کدام حوله مناسب کودک من است ؟

ي نويسنده همه چي نويس خوش ذوق

کدام حوله مناسب کودک من است ؟

۲۱ بازديد

راهنمای خرید حوله مناسب کودک و نوزاد

خرید حوله برای نوزاد و کودک از حساسیت زیادی برخوردار است . کودکان در سال های اولیه تولد خود به خصوص در روزهای نوزادی پوستی لطیف و نازک دارند و خرید حوله مناسب کودک می تواند از بروز حساسیت پوستی و مشکلات پس از آن جلوگیری کند .

حوله نوزاد و کودک باید از استاندارد لازم برخوردار و حداقل ویژگی لازم را داشته باشد . اگر برای شما هم این سوال پیش آمده است که کدام حوله مناسب کودک و نوزادتان است ، این مقاله از کارتز ، بهترین تولیدی سیسمونی نوزاد در تهران را از دست ندهید !

ویژگی حوله مناسب کودک و نوزاد

خرید حوله نوزاد و کودک که یکی از لوازم ضروری سیسمونی نوزاد است باید با دقت خاص و از برند خوب صورت پذیرد . کودکان در سال های اولیه تولد خود از پوست نازک و حساسی برخورداند و حوله ای که دارای استاندارد مناسب نباشد می تواند به سلامت او آسیب برساند .

مشخصات حوله مناسب کودک موارد زیر است :

  1. فاقد مواد حساسیت زاست .
  2. نرم و لطیف است .
  3. آبگیری مناسبی دارد .
  4. رنگ نمی دهد .
  5. سایز و وزن مناسبی دارد .

خرید از بهترین برند حوله نوزاد این امکان را به شما می دهد که نگران موارد بالا نخواهید شد و محصولی با کیفیت را برای کودک خود تهیه می کنید .

 

انواع حوله مناسب کودک

حوله نوزاد و کودک انواع مختلفی دارد که اگر در حال خرید سیسمونی نوزاد هستید ، در بازار مدل های مختلقی از آن را مشاهده می کند . از مدل های ساده  گرفته تا حوله های فانتزی با طرح های عروسکی . به طور کلی حوله مناسب کودک را به 2 دسته :

  1. حوله تن پوش کودک
  2. حوله کلاه دار

تقسیم می کنند . که بر اساس سن نوزاد موارد استفاده از آن تغییر می کند . حوله تن پوش نوزاد مناسب کودکان بالای یکسال است و برای دوران نوزادی توصیه نمی شود . برای نوزادان بهتر است از حوله کلاه دار استفاده کنید و پس از استحمام کودک را در آن بپیچید .

پیشنهاد کارتز برای خرید حوله مناسب کودک

حوله نوزاد 2 تکه

حوله نوزادی شش تکه آبی خرس خوابالو

حوله نوزادی 2 تکه ساده ترین حوله کودک است که به آن حوله دورپیچ نیز گفته می شود و  از یک کلاه کوچک در گوشه آن برخوردر است . این حوله مربعی شکل است و برای پیچیدن نوزاد در آن مناسب است . از آن جایی که حمام کردن نوزاد پس از تولد با چالش های زیادی برخورداست ، توصیه می شود از این مدل حوله مناسب کودک استفاده کنید .

حوله 2 تیکه نوزاد شامل حوله دورپیچ و لیف کودک است و از قیمت مناسب تری برخوردار است . این سرویس حوله ، در دسته حوله ارزان کودک قرار می گیرد . اگر تمایل به خرید حوله مناسب کودک با قیمت مناسب دارید ، کارتز این مورد را به شما پیشنهاد می دهد .

حوله نوزاد 6 تکه

 

حوله نوزاد 6 تکه صورتی خرس خوابالو

این سرویس حوله نوزاد از 6 تیکه مختلف شامل :

  • حوله تن پوش
  • حوله دورپیچ
  • لیف
  • حوله صورت
  • یک جفت پای پوش

است . این سرویس حوله با استقبال خوبی برای خرید سیسمونی نوزاد روبروست و با توجه به تعداد تکه ها کاربردی و اقتصادی تر است .

برای خرید انواع حوله نوزاد می توانید به فروشگاه آنلاین کارتز مراجعه کنید و خرید اینترنتی حوله مناسب کودک خود را ثبت کنید .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.