برای انجام طراحی سایت در مشهد با بهترین شرکت و خدمات تخصصی آژانس دیجیتال مارکتینگ در مشهد ، پایا در ارتباط باشید !

ویژگیهای طراحی سایت در مشهد توسط شرکت پایامارکتینگ
نحوه ارتباط برای انجام طراحی سایت
طراحان وب سایت شرکت داده پردازی فراتِک اغلب در ارتباط نزدیک با سایر متخصصان کار میکند، بنابراین ارتباط خوب برای تکمیل هر پروژه را جزو ضرورت کار خود میدانند که این امر مستلزم درک صحیح معیارهای آن و قابل درک شدن توسط دیگران است. ارتباط خوب داشتن در هر زمینهای ارزشمند است. افرادی که در طراحی سایت در مشهد کار میکنند، مسئول ارائه بصری یک کسب و کار هستند، بنابراین آنها به مشتریان خود توضیح میدهند که چگونه تصمیمات آنها اهداف و ویژگیهای پروژه را برآورده میکند.
مهارت کار با UX/UI
از آنجایی که طراحان وب شرکت فراتک با رابطها کار میکنند، مهارت کافی در UX/UI را نیز دارند. UX/UI علیرغم اینکه معمولاً در کنار هم استفاده میشوند، اما دارای مفاهیم متفاوتی هستند. طراحی UX شامل کارهای مرتبط با تجربه کاربر است. این بدان معناست که طراح همه چیز را از نظر طراحی به هم متصل میکند تا مطمئن شود که مخاطب هدف او از هر چیزی که ایجاد میکند، اعم از وب سایت، برنامه و غیره، راضی است. طراحی UI به کار بر روی رابطهای کاربری اشاره دارد. طراحان باید در ایجاد ساختارهایی مهارت داشته باشند که به راحتی قابل درک باشد تا افراد بتوانند در هنگام استفاده از محصول یا خدمات شما به هر کاری که نیاز دارند دست یابند.
بهینه سازی موتور جستجو (SEO)
بهینه سازی موتور جستجو (SEO) در طراحی سایت در مشهد توسط مهندسین طراح شرکت داده پردازی فراتِک به خوبی در نظر گرفته میشود تا اطمینان حاصل کنند که محتوا به طور مناسب توسط موتورهای جستجو نمایه شده است و دید خوبی را برای کسبوکار فراهم می میسازد. این طراحان هنگام کار در این زمینه از سئو اطلاعات کافی دارند و به خوبی میدانند که بیشتر داراییهای یک وبسایت که در رتبهبندی آن نقش دارند، چیزهایی هستند که برای متن، تصاویر و کد اعمال میشود. این نکته مستلزم داشتن دانش نحوه عملکرد سیستمهای مدیریت محتوا است که می تواند بهینه شود.
مدیریت زمان
یکی دیگر از مهارتهای نرم افزاری مهندسین طراح فراتک که برای طراحی سایت در مشهد در نظر میگیرند مدیریت زمان است. این به معنای یافتن راههایی برای دستیابی به اهداف طراح وب در چارچوب مشخصات زمانی است که در برنامه زمان بندی پروژه قرار دارد. مدیریت زمان در طراحی سایت بسیار ارزشمند است، زیرا میتواند برای یک کسب و کار بسیار مضر باشد که کارکنان آن زمان نامناسبی را برای انجام وظایف صرف کنند. در واقع هر مرحله از طراحی وب نیاز به ساعتهای پیشبینی شده با در نظر گرفتن بودجه و مهلت دارد.
اکنون که با ویژگیهای مهم طراحی سایت در مشهد توسط شرکت دادهپردازی فراتِک و مهمترین مهارتهای طراحان آن آشنا شدید، متوجه این موضوع شدهاید که چرا بسیاری از مشاغل و سازمانهای معروف در مشهد برای طراحی سایت خود به شرکت داده پردازی فراتک مراجعه میکنند و این نوع طراحی سایت چقدر توانسته در پیشرفت و معرفی این برندها و سازمانها تاثیرگذار باشد. اگر شما هم صاحب کسب و کار مختص به خود هستید هرگز فراموش نکنید که برای تبلیغات و معرفی برندتان داشتن یک وب سایت پر محتوا و کارآمد ضرورت دارد؛ بنابراین با رویکرد صحیح در حضور دیجیتال، نتایج عالی را کسب نمایید. آنچه که در اینجا مهم است این است که تا چه اندازه برای ساخت یک استراتژی مناسب، کار با طراحان واجد شرایط ضروری است و چه تاثیری میتواند بر روند کار شما داشته باشد.
همانطور که در بالا اشاره کردیم طراحی وب میتواند بخشی از یک ارائه قدرتمند تجاری برای شما محسوب شود. با این حال، مانند هر جنبه دیگری از استراتژی، طراحی وب باید بر اساس تصمیمات درست در مراحل برنامهریزی و اجرای صحیح انجام گیرد زیرا انتخابهای اشتباه میتواند تأثیر منفی بر کل حضور آنلاین شما داشته باشد.
شرکت داده پردازی فراتِک، همان شرکت طراحی سایت در مشهد است که برای تضمین کیفیت وب سایت شما عوامل خاصی را در هنگام طراحی سایت در نظر میگیرد که جزو ویژگیهای اساسی طراحی سایت این شرکت محسوب میشود. این ویژگیها شامل طراحی زیبا، سرعت بالای بارگذاری، قابلیت استفاده راحت و آسان، کیفیت محتوی عالی و سازگاری آن با تلفن همراه میباشد.
زیبایی شناسی در طراحی وب سایت
از عناصر اصلی که شرکت داده پردازی فراتِک برای طراحی سایت مشهد و طراحی فروشگاه اینترنتی مشهد بکار میبرد عنصر زیبایی شناسی است. زیرا هویت برند شما زیبایی شناسی وب سایت شما را دیکته میکند که باید توسط طراحی وب شما به خوبی فشرده شود. به همین دلیل این شرکت طراحی سایت در مشهد تمام تلاش خود را میکند که وب سایتی را طراحی نماید که حضور آنلاین شما را با رنگها، سبکها و احساستان مطابقت سازد و در عین حال اغراق آمیز جلوه ندهد زیرا بسیاری از عناصر ممکن است تجربه بازدیدکننده وبسایت را مختل سازد.
قابلیت استفاده از سایت طراحی شده
غالبا وب سایتهایی که برای کسب و کار طراحی میشوند دارای مخاطبان واقعی هستند بنابراین شرکت داده پردازی فراتِک برای طراحی سایت فروشگاهی مشهد و طراحی وب سایت مشهد طوری برنامه ریزی میکند که قابلیت استفاده خوب و راحتی داشته باشند. قابلیت استفاده به این معنی است که شما به کمک وب سایت خود میتوانید توسط مخاطبانی با پیشینهها، سنین و تخصصهای مختلف مرور شوید. سادگی و در عین حال داشتن منوها و گزینههای مناسب و کاربردی یکی از مهمترین اصول کار شرکت داده پردازی فراتِک است که جهت طراحی سایت در مشهد اعمال میکند.
کیفیت محتوا در وبسایت
همه ما خوب میدانیم که حتی اگر سایر عناصر طراحی وب به خوبی کار کنند، بدون محتوای خوب، چیزی نیستند. به همین دلیل بسیاری از کسب و کارها بازاریابی محتوا را انتخاب میکنند تا همیشه محتوای باکیفیتی داشته باشند که مردم بخواهند آن را بخوانند و به اشتراک بگذارند. در همین راستا شرکت داده پردازی فراتِک جهت طراحی سایت در مشهد از بهترین و با کیفیتترین محتواها استفاده میکند تا بهترین نتیجه و بازخورد را نصیب صاحبان سایت نماید و با ارائه راهحلهای مناسب به زمان بازدیدکنندگان سایت ارزش بخشد.
سرعت بارگذاری وبسایت
آیا میدانستید اگر وب سایت شما به سرعت بارگذاری نشود، ممکن است افراد از کسب و کار شما دست بکشند؟ مطالعات نشان داده است که اگر زمان بارگذاری صفحه شما از 3 ثانیه بیشتر شود، نرخ پرش شما 38 درصد افزایش مییابد. شرکت داده پردازی فراتِک با توجه به این نکته تمام تلاش خود را میکند تا در طراحی سایت در مشهد، سرعت بارگزاری را به حداقل برساند تا کاربر سریعتر به آنچه که میخواهد دست پیدا کند.
در واقع میتوان گفت یکی دیگر از ویژگیهای طراحی سایت در مشهد توسط این شرکت سرعت بارگذاری بالای وب سایت طراحی شده است که شامل یافتن نقطه تعادل بین تمام عناصر وب سایت، فشار وارد شده بر مرورگر بازدیدکننده و اتصال اینترنت است.
سازگاری با موبایل یا واکنشگرا بودن طراحی سایت
طبق آخرین دادهها، دستگاههای تلفن همراه بیش از 50 درصد از کل ترافیک آنلاین را تشکیل میدهند. این بدان معناست که اگر وب سایت به درستی روی گوشیهای هوشمند و تبلتها بارگذاری نشود، ممکن است تقریباً نیمی از مخاطبان بالقوه از دست بروند! به همین منظور شرکت داده پردازی فراتِک استراتژی طراحی سایت را به نحوی در نظر میگیرد که برای تلفن همراه نیز مناسب باشد، یعنی صفحات در طراحی وب سایت به شکلی پیاده شوند که با اندازههای مختلف صفحه نمایش سازگار بوده و شرایط دسترسی مناسبی را برای بارگیری فراهم میسازد.
چرا بايد اين نكات مهم را درباره طراحي سايت بدانيم ؟۱.اهرم سلسله مراتبي بصري نكات مهم طراحي سايت - اهرم سلسله مراتبي بصري هر صفحه داراي سلسله مراتب بصري است. اگر با مفهوم اين عبارت آشنا نيستيد ما تعريف آن را در اينجا براي شما آوردهايم: طراحان وب از سلسله مراتب بصري استفاده ميكنند تا توجه بازديدكنندگان را به سوي عناصر مهم هدايت كنند. طرح وب شامل موقعيت (بالا و پايين صفحه)، اندازهها (بزرگ يا كوچك)، تصاوير (ويديو، تصاوير، نمادها) و كنتراست (رنگ و فضاي سفيد) است. ۲.استفاده از يك عنوان توصيفي و كليدي در صفحه اصلي نكات مهم طراحي سايت - عنوان توصيفي و كليدي عنوان در بالاي صفحه اصلي قرار دارد و ميتواند توصيفي يا غيرتوصيفي باشد. در صورت توصيفي نبودن بازديدكننده ممكن است نتواند به اولين سوال خود يعني «آيا من در جاي مناسب هستم؟» پاسخ دهد. همچنين عنوان توصيفي براي استفاده از كلمه كليدي هدف و نشان دادن ارتباط است. بسياري از بازاريابان يك عنوان زيركانه يا مبهم مينويسند. اما روشن و واضح بودن عنوان يك روش هوشمندانهتر است. بهتر است به جاي نوشتن يك عنوان جالب اما مبهم يك عنوان توصيفي بنويسيد. ۳.فراخواني براي اقدام را در بالاي صفحه قرار ندهيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني براي اقدام بازديدكنندگان ممكن است وقت بيشتري را در صفحه وبسايت شما بگذرانند اما اين بدان معني نيست كه آماده اقدام و يا خريد هستند. فراخواني براي اقدام معمولا در پايين صفحه انجام ميشود. طي يك تحقيق كه 25 ميليون بازديدكننده را مورد تجزيه و تحليل قرار داد دريافتيم كه بيشتر درگيريها در زير صفحه اتفاق ميافتد. تنها به اين دليل كه محتواي موجود در بالاي صفحه قابل مشاهده است لزوما به اين معنا نيست كه موثرترين مكان براي فراخواني مخاطب است. ۴.يك صفحه طولاني بسازيد كه به تمام سوالات بازديدكنندگان پاسخ دهيد پيكسلهاي بيشتر يعني فضاي بيشتر براي پاسخ به سوالات، پرداختن به اعتراضات و افزودن شواهد حمايتي. اگر بازديدكننده پاسخي براي يك سوال مهم پيدا نكند به راحتي تا پايين صفحه حركت ميكند و زماني كه راضي شد خواندن را متوقف ميكند. ۵.نمايش يك چيز در يك زمان مشخص نكات مهم طراحي سايت - نمايش يك چيز در يك زمان مشخص چيزي كه معمولا بيشتر مشتريان در هنگام شروع پروژه طراحي وب به ما ميگويند معمولا اين جمله است: «من يك طراحي تميز و مدرن را دوست دارم.». بازديدكنندگان فضاي آشفته را دوست ندارند. درواقع آنها فضاي سفيد را دوست ندارند بلكه پيچيدگي بصري كم را دوست دارند. در سال 2012 گوگل تصميم گرفت كه بداند چه وبسايتهايي از نظر بازديدكنندگان زيبا هستند. اين يك مطالعه درمورد سادگي با يك نام بسيار پيچيده بود: «نقش پيچيدگي بصري و نمونهسازي اوليه درمورد برداشت اول از وبسايتها: تلاش در جهت درك احكام زيباييشناسي». آنها در اين تحقيق دريافتند كه طرحهاي پيچيده كمتر به عنوان زيبايي درك ميشوند. ۶.طرحبندي استاندارد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - طرحبندي استاندارد همان تحقيق گوگل نشان داد كه نمونه اوليه بالاي صفحه نيز با زيبايي درك شده ارتباط دارد. به عبارت ديگر از طرحهاي عجيب و غريب در ابتداي صفحه استفاده نشده و وبسايتي كه از استانداردها پيروي كرده است بيشتر مورد استقبال قرار گرفته است. سايتهايي كه به عنوان زيباترين سايتها محسوب ميشوند داراي نمونههاي اوليه بالا و همچنين پيچيدگي بصري كم هستند كه هر دو اين موارد ساده و تميز كار شدهاند. اين بسيار خوب است كه شما برند خود را متمايز كنيد اما درمورد چيدمان سايت بهتر است كه ساده عمل كنيد. ۷.از فضاي كاذب انتهاي صفحه بپرهيزيد وبسايتهاي مدرن بازاريابي به ويژه صفحات فروش اغلب با بلوك صفحه ساخته ميشوند. اين بلوكها رديفهايي از محتوا هستند كه اغلب با يك تصوير در يك طرف و متن در طرف ديگر در يك ستون واحد جريان مييابند. در اينجا يك تصوير از صفحه سرويس معمولي در وبسايت توليد سرب آورده شده است. همانطور كه در نمودار نشان داده شده است پاورقي از رنگ پسزمينه تيرهتري برخوردار است، بنابراين بسياري از سايتها اين كار را انجام ميدهند. ۸.از طرح كشويي يا چرخان خودداري كنيد اين طرحها سالها محبوب بودند و مشتريان آنها را دوست دارند. اما مشكلي كه وجود دارد اين است كه بازديدكنندگان ممكن است فقط اولين اسلايدها را ببينند. مطالعات زيادي صورت گرفته كه به همين نتيجه رسيدهاند و دريافتهاند در اين نوع طرحها اسلايدهاي بعدي كمتر ديده ميشوند و تماس يا اقدام به كليك كرد برروي اين اسلايدها تقريبا بعيد است. اين طرحها ممكن است محبوب باشند اما استفاده از آنها براي سياست داخلي خوب است نه براي بالا رفتن نرخ بازديدكنندگان. ۹.از استفاده از زبانه و آكاردئونها خودداري كنيد بهتر است از زبانهها و جعبه محتواي قابل گسترش استفاده نكنيد. با دانستن اينكه 76 درصد از بازديدكنندگان در حال اسكن هستند ميتوانيد همه چيز را در معرض ديد آنها نگه داريد و از اين طريق مطالب خود را بيشتر به آنها نمايش دهيد بدون اينكه نياز به كليك كردن براي آشكار كردن چيزي باشد. شما در وبسايت آمازون نيز هيچ كدام از اين زبانهها و آكاردئونها را مشاهده نخواهيد كرد. به خاطر داشته باشيد كه خواندن سريع بسيار راحتتر از كليك كردن است. اگر بازديدكننده مجبور باشد هدف خود را كليك كرده يا برروي زبانه كليك كند تا قادر به مشاهده چيزي باشد كمتر احتمال دارد كه آن را ببيند. تصاوير در اينجا بياييد كمي به نكات مربوط به تصاوير بپردازيم: ۱۰.از تصاوير افراد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از تصاوير افراد چهرهها تصاويري منحصر به فرد و قدرتمند هستند. از زمان به دنيا آمدن ما به چهرههاي ديگر بيشتر نگاه ميكنيم. قدرت مغناطيسي تصاوير افراد در طراحي وبسايت بسيار مفيد است. چهرهها توجه را جلب ميكنند. مطالعه موردي معروفي نشان ميدهد كه نتايج حاصل از تركيب چهره و توصيفات در يك صفحه فروش بسيار چشمگير است. ۱۱.اما از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد يك زمان و مكان براي عكسهاي ذخيره شده وجود دارد، اما بهتر است از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد. آنها هرگز احساس واقعي بودن ندارند و بنابراين موجب جلب اعتماد نخواهند شد. شركتها به دليل كيفيت بالا براي استفاده از عكسهاي ذخيره شده وسوسه ميشوند. اما بازديدكنندگان شما بيشتر به واقعيت اهميت ميدهند. آنها درواقع ترجيح ميدهند افراد واقعي را ببينند. ۱۲.از چهرهها به عنوان نشانه استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از چهرهها به عنوان نشانه تصاوير افراد فرصتي ويژه براي توجه بازديدكنندگان به شما ميدهد. يك محقق به نام جيمز نسيم طرحهايي را به 106 نفر نشان داد و پس از آن به قدرت چهرهها در موقعيتهاي مناسب پي برد. چهرهها قدرت اين را دارند كه توجه بازديدكنندگان را به سمت ساير عناصر سوق دهند. يك مطالعه مشهور با استفاده از چهره كودك صورت گرفته است، وقتي كودك به دوربين نگاه ميكند بازديدكنندگان به كودك نگاه ميكنند. وقتي كودك به عنوان يا تيتر نگاه انداخته باشد بازديدكنندگان به تيتر نگاه ميكنند. ۱۳.از فلشها به عنوان نشانههاي بصري استفاده كنيد چهرهها ميتوانند توجه بازديدكنندگان را جلب كنند، اما تنها راه كنترل و هدايت چشم بازديدكننده نيستند. حتي ممكن است فلشهاي كوچك كشيده شده با دست موثرتر از آن باشد. در اين مطالعه نشان داده شده است كه حتي يك پيكان ساده در جذب CXL چشم بازديدكنندگان يك عنصر قدرتمند در صفحه است. اگر ميخواهيد بازديدكنندگان شما به چيزي نگاه كنند، با فلش به آن اشاره كنيد. ۱۴.براي فراخواني مخاطب به اقدام از رنگ استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني مخاطب رنگها داراي مفاهيم احساسي و عاطفي هستند(مثلا قرمز فوري، آي آرام و غيره) و بخشي از استانداردهاي يك برند ميباشند. رنگها همچنين فرصتي هستند كه بازديد كنندگان را به سوي اقدام و خريد سوق دهند. يك مطالعه درمورد رنگ دكمههاي فراخواني به اقدام نشان داده است كه قدرت رنگ و كنتراست درخشندگي جلب توجه را زياد ميكند. پيمايشها و پيوندها (لينكها) در اينجا توصيههايي براي لينكها و پيمايش سايت از جمله منوها، دكمهها و لينكهايي كه باعث ميشود بازديدكنندگان شما نسبت به آن جلب شوند آوردهايم: ۱۵.توصيفي بودن نكات مهم طراحي سايت - توصيفي بودن پيمايشها هميشه از نظر بصري برجسته هستند بنابراين فرصتي براي برقراري ارتباط ميباشند. بازديدكنندگان به طور معمول بازديد خود را با اسكن در بالاي هدر شروع ميكنند. هر چيزي كه در قسمت هدر باشد از جمله منوهاي شما به احتمال زياد ديده خواهد شد. ۱۶.قسمت هوم يا خانه را در سمت چپ قرار دهيد و زياد نگران بقيه ترتيبات قرار گرفتن منو نباشيد نكات مهم طراحي سايت - ترتيب قرارگرفتن منو اگر لينك خانه يا هوم داريد آن را در سمت چپ قرار دهيد. چراكه رايجترين مكان براي قرار دادن آن است، بنابراين بازديدكنندگان انتظار دارند كه خانه را در هر وبسايتي در آنجا پيدا كنند. تحقيقات نشان ميدهد كه ترتيب مهم نيست. دو مطالعه مختلف براي رديابي چشم مخاطب وجود دارد كه ارتباط كمتري بين ترتيب موارد فهرست و موفقيت در تعداد بازديدكنندگان را نشان ميدهد. بنابراين وقت خود را صرف نگراني براي ترتيب قرار دادن موارد فهرست نكنيد. ۱۷.از صفحات خدمات به پستهاي وبلاگ لينك دهيد اگر بازديدكنندگان در يك صفحه از خدمات يك وبسايت قرار داشته باشند هدف آنها خدمات آن وبسايت است. اگر برروي وبلاگ خود لينكهايي از از صفحات ديگر قرار دهيد آنها را به صفحات ديگر نيز سوق ميدهد. پستهاي وبلاگ به طور طبيعي حواسپرتي، فرصتها و نرخ تبديل پايينتري دارند. ۱۸.مراقب باشيد با هر وبسايت ديگري لينك ندهيد شما بايد با مواردي مرتبط باشيد و به آنها لينك دهيد كه به بازديدكننده در رسيدن به اهداف خود كمك ميكند. در پستهاي وبلاگ لينكدهي معمولا به يك منبع يا پيوند خارجي است. اين پست ممكن است به ده مقاله خارجي لينك داده شود. اما در صفحات سرويس و در صفحه اصلي وبسايت بايد لينكدهي به سايتهاي ديگر را با دقت انجام دهيد. براي لينكدهي در صفحات اصلي اين سوالها را از خود بپرسيد: آيا واقعا ميخواهيد بازديدكنندگان روي آن كليك كنند؟ آيا اين لينكدهي شما را در رسيدن به اهدافتان كمك خواهد كرد؟ ۱۹.از نمادهاي رسانههاي اجتماعي در عنوان وبسايت خود استفاده نكنيد نمادهاي رنگارنگ رسانههاي اجتماعي موجود در هدر براي اهداف شما خوب نيستند. اگر بازديدكنندگان برروي هر يك از اين دكمههاي رنگارنگ كليك كنند حواس آنها از سايت پرت ميشود و بعيد است كه به سايت بازگردند. ادغام رسانههاي اجتماعي به طور كلي كار اشتباهي است. اگر به يك شبكه اجتماعي لينك ميدهيد اين كار را از طريق پاورقي خود انجام دهيد. بازديدكنندگان ميتوانند در صورت مشاهده اين لينكها از آنها استفاده كنند اما شما با اين كار به آنها پيشنهاد نميدهيد كه سايت را ترك كنند. نوشتن در اين قسمت بياييد درمورد كلمات صحبت كنيم. قبل از اين ما يك عنوان متمركز بر كليد واژه را در صفحه اصلي به شما توصيه كرديم. در اينجا چند نكته ديگر درمورد نوشتههاي يك وبسايت شامل هدر، زير عنوان و متن بدنه براي شما آوردهايم: ۲۰.زيرنويسهاي معنيدار بنويسيد نكات مهم طراحي سايت - زيرنويسهاي معنيدار عناوين مبهم در همه وجود دارد. اين عناوين غالبا بزرگ و بيفايده هستند اما مواردي كوچك و مفيد را دنبال ميكنند. اطمينان حاصل كنيد كه موارد بزرگ براي بازديدكنندگان معنيدار و مفيد هستند. اگر روساي شما ميخواهند چيزهايي مانند خدمات و محصولات در وبسايت بگويند بايد از خود بپرسيد كه چه توصيفي براي آن ميتواند بهتر باشد. ۲۱.از پاراگرافهاي طولاني استفاده نكنيد پاراگراف طولاني با استانداردهاي محتواي ديجيتال مطابقت ندارد. شكستن پاراگرافهاي طولاني فهم آن را آسانتر ميكند. به عنوان يك قاعده كلي سعي كنيد پاراگرافهاي طولانيتر از 3 يا 4 خط ننويسيد. اگر طول خط بسيار طولاني باشد خواندن آن براي مصرفكنندگان ميتواند مشكلتر باشد. ۲۲.از كلمات ساده استفاده كنيد نكات طراحي سايت - استفاده از كلمات ساده هرچه خواندن متن آسانتر باشد وبسايت موفقتر خواهد بود. از كلمات متداولي كه خوانندگان انتظار دارند استفاده كنيد. استفاده از جلمات طولاني و كلمات فانتزي خوب نيست. بايد از يك زبان ساده استفاده كنيد كه همه بتوانند آن را درك كنند. تحقيقات نشان داده كه سادگي در خوانايي ميتواند در افزايش بازديدكنندگان تاثير داشته باشد. ۲۳.ترتيب فهرست نكات طراحي سايت - ترتيب فهرست هنگام ثبت هر ليست در وبسايت خود مطالب مهم را در ابتدا و انتها قرار دهيد. توجه خواننده به وسط ليست كمتر است. از آنجا كه بازديدكنندگان صفحه را اسكن ميكنند اولين و آخرين موارد به احتمال زياد در حافظه كوتاه مدت باقي ميماند. ۲۴.به سوالات برتر بازديدكنندگان پاسخ دهيد سوالاتي ممكن است براي بازديدكنندگان پيش بيايد. كار اصلي وبسايت پاسخگويي به اين سوالات است. هر سوال كه بيپاسخ بماند فرصتي براي جلب اعتماد را از دست خواهد داد. همچنين سوالات بدون پاسخ امكان ترك وبسايت توسط مخاطب را افزايش ميدهد. هنگامي كه جوئل كلتكه فرايند خود را براي يافتن سوالها و نوشتن پاسخ در Hubspot يافت توانست صفحات فرود نرخ تبديل خود را دو برابر كند. او با مشتريان مصاحبه كرد، جوابهاي آنها را تجزيه و تحليل كرد، پيامها را در اولويت قرار داد و در پايان كلمات مخاطبان خود را در نسخه جديد بازاريابي خود به صورت هوشمندانه استفاده كرد. در اينجا سوالاتي وجود دارد كه جوئل براي كشف سوالات برتر بازديدكنندگان استفاده ميكند: چه چيزي باعث شده تا شما به دنبال راه حل باشيد؟ چه چيز ديگري را امتحان كرديد و چه چيزي را دوست نداشتيد؟ چه چيزي شما را از خريد از ما باز ميدارد؟ چه چيزي باعث شده شما به اندازه كافي به ما اعتماد كنيد و ما را امتحان كنيد؟ چه چيزي محصول ما را به راه حلي براي شما تبديل كرده است؟ هنگام ارزيابي چه چيزي براي شما مهمتر بود؟ اكنون ميتوانيد چه كاري انجام دهيد كه قبلا نميتوانستيد؟ مثالي براي من بگذاريد كه براي شما تفاوت ايجاد كرده است شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديدكنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۵- شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند، انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديد كنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۶.كمبودها را ذكر كنيد نكات طراحي سايت - كمبودها را ذكر كنيد انسانها ماشين حسابهاي هزينه سود كارآمد نيستند. ما تمايل به افزايش سود و زيانهاي ناچيز داريم. به عبارت ديگر ضررو زيان بدتر از سود لذت بخش است. ۲۷.فرمهاي ثبت نام ايميل براي مشتركين را بهينه كنيد نكات طراحي سايت - فرمهاي ثبت نام در انتهاي اين پست يك فراخواني اقدام براي اشتراك قرار داده شده است. اگر از نزديك نگاه كنيد خواهيد ديد كه اين پست شامل سه عنصر جداگانه است. اين سه عنصر براي ثبت نام ايميل است. سلسله مراتب بصري در آن برجسته است. به خواننده گفته شده كه چه چيزي دريافت ميكند و چه موقع. با استفاده از اثبات اجتماعي يك توصيف كوچك از تعداد مشتركين انجام شده است. وقتي براي اولين بار اين تغييرات را آزمايش كرديم نرخ تبديل بسيار پايين بود و سپس پيشرفت چشمگيري كرد. اكنون شاهد افزايش 4و683 درصدي در ثبت نامهاي ايميل هستيم. بيشتر بخوانيد: http://payamarketing.toonblog.ir/post/6
خشك كن نوزادي چيست و چه كاربردي دارد ؟
خرید جدیدترین سرویس حوله نوزاد دخترانه
خريد سرويس خواب نوزاد به قيمت توليدي
خرید روپوش پزشکی و پرستاری به صورت عمده از تولیدی چه مزیتی دارد ؟
مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری سودآور
مشخصات و نکات خرید روپوش پزشکی لاکچری خوب
لباس کار دوبنده خارجی بهتر است یا ایرانی ؟