قیمت لباس کار تبلیغاتی بر اساس نوع آن، جنس پارچه، رنگ و مواد به کار رفته متفاوت است و با در نظر گرفتن این موارد شاهد قیمتهای متفاوتی در بازار هستیم. عامل مهم دیگری که بر روی قیمت لباس کار تبلیغاتی تأثیرگذار است، نحوه درج تبلیغات است.
روش اول برای درج تبلیغات بر روی لباس، روش چاپی مانند استفاده از چاپ دیجیتال، سیلک، سابلیمیشن و … بوده و روش دوم گلدوزی است که لوگوی تبلیغاتی به شکل گلدوزی بر روی لباس اجرا میشود. هرکدام از این دو روش قیمت مختلفی خواهد داشت.
ویژگیهای لباس کار تبلیغاتی
لباس کار تبلیغاتی، در درجه اول لباس کار است، در نتیجه باید به نحوی طراحی شود که کارکنان در استفاده از آن احساس راحتی داشته باشند و دستوپاگیر نباشد. پارچههای مخصوص این لباسها، با توجه به شرایط محیط کار انتخاب میشوند و خصوصیات متفاوتی مانند ضدآب بودن، عایق الکتریسیته، نسوز بودن و … دارند. اما در تمام این لباسها از پارچه باکیفیت استفاده میشود که خصوصیت تمام آنها ثبات رنگ پارچه و عدم رنگدهی، آب نرفتن آن، چروک نشدن و … است. همچنین لباس کار تبلیغاتی برای دوام بیشتر باید دارای دوخت محکمی باشد. استفاده از الیاف مناسب در این لباس میتواند خطرات ناشی از بروز حوادث را کاهش دهد.
انواع لباس کار تبلیغاتی
با چاپ کردن هر طرح تبلیغاتی روی لباسهای کار، به سادگی میتوان آنها را به لباس کار تبلیغاتی تبدیل کرد. این طرح میتواند روی هر بخش لباس مانند کلاه، پیشبند، روی یونیفرم و … چاپ شود. هر سازمان با توجه به نوع لباسی که برای کارکنان خود تعریف میکند، لباس تبلیغاتی متفاوتی خواهد داشت.
انواع لباس کار تبلیغاتی را بر اساس نوع استفاده از آن میتوان اینگونه تقسیمبندی کرد:
- لباس کار تبلیغاتی اداری و سازمانی
- لباس کار تبلیغاتی صنعتی
- لباس کار تبلیغاتی خدماتی
- لباس کار تبلیغاتی محافظتی
- لباس کار تبلیغاتی عملیاتی و …