ضرورت خرید زیرانداز نوزاد در سیسمونی

ي نويسنده همه چي نويس خوش ذوق

ضرورت خرید زیرانداز نوزاد در سیسمونی

۱۱ بازديد

کاربرد زیرانداز تعویض نوزاد چیست؟

همانطور که میتوان از نام این محصول دریافت، زیرانداز تعویض نوزاد برای عوض کردن پوشک استفاده می‌شود اما با این حال، این محصول می‌تواند برای طیف وسیع تری از اهداف نیز مورد استفاده قرار بگیرد که عبارتند از : 

 

  • عوض کردن پوشک نوزاد
  • پوشاندن لباس به تن کودک
  • مراقبت کردن از بند ناف که یکی از حساس ترین اعضای بدن نوزاد پس از تولد است
  • مراقبت از بینی، چشم و دهان نوزاد
  • استفاده کردن به عنوان خشک کن پس از استحمام 

تبدیل زیرانداز تعویض نوزاد به زیرانداز آنتی رفلاکس

در چند ماهه ابتدایی تولد نوزاد، استفاده کردن از بالشت و یا متکا توصیه نمی‌شود چرا که نوزادان به سبب تحرک بسیار زیاد در خواب، ممکن است دچار انسداد مسیر تنفس شده و سندروم مرگ ناگهانی نوزاد بروز کند. در کنار این موضوع، لغزیدن نوزاد روی بالش ممکن است که کار تعویض پوشک را نیز سخت تر بکند.

 

پس از گذشت مدت زمان 4 ماهه، بهتر است برای تبدیل کردن زیرانداز تعویض پوشک نوزاد به یک زیرانداز آنتی رفلاکس، یک بالش مناسب با ابعاد و جثه نوزاد خود را با شیب ملایم روی زمین قرار داده و زیرانداز تعویض را روی آن پهن کنید. دقت کنید که زاویه گردن نوزاد در این حالت مناسب بوده و سر مقدار کمی بالاتر از تنه قرار گرفته باشد. این کار سبب جلوگیری از رفلاکس نوزاد در هنگام تعویض پوشک خواهد شد.

 

ویژگی یک زیرانداز تعویض خوب چیست؟

سوالی که ممکن است ذهن شما را به خود مشغول کرده باشد این است که یک زیرانداز تعویض پوشک نوزاد خوب و مناسب خرید باید چه ویژگی هایی داشته باشد. در این بخش به صورت خلاصه به این موضوع خواهیم پرداخت.

 

در ابتدا زیرانداز تعویض باید از مواد و الیاف کاملا ارگانیک و ضد حساسیت دوخته شده باشد. با کمی تفکر به این موضوع که پوست نوزاد تازه به دنیا آمده‌ی شما چقدر حساس و لطیف است، به اهمیت جنس این محصول پی خواهید برد. نوزادان به سبب داشتن پوستی ظریف و بسیار حساس، به راحتی دچار انواع مختلفی از حساسیت ها و بثورات جلدی و پوستی خواهند شد.


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.