایی هستند که تراکم ساخت بالایی ندارند و اصطلاحا پوک هستند. پس زمانی که آنها را در دست میگیرید، احتمالا متوجه خواهید شد که وزنی کمتر از حد معمول دارند.
3- بخش کانکتور شارژر را بررسی کنید
جزییات کانکتورهای شارژر یا همان بخشی از کابل که درون گوشی قرار داده میشود را در نظر بگیرید. فراموش نکنید که روی کانکتور شارژر اصلی سامسونگ تنها دو دندانه دیده میشود که معمولا فاصله کمی از یکدیگر دارند. در صورتی که در شارژرهای فیک داندانهها با ظرافت کمتر یا تعداد بیشتری تولید میشوند. در نظر داشته باشید که همین دندانههای کوچک نقش مهمی در شارژ کردن گوشی شما دارند و کوچکترین ایرادی در ساخت آنها باعث خواهد شد که کانکتور به درستی در جایگاه خود قرار نگیرید و شارژ شدن دستگاه زمان بیشتری طول بکشد.
4- سایز رابط شارژر را اندازه بگیرید
شرکت سامسونگ برای طراحی شارژرهای خود کوچکترین جزییات را هم در نظر میگیرد. شارژرهای اصلی سامسونگ با رابطهای USB کوتاه تولید میشوند تا کمتر دچار شکستگی شوند. در صورتی که معمولا به این نکته در شارژرهای فیک توجهی نمیشود و رابطهای بلندتری دارند.
به علاوه، روی رابطهای اصلی شاهد یک فرورفتگی کوچک هم هستیم که معمولا در شارژرهای کپی این فرورفتگی حذف میشود.

5- به کشور ساخت شارژر توجه کنید
شارژرهای سامسونگ اصل ممکن است ساخت چین یا ویتنام هم باشند. پس اگر روی آداپتور خود made in china یا VIETNAMنوشته شده باشد، نشان دهندۀ فیک بودن آن نیست. چرا که گوشیهای سامسونگ به صورت مشارکتی در دو کشور چین و ویتنام هم تولید میشوند و بنابراین لوازم جانبی موبایل آنها هم میتواند ساخت این دو کشور باشد.
6- آیا علامت UL را میبینید؟
نماد UL یکی دیگر از راههای تشخیص شارژر اصلی سامسونگ است که معمولا در کنار مشخصات آداپتور دیده شود. این علامت در قسمت پایین سمت چپ شارژر داخل یک دایره قرار داده میشود.
علامت UL گواهینامه صادر شده از یک سازمان ایمنی بینالمللی و مخفف Underwriters Laboratories است. البته نداشتن این علامت دلیل بر فیک بودن شارژر نیست؛ ولی اگر شارژر شما علامت UL را ندارد، توصیه میشود از آن استفاده نکنید.
علاوه بر این، علامت A+ هم از دیگر نشانههایی است که تنها روی شارژرهای غیراصل دیده میشود.
7- به کیفیت چاپها توجه کنید
روی رابط شارژرهای اصل نماد USB با لیزر و به رنگ خاکستری روشن حک میشود. همچنین اطلاعات حک شده روی آداپتور شارژ هم از کیفیت چاپ بالایی برخوردارند. معمولا این اطلاعات با جوهرهای برجسته و مخصوصی نوشته میشوند که در برابر حرارت مقاوم هستند و هیچ گونه پخشی رنگی ندارند. در مقابل؛ اما روی شارژرهای فیک نمادها پررنگتر از حد معمول هستند و اگر به آنها دقت کنید متوجه خواهید شد که نوشتههایی مسطح یا حتی برچسبی هستند. در صورتی که باید یا کمی برجستگی یا حک شده باشند.

8- به محل اطلاعات شارژر توجه کنید
نکته مهم دیگری که باید در نظر داشته باشید، محل نوشتههای آداپتور است. اگر این نوشته در سمت پلاگین یا در کنار دو شاخه باشد، شارژر شما تقلبی است.
البته فراموش نکنید که در برخی از شارژرهای سامسونگ اطلاعات شارژر را در همان سمتی قرار میدهند که پورت USB وجود دارد.
9- شارژر را به گوشی خود متصل کنید
اگر شارژر شما اصلی باشد، به محض متصل کردن آن، پاپ آپ روی صفحه نمایش گوشی ظاهر میشود. در صورتی که اتصال شارژرهای فیک معمولا با پاپ آپ همراه نیست و تنها یک علامت کوچک در کنار باتری دیده خواهد شد.
10- از شارژر استفاده کنید
شارژرهای فیک در طی مدت زمان طولانیتر میتوانند ظرفیت باتری گوشی موبایل سامسونگ شما را تکمیل کنند و احتمالا در زمان شارژ متوجه گرم شدن بیش از حد آنها خواهید شد.

راههای تشخیص شارژر فیک سامسونگ
اگر از شارژرهای فیک استفاده کنید، به طور قطع به باتری گوشی خود آسیب خواهید زد و به مرور زمان باعث خرابی آن خواهید شد. ما در مقاله دیگری به «روشهای تشخیص خرابی باتری موبایل» پرداختهایم که خواندن آن برای شما خالی از لطف نیست.
شما میتوانید با 10 ترفندی که در این مقاله به آنها اشاره کردهایم، شارژر اصلی سامسونگ را از تقلبی تشخیص دهید. در نظر داشته باشید که ظاهر شارژرهای سامسونگ مرتبا تغییر میکند و هر مدل با یک شارژر به بازار عرضه میشوند. بنابراین تشخیص شارژر اصلی سامسونگ از نمونه تقلبی آن کار دشواری است و این نشانهها هم همیشه کافی نیستند.
با این وجود، اگر متوجه شدید که شارژ گوشی شما بیش از حد طول میکشد یا کیفیت ظاهری شارژر شما چندان دلچسب نیست، بهتر است که به فکر خرید یک شارژر جدید باشید.
حتی اگر شارژر فعلی شما اصل است؛ اما دچار نقص، شکستگی یا پارگی در قسمت کابل شده، حتما به فکر تعویض آن در اولین فرصت باشید. بد نیست این بار به سراغ نسل جدید شارژرهای سامسونگ یعنی شارژرهای وایرلس بروید؛ در مقالۀ «همه چیز دربارهی شارژر وایرلس» در مورد این شارژر بیشتر بدانید و قبل از خرید آنها حتما مقالۀ «راهنمای خرید شارژر بیسیم» را مطالعه کنید.
برای خرید شارژرهای اصل تنها به فروشگاههای معتبر مراجعه کنید. میتوانید به لیست محصولات اصل فروشگاه کالانه هم نگاهی داشته باشید.
چرا بايد اين نكات مهم را درباره طراحي سايت بدانيم ؟۱.اهرم سلسله مراتبي بصري نكات مهم طراحي سايت - اهرم سلسله مراتبي بصري هر صفحه داراي سلسله مراتب بصري است. اگر با مفهوم اين عبارت آشنا نيستيد ما تعريف آن را در اينجا براي شما آوردهايم: طراحان وب از سلسله مراتب بصري استفاده ميكنند تا توجه بازديدكنندگان را به سوي عناصر مهم هدايت كنند. طرح وب شامل موقعيت (بالا و پايين صفحه)، اندازهها (بزرگ يا كوچك)، تصاوير (ويديو، تصاوير، نمادها) و كنتراست (رنگ و فضاي سفيد) است. ۲.استفاده از يك عنوان توصيفي و كليدي در صفحه اصلي نكات مهم طراحي سايت - عنوان توصيفي و كليدي عنوان در بالاي صفحه اصلي قرار دارد و ميتواند توصيفي يا غيرتوصيفي باشد. در صورت توصيفي نبودن بازديدكننده ممكن است نتواند به اولين سوال خود يعني «آيا من در جاي مناسب هستم؟» پاسخ دهد. همچنين عنوان توصيفي براي استفاده از كلمه كليدي هدف و نشان دادن ارتباط است. بسياري از بازاريابان يك عنوان زيركانه يا مبهم مينويسند. اما روشن و واضح بودن عنوان يك روش هوشمندانهتر است. بهتر است به جاي نوشتن يك عنوان جالب اما مبهم يك عنوان توصيفي بنويسيد. ۳.فراخواني براي اقدام را در بالاي صفحه قرار ندهيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني براي اقدام بازديدكنندگان ممكن است وقت بيشتري را در صفحه وبسايت شما بگذرانند اما اين بدان معني نيست كه آماده اقدام و يا خريد هستند. فراخواني براي اقدام معمولا در پايين صفحه انجام ميشود. طي يك تحقيق كه 25 ميليون بازديدكننده را مورد تجزيه و تحليل قرار داد دريافتيم كه بيشتر درگيريها در زير صفحه اتفاق ميافتد. تنها به اين دليل كه محتواي موجود در بالاي صفحه قابل مشاهده است لزوما به اين معنا نيست كه موثرترين مكان براي فراخواني مخاطب است. ۴.يك صفحه طولاني بسازيد كه به تمام سوالات بازديدكنندگان پاسخ دهيد پيكسلهاي بيشتر يعني فضاي بيشتر براي پاسخ به سوالات، پرداختن به اعتراضات و افزودن شواهد حمايتي. اگر بازديدكننده پاسخي براي يك سوال مهم پيدا نكند به راحتي تا پايين صفحه حركت ميكند و زماني كه راضي شد خواندن را متوقف ميكند. ۵.نمايش يك چيز در يك زمان مشخص نكات مهم طراحي سايت - نمايش يك چيز در يك زمان مشخص چيزي كه معمولا بيشتر مشتريان در هنگام شروع پروژه طراحي وب به ما ميگويند معمولا اين جمله است: «من يك طراحي تميز و مدرن را دوست دارم.». بازديدكنندگان فضاي آشفته را دوست ندارند. درواقع آنها فضاي سفيد را دوست ندارند بلكه پيچيدگي بصري كم را دوست دارند. در سال 2012 گوگل تصميم گرفت كه بداند چه وبسايتهايي از نظر بازديدكنندگان زيبا هستند. اين يك مطالعه درمورد سادگي با يك نام بسيار پيچيده بود: «نقش پيچيدگي بصري و نمونهسازي اوليه درمورد برداشت اول از وبسايتها: تلاش در جهت درك احكام زيباييشناسي». آنها در اين تحقيق دريافتند كه طرحهاي پيچيده كمتر به عنوان زيبايي درك ميشوند. ۶.طرحبندي استاندارد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - طرحبندي استاندارد همان تحقيق گوگل نشان داد كه نمونه اوليه بالاي صفحه نيز با زيبايي درك شده ارتباط دارد. به عبارت ديگر از طرحهاي عجيب و غريب در ابتداي صفحه استفاده نشده و وبسايتي كه از استانداردها پيروي كرده است بيشتر مورد استقبال قرار گرفته است. سايتهايي كه به عنوان زيباترين سايتها محسوب ميشوند داراي نمونههاي اوليه بالا و همچنين پيچيدگي بصري كم هستند كه هر دو اين موارد ساده و تميز كار شدهاند. اين بسيار خوب است كه شما برند خود را متمايز كنيد اما درمورد چيدمان سايت بهتر است كه ساده عمل كنيد. ۷.از فضاي كاذب انتهاي صفحه بپرهيزيد وبسايتهاي مدرن بازاريابي به ويژه صفحات فروش اغلب با بلوك صفحه ساخته ميشوند. اين بلوكها رديفهايي از محتوا هستند كه اغلب با يك تصوير در يك طرف و متن در طرف ديگر در يك ستون واحد جريان مييابند. در اينجا يك تصوير از صفحه سرويس معمولي در وبسايت توليد سرب آورده شده است. همانطور كه در نمودار نشان داده شده است پاورقي از رنگ پسزمينه تيرهتري برخوردار است، بنابراين بسياري از سايتها اين كار را انجام ميدهند. ۸.از طرح كشويي يا چرخان خودداري كنيد اين طرحها سالها محبوب بودند و مشتريان آنها را دوست دارند. اما مشكلي كه وجود دارد اين است كه بازديدكنندگان ممكن است فقط اولين اسلايدها را ببينند. مطالعات زيادي صورت گرفته كه به همين نتيجه رسيدهاند و دريافتهاند در اين نوع طرحها اسلايدهاي بعدي كمتر ديده ميشوند و تماس يا اقدام به كليك كرد برروي اين اسلايدها تقريبا بعيد است. اين طرحها ممكن است محبوب باشند اما استفاده از آنها براي سياست داخلي خوب است نه براي بالا رفتن نرخ بازديدكنندگان. ۹.از استفاده از زبانه و آكاردئونها خودداري كنيد بهتر است از زبانهها و جعبه محتواي قابل گسترش استفاده نكنيد. با دانستن اينكه 76 درصد از بازديدكنندگان در حال اسكن هستند ميتوانيد همه چيز را در معرض ديد آنها نگه داريد و از اين طريق مطالب خود را بيشتر به آنها نمايش دهيد بدون اينكه نياز به كليك كردن براي آشكار كردن چيزي باشد. شما در وبسايت آمازون نيز هيچ كدام از اين زبانهها و آكاردئونها را مشاهده نخواهيد كرد. به خاطر داشته باشيد كه خواندن سريع بسيار راحتتر از كليك كردن است. اگر بازديدكننده مجبور باشد هدف خود را كليك كرده يا برروي زبانه كليك كند تا قادر به مشاهده چيزي باشد كمتر احتمال دارد كه آن را ببيند. تصاوير در اينجا بياييد كمي به نكات مربوط به تصاوير بپردازيم: ۱۰.از تصاوير افراد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از تصاوير افراد چهرهها تصاويري منحصر به فرد و قدرتمند هستند. از زمان به دنيا آمدن ما به چهرههاي ديگر بيشتر نگاه ميكنيم. قدرت مغناطيسي تصاوير افراد در طراحي وبسايت بسيار مفيد است. چهرهها توجه را جلب ميكنند. مطالعه موردي معروفي نشان ميدهد كه نتايج حاصل از تركيب چهره و توصيفات در يك صفحه فروش بسيار چشمگير است. ۱۱.اما از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد يك زمان و مكان براي عكسهاي ذخيره شده وجود دارد، اما بهتر است از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد. آنها هرگز احساس واقعي بودن ندارند و بنابراين موجب جلب اعتماد نخواهند شد. شركتها به دليل كيفيت بالا براي استفاده از عكسهاي ذخيره شده وسوسه ميشوند. اما بازديدكنندگان شما بيشتر به واقعيت اهميت ميدهند. آنها درواقع ترجيح ميدهند افراد واقعي را ببينند. ۱۲.از چهرهها به عنوان نشانه استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از چهرهها به عنوان نشانه تصاوير افراد فرصتي ويژه براي توجه بازديدكنندگان به شما ميدهد. يك محقق به نام جيمز نسيم طرحهايي را به 106 نفر نشان داد و پس از آن به قدرت چهرهها در موقعيتهاي مناسب پي برد. چهرهها قدرت اين را دارند كه توجه بازديدكنندگان را به سمت ساير عناصر سوق دهند. يك مطالعه مشهور با استفاده از چهره كودك صورت گرفته است، وقتي كودك به دوربين نگاه ميكند بازديدكنندگان به كودك نگاه ميكنند. وقتي كودك به عنوان يا تيتر نگاه انداخته باشد بازديدكنندگان به تيتر نگاه ميكنند. ۱۳.از فلشها به عنوان نشانههاي بصري استفاده كنيد چهرهها ميتوانند توجه بازديدكنندگان را جلب كنند، اما تنها راه كنترل و هدايت چشم بازديدكننده نيستند. حتي ممكن است فلشهاي كوچك كشيده شده با دست موثرتر از آن باشد. در اين مطالعه نشان داده شده است كه حتي يك پيكان ساده در جذب CXL چشم بازديدكنندگان يك عنصر قدرتمند در صفحه است. اگر ميخواهيد بازديدكنندگان شما به چيزي نگاه كنند، با فلش به آن اشاره كنيد. ۱۴.براي فراخواني مخاطب به اقدام از رنگ استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني مخاطب رنگها داراي مفاهيم احساسي و عاطفي هستند(مثلا قرمز فوري، آي آرام و غيره) و بخشي از استانداردهاي يك برند ميباشند. رنگها همچنين فرصتي هستند كه بازديد كنندگان را به سوي اقدام و خريد سوق دهند. يك مطالعه درمورد رنگ دكمههاي فراخواني به اقدام نشان داده است كه قدرت رنگ و كنتراست درخشندگي جلب توجه را زياد ميكند. پيمايشها و پيوندها (لينكها) در اينجا توصيههايي براي لينكها و پيمايش سايت از جمله منوها، دكمهها و لينكهايي كه باعث ميشود بازديدكنندگان شما نسبت به آن جلب شوند آوردهايم: ۱۵.توصيفي بودن نكات مهم طراحي سايت - توصيفي بودن پيمايشها هميشه از نظر بصري برجسته هستند بنابراين فرصتي براي برقراري ارتباط ميباشند. بازديدكنندگان به طور معمول بازديد خود را با اسكن در بالاي هدر شروع ميكنند. هر چيزي كه در قسمت هدر باشد از جمله منوهاي شما به احتمال زياد ديده خواهد شد. ۱۶.قسمت هوم يا خانه را در سمت چپ قرار دهيد و زياد نگران بقيه ترتيبات قرار گرفتن منو نباشيد نكات مهم طراحي سايت - ترتيب قرارگرفتن منو اگر لينك خانه يا هوم داريد آن را در سمت چپ قرار دهيد. چراكه رايجترين مكان براي قرار دادن آن است، بنابراين بازديدكنندگان انتظار دارند كه خانه را در هر وبسايتي در آنجا پيدا كنند. تحقيقات نشان ميدهد كه ترتيب مهم نيست. دو مطالعه مختلف براي رديابي چشم مخاطب وجود دارد كه ارتباط كمتري بين ترتيب موارد فهرست و موفقيت در تعداد بازديدكنندگان را نشان ميدهد. بنابراين وقت خود را صرف نگراني براي ترتيب قرار دادن موارد فهرست نكنيد. ۱۷.از صفحات خدمات به پستهاي وبلاگ لينك دهيد اگر بازديدكنندگان در يك صفحه از خدمات يك وبسايت قرار داشته باشند هدف آنها خدمات آن وبسايت است. اگر برروي وبلاگ خود لينكهايي از از صفحات ديگر قرار دهيد آنها را به صفحات ديگر نيز سوق ميدهد. پستهاي وبلاگ به طور طبيعي حواسپرتي، فرصتها و نرخ تبديل پايينتري دارند. ۱۸.مراقب باشيد با هر وبسايت ديگري لينك ندهيد شما بايد با مواردي مرتبط باشيد و به آنها لينك دهيد كه به بازديدكننده در رسيدن به اهداف خود كمك ميكند. در پستهاي وبلاگ لينكدهي معمولا به يك منبع يا پيوند خارجي است. اين پست ممكن است به ده مقاله خارجي لينك داده شود. اما در صفحات سرويس و در صفحه اصلي وبسايت بايد لينكدهي به سايتهاي ديگر را با دقت انجام دهيد. براي لينكدهي در صفحات اصلي اين سوالها را از خود بپرسيد: آيا واقعا ميخواهيد بازديدكنندگان روي آن كليك كنند؟ آيا اين لينكدهي شما را در رسيدن به اهدافتان كمك خواهد كرد؟ ۱۹.از نمادهاي رسانههاي اجتماعي در عنوان وبسايت خود استفاده نكنيد نمادهاي رنگارنگ رسانههاي اجتماعي موجود در هدر براي اهداف شما خوب نيستند. اگر بازديدكنندگان برروي هر يك از اين دكمههاي رنگارنگ كليك كنند حواس آنها از سايت پرت ميشود و بعيد است كه به سايت بازگردند. ادغام رسانههاي اجتماعي به طور كلي كار اشتباهي است. اگر به يك شبكه اجتماعي لينك ميدهيد اين كار را از طريق پاورقي خود انجام دهيد. بازديدكنندگان ميتوانند در صورت مشاهده اين لينكها از آنها استفاده كنند اما شما با اين كار به آنها پيشنهاد نميدهيد كه سايت را ترك كنند. نوشتن در اين قسمت بياييد درمورد كلمات صحبت كنيم. قبل از اين ما يك عنوان متمركز بر كليد واژه را در صفحه اصلي به شما توصيه كرديم. در اينجا چند نكته ديگر درمورد نوشتههاي يك وبسايت شامل هدر، زير عنوان و متن بدنه براي شما آوردهايم: ۲۰.زيرنويسهاي معنيدار بنويسيد نكات مهم طراحي سايت - زيرنويسهاي معنيدار عناوين مبهم در همه وجود دارد. اين عناوين غالبا بزرگ و بيفايده هستند اما مواردي كوچك و مفيد را دنبال ميكنند. اطمينان حاصل كنيد كه موارد بزرگ براي بازديدكنندگان معنيدار و مفيد هستند. اگر روساي شما ميخواهند چيزهايي مانند خدمات و محصولات در وبسايت بگويند بايد از خود بپرسيد كه چه توصيفي براي آن ميتواند بهتر باشد. ۲۱.از پاراگرافهاي طولاني استفاده نكنيد پاراگراف طولاني با استانداردهاي محتواي ديجيتال مطابقت ندارد. شكستن پاراگرافهاي طولاني فهم آن را آسانتر ميكند. به عنوان يك قاعده كلي سعي كنيد پاراگرافهاي طولانيتر از 3 يا 4 خط ننويسيد. اگر طول خط بسيار طولاني باشد خواندن آن براي مصرفكنندگان ميتواند مشكلتر باشد. ۲۲.از كلمات ساده استفاده كنيد نكات طراحي سايت - استفاده از كلمات ساده هرچه خواندن متن آسانتر باشد وبسايت موفقتر خواهد بود. از كلمات متداولي كه خوانندگان انتظار دارند استفاده كنيد. استفاده از جلمات طولاني و كلمات فانتزي خوب نيست. بايد از يك زبان ساده استفاده كنيد كه همه بتوانند آن را درك كنند. تحقيقات نشان داده كه سادگي در خوانايي ميتواند در افزايش بازديدكنندگان تاثير داشته باشد. ۲۳.ترتيب فهرست نكات طراحي سايت - ترتيب فهرست هنگام ثبت هر ليست در وبسايت خود مطالب مهم را در ابتدا و انتها قرار دهيد. توجه خواننده به وسط ليست كمتر است. از آنجا كه بازديدكنندگان صفحه را اسكن ميكنند اولين و آخرين موارد به احتمال زياد در حافظه كوتاه مدت باقي ميماند. ۲۴.به سوالات برتر بازديدكنندگان پاسخ دهيد سوالاتي ممكن است براي بازديدكنندگان پيش بيايد. كار اصلي وبسايت پاسخگويي به اين سوالات است. هر سوال كه بيپاسخ بماند فرصتي براي جلب اعتماد را از دست خواهد داد. همچنين سوالات بدون پاسخ امكان ترك وبسايت توسط مخاطب را افزايش ميدهد. هنگامي كه جوئل كلتكه فرايند خود را براي يافتن سوالها و نوشتن پاسخ در Hubspot يافت توانست صفحات فرود نرخ تبديل خود را دو برابر كند. او با مشتريان مصاحبه كرد، جوابهاي آنها را تجزيه و تحليل كرد، پيامها را در اولويت قرار داد و در پايان كلمات مخاطبان خود را در نسخه جديد بازاريابي خود به صورت هوشمندانه استفاده كرد. در اينجا سوالاتي وجود دارد كه جوئل براي كشف سوالات برتر بازديدكنندگان استفاده ميكند: چه چيزي باعث شده تا شما به دنبال راه حل باشيد؟ چه چيز ديگري را امتحان كرديد و چه چيزي را دوست نداشتيد؟ چه چيزي شما را از خريد از ما باز ميدارد؟ چه چيزي باعث شده شما به اندازه كافي به ما اعتماد كنيد و ما را امتحان كنيد؟ چه چيزي محصول ما را به راه حلي براي شما تبديل كرده است؟ هنگام ارزيابي چه چيزي براي شما مهمتر بود؟ اكنون ميتوانيد چه كاري انجام دهيد كه قبلا نميتوانستيد؟ مثالي براي من بگذاريد كه براي شما تفاوت ايجاد كرده است شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديدكنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۵- شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند، انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديد كنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۶.كمبودها را ذكر كنيد نكات طراحي سايت - كمبودها را ذكر كنيد انسانها ماشين حسابهاي هزينه سود كارآمد نيستند. ما تمايل به افزايش سود و زيانهاي ناچيز داريم. به عبارت ديگر ضررو زيان بدتر از سود لذت بخش است. ۲۷.فرمهاي ثبت نام ايميل براي مشتركين را بهينه كنيد نكات طراحي سايت - فرمهاي ثبت نام در انتهاي اين پست يك فراخواني اقدام براي اشتراك قرار داده شده است. اگر از نزديك نگاه كنيد خواهيد ديد كه اين پست شامل سه عنصر جداگانه است. اين سه عنصر براي ثبت نام ايميل است. سلسله مراتب بصري در آن برجسته است. به خواننده گفته شده كه چه چيزي دريافت ميكند و چه موقع. با استفاده از اثبات اجتماعي يك توصيف كوچك از تعداد مشتركين انجام شده است. وقتي براي اولين بار اين تغييرات را آزمايش كرديم نرخ تبديل بسيار پايين بود و سپس پيشرفت چشمگيري كرد. اكنون شاهد افزايش 4و683 درصدي در ثبت نامهاي ايميل هستيم. بيشتر بخوانيد: http://payamarketing.toonblog.ir/post/6
خشك كن نوزادي چيست و چه كاربردي دارد ؟
خرید جدیدترین سرویس حوله نوزاد دخترانه
خريد سرويس خواب نوزاد به قيمت توليدي
خرید روپوش پزشکی و پرستاری به صورت عمده از تولیدی چه مزیتی دارد ؟
مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری سودآور
مشخصات و نکات خرید روپوش پزشکی لاکچری خوب
لباس کار دوبنده خارجی بهتر است یا ایرانی ؟
خرید پاوربانک یکی از اقلام ضروری برای افرادی است که از دسترسی به انرژی برای دستگاههای همراه خود بهصورت مداوم وابسته هستند. در این راستا، برخی نکات موقع خرید پاوربانک وجود دارند. ابتدا باید به ظرفیت باتری پاوربانک توجه داشت؛ ظرفیت بیشتر به معنای ارائه بیشترین انرژی به دستگاه هنگام نیاز است. همچنین، نوع و تعداد پورتهای USB مهم است تا بتوانید دستگاههای مختلف را بهطور همزمان شارژ کنید.
در انتخاب پاوربانک، وزن و ابعاد نیز اهمیت دارند. پاوربانکهای کوچک و سبکتر، بهخصوص برای استفاده در سفرها یا فعالیتهای ورزشی، انتخاب مناسبی هستند. همچنین، از ویژگیهای ایمنی مانند حفاظت در برابر افزایش دما و اتصال کوتاه برخوردار بودن پاوربانک مهم است تا جلوی خطرات ناشی از شارژ نامناسب را بگیرد. در کل، با توجه به این نکات، انتخاب یک پاوربانک با کیفیت و سازگار با نیازهای شخصی خود میتواند تجربه استفاده را بهبود بخشیده و اطمینان حاصل کند.