خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ پایا در مشهد چیست ؟

۲۰ بازديد

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

اگر موافق باشید قبل از تعریف آژانس دیجیتال مارکتینگ، خود عبارت دیجیتال مارکتینگ را تعریف کنیم تا دقیق‌تر بتوانیم مفهوم عبارت آژانس دیجیتال مارکتینگ را درک کنیم.

دیجیتال مارکتینگ یعنی بازاریابی محصول و خدمات از طریق اینترنت و ابزارهای دیجیتال.

آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست؟

آژانس دیجیتال مارکتینگ شرکتی است که با استفاده از روش‌ها و ابزارهای دیجیتال مارکتینگ به برندینگ و معرفی محصول و خدمات کسب و کارها در فضای آنلاین می‌پردازد.

در واقع این آژانس‌ها شکل به روز شده آژانس‌های تبلیغاتی هستند که تلاش می‌کنند با استفاده از روش‌های خلاقانه، برای نیازهای مشتری راه حل کاربردی پیدا کنند و هدف آنها همان بازاریابی محصول و کمک به فروش بیشتر آن است.

یک آژانس دیجیتال مارکتینگ در مشهد  از استراتژی‌های مختلف به همراه ابزار آنلاین استفاده می‌کند تا از این طریق کسب و کارها بتوانند به اهدافی که در زمینه فروش و بازاریابی محصول و نیز برندینگ برای خود تعیین کرده‌اند، دست پیدا کنند.

اعضای این سازمان عبارتند از مدیر پروژه، اکانت منیجر، کپی رایتر، طراح گرافیک، مدیر شبکه‌های اجتماعی و ... . البته بنا به نوع فعالیت‌هایی که آژانس انجام می‌دهد ممکن افراد جدیدی به این سازمان اضافه یا کم شود.

ویژگی‌های آژانس دیجیتال مارکتینگ

بعضی از ویژگی‌های آژانس دیجیتال مارکتینگ بیان می‌کند که این آژانس چیست و برخی بیان می‌کند که این آژانس چه چیزی نیست.

ویژگی اول : این آژانس یک آژانس تبلیغاتی نیست. آژانس‌های تبلیغاتی بیشتر با ابزارهای سنتی کار می‌کنند و استراتژی‌های آن‌ها بر همین اساس است. اما یک آژانس دیجیتال مارکتینگ با ابزارهای دیجیتال و مبتنی بر اینترنت کار می‌کند و از این جهت با آژانس تبلیغاتی متفاوت است.

همچنین عمده درآمد آژانس‌های تبلیغاتی براساس جایگاه‌های تبلیغاتی است که اجاره می‌دهند، اما آژانس‌های جدید درآمد خود را از طریق خدمات فنی که ارائه می‌دهند، به دست می‌آورند.

ویژگی دوم: این آژانس براساس آمار و رقم کار می‌کند. این آژانس استراتژی‌ها و روش‌های مورد استفاده را آزمون می‌کند و براساس آمار و نتایجی که به بار می‌آید، تصمیم می‌گیرد که استراتژی موجود را تغییر دهد یا همین استراتژی مناسب است.

ویژگی سوم: در چنین آژانس‌هایی صرفه جویی در وقت و زمان حرف اول را می‌زند. آژانس دیجیتال مارکتینگ به صورت یک مجموعۀ متشکل از چند متخصص کار می‌کند و هر کدام در یک زمینه متخصص هستند، همین ویژگی باعث صرفه جویی در زمان می‌شود.

اهداف آژانس دیجیتال مارکتینگ

 آژانس دیجیتال مارکتینگ بنابر پروژه‌هایی که در دست دارد، اهداف مختلفی را دنبال می‌کند. اما شاید یکی از مهم‌ترین اهداف این آژانس کمک به رشد برند و  بالا رفتن میزان فروش مشتریانش باشد.

همچنین آژانس های معتبر به دنبال دستیابی به موارد زیر نیز می‌باشند:

• استفاده از ابزارهای به روز

• تحلیل مشتری و رقبای او تا بتواند یک مدل مفید با استفاده از این تحلیل ارائه دهد

• تلاش برای کاهش زمان و هزینه 

• بالا بردن دانش فنی خود

• اجرای کمپین‌های بازاریابی و تلاش برای موفقیت در این کمپین‌ها

البته موارد دیگری نیز وجود دارد که لازم به ذکر همه آنها نیست

آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست و چه خدماتی را ارائه می‌ دهد؟

شرکتی که در ارائه دادن راه حل‌ های خلاقانه تخصص دارد را به عنوان آژانس دیجیتال مارکتینگ می ‌شناسند. به طور کلی باید به خوبی بدانید که آژانس‌ های دیجیتال مارکتینگ مدل جدیدی از انواع آژانس ‌های تبلیغاتی به شمار می ‌روند. هر یک از آژانس‌ های دیجیتال مارکتینگ به دنبال ارائه دادن راه حل‌ های کاربردی و مناسب هستند. هدف اصلی آژانس‌ های دیجیتال مارکتینگ رفع مشکل با استفاده از ایده ‌های خلاقانه می ‌باشد. یک آژانس حرفه ‌ای دیجیتال مارکتینگ تمرکز اصلی‌ اش روی مشاوره کسب و کارها خواهد بود تا آنها را از رقبا متمایز نماید.
 

1. بررسی بازار هدف توسط اعضا 

بررسی بازار هدف یکی از مهم‌ ترین وظایف اعضای شرکت دیجیتال مارکتینگ می‌ باشد. بازار هدف در هر یک از پروژه‌ ها متفاوت خواهد بود. افرادی که تخصص زیادی در زمینه دیجیتال مارکتینگ دارند می‌ توانند بازار هدف هر یک از کسب و کارها را بشناسند. 

2. تولید محتوا 

تولید محتوا به عنوان یکی دیگر از وظایف اعضای شرکت دیجیتال مارکتینگ می‌ باشد. تولید محتوا به صورت متنی، تصویری و صوتی انجام خواهد شد. برای ثبت سفارش تولید محتوا باید نوع محتوا را بر اساس فعالیت کسب و کار خود انتخاب کنید. اعضای شرکت م ی‌توانند راهنمایی‌ های لازم را به شما ارائه دهند تا بهترین محتوا را برای کسب و کار خود انتخاب نمایید.

3. تدوین استراتژی و تخمین هزینه توسط اعضای آژانس دیجیتال مارکتینگ

تدوین استراتژی مربوط به مارکتینگ و تخمین اصولی هزینه مد نظر یکی دیگر از وظایف اعضای آژانس دیجیتال مارکتینگ است. هر یک از استراتژی‌ هایی که مربوط به مارکتینگ هستند را باید از نظر نوع کسب و کار بشناسید. این مسئله که هزینه مربوط به تدوین استراتژی مارکتینگ به درستی تخمین زده شود بسیار مهم است. کارشناسان شرکت دیجیتال مارکتینگ هزینه‌ های استراتژی مارکتینگ را بر اساس بودجه شما تعیین خواهند کرد. 

4. بازاریابی موتور جستجو و تبلیغات آنلاین 

بازاریابی موتور جستجو و تبلیغات آنلاین دیگر وظایف اعضای شرکت دیجیتال مارکتینگ است. سئو به عنوان مهم ‌ترین بخش بازاریابی موتور جستجو شناخته می ‌شود. اگر بدانید سئو چیست بدون شک در مورد نحوه بازاریابی موتور جستجو اطلاعات بیشتری به دست خواهید آورد. استراتژی‌ هایی که مربوط به شبکه‌ های اجتماعی هستند را کارشناسان شرکت دیجیتال مارکتینگ بررسی می ‌کنند. پس از بررسی‌ های لازم کارشناسان می‌ توانند طبق نیاز کسب و کار شما یکی از استراتژی‌ های شبکه‌ های اجتماعی را انتخاب کنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.