شرکت کندی candy
کندی یک شرکت بزرگ ایتالیایی متعلق به همه خانواده ها است که در میلان ایتالیا واقع شده،و تولید کننده لوازم خانگی است.
لوازم خانگی کندی مانند ماشین لباسشویی و یخچال انواع کولر گازی از محبوبیت زیادی برخوردار است بیشتر از ۸۰٪ از محصولات در خارج از ایتالیا به فروش می رسد.
برنامه Candy-Fi، که اجازه می دهد تا با لوازم خانگی simply-Fi (ماشین لباسشویی، یخچال و فریزر، ماشین ظرفشویی، اجاق گاز، پخت و پز و هود) به گفتگو بپردازید، به زودی از طریق یک برنامه وب برای کامپیوتر قابل دسترسی خواهد بود. در حال حاضر می توان آن را بر روی تلفن های هوشمند دانلود کرد و سازگار با سیستم عامل های iOS (از نسخه ۷.۰) و آندروید (از نسخه ۴.۰). فن آوری سادگی فی اجازه می دهد تا کنترل از راه دور دستگاه ها، عملکرد سیستم اطلاعات (برای شناخت وضعیت دستگاه ها و دریافت توصیه های عملی بر روی آنها) و اجازه می دهد تا برای دریافت هشدار و اطلاعیه. همچنین اجازه می دهد تا کنترل مصرف انرژی را داشته باشد و فقط نیاز به شبکه خانگی Wi-Fi برای اتصال وسایل خانگی دارد.
اهنمای خدمات پس از فروش لباسشویی کندی در شهریار
اگر لباسشویی کندی شما دارای برگه گارانتی شرکتی و خدمات پس از فروش می باشد و تاریخ آن نگذشته باشد میتواند در صورت بروز هرگونه مشکل از آن کمک بگیرید تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی تعمیرات لباسشویی کندی شهریار در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید و با تماس با نمایندگی رسمی تعمیر لباسشویی کندی در شهریار از این خدمات بهرهمند شوید اما اگر شما به هر دلیلی ازجمله اتمام تاریخ گارانتی یا گمشدن برگه گارانتی نمیتوانید از خدمات پس از فروش لباسشویی کندی بهرهمند شوید میتوانید با یکی از تعمیرگاههای مجاز لباسشویی کندی در شهریار یا مرکز تعمیرات لباسشویی کندی دی جی تعمیرات تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شوید.
مزایای خدمات نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی در شهریار
- داشتن تکنسین های مجرب که تخصص شان فقط لباسشویی کندی است
- وقت شناسی، خوش قولی، خوش برخوردی
- تعمیرات انجام شده با قیمت مناسب
- استفاده از قطعات اصلی
- ضمانت تعمیرات
چرا مرکز سرویس و تعمیرات لباسشویی کندی در شهریار و اندیشه انتخاب کنیم؟
تعمیرکاران متخصص و حرفه ای نمایندگی ما در زمینه سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی کندی در شهریار و اندیشه ، که یکی از معتبر ترین مراکز تعمیر لباسشویی می باشد با فراهم آوردن تیمی از بهترین و حرفه ای ترین تعمیرکاران و تکنسین های لباسشویی، همواره در تلاش برای ارائه بهترین خدمات به شما مشتریان عزیز می باشیم.
تمامی تعمیرکاران ما دارای سال ها تجربه و تخصص در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی کندی در شهریار و اندیشه می باشند، که بطور متناوب و منظم دوره های عملی و تخصصی نمایندگی مرکزی تعمیرات لباسشویی کندی را گذرانده و با محصولات و فناوری های جدید آشنا می باشند، لذا شما عزیزان با اطمینان کامل می توانید به ما اعتماد کنید و امور سرویس و تعمیر لباسشویی کندی خود را به ما بسپارید.صرف هزینه کمتر جهت سرویس و تعمیر لباسشویی کندی یکی از مسائل مهم در امور تعمیر لباسشویی و عیب یابی لباسشویی به شکل صحیح و تشخیص درست مشکل می باشد.
چراکه در صورت عدم عیب یابی درست، نه تنها لباسشویی شما تعمیر نخواهد شد بلکه ممکن است بخش های دیگر آن نیز دچار مشکل شده و مشتری متحمل هزینه ی گزافی جهت تعمیر لباسشویی کندی گردد.
بنایراین در زمان بروز مشکل و اختلال در عملکرد لباسشویی تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کندی در شهریار و اندیشه از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.
نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی در شهریار و اندیشه
تعمیرکاران دی جی تعمیرات بدلیل داشتن تجربه بالا در زمینه تعمیر لباسشویی کندی ، به تمامی مسائل فنی لباسشویی حایرآشنایی کامل داشته و پس از عیب یابی صحیح در کمترین زمان قادر به تعمیر لباسشویی شما خواهند بود، بدون اینکه مجبور به پرداخت هزینه های اضافی جهت تعمیر لباسشویی باشید.
یکی از اهداف اصلی ما در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کندی در شهریار ، مسئولیت پذیری و رعایت انصاف در دریافت هزینه عادلانه جهت تعمیرات لباسشویی می باشد، چرا که همواره رضایت و خشنودی مشتری برای ما در اولویت می باشد. حضور سریع و به موقع در محل جهت تعمیر لباسشویی از ویژگی های بارز تعمیرکاران دی جی تعمیرات می باشد.
نمایندگی ما بدلیل داشتن شعب متعدد تعمیر لباسشویی کندی در شهریار و اندیشه قادر خواهیم بود درست راس ساعت هماهنگ شده در محل حاضر شویم.
مرکز تعمیرات کندی در شهریار و اندیشه
به دلیل اعزام تعمیرکار نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی در شهریار و اندیشه به محل شما و انجام خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی کندی دیگر نیازی به پرداخت هزینه برای جابه جایی دستگاه نیست . و میتوانید شما از نزدیک شاهد عملکرد تعمیرکار لباسشویی کندی باشید . و دیگر خطرات ناشی از جابه جایی لباسشویی مانند سقوط و یا ضربه دستگاه شما را تهدید نمی کند . و همچنین در زمان گرانبهای شما با اعزام تعمیرکار ماشین لباسشویی کندی به محل صرفه جویی می شود.
چرا نمایندگی دی جی تعمیرات را برای تعمیر ماشین لباسشویی کندی در شهریار انتخاب کنیم؟
دی جی تعمیرات به جهت به روز شدن اطلاعات تکنسین های خود هر ماه آموزش دوره ای تعمیر لباسشویی کندی برگزار می کند. با افتخار اعلام میکنیم تعمیرکاران ماشین لباسشویی کندی این نمایندگی فردیس با اشراف به آخرین تکنولوژی روز میتوانند ایراد اصلی انواع ماشین لباسشویی کندی شما را در کوتاهترین زمان تشخیص داده و برطرف نمایند.
سوالات رایجی که درباره خدمات پس از فروش و تعمیر لباسشویی کندی در شهریار و اندیشه از ما می پرسند؟
۱_ آدرس نمایندگی رسمی تعمیر لباسشویی کندی در شهریار کجاست؟
چندین شعبه نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کندی در شهریار اندیشه اسلامشهر وجود دارد که شما از هرشعبه نمایندگی رسمی تعمیر لباسشویی کندی در کرج خدمات گرفته اید میتوانید با تماس با آن شعبه آدرس محل تعمیرگاه را سوال کنید.
۲_ شماره تلفن های نمایندگی رسمی تعمیرات لباسشویی کندی چه شماره هایی هستند؟
چون شعبات مختلف نمایندگی رسمی تعمیرات لباسشویی کندی در شهریار و اندیشه زیاد وجود دارند. برای اطلاع از شماره تلفن های نمایندگی میتوانید از طریق سرچ گوگل و یا ۱۱۸ سوال کنید و شماره تلفن های نمایندگی ماشین لباسشویی کندی را در کرج و یا حومه دریافت کنید.
۳ _ چگونه میتوانیم از خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی کندی در شهریار استفاده کنیم ؟
معمولا خدمات پس از فروش ۲۴ ماهه است و اگر شما فکر می کنید که سر رسید کارت ضمانت هنوز نرسیده و میتوانید از خدمات پس از فروش لباسشویی کندی در کرج برخوردار شوید به کارت ضمانت مراجعه کنید و با شماره تلفن های روی کارت تماس بگیرید تا تعمیرکار نمایندگی تعمیر ماشین لباسشیویی کندی برای تست لباسشویی به محل شما اعزام شود.
۴ _ چرا حتما باید از نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی در شهریار و اندیشه درخواست تعمیرات کنیم؟
تفاوت مرکز تعمیر لباسشویی کندی در شهریار و اندیشه با تعمیرگاه های دیگر در این است که در مراکز اصلی لباسشویی کندی هم از قطعات اصلی لباسشویی کندی استفاده می شود هم اینکه تعمیرکاران آنها تخصصشان فقط ماشین لباسشویی کندی است و تجربه بسیار بالایی در تشخیص و رفع عیب ماشین لباسشویی کندی را دارند.
۵_ آیا خدمات تعمیرات در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کندی در شهریار و اندیشه گارانتی دارد ؟
در مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی کندی در فردیس تعمیرات انجام شده شش ماه ضمانت دارد و اگر برای همان قسمت شده از لباسشویی کندی مشکلی پیش آید در این شش ماه شما هیچگونه هزینه ای حتی ایاب و ذهاب پرداخت نمی کنید.
نمایندگی تعمیرات لباسشویی کندی
روش جرم گیری ماشین لباسشویی
برای تمیز کردن محفظه دیگ ماشین لباسشویی و ضدعفونی کردن ماشین لباسشویی به دلیل وجود حفرههای بسیار میتوانید از جوش شیرین یا قرصهای تمیز کننده ماشین لباسشویی استفاده کنید.
شاید برای شما پیش آمده است که بعد از مدتی با استفاده مستمر از ماشین لباسشویی بوی نا مطبوع نم و رطوبت زننده از داخل ماشین لباسشوییتان متساعد شود. علت امر عدم نظافت و تمیز کردن فضای داخلی ماشین لباسشویی شماست. برخی از ماشینهای لباسشویی اتوماتیک برنامهی پاک سازی فضای داخلی را در تنظیمات خود دارند که در هنگام نصب دستگاه به شما اصول استفاده از آن آموزش داده میشود. اما برای سایر ماشینهای لباسشویی که این برنامه در تنظیمات خود ندارند و این سوال برای شما پیش میآید که چگونه ماشین لباسشویی را تمیز کنیم؟
با این روشها ماشین لباسشویی را جرم گیری کنید
ابتدا از پاک سازی محفظهی مواد شوینده شروع کنید، با رجوع به دفترچه راهنما روش خارج کردن آن را بیابید سپس با کمک شویندههایی معمولی و مسواک جرم این محفظه را کاملا از بین ببرید آب کشی و خشک نمایید سپس نصب کنید.
در مرحلهی بعدی فیلتر پایین کابین ماشین لباسشویی را با کمک دفتر چه راهنما بیابید درب آن را باز کنید و با مسواک شروع به جرم گیری ماشین لباسشویی نمایید.
در ورودی اغلب ماشینهای لباسشویی امروزی یک حلقهی لاستیکی قرار دارد که با کمک ابر اسفنجی و دستمال بعد از هر بار شستشو لباسها آب جمع شده دراین بخش را باید خشک کنید اگر این کار را تاکنون انجام ندادهاید این قسمت را بررسی کنید و جرمهای داخلی آن را با استفاده از اسفنج کفی و دستمال تمیز کنید. نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی در فردیس
برای تمیز کردن محفظه دیگ ماشین لباسشویی و ضدعفونی کردن ماشین لباسشویی به دلیل وجود حفرههای بسیار میتوانید از جوش شیرین یا قرصهای تمیز کننده ماشین لباسشویی استفاده کنید، ماشین را روشن کنید تا به صورت خالی کار کند بهترین دما برای این کار استفاده از آب شصت درجه است.
برای تمیز کردن و از بین بردن بوی بد ماشین لباسشویی پس از اضافه کردن نصف پیمانه جوش شیرین به محفظهی دیگ نصف پیمانه سرکه سفید را داخل محفظه ماده شوینده بریزید و برنامه شستشو را به راه اندازید. سرکه به طور معمول هر باکتری که داخل ماشین لباسشویی باشد را از بین میبرد و علاوه بر جرم گیری ماشین لباسشویی شما را از بوی بد نجات میدهد. نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و خواندن ادمه مقاله تعمیرات ماشین لباسشویی کندی به سایت عصریخ مراجعه نمایید.
چرا بايد اين نكات مهم را درباره طراحي سايت بدانيم ؟۱.اهرم سلسله مراتبي بصري نكات مهم طراحي سايت - اهرم سلسله مراتبي بصري هر صفحه داراي سلسله مراتب بصري است. اگر با مفهوم اين عبارت آشنا نيستيد ما تعريف آن را در اينجا براي شما آوردهايم: طراحان وب از سلسله مراتب بصري استفاده ميكنند تا توجه بازديدكنندگان را به سوي عناصر مهم هدايت كنند. طرح وب شامل موقعيت (بالا و پايين صفحه)، اندازهها (بزرگ يا كوچك)، تصاوير (ويديو، تصاوير، نمادها) و كنتراست (رنگ و فضاي سفيد) است. ۲.استفاده از يك عنوان توصيفي و كليدي در صفحه اصلي نكات مهم طراحي سايت - عنوان توصيفي و كليدي عنوان در بالاي صفحه اصلي قرار دارد و ميتواند توصيفي يا غيرتوصيفي باشد. در صورت توصيفي نبودن بازديدكننده ممكن است نتواند به اولين سوال خود يعني «آيا من در جاي مناسب هستم؟» پاسخ دهد. همچنين عنوان توصيفي براي استفاده از كلمه كليدي هدف و نشان دادن ارتباط است. بسياري از بازاريابان يك عنوان زيركانه يا مبهم مينويسند. اما روشن و واضح بودن عنوان يك روش هوشمندانهتر است. بهتر است به جاي نوشتن يك عنوان جالب اما مبهم يك عنوان توصيفي بنويسيد. ۳.فراخواني براي اقدام را در بالاي صفحه قرار ندهيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني براي اقدام بازديدكنندگان ممكن است وقت بيشتري را در صفحه وبسايت شما بگذرانند اما اين بدان معني نيست كه آماده اقدام و يا خريد هستند. فراخواني براي اقدام معمولا در پايين صفحه انجام ميشود. طي يك تحقيق كه 25 ميليون بازديدكننده را مورد تجزيه و تحليل قرار داد دريافتيم كه بيشتر درگيريها در زير صفحه اتفاق ميافتد. تنها به اين دليل كه محتواي موجود در بالاي صفحه قابل مشاهده است لزوما به اين معنا نيست كه موثرترين مكان براي فراخواني مخاطب است. ۴.يك صفحه طولاني بسازيد كه به تمام سوالات بازديدكنندگان پاسخ دهيد پيكسلهاي بيشتر يعني فضاي بيشتر براي پاسخ به سوالات، پرداختن به اعتراضات و افزودن شواهد حمايتي. اگر بازديدكننده پاسخي براي يك سوال مهم پيدا نكند به راحتي تا پايين صفحه حركت ميكند و زماني كه راضي شد خواندن را متوقف ميكند. ۵.نمايش يك چيز در يك زمان مشخص نكات مهم طراحي سايت - نمايش يك چيز در يك زمان مشخص چيزي كه معمولا بيشتر مشتريان در هنگام شروع پروژه طراحي وب به ما ميگويند معمولا اين جمله است: «من يك طراحي تميز و مدرن را دوست دارم.». بازديدكنندگان فضاي آشفته را دوست ندارند. درواقع آنها فضاي سفيد را دوست ندارند بلكه پيچيدگي بصري كم را دوست دارند. در سال 2012 گوگل تصميم گرفت كه بداند چه وبسايتهايي از نظر بازديدكنندگان زيبا هستند. اين يك مطالعه درمورد سادگي با يك نام بسيار پيچيده بود: «نقش پيچيدگي بصري و نمونهسازي اوليه درمورد برداشت اول از وبسايتها: تلاش در جهت درك احكام زيباييشناسي». آنها در اين تحقيق دريافتند كه طرحهاي پيچيده كمتر به عنوان زيبايي درك ميشوند. ۶.طرحبندي استاندارد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - طرحبندي استاندارد همان تحقيق گوگل نشان داد كه نمونه اوليه بالاي صفحه نيز با زيبايي درك شده ارتباط دارد. به عبارت ديگر از طرحهاي عجيب و غريب در ابتداي صفحه استفاده نشده و وبسايتي كه از استانداردها پيروي كرده است بيشتر مورد استقبال قرار گرفته است. سايتهايي كه به عنوان زيباترين سايتها محسوب ميشوند داراي نمونههاي اوليه بالا و همچنين پيچيدگي بصري كم هستند كه هر دو اين موارد ساده و تميز كار شدهاند. اين بسيار خوب است كه شما برند خود را متمايز كنيد اما درمورد چيدمان سايت بهتر است كه ساده عمل كنيد. ۷.از فضاي كاذب انتهاي صفحه بپرهيزيد وبسايتهاي مدرن بازاريابي به ويژه صفحات فروش اغلب با بلوك صفحه ساخته ميشوند. اين بلوكها رديفهايي از محتوا هستند كه اغلب با يك تصوير در يك طرف و متن در طرف ديگر در يك ستون واحد جريان مييابند. در اينجا يك تصوير از صفحه سرويس معمولي در وبسايت توليد سرب آورده شده است. همانطور كه در نمودار نشان داده شده است پاورقي از رنگ پسزمينه تيرهتري برخوردار است، بنابراين بسياري از سايتها اين كار را انجام ميدهند. ۸.از طرح كشويي يا چرخان خودداري كنيد اين طرحها سالها محبوب بودند و مشتريان آنها را دوست دارند. اما مشكلي كه وجود دارد اين است كه بازديدكنندگان ممكن است فقط اولين اسلايدها را ببينند. مطالعات زيادي صورت گرفته كه به همين نتيجه رسيدهاند و دريافتهاند در اين نوع طرحها اسلايدهاي بعدي كمتر ديده ميشوند و تماس يا اقدام به كليك كرد برروي اين اسلايدها تقريبا بعيد است. اين طرحها ممكن است محبوب باشند اما استفاده از آنها براي سياست داخلي خوب است نه براي بالا رفتن نرخ بازديدكنندگان. ۹.از استفاده از زبانه و آكاردئونها خودداري كنيد بهتر است از زبانهها و جعبه محتواي قابل گسترش استفاده نكنيد. با دانستن اينكه 76 درصد از بازديدكنندگان در حال اسكن هستند ميتوانيد همه چيز را در معرض ديد آنها نگه داريد و از اين طريق مطالب خود را بيشتر به آنها نمايش دهيد بدون اينكه نياز به كليك كردن براي آشكار كردن چيزي باشد. شما در وبسايت آمازون نيز هيچ كدام از اين زبانهها و آكاردئونها را مشاهده نخواهيد كرد. به خاطر داشته باشيد كه خواندن سريع بسيار راحتتر از كليك كردن است. اگر بازديدكننده مجبور باشد هدف خود را كليك كرده يا برروي زبانه كليك كند تا قادر به مشاهده چيزي باشد كمتر احتمال دارد كه آن را ببيند. تصاوير در اينجا بياييد كمي به نكات مربوط به تصاوير بپردازيم: ۱۰.از تصاوير افراد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از تصاوير افراد چهرهها تصاويري منحصر به فرد و قدرتمند هستند. از زمان به دنيا آمدن ما به چهرههاي ديگر بيشتر نگاه ميكنيم. قدرت مغناطيسي تصاوير افراد در طراحي وبسايت بسيار مفيد است. چهرهها توجه را جلب ميكنند. مطالعه موردي معروفي نشان ميدهد كه نتايج حاصل از تركيب چهره و توصيفات در يك صفحه فروش بسيار چشمگير است. ۱۱.اما از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد يك زمان و مكان براي عكسهاي ذخيره شده وجود دارد، اما بهتر است از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد. آنها هرگز احساس واقعي بودن ندارند و بنابراين موجب جلب اعتماد نخواهند شد. شركتها به دليل كيفيت بالا براي استفاده از عكسهاي ذخيره شده وسوسه ميشوند. اما بازديدكنندگان شما بيشتر به واقعيت اهميت ميدهند. آنها درواقع ترجيح ميدهند افراد واقعي را ببينند. ۱۲.از چهرهها به عنوان نشانه استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از چهرهها به عنوان نشانه تصاوير افراد فرصتي ويژه براي توجه بازديدكنندگان به شما ميدهد. يك محقق به نام جيمز نسيم طرحهايي را به 106 نفر نشان داد و پس از آن به قدرت چهرهها در موقعيتهاي مناسب پي برد. چهرهها قدرت اين را دارند كه توجه بازديدكنندگان را به سمت ساير عناصر سوق دهند. يك مطالعه مشهور با استفاده از چهره كودك صورت گرفته است، وقتي كودك به دوربين نگاه ميكند بازديدكنندگان به كودك نگاه ميكنند. وقتي كودك به عنوان يا تيتر نگاه انداخته باشد بازديدكنندگان به تيتر نگاه ميكنند. ۱۳.از فلشها به عنوان نشانههاي بصري استفاده كنيد چهرهها ميتوانند توجه بازديدكنندگان را جلب كنند، اما تنها راه كنترل و هدايت چشم بازديدكننده نيستند. حتي ممكن است فلشهاي كوچك كشيده شده با دست موثرتر از آن باشد. در اين مطالعه نشان داده شده است كه حتي يك پيكان ساده در جذب CXL چشم بازديدكنندگان يك عنصر قدرتمند در صفحه است. اگر ميخواهيد بازديدكنندگان شما به چيزي نگاه كنند، با فلش به آن اشاره كنيد. ۱۴.براي فراخواني مخاطب به اقدام از رنگ استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني مخاطب رنگها داراي مفاهيم احساسي و عاطفي هستند(مثلا قرمز فوري، آي آرام و غيره) و بخشي از استانداردهاي يك برند ميباشند. رنگها همچنين فرصتي هستند كه بازديد كنندگان را به سوي اقدام و خريد سوق دهند. يك مطالعه درمورد رنگ دكمههاي فراخواني به اقدام نشان داده است كه قدرت رنگ و كنتراست درخشندگي جلب توجه را زياد ميكند. پيمايشها و پيوندها (لينكها) در اينجا توصيههايي براي لينكها و پيمايش سايت از جمله منوها، دكمهها و لينكهايي كه باعث ميشود بازديدكنندگان شما نسبت به آن جلب شوند آوردهايم: ۱۵.توصيفي بودن نكات مهم طراحي سايت - توصيفي بودن پيمايشها هميشه از نظر بصري برجسته هستند بنابراين فرصتي براي برقراري ارتباط ميباشند. بازديدكنندگان به طور معمول بازديد خود را با اسكن در بالاي هدر شروع ميكنند. هر چيزي كه در قسمت هدر باشد از جمله منوهاي شما به احتمال زياد ديده خواهد شد. ۱۶.قسمت هوم يا خانه را در سمت چپ قرار دهيد و زياد نگران بقيه ترتيبات قرار گرفتن منو نباشيد نكات مهم طراحي سايت - ترتيب قرارگرفتن منو اگر لينك خانه يا هوم داريد آن را در سمت چپ قرار دهيد. چراكه رايجترين مكان براي قرار دادن آن است، بنابراين بازديدكنندگان انتظار دارند كه خانه را در هر وبسايتي در آنجا پيدا كنند. تحقيقات نشان ميدهد كه ترتيب مهم نيست. دو مطالعه مختلف براي رديابي چشم مخاطب وجود دارد كه ارتباط كمتري بين ترتيب موارد فهرست و موفقيت در تعداد بازديدكنندگان را نشان ميدهد. بنابراين وقت خود را صرف نگراني براي ترتيب قرار دادن موارد فهرست نكنيد. ۱۷.از صفحات خدمات به پستهاي وبلاگ لينك دهيد اگر بازديدكنندگان در يك صفحه از خدمات يك وبسايت قرار داشته باشند هدف آنها خدمات آن وبسايت است. اگر برروي وبلاگ خود لينكهايي از از صفحات ديگر قرار دهيد آنها را به صفحات ديگر نيز سوق ميدهد. پستهاي وبلاگ به طور طبيعي حواسپرتي، فرصتها و نرخ تبديل پايينتري دارند. ۱۸.مراقب باشيد با هر وبسايت ديگري لينك ندهيد شما بايد با مواردي مرتبط باشيد و به آنها لينك دهيد كه به بازديدكننده در رسيدن به اهداف خود كمك ميكند. در پستهاي وبلاگ لينكدهي معمولا به يك منبع يا پيوند خارجي است. اين پست ممكن است به ده مقاله خارجي لينك داده شود. اما در صفحات سرويس و در صفحه اصلي وبسايت بايد لينكدهي به سايتهاي ديگر را با دقت انجام دهيد. براي لينكدهي در صفحات اصلي اين سوالها را از خود بپرسيد: آيا واقعا ميخواهيد بازديدكنندگان روي آن كليك كنند؟ آيا اين لينكدهي شما را در رسيدن به اهدافتان كمك خواهد كرد؟ ۱۹.از نمادهاي رسانههاي اجتماعي در عنوان وبسايت خود استفاده نكنيد نمادهاي رنگارنگ رسانههاي اجتماعي موجود در هدر براي اهداف شما خوب نيستند. اگر بازديدكنندگان برروي هر يك از اين دكمههاي رنگارنگ كليك كنند حواس آنها از سايت پرت ميشود و بعيد است كه به سايت بازگردند. ادغام رسانههاي اجتماعي به طور كلي كار اشتباهي است. اگر به يك شبكه اجتماعي لينك ميدهيد اين كار را از طريق پاورقي خود انجام دهيد. بازديدكنندگان ميتوانند در صورت مشاهده اين لينكها از آنها استفاده كنند اما شما با اين كار به آنها پيشنهاد نميدهيد كه سايت را ترك كنند. نوشتن در اين قسمت بياييد درمورد كلمات صحبت كنيم. قبل از اين ما يك عنوان متمركز بر كليد واژه را در صفحه اصلي به شما توصيه كرديم. در اينجا چند نكته ديگر درمورد نوشتههاي يك وبسايت شامل هدر، زير عنوان و متن بدنه براي شما آوردهايم: ۲۰.زيرنويسهاي معنيدار بنويسيد نكات مهم طراحي سايت - زيرنويسهاي معنيدار عناوين مبهم در همه وجود دارد. اين عناوين غالبا بزرگ و بيفايده هستند اما مواردي كوچك و مفيد را دنبال ميكنند. اطمينان حاصل كنيد كه موارد بزرگ براي بازديدكنندگان معنيدار و مفيد هستند. اگر روساي شما ميخواهند چيزهايي مانند خدمات و محصولات در وبسايت بگويند بايد از خود بپرسيد كه چه توصيفي براي آن ميتواند بهتر باشد. ۲۱.از پاراگرافهاي طولاني استفاده نكنيد پاراگراف طولاني با استانداردهاي محتواي ديجيتال مطابقت ندارد. شكستن پاراگرافهاي طولاني فهم آن را آسانتر ميكند. به عنوان يك قاعده كلي سعي كنيد پاراگرافهاي طولانيتر از 3 يا 4 خط ننويسيد. اگر طول خط بسيار طولاني باشد خواندن آن براي مصرفكنندگان ميتواند مشكلتر باشد. ۲۲.از كلمات ساده استفاده كنيد نكات طراحي سايت - استفاده از كلمات ساده هرچه خواندن متن آسانتر باشد وبسايت موفقتر خواهد بود. از كلمات متداولي كه خوانندگان انتظار دارند استفاده كنيد. استفاده از جلمات طولاني و كلمات فانتزي خوب نيست. بايد از يك زبان ساده استفاده كنيد كه همه بتوانند آن را درك كنند. تحقيقات نشان داده كه سادگي در خوانايي ميتواند در افزايش بازديدكنندگان تاثير داشته باشد. ۲۳.ترتيب فهرست نكات طراحي سايت - ترتيب فهرست هنگام ثبت هر ليست در وبسايت خود مطالب مهم را در ابتدا و انتها قرار دهيد. توجه خواننده به وسط ليست كمتر است. از آنجا كه بازديدكنندگان صفحه را اسكن ميكنند اولين و آخرين موارد به احتمال زياد در حافظه كوتاه مدت باقي ميماند. ۲۴.به سوالات برتر بازديدكنندگان پاسخ دهيد سوالاتي ممكن است براي بازديدكنندگان پيش بيايد. كار اصلي وبسايت پاسخگويي به اين سوالات است. هر سوال كه بيپاسخ بماند فرصتي براي جلب اعتماد را از دست خواهد داد. همچنين سوالات بدون پاسخ امكان ترك وبسايت توسط مخاطب را افزايش ميدهد. هنگامي كه جوئل كلتكه فرايند خود را براي يافتن سوالها و نوشتن پاسخ در Hubspot يافت توانست صفحات فرود نرخ تبديل خود را دو برابر كند. او با مشتريان مصاحبه كرد، جوابهاي آنها را تجزيه و تحليل كرد، پيامها را در اولويت قرار داد و در پايان كلمات مخاطبان خود را در نسخه جديد بازاريابي خود به صورت هوشمندانه استفاده كرد. در اينجا سوالاتي وجود دارد كه جوئل براي كشف سوالات برتر بازديدكنندگان استفاده ميكند: چه چيزي باعث شده تا شما به دنبال راه حل باشيد؟ چه چيز ديگري را امتحان كرديد و چه چيزي را دوست نداشتيد؟ چه چيزي شما را از خريد از ما باز ميدارد؟ چه چيزي باعث شده شما به اندازه كافي به ما اعتماد كنيد و ما را امتحان كنيد؟ چه چيزي محصول ما را به راه حلي براي شما تبديل كرده است؟ هنگام ارزيابي چه چيزي براي شما مهمتر بود؟ اكنون ميتوانيد چه كاري انجام دهيد كه قبلا نميتوانستيد؟ مثالي براي من بگذاريد كه براي شما تفاوت ايجاد كرده است شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديدكنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۵- شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند، انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديد كنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۶.كمبودها را ذكر كنيد نكات طراحي سايت - كمبودها را ذكر كنيد انسانها ماشين حسابهاي هزينه سود كارآمد نيستند. ما تمايل به افزايش سود و زيانهاي ناچيز داريم. به عبارت ديگر ضررو زيان بدتر از سود لذت بخش است. ۲۷.فرمهاي ثبت نام ايميل براي مشتركين را بهينه كنيد نكات طراحي سايت - فرمهاي ثبت نام در انتهاي اين پست يك فراخواني اقدام براي اشتراك قرار داده شده است. اگر از نزديك نگاه كنيد خواهيد ديد كه اين پست شامل سه عنصر جداگانه است. اين سه عنصر براي ثبت نام ايميل است. سلسله مراتب بصري در آن برجسته است. به خواننده گفته شده كه چه چيزي دريافت ميكند و چه موقع. با استفاده از اثبات اجتماعي يك توصيف كوچك از تعداد مشتركين انجام شده است. وقتي براي اولين بار اين تغييرات را آزمايش كرديم نرخ تبديل بسيار پايين بود و سپس پيشرفت چشمگيري كرد. اكنون شاهد افزايش 4و683 درصدي در ثبت نامهاي ايميل هستيم. بيشتر بخوانيد: http://payamarketing.toonblog.ir/post/6
خشك كن نوزادي چيست و چه كاربردي دارد ؟
خرید جدیدترین سرویس حوله نوزاد دخترانه
خريد سرويس خواب نوزاد به قيمت توليدي
خرید روپوش پزشکی و پرستاری به صورت عمده از تولیدی چه مزیتی دارد ؟
مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری سودآور
مشخصات و نکات خرید روپوش پزشکی لاکچری خوب
لباس کار دوبنده خارجی بهتر است یا ایرانی ؟