چک لیست سیسمونی نوزاد پسرانه

ي نويسنده همه چي نويس خوش ذوق

چک لیست سیسمونی نوزاد پسرانه

۱۳ بازديد

گویا مسافر کوچکی در راه دارید ! شازده کوچولوی شما قرار است پا به دنیای ما بگذارد و همه چیز را با خودش تغییر دهد .کوچولوی مسافر شما پسر است ، حضور او می تواند زیباترین تجربیات را رقم بزند .تبریک کارتز بیبی را پذیرا باشید .

 تولد پسر شما اگر با هیجان و شادی همراه است ، می تواند چالش هایی را با خود  سوغات داشته باشد . اما اگر بدانید چگونه این روز ها را مدیریت کنید ، می توانید بسیاری از دغدغه های بارداری را کم کنید . که یکی از آن ها خرید سیسمونی نوزاد است .

 این مقاله نیز به کوشش کارتز و برای آشنایی شما با  چک لیست وسایل ضروری نوزاد پسر نوشته شده است .تا پایان مقاله با کارتز بیبی همراه باشید :

سیسمونی نوزاد پسر

در گذشته نه چندان دور خرید سیسمونی کودک راحت تر و تعداد اقلام سیسمونی کم تر بود .با افزایش تجملات و البته تولید محصولات جدید برای راحتی انسان و البته آسایش کودک ، بر تعداد لوازم سیسمونی نوزاد افزوده شد .

سیسمونی نوزاد مجموعه وسایلی است که پدر و مادر قبل تولد او تهیه می کنند تا کودکشان حداقل در سال اول تولد ، در آرامش باشد . این لوازم از لباس و پوشک و لوازم بهداشتی نوزاد گرفته تا سرویس خواب و ملزومات سفر و لوازم حمل و نقل و خیلی از موارد را شامل می شود .اما آیا همه این موارد جز لوازم ضروری سیسمونی نوزاد است ؟ خیر !

امروز قرار است به خواست کارتز بیبی چک لیست سیسمونی نوزاد پسر را برای شما مهیا کنیم .تا هنگام خرید سیسمونی کودک ، لیستی از وسایل ضروری را با خود همراه داشته باشید .

سرویس خواب نوزاد پسر :

هر چیزی که به خواب کودک در ارتباط باشد ، جز این دسته قرار می گیرد . از  روتختی نوزاد گرفته تا سرویس خواب دم دستی نوزاد ، تشک ، پتو ، بالشت ، تخت یا گهواره  . حتی سرویس چوبی اتاق که شامل کمد و بوفه می شود را در دسته سرویس خواب نوزاد پسر قرار می دهند . خرید این بخش از سیسمونی به شرایط ، بودجه و نیاز شما بستگی دارد .برای خرید سرویس خواب نوزاد ،می توانید از طرح های پسرانه یا طرح های مشترک بین دختر و پسر استفاده کنید .

البسه و لباس پسرانه :

با طراحی های جدید و حضور برند های بزرگ در صنعت پوشاک ،امروزه  لباس های پسرانه نیز بسیار جذاب و شیک است . تنها نکته در خرید لباس نوزاد این است که متناسب با سن و در نظر گرفتن فصل برای او ، خرید کنید . چرا که از وزن نوزاد هنگام تولد و نمودار رشد او بی اطلاع هستید . برای خرید لباس پسرانه افراط را کنار بگذارید و عاقلانه خرید کنید .

لوازم بهداشتی نوزاد پسر:

خرید لوازم بهداشتی نوزاد جز اقلامی است که بین دختر و پسر مشترک است و جز در رنگ و طرح تفاوتی در آن نیست . هر چیزی که به بهداشت نوزاد مرتبط است مثل : لوسیون و کرم پوست ، ناخون گیر ، شانه و برس کودک ، خشک کن نوزاد ، دماسنج ، پوشک و زیرانداز نوزاد ، پودر بچه ، دستمال مرطوب ، را شامل می شود .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.