چرا انتخاب تیشرت کار خوب مهم است ؟

ي نويسنده همه چي نويس خوش ذوق

چرا انتخاب تیشرت کار خوب مهم است ؟

۲۰ بازديد

خرید تیشرت کار برای بسیاری از مشاغل و موقعیت ها اجباری است . کار در فضای باز در روزهای گرم کارخانه ها ، ادارات ،کارگاه ها ، سازمان ها و فروشگاه ها ، ورزشگاه ها و… نیاز به لباس کار سبک و خنکی دارد  که بتواند ساعت های طولانی و آفتاب سوزنده خورشید را قابل تحمل کند .

اهمیت انتخاب تیشرت کار خوب زمانی مهم می شود که به عنوان لباس کار تابستانی برای کارخانه ها یا سازمان ها خریداری می شود . بنابراین باید بتواند به عنوان لباس کار هر روز و به مدت زمان طولانی قابل استفاده باشد اما :

  • کیفیت خود را از دست ندهد
  • رنگ دهی نداشته باشد
  • در مقابل تعریق مقاوم باشد
  • سبک و خنک باشد
  • شستشوی راحتی داشته باشد
  • چروک نشود

خرید و انتخاب تیشرت کار خوب می تواند علاوه افزایش راندمان کاری باعث نظم دهی شود .

 

نکات خرید و انتخاب تیشرت کار خوب

  1. تعیین هدف از خرید تیشرت کار : ابتدا مشخص کنید هدف شما از خرید تیشرت کار چیست ؟ آیا تمایل دارید به عنوان تیشرت تبلیغاتی استفاده شود یا هدف پوشیدن آن به عنوان لباس کار است ؟
  2. انتخاب جنس مناسب : مهم ترین نکته در انتخاب تیشرت کار خوب ، دقت به جنس و بافت تی شرت است . هر چقدر درصد نخ و پنبه لباس بیشتر باشد ، تیشرت کار مناسب تری برای کار است . چرا که خنک تر است و کم تر دلیل تعریق می شود .
  3. سایز و اندازه تیشرت کار : از آن جایی که تیشرت کار قرار است به عنوان لباس کار و در مدت زمان طولانی پوشیده شود ، مهم است که به سایز آن دقت کنید . تی شرت کار نباید چسبان و تنگ باشد . این مورد می تواند در راندمان کاری موثر واقع شود .
  4. امکان چاپ برند یا دوخت لوگو : یکی از اهداف خرید و انتخاب تیشرت کار خوب ، برندسازی است . بسیاری از صاحبین کسب و کار تمایل دارند که برند و لوگو خود را روی تیشرت کار گلدوزی کنند . به این ترتیب در بازاریابی تاثیر بسزایی خواهند داشت. لباس کاری را انتخاب کنید که این امکان را برای شما داشته باشد .


5. مدل و استایل تی شرت کار : اغلب مدل تیشرت کار بر اساس نوع یقه تفکیک می شود :

 

  • تیشرت های یقه گرد محبوب ترین ها هستند و در مقابل تعریق مقاوم است . تیشرت های یقه گرد از قیمت مناسب تری برخوردار است و معمولا برای کار در کارخانه ها و کارگاه ها از استقبال بیشتری برخوردار است . این تیشرت ها سبک ، خنک و ارزان هستند و برای انتخاب تیشرت کار خوب مناسبند .
  • تیشرت های یقه دار برای کار در سازمان ها و ادارات مناسب تر است و ورزشکاران تمایل بیشتری به خرید آن دارند . از تیشرت یقه دار به عنوان لباس کار تبلیغاتی نیز استفاده می شود . به دلیل داشتن یقه ، قیمت بیشتری نسبت به تیشرت بدون یقه دارد اما از پرستیژ کاری بیشتری برخوردار است به همین دلیل بیشتر مشتریان آن ، ادارات و سازمان ها می باشند .

ویژگی هایی که تیشرت کار مناسب و خوب باید داشته باشد چیست ؟

انتخاب تیشرت کار خوب ، تنها خرید لباس کار تابستانی نیست ، تیشرت کار مناسب می تواند در برند سازی ، تبلیغات ، بازاریابی و معرفی خدمات کسب و کار شما نقش داشته باشد و هم چنین باعث افزایش راندمان کاری افراد شود . ویژگی و مشخصات تیشرت کار خوب موارد زیر است :

  • راحتی و آسایش : جنس تی شرت کار باید نرم و منعطف باشد تا افراد بتوانند ساعت های طولانی و در گرمای روز از آن به راحتی استفاده کنند .
  • دوام و ماندگاری : از تیشرت کار مکرر استفاده می شود ، بنابراین باید در مقابل استفاده روزمره و شستشوی زیاد بادوام و مقاوم باشد .
  • تنفس پذیری : از آن جایی که تیشرت کار مدت زمان زیادی استفاده می شود ، باید تنفس پذیر باشد تا از تعریق جلوگیری کند .
  • نگهداری آسان : تی شرت کار باید در شستشوی زیاد مقاوم باشد و به اسانی تمیز شود . رنگ ندهد و سریع چروک نشود . آبرفت نداشته باشد و کیفیت خود را ار دست ندهد . در انتخاب تیشرت کار خوب به نکات نگهداری از لباس کار دقت کنید .

انتخاب تیشرت کار خوب با قیمت مناسب

بدون شک خرید و انتخاب تیشرت کار خوب با هزینه همراه است . به خصوص در کارخانه ها و سازمان های بزرگ با نیروی انسانی بالا ، قیمت خرید تیشرت کار قابل توجه است . در این صورت مسئولین تمایل به  تهیه تیشرت کار ارزان قیمت دارند که خود با نکات و ویژگی هایی همراه است .

برای انتخاب تیشرت کار خوب با قیمت مناسب بهترین راه مراجعه به تولیدی لباس کار است که بتواند ، امکان فروش عمده تیشرت کار را فراهم کند . در این صورت می توانید تیشرت کار خوب را به قیمت مناسب خریداری کنید .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.