پس از ارزیابی کدهای خطای لیست شده، میتوانید متوجه شوید که کدام اجزا و قطعات ماشین لباسشویی دوو آسیبپذیرتر هستند. در ماشین لباسشویی برندهای دیگر نیز، سیستم گرمایش، سنسور سطح مایع اغلب آسیب میبیند و فیلتر تخلیه مسدود میشود. علاوه بر این، صاحبان ماشین لباسشویی هوشمند دوو با مشکلات بالقوه زیر نیز روبرو میشوند: ماشین لباسشویی دوو اغلب دچار نقص عملکرد واحد کنترل اصلی میشوند که عوامل زیادی میتوانند این نقص عملکرد را نشان دهند، بهعنوانمثال، توقف زودهنگام فرایند شستشو، یا برعکس، اجرای برنامه شستشو بهصورت بسیار طولانی. آبکشینکردن لباسها از سوی ماشین لباسشویی نیز میتواند به نقص در بخش الکترونیک اشاره کند. گرفتگی توری فیلتر در شیلنگ ورودی آب؛ خرابی سنسور دما همانطور که با گرمنکردن آب بهاندازه کافی یا توقف عملکرد ماشین لباسشویی هنگام شستشو، پارگی تسمه محرک؛ نشتی از زیر دریچه به دلیل فرسودگی تسمه آببندی و غیره نیز قابلمشاهده هستند.
عیوب ذکر شده در قطعات عمودی و قسمتهای جلویی برند دوو رایج است. موارد نامبردهشده در تمامی مدلهای ماشین لباسشویی آسیبپذیر هستند. مخزن ماشین لباسشویی نیز همواره در معرض زنگزدگی و سایش است. برای استفاده بهینه و صرفنکردن هزینه گزاف برای تعمیر لباسشویی دوو، باید موارد زیر را مدنظر داشته باشید:
تعویض قطعات و جلوگیری از سایش بیش از حد؛ جلوگیری از ورود آب بیش از حد سخت و آلوده به لباسشویی؛ جلوگیری از نوسانات برق؛ عدم استفاده از مواد شوینده باکیفیت پایین در لباسشویی. برخی از نقصها را خودتان کاملاً میتوانید رفع کنید. قبل از شروع، باید بهدقت مشکل را پیدا و ببینید از پس آن برمیآیید یا نه؟ در این قسمت به تجزیهوتحلیل برخی معایب متداول و نحوه تعمیر لباسشویی دوو میپردازیم.
نحوة تعمیر سنسور سطح آب
نقص در عملکرد سوئیچ فشار میتواند باعث کندی ورود آب به سیستم یا عدم ورود آب به ماشین لباسشویی شود. بررسی قطعه به منظور اطلاع از میزان خرابی ضروری است و اقدامات به شرح زیر خواهد بود: پوشش بالایی بدنه دستگاه را بردارید. سوئیچ فشار را روی دیوار لباسشویی، نزدیک پایه درب پیدا کنید. سرلوله را از سنسور جدا کنید. برای این کار، ممکن است به انبردست نیاز باشد. شلنگ را عوض، لوله نازک را در آن وارد کنید. هنگامی که سوئیچ فشار بهخوبی کار کند، تقهها باید بهوضوح شنیده شوند. لولهها را نیز از نظر نقص بررسی کنید.
تعمیر پرسوستات در ماشین لباسشویی دوو
اگر آسیبی بر روی لولهها مشاهده کردید، لازم است نازلها (سر شیلنگ) را تعویض و قسمتی که منسدد شده بهصورت کامل پاکسازی کنید. هنگام الصاق لولهها باید سوئیچ فشار را عوض کنید.
رفع مشکلات مربوط به آب در ماشین لباسشویی دوو
این نوع ایراد را نیز میتوان بهتنهایی و بدون کمکگرفتن از استادکار ماهر برطرف کرد. در بیشتر موارد، شستشوی فیلتر آب و شیلنگ ورودی کافی است و مراحل به ترتیب ذیل انجام میشود:
در دیواره پشتی ماشین لباسشویی دوو شلنگ ورودی آب را جدا کنید در انتهای لوله تور فیلتر را خواهید دید که باید جدا و به خوبی تمیز شود. علاوه بر این، شلنگ ورودی را بررسی، آن را با آب بشویید.
پس از بستن مجدد، شستشوی آزمایشی انجام دهید تا از چکه نکردن و رفع عیب اطمینان حاصل کنید. اگر هنوز مشکل برطرف نشد، باید شیر ورودی را بررسی و در صورت لزوم آن را تعویض کنید. اگر نمی توانید به تنهایی ایراد ماشین لباسشویی را برطرف کنید، بهتر است با کارشناسان امر تماس بگیرید.
استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز امتیاز های زیر را برای شما به همراه دارد:
- حضور تعمیر کاران خبره در محل مورد نظر شما جهت تعمیرات لباسشویی دوو
- در صورت تعویض قطعه، استفاده از قطعات اورجینال و مرغوب
- سرعت بالا در ارائه ی خدمات
- بهره مندی از افراد متخصص در حوزه ی تعمیر لباسشویی دوو
- محاسبه ی هزینه تعمیر انواع مدل های لباسشویی دوو با نرخ مصوب اتحادیه
- در کنار تمامی این مزایا، تعمیرگاه مجاز تمامی خدماتی که ارائه می دهد را ۱۸۰ روز ضمانت می کند و برگه ی ضمانت را در اختیار شما قرار می دهد.
نصب ماشین لباسشویی دوو
نکاتی از اتصال الکتریکی که در نصب لباسشویی دوو باید به آنها توجه داشت:
- ترجیحا از محافظ برق استفاده کنید تا نوسان برق باعث سوخت برد الکتریکی نشود.
- پریزی را مخصوص لباسشویی قرار دهید و به طور مداوم دو شاخه را جابجا نکنید.
- حداکثر فاصله ای که بین پریز یا محافظ با لباسشویی باید باشد ۱ متر و نیم است.
- هر چه فاصله ی بین لباسشویی و پریز کمتر باشد، بهتر است؛ چرا که سیم دستگاه کشیده نمی شود.
- اگر مشاهده کردید که سیم برق لباسشویی دوو آسیب دیده یا پاره شده، همان لحظه با مرکز تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی تماس بگیرید و مشاوران ما را در جریان مشکل پیش آمده قرار بدهید.
نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو در کرج
برند دوو از دانش و فناوری بالا در جهت تولید لباسشویی های دوو استفاده کرده که همین امر موجب شده تا تعمیر لباسشویی دوو نیز تجربه و دانش بالایی را طلب کند و در صورتی که افراد غیرمتخصص نسبت به تعمیر این دستگاه ها اقدام کنند، ممکن است هم خرابی بیشتر شود، هم در صورت بی احتیاطی و ایجاد اختلال در سیم کشی دستگاه، خطراتی مانند برق گرفتگی وجود داشته باشد.
از این جهت بهترین کار آن است که در صورت خراب شدن دستگاه، به مراکز تایید شده و مجاز برای تعمیر ماشین لباسشویی دوو مراجعه کنید. اگر در کرج یا استان البرز هستید، می توانید برای تعمیر دستگاه خود به تعمیرگاه مجاز، نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو در کرج مراجعه نمایید.
دقت و سرعت بالا در تعمیر:
تعمیرگاه مجاز لباسشویی دوو با بهره گیری از متخصص تعمیرات انواع خرابی های ماشین لباسشویی دوو را با بالاترین سرعت و بهترین کیفیت انجام می دهد.
انجام خدمات تعمیر در محل:
با استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز، نیازی به حمل و نقل دستگاه نیست، شما می توانید خدمات مربوط به تعمیر لباسشویی دوو را در منزل خود دریافت نمایید.
مشاوره و راهنمایی با کیفیت بالا:
برای امور تخصصی مثل تعمیرات ماشین لباسشویی دوو، راهنمایی های یک شخص با تجربه می تواند بسیار کارآمد باشد. متخصصان تعمیر لباسشویی دوو همیشه سعی کرده اند در کنار خدماتی که ارائه می دهند آموزش هایی را نیز در راستای استفاده ی صحیح لباسشویی در اختیار مشتریان این مجموعه قرار دهند.
مشکلات احتمالی در لباسشویی دوو و تعمیر لباسشویی دوو
-
دیگ لباسشویی دوو نمی چرخد، چه مشکلی رخ داده؟
اولین مورد قرار دادن حجم بالایی از لباس هاست. همچنین ایراد در موارد زیر می تواند موجب بروز این مشکل باشد:
- پاره شدن یا ایراد داشتن تسمه
- خراب شدن بلبرینگ لباسشویی
- خراب شدن موتور دستگاه
-
حال برای حل این مشکل و تعمیر لباسشویی دوو چه باید کرد؟
لباس، پارچه و پتو را مناسب با حجمی که برای دستگاه در نظر گرفته شده، بریزید و اگر مقدار البسه ی شما زیاد است، آن ها را تقسیم کنید و در چند مرحله بشویید. همچنین تعمیر قسمت های اصلی را به متخصصین تعمیرگاه مجاز بسپارید تا پس از بررسی های لازم در صدد تعمیر یا تعویض آن ها بر آیند. همچنین می توانید برای خواندن برنامه های شستشوی لباسشویی دوو بر روی لینک کلیک کنید.
-
لباسشویی دوو دچار آبریزی و نشتی آب شده، ایراد از کجاست؟
- لوله های ورودی و خروجی آب (تخلیه)، دچار پارگی شده یا از جای خود در آمده.
- شاید لوله ی تخلیه توسط یک شیء خارجی مسدود شده باشد.
- البته این امکان نیز وجود دارد که پودر زیادی داخل دستگاه ریخته باشید و توسط همان، مسیر خروجی مسدود شده باشد.
-
برای رفع این مشکل و تعمیرات لباسشویی دوو چه کاری انجام دهیم؟
- ابتدا بررسی کنید، اگر لوله ها از جای خود در آمده اند، آنها را با کمی فشار در جای خود محکم کنید.
- مواد شوینده ی مناسب لباسشویی و مقدار اندازه استفاده کنید.
- برای حل مشکلات خاص تر در این زمینه نیز می توانید از مشاوران و تعمیر کاران حاضر در تعمیرگاه مجاز عصریخ کمک بگیرید.
-
لباسشویی به برق شهری متصل است، اما روشن نمی شود، مشکل چیست؟
شاید شما هم با این اتفاق روبرو شده اید که بعد از چرخاندن ولوم تایمر و یا در صورت دادن برنامه به برد، لباسشویی دوو شما روشن نشود که در این صورت دلایل مختلفی مانند دلایلی که میگوییم می تواند باعث بروز این مشکل شود:
- در دستگاه برق وجود ندارد.
- دوشاخه ی لباسشویی معیوب شده.
- شاید در قسمت میکروسوئیچ و رابط های آن مشکلی بوجود آمده باشد.
-
برای حل این مشکل و تعمیر ماشین لباسشویی دوو چه کاری باید کرد؟
- اول از اتصال دوشاخه ی لباسشویی با پریز مطمئن شوید. البته هم دو شاخه هم پریز برق باید سالم باشند.
- برای اطمینان از سالم بودن دو شاخه، زمانی که به برق متصل است، آن را توسط ولت متر مورد بررسی قرار بدهید.
- در صورتی که خودتان از پس کار تعمیر لباسشویی دوو بر نمی آیید بهتر است از نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی درخواست کمک کنید.
همچنین می توانید با کلیک بر روی لینک از دفترچه راهنمای لباسشویی دوو استفاده کنید.
معرفی برخی از کد خطا ها در لباسشویی دوو:
- ارور OE لباسشویی دوو
کد OE مشکل را در سیم ها، اتصالات شیر برقی، پمپ تخلیه و سنسور سطح آب نشان می دهد که با تخلیه نشدن آب از لباسشویی به ما هشدار می دهد.
- ارور H4 لباسشویی دوو
کد H4 مشکل را در سنسور دما و سنسور سطح آب نشان می دهد که با گرم شدن بیش از حد بدنه ی لباسشویی هشدار می دهد.
- ارور E8 لباسشویی دوو
کد E8 مشکل در اتصالات موتور همچنین متوازن نبود بار را نشان می دهد که به ما می گوید موتور شستشو دچار خطا شده.
- ارور H1 لباسشویی دوو
کد H1 مشکل را در سنسور دما و سنسور خشک کن دستگاه تشخیص داده و به ما هشدار می دهد که سنسور دمای خشک کن خراب شده.
- ارور H6 لباسشویی دوو
کد H6 مشکل را در قسمت سیم ها، المنت حرارتی شستشو و ترمیستور تشخیص داده که می گوید المنت حرارتی لباسشویی دچار ایراد و مشکل شده.
- ارور LE لباسشویی دوو
کد LE مشکل را در قسمت های درب و مجموعه ی قفل آن نشان می دهد که می گوید درب لباسشویی بسته نشده و باز مانده.
برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی کد خطا های لباسشویی دوو کلیک کنید.
شما میتوانید با کلیک بر روی لینک، نحوه ی رفع کد خطا ها و ریست لباسشویی دوو را بخوانید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و خواندن ادامه مقاله تعمیرات ماشین لباسشویی دوو به سایت تعمیرات لوازم خانگی عصر یخ مراجعه نمایید.
چرا بايد اين نكات مهم را درباره طراحي سايت بدانيم ؟۱.اهرم سلسله مراتبي بصري نكات مهم طراحي سايت - اهرم سلسله مراتبي بصري هر صفحه داراي سلسله مراتب بصري است. اگر با مفهوم اين عبارت آشنا نيستيد ما تعريف آن را در اينجا براي شما آوردهايم: طراحان وب از سلسله مراتب بصري استفاده ميكنند تا توجه بازديدكنندگان را به سوي عناصر مهم هدايت كنند. طرح وب شامل موقعيت (بالا و پايين صفحه)، اندازهها (بزرگ يا كوچك)، تصاوير (ويديو، تصاوير، نمادها) و كنتراست (رنگ و فضاي سفيد) است. ۲.استفاده از يك عنوان توصيفي و كليدي در صفحه اصلي نكات مهم طراحي سايت - عنوان توصيفي و كليدي عنوان در بالاي صفحه اصلي قرار دارد و ميتواند توصيفي يا غيرتوصيفي باشد. در صورت توصيفي نبودن بازديدكننده ممكن است نتواند به اولين سوال خود يعني «آيا من در جاي مناسب هستم؟» پاسخ دهد. همچنين عنوان توصيفي براي استفاده از كلمه كليدي هدف و نشان دادن ارتباط است. بسياري از بازاريابان يك عنوان زيركانه يا مبهم مينويسند. اما روشن و واضح بودن عنوان يك روش هوشمندانهتر است. بهتر است به جاي نوشتن يك عنوان جالب اما مبهم يك عنوان توصيفي بنويسيد. ۳.فراخواني براي اقدام را در بالاي صفحه قرار ندهيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني براي اقدام بازديدكنندگان ممكن است وقت بيشتري را در صفحه وبسايت شما بگذرانند اما اين بدان معني نيست كه آماده اقدام و يا خريد هستند. فراخواني براي اقدام معمولا در پايين صفحه انجام ميشود. طي يك تحقيق كه 25 ميليون بازديدكننده را مورد تجزيه و تحليل قرار داد دريافتيم كه بيشتر درگيريها در زير صفحه اتفاق ميافتد. تنها به اين دليل كه محتواي موجود در بالاي صفحه قابل مشاهده است لزوما به اين معنا نيست كه موثرترين مكان براي فراخواني مخاطب است. ۴.يك صفحه طولاني بسازيد كه به تمام سوالات بازديدكنندگان پاسخ دهيد پيكسلهاي بيشتر يعني فضاي بيشتر براي پاسخ به سوالات، پرداختن به اعتراضات و افزودن شواهد حمايتي. اگر بازديدكننده پاسخي براي يك سوال مهم پيدا نكند به راحتي تا پايين صفحه حركت ميكند و زماني كه راضي شد خواندن را متوقف ميكند. ۵.نمايش يك چيز در يك زمان مشخص نكات مهم طراحي سايت - نمايش يك چيز در يك زمان مشخص چيزي كه معمولا بيشتر مشتريان در هنگام شروع پروژه طراحي وب به ما ميگويند معمولا اين جمله است: «من يك طراحي تميز و مدرن را دوست دارم.». بازديدكنندگان فضاي آشفته را دوست ندارند. درواقع آنها فضاي سفيد را دوست ندارند بلكه پيچيدگي بصري كم را دوست دارند. در سال 2012 گوگل تصميم گرفت كه بداند چه وبسايتهايي از نظر بازديدكنندگان زيبا هستند. اين يك مطالعه درمورد سادگي با يك نام بسيار پيچيده بود: «نقش پيچيدگي بصري و نمونهسازي اوليه درمورد برداشت اول از وبسايتها: تلاش در جهت درك احكام زيباييشناسي». آنها در اين تحقيق دريافتند كه طرحهاي پيچيده كمتر به عنوان زيبايي درك ميشوند. ۶.طرحبندي استاندارد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - طرحبندي استاندارد همان تحقيق گوگل نشان داد كه نمونه اوليه بالاي صفحه نيز با زيبايي درك شده ارتباط دارد. به عبارت ديگر از طرحهاي عجيب و غريب در ابتداي صفحه استفاده نشده و وبسايتي كه از استانداردها پيروي كرده است بيشتر مورد استقبال قرار گرفته است. سايتهايي كه به عنوان زيباترين سايتها محسوب ميشوند داراي نمونههاي اوليه بالا و همچنين پيچيدگي بصري كم هستند كه هر دو اين موارد ساده و تميز كار شدهاند. اين بسيار خوب است كه شما برند خود را متمايز كنيد اما درمورد چيدمان سايت بهتر است كه ساده عمل كنيد. ۷.از فضاي كاذب انتهاي صفحه بپرهيزيد وبسايتهاي مدرن بازاريابي به ويژه صفحات فروش اغلب با بلوك صفحه ساخته ميشوند. اين بلوكها رديفهايي از محتوا هستند كه اغلب با يك تصوير در يك طرف و متن در طرف ديگر در يك ستون واحد جريان مييابند. در اينجا يك تصوير از صفحه سرويس معمولي در وبسايت توليد سرب آورده شده است. همانطور كه در نمودار نشان داده شده است پاورقي از رنگ پسزمينه تيرهتري برخوردار است، بنابراين بسياري از سايتها اين كار را انجام ميدهند. ۸.از طرح كشويي يا چرخان خودداري كنيد اين طرحها سالها محبوب بودند و مشتريان آنها را دوست دارند. اما مشكلي كه وجود دارد اين است كه بازديدكنندگان ممكن است فقط اولين اسلايدها را ببينند. مطالعات زيادي صورت گرفته كه به همين نتيجه رسيدهاند و دريافتهاند در اين نوع طرحها اسلايدهاي بعدي كمتر ديده ميشوند و تماس يا اقدام به كليك كرد برروي اين اسلايدها تقريبا بعيد است. اين طرحها ممكن است محبوب باشند اما استفاده از آنها براي سياست داخلي خوب است نه براي بالا رفتن نرخ بازديدكنندگان. ۹.از استفاده از زبانه و آكاردئونها خودداري كنيد بهتر است از زبانهها و جعبه محتواي قابل گسترش استفاده نكنيد. با دانستن اينكه 76 درصد از بازديدكنندگان در حال اسكن هستند ميتوانيد همه چيز را در معرض ديد آنها نگه داريد و از اين طريق مطالب خود را بيشتر به آنها نمايش دهيد بدون اينكه نياز به كليك كردن براي آشكار كردن چيزي باشد. شما در وبسايت آمازون نيز هيچ كدام از اين زبانهها و آكاردئونها را مشاهده نخواهيد كرد. به خاطر داشته باشيد كه خواندن سريع بسيار راحتتر از كليك كردن است. اگر بازديدكننده مجبور باشد هدف خود را كليك كرده يا برروي زبانه كليك كند تا قادر به مشاهده چيزي باشد كمتر احتمال دارد كه آن را ببيند. تصاوير در اينجا بياييد كمي به نكات مربوط به تصاوير بپردازيم: ۱۰.از تصاوير افراد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از تصاوير افراد چهرهها تصاويري منحصر به فرد و قدرتمند هستند. از زمان به دنيا آمدن ما به چهرههاي ديگر بيشتر نگاه ميكنيم. قدرت مغناطيسي تصاوير افراد در طراحي وبسايت بسيار مفيد است. چهرهها توجه را جلب ميكنند. مطالعه موردي معروفي نشان ميدهد كه نتايج حاصل از تركيب چهره و توصيفات در يك صفحه فروش بسيار چشمگير است. ۱۱.اما از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد يك زمان و مكان براي عكسهاي ذخيره شده وجود دارد، اما بهتر است از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد. آنها هرگز احساس واقعي بودن ندارند و بنابراين موجب جلب اعتماد نخواهند شد. شركتها به دليل كيفيت بالا براي استفاده از عكسهاي ذخيره شده وسوسه ميشوند. اما بازديدكنندگان شما بيشتر به واقعيت اهميت ميدهند. آنها درواقع ترجيح ميدهند افراد واقعي را ببينند. ۱۲.از چهرهها به عنوان نشانه استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از چهرهها به عنوان نشانه تصاوير افراد فرصتي ويژه براي توجه بازديدكنندگان به شما ميدهد. يك محقق به نام جيمز نسيم طرحهايي را به 106 نفر نشان داد و پس از آن به قدرت چهرهها در موقعيتهاي مناسب پي برد. چهرهها قدرت اين را دارند كه توجه بازديدكنندگان را به سمت ساير عناصر سوق دهند. يك مطالعه مشهور با استفاده از چهره كودك صورت گرفته است، وقتي كودك به دوربين نگاه ميكند بازديدكنندگان به كودك نگاه ميكنند. وقتي كودك به عنوان يا تيتر نگاه انداخته باشد بازديدكنندگان به تيتر نگاه ميكنند. ۱۳.از فلشها به عنوان نشانههاي بصري استفاده كنيد چهرهها ميتوانند توجه بازديدكنندگان را جلب كنند، اما تنها راه كنترل و هدايت چشم بازديدكننده نيستند. حتي ممكن است فلشهاي كوچك كشيده شده با دست موثرتر از آن باشد. در اين مطالعه نشان داده شده است كه حتي يك پيكان ساده در جذب CXL چشم بازديدكنندگان يك عنصر قدرتمند در صفحه است. اگر ميخواهيد بازديدكنندگان شما به چيزي نگاه كنند، با فلش به آن اشاره كنيد. ۱۴.براي فراخواني مخاطب به اقدام از رنگ استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني مخاطب رنگها داراي مفاهيم احساسي و عاطفي هستند(مثلا قرمز فوري، آي آرام و غيره) و بخشي از استانداردهاي يك برند ميباشند. رنگها همچنين فرصتي هستند كه بازديد كنندگان را به سوي اقدام و خريد سوق دهند. يك مطالعه درمورد رنگ دكمههاي فراخواني به اقدام نشان داده است كه قدرت رنگ و كنتراست درخشندگي جلب توجه را زياد ميكند. پيمايشها و پيوندها (لينكها) در اينجا توصيههايي براي لينكها و پيمايش سايت از جمله منوها، دكمهها و لينكهايي كه باعث ميشود بازديدكنندگان شما نسبت به آن جلب شوند آوردهايم: ۱۵.توصيفي بودن نكات مهم طراحي سايت - توصيفي بودن پيمايشها هميشه از نظر بصري برجسته هستند بنابراين فرصتي براي برقراري ارتباط ميباشند. بازديدكنندگان به طور معمول بازديد خود را با اسكن در بالاي هدر شروع ميكنند. هر چيزي كه در قسمت هدر باشد از جمله منوهاي شما به احتمال زياد ديده خواهد شد. ۱۶.قسمت هوم يا خانه را در سمت چپ قرار دهيد و زياد نگران بقيه ترتيبات قرار گرفتن منو نباشيد نكات مهم طراحي سايت - ترتيب قرارگرفتن منو اگر لينك خانه يا هوم داريد آن را در سمت چپ قرار دهيد. چراكه رايجترين مكان براي قرار دادن آن است، بنابراين بازديدكنندگان انتظار دارند كه خانه را در هر وبسايتي در آنجا پيدا كنند. تحقيقات نشان ميدهد كه ترتيب مهم نيست. دو مطالعه مختلف براي رديابي چشم مخاطب وجود دارد كه ارتباط كمتري بين ترتيب موارد فهرست و موفقيت در تعداد بازديدكنندگان را نشان ميدهد. بنابراين وقت خود را صرف نگراني براي ترتيب قرار دادن موارد فهرست نكنيد. ۱۷.از صفحات خدمات به پستهاي وبلاگ لينك دهيد اگر بازديدكنندگان در يك صفحه از خدمات يك وبسايت قرار داشته باشند هدف آنها خدمات آن وبسايت است. اگر برروي وبلاگ خود لينكهايي از از صفحات ديگر قرار دهيد آنها را به صفحات ديگر نيز سوق ميدهد. پستهاي وبلاگ به طور طبيعي حواسپرتي، فرصتها و نرخ تبديل پايينتري دارند. ۱۸.مراقب باشيد با هر وبسايت ديگري لينك ندهيد شما بايد با مواردي مرتبط باشيد و به آنها لينك دهيد كه به بازديدكننده در رسيدن به اهداف خود كمك ميكند. در پستهاي وبلاگ لينكدهي معمولا به يك منبع يا پيوند خارجي است. اين پست ممكن است به ده مقاله خارجي لينك داده شود. اما در صفحات سرويس و در صفحه اصلي وبسايت بايد لينكدهي به سايتهاي ديگر را با دقت انجام دهيد. براي لينكدهي در صفحات اصلي اين سوالها را از خود بپرسيد: آيا واقعا ميخواهيد بازديدكنندگان روي آن كليك كنند؟ آيا اين لينكدهي شما را در رسيدن به اهدافتان كمك خواهد كرد؟ ۱۹.از نمادهاي رسانههاي اجتماعي در عنوان وبسايت خود استفاده نكنيد نمادهاي رنگارنگ رسانههاي اجتماعي موجود در هدر براي اهداف شما خوب نيستند. اگر بازديدكنندگان برروي هر يك از اين دكمههاي رنگارنگ كليك كنند حواس آنها از سايت پرت ميشود و بعيد است كه به سايت بازگردند. ادغام رسانههاي اجتماعي به طور كلي كار اشتباهي است. اگر به يك شبكه اجتماعي لينك ميدهيد اين كار را از طريق پاورقي خود انجام دهيد. بازديدكنندگان ميتوانند در صورت مشاهده اين لينكها از آنها استفاده كنند اما شما با اين كار به آنها پيشنهاد نميدهيد كه سايت را ترك كنند. نوشتن در اين قسمت بياييد درمورد كلمات صحبت كنيم. قبل از اين ما يك عنوان متمركز بر كليد واژه را در صفحه اصلي به شما توصيه كرديم. در اينجا چند نكته ديگر درمورد نوشتههاي يك وبسايت شامل هدر، زير عنوان و متن بدنه براي شما آوردهايم: ۲۰.زيرنويسهاي معنيدار بنويسيد نكات مهم طراحي سايت - زيرنويسهاي معنيدار عناوين مبهم در همه وجود دارد. اين عناوين غالبا بزرگ و بيفايده هستند اما مواردي كوچك و مفيد را دنبال ميكنند. اطمينان حاصل كنيد كه موارد بزرگ براي بازديدكنندگان معنيدار و مفيد هستند. اگر روساي شما ميخواهند چيزهايي مانند خدمات و محصولات در وبسايت بگويند بايد از خود بپرسيد كه چه توصيفي براي آن ميتواند بهتر باشد. ۲۱.از پاراگرافهاي طولاني استفاده نكنيد پاراگراف طولاني با استانداردهاي محتواي ديجيتال مطابقت ندارد. شكستن پاراگرافهاي طولاني فهم آن را آسانتر ميكند. به عنوان يك قاعده كلي سعي كنيد پاراگرافهاي طولانيتر از 3 يا 4 خط ننويسيد. اگر طول خط بسيار طولاني باشد خواندن آن براي مصرفكنندگان ميتواند مشكلتر باشد. ۲۲.از كلمات ساده استفاده كنيد نكات طراحي سايت - استفاده از كلمات ساده هرچه خواندن متن آسانتر باشد وبسايت موفقتر خواهد بود. از كلمات متداولي كه خوانندگان انتظار دارند استفاده كنيد. استفاده از جلمات طولاني و كلمات فانتزي خوب نيست. بايد از يك زبان ساده استفاده كنيد كه همه بتوانند آن را درك كنند. تحقيقات نشان داده كه سادگي در خوانايي ميتواند در افزايش بازديدكنندگان تاثير داشته باشد. ۲۳.ترتيب فهرست نكات طراحي سايت - ترتيب فهرست هنگام ثبت هر ليست در وبسايت خود مطالب مهم را در ابتدا و انتها قرار دهيد. توجه خواننده به وسط ليست كمتر است. از آنجا كه بازديدكنندگان صفحه را اسكن ميكنند اولين و آخرين موارد به احتمال زياد در حافظه كوتاه مدت باقي ميماند. ۲۴.به سوالات برتر بازديدكنندگان پاسخ دهيد سوالاتي ممكن است براي بازديدكنندگان پيش بيايد. كار اصلي وبسايت پاسخگويي به اين سوالات است. هر سوال كه بيپاسخ بماند فرصتي براي جلب اعتماد را از دست خواهد داد. همچنين سوالات بدون پاسخ امكان ترك وبسايت توسط مخاطب را افزايش ميدهد. هنگامي كه جوئل كلتكه فرايند خود را براي يافتن سوالها و نوشتن پاسخ در Hubspot يافت توانست صفحات فرود نرخ تبديل خود را دو برابر كند. او با مشتريان مصاحبه كرد، جوابهاي آنها را تجزيه و تحليل كرد، پيامها را در اولويت قرار داد و در پايان كلمات مخاطبان خود را در نسخه جديد بازاريابي خود به صورت هوشمندانه استفاده كرد. در اينجا سوالاتي وجود دارد كه جوئل براي كشف سوالات برتر بازديدكنندگان استفاده ميكند: چه چيزي باعث شده تا شما به دنبال راه حل باشيد؟ چه چيز ديگري را امتحان كرديد و چه چيزي را دوست نداشتيد؟ چه چيزي شما را از خريد از ما باز ميدارد؟ چه چيزي باعث شده شما به اندازه كافي به ما اعتماد كنيد و ما را امتحان كنيد؟ چه چيزي محصول ما را به راه حلي براي شما تبديل كرده است؟ هنگام ارزيابي چه چيزي براي شما مهمتر بود؟ اكنون ميتوانيد چه كاري انجام دهيد كه قبلا نميتوانستيد؟ مثالي براي من بگذاريد كه براي شما تفاوت ايجاد كرده است شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديدكنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۵- شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند، انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديد كنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۶.كمبودها را ذكر كنيد نكات طراحي سايت - كمبودها را ذكر كنيد انسانها ماشين حسابهاي هزينه سود كارآمد نيستند. ما تمايل به افزايش سود و زيانهاي ناچيز داريم. به عبارت ديگر ضررو زيان بدتر از سود لذت بخش است. ۲۷.فرمهاي ثبت نام ايميل براي مشتركين را بهينه كنيد نكات طراحي سايت - فرمهاي ثبت نام در انتهاي اين پست يك فراخواني اقدام براي اشتراك قرار داده شده است. اگر از نزديك نگاه كنيد خواهيد ديد كه اين پست شامل سه عنصر جداگانه است. اين سه عنصر براي ثبت نام ايميل است. سلسله مراتب بصري در آن برجسته است. به خواننده گفته شده كه چه چيزي دريافت ميكند و چه موقع. با استفاده از اثبات اجتماعي يك توصيف كوچك از تعداد مشتركين انجام شده است. وقتي براي اولين بار اين تغييرات را آزمايش كرديم نرخ تبديل بسيار پايين بود و سپس پيشرفت چشمگيري كرد. اكنون شاهد افزايش 4و683 درصدي در ثبت نامهاي ايميل هستيم. بيشتر بخوانيد: http://payamarketing.toonblog.ir/post/6
خشك كن نوزادي چيست و چه كاربردي دارد ؟
خرید جدیدترین سرویس حوله نوزاد دخترانه
خريد سرويس خواب نوزاد به قيمت توليدي
خرید روپوش پزشکی و پرستاری به صورت عمده از تولیدی چه مزیتی دارد ؟
مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری سودآور
مشخصات و نکات خرید روپوش پزشکی لاکچری خوب
لباس کار دوبنده خارجی بهتر است یا ایرانی ؟