تعمیر ماشین لباسشویی آاگ توسط تیم و تکنسین های مجرب آرتا سرویس (نمایندگی آاگ) انجام می پذیرد. ما در اینجا آماده ایم تا در سریع ترین زمان تکنسین های فنی خود را برای تعمیر لباسشویی آاگ شما همشهریان عزیز اعزام کنیم.
ماشین لباسشویی یکی از وسایل برقی پرکاربرد و دارای کارایی مناسب در محیطهای مسکونی، خشکشویی، بیمارستان، هتل و غیره است. ما بهمنظور رعایت نظافت و بهداشت عمومی برای شستن انواع لباس، پتو، ملحفه و روفرشی، به یک ماشین لباسشویی سالم و پرقدرت نیاز داریم. در اینخصوص شرکت آلمانی آاگ اقدام به طراحی ماشین لباسشویی در انواع و مدلهای مختلف نموده است. این وسیله برقی از نظر ساختار بدنه و قطعات به کار رفته در آن کیفیت بالایی دارد؛ اما به مرور زمان و بنا به دلایل متعدد دچار خرابی میشود.
در اینگونه موارد، تنها تعمیر لباسشویی آاگ، نیاز مصرفکنندگان این دسته از لوازمبرقی را برطرف میسازد. در صورت مشاهده هرگونه خرابی ماشین لباسشویی آاگ و سایر لوازمخانگی این برند، میبایست به نمایندگی و تعمیرگاههای مجاز مراجعه کنید؛ زیرا تعمیرات لباسشویی آاگ از حساسیت بالایی برخوردار است و هزینه تعمیر لباسشویی آاگ براساس نوع و میزان خرابی آن محاسبه میشود؛ بنابراین در صورت بروز هرگونه مشکل یا خرابی در لوازمخانگی آاگ به فروشگاههای معتبر فروش لوازم یدکی و تعمیر لوازم خانگی آاگ مراجعه کنید.
هزینه تعمیر ماشین لباسشویی آاگ
هزینه تعمیر ماشین لباسشویی آاگ برای سایر محصولات آن متناسب با شدت و میزان خرابی متفاوت است؛ چرا که عوامل مختلفی سبب بروز خرابی در لوازمبرقی میشود و براساس نوع آن، میبایست مراحل تعمیرات آاگ روی لوازمخانگی و تجاری برقی انجام شود. تعمیرات لباسشویی آاگ نیز از این قاعده مستثنی نیست و تا زمان شناسایی علت خرابی، نمیتوان قیمت دقیقی برای تعمیر آاگ مشخص کرد. گاهی اوقات شدت خرابی بسیار سطحی و اندک است؛ در اینگونه موارد با اندکی ترمیم یا روانکاری، ماشین لباسشویی به مدار کار باز میگردد؛ اما در بعضی موارد علت خرابی مربوط به از کار افتادن یک بخش از ماشین لباسشویی میشود. در اینخصوص نیز باید حتماً قطعه اورجینال تهیه شده و جایگزین قطعه معیوب گردد.
همانطور که میدانید ماشین لباسشویی آاگ ساخت کشور آلمان بوده و هزینه تعمیر و خرید قطعات آن به نسبت بیشتر از سایر برندهای موجود در بازار است؛ بنابراین در حفظ و نگهداری این وسیلهبرقی کوشا باشید. در صورت بروز هرگونه مشکل سریعاً به نمایندگیهای مجاز و مراکز تعمیر لوازمخانگی آاگ مراجعه کنید. وجود قطعات یدکی اصلی با قیمت کارخانه در این مراکز، موجب رفع مشکلات موجود در ماشین لباسشویی و صرفهجویی در هزینههای تعمیر و نگهداری آن میشود.
انجام تعمیرات لباسشویی آاگ در محل
بهمنظور رفاه حال مشتریان و تسریع فرآیند تعمیر لوازمخانگی، بعضی از تعمیرگاهها با بهکارگیری تعمیرکاران متخصص و باتجربه تعمیر ماشین لباسشویی آاگ را در محل انجام میدهند؛ این کار موجب رضایت حداکثری مشتریان لوازمخانگی بهویژه ماشین لباسشویی آاگ شده است؛ زیرا از درون خانه و تنها با ثبت درخواست یا برقراری تماس با مراکز تعمیر آاگ، خدمات تعمیر و نگهداری این برند از لوازمخانگی به آنها ارائه میشود. در تعمیرگاههای مجاز لوازم خانگی آاگ، فرآیند عیبیابی و تعمیر لباسشویی آاگ به بهترین نحو ممکن انجام میگردد.
توجه به کوچکترین ایرادات ماشین لباسشویی آاگ
طبق بررسیها و تحقیقات بهعمل آمده مشخص شده که بسیاری از مشکلات ماشین لباسشویی آاگ از یک ایراد کوچک شروع شده است. این ایرادات کوچک هستند که به مرور زمان موجب وارد شدن آسیب جدی به بخشهای مختلف ماشین لباسشویی میشوند؛ بنابراین با بروز کوچکترین مشکل نظیر نشت آب، ایجاد صدا در بدنه و سایر قسمت ها، اختلال در نحوه عملکرد و غیره، حتماً نمایندگی و تعمیرکاران باتجربه را در جریان قرار دهید. در غیر اینصورت مشکل ایجاد شده صدمات غیرقابل پیشبینی را به وجود میآورد و برای عیبیابی و رفع آنها میبایست هزینه زیادی را پرداخت کنید.
عمدهترین مشکلات ماشین لباسشویی آاگ
براساس تجربیات تعمیرکاران و آمارهای موجود از میزان و شدت خرابی این برند از لوازم خانگی اصلیترین مشکلات منجر به تعمیرات آاگ عبارتند از:
- روشن نشدن ماشین لباسشویی آاگ
- عدم فعالیت ماشین لباسشویی پس از روشن شدن
- چرخش کم یا نامناسب دیگ لباسشویی؛ گاهی اوقات این مشکل با کند حرکت کردن یا توقف کامل دیگ (جام شدن) نمایان میشود.
- آبگیری نکردن ماشین لباسشویی؛ بیشترین میزان تعمیر لباسشویی آاگ به این مورد اختصاص یافته است. به دلیل رسوبات و املاح موجود در آب شهری، پس از مدتی مجاری ورود آب به درون دیگ ماشین لباسشویی بسته میشوند. برای جلوگیری از بروز این گونه مشکلات میتوانید از فیلتر تصفیه آب در مسیر ورودی آب به ماشین لباسشویی استفاده کنید.
- لرزش بیش از اندازه ماشین لباسشویی آاگ
- تولید صدای زیاد ماشین لباسشویی
- ایجاد اختلال در برنامه لباسشویی و شستشوی لباسها بهصورت نیمهکاره
- جریان برق در بدنه ماشین لباسشویی؛ این مشکل بسیار خطرناک بوده و حتی ممکن است منجر به مرگ افراد شود. از اینرو حتماً به مراکز تعمیر ماشین لباسشویی آاگ مراجعه نمایید، تا با کارشناسی دقیق علت بروز این مشکل مشخص شود. در اینصورت فرآیند تعمیر لباسشویی آاگ به بهترین نحو ممکن انجام میشود و دیگر شاهد بروز این قیبل مشکلات نخواهید بود.
بررسی علت مشکلات ماشین لباسشویی آاگ
1- لرزش ماشین لباسشویی :
- ورود بار الکتریکی نامتعارف به لباسشویی
- قرارگیری ماشین لباسشویی بر سطح ناهموار و تراز نبودن آن
- محکم و پایدار نبودن پایههای لباسشویی آاگ
2- نشت آب از درب لباسشویی و محل اتصال لوله آب به آن:
- تراز نبودن ماشین لباسشویی
- خارج شدن سبد شستشوی لباسشویی از همگرایی
- نشت آب از شیر یا خصوص آب
- شل بودن، ترکخوردگی و شکسته شلنگ ورودی آب به ماشین لباسشویی آاگ
3- کارکرد ماشین لباسشویی با صدای زیاد:
- ورود اشیاء فلزی، دکمه، سنگ و غیره به درون سنسور، وان و سبد لباسشویی؛ بیشترین دلایل نیاز به تعمیر لباسشویی آاگ مربوط به این مورد میشود.
- قرارگیری نامناسب و تراز نبودن سطح زیرین ماشین لباسشویی
- مسدود شدن مسیر تخلیه آب بهوسیله جوراب، دستمال و غیره
4- عدم آبگیری لباسشویی آاگ:
- بروز اختلال در منبع آب، شلنگ و دریچه ورودی آب به ماشین لباسشویی
- عدم نصب صحیح شلنگ تخلیه لباسشویی
- از کار افتادن مدار فیوز و سیستم برق ماشین لباسشویی
- خراب شدن سوئیچ درب داخلی
5- تخلیه نشدن آب درون دیگ لباسشویی:
- قرار گرفتن شیء کوچک در مسیر تخلیه آب لباسشویی
- قرار گرفتن سکه، دستمال، جوراب و غیره در پمپ یا بین سبد و وان ماشین لباسشویی آاگ؛ یکی از دلایل عمده تعمیر لباسشویی آاگ ورود اشیاء و وسایل غیرمجاز به درون پمپ یا بین سبد و وان است. این مشکل با مراجعه به مراکز تخصصی تعمیرات آاگ بهراحتی برطرف میشود؛ زیرا نحوه باز و بسته کردن ماشینهای لباسشویی آاگ بسیار حساس است و عدم تسلط تعمیرکار موجب آسیب به سایر قسمتهای آن میشود.
- حجم بالای لباس درون مخزن لباسشویی و چرخش ناموزون آن
- استفاده بیش از اندازه از مواد شوینده
آاگ یک شرکت پیشگام در صنعت لوازم خانگی است ، که ماشین لباسشویی این شرکت با کیفیت و قابلیت اطمینان است. با این وجود ممکن است ماشین لباسشویی شما سخت کار کند و هر از گاهی ممکن است متوجه شوید دیگر مانند گذشته کار نمی کند. اگر ماشین لباسشویی آاگ به درستی تخلیه نمی کند ، به نظر می رسد در حال نشت است یا سر و صدای عجیبی دارد ، ممکن است زمان سرویس یا تعمیر ماشین لباسشویی آاگ باشد.
ما در مورد تعمیر ماشین لباسشویی آاگ که انجام می دهیم 3 ماه ضمانت ارائه می دهیم و اطمینان داریم که از خدماتی که ارائه می دهیم خوشحال خواهید شد. ما نه تنها متعهد می شویم که تعمیر لباسشویی آاگ شما را به درستی انجام دهیم ، بلکه اطمینان حاصل خواهیم کرد که تعمیر ماشین با ضمانت انجام می شود و برای اطمینان خاطر آزمایش ایمنی را بر روی دستگاه شما انجام می دهیم.
برای راحتی شما ، در همان روز ، آخر هفته و شب تمامی خدمات تعمیر ماشین لباسشویی آاگ را ارائه می دهیم. ما همچنین حداکثر 30 دقیقه قبل از رسیدن به خانه شما تماس می گیریم تا تعمیر لباسشویی ااگ کل روز شما را نگیرد. برای بررسی وضعیت تعمیر ، وارد وب سایت ما در بخش تعمیرات شوید.
برای ترتیب قرار ملاقات خود با یکی از مهندسین کاملاً آموزش دیده ما ، کافی است امروز با شماره ٨٨٢۴٢۵٨٨ با تیم آرتا سرویس (نمایندگی آاگ) تماس بگیرید. همچنین میتوانید با نزدیک ترین نمایندگی خود تماس حاصل نمایید.
سرعت تعمیر ماشین لباسشویی آاگ

تمامی خدمات سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی آاگ در همان روز انجام می پذیرد. شما عزیزان میتوانید در هنگام تماس با تعمیرگاه مجاز آاگ و اعلام خرابی ماشین لباسشویی خود از کارشناسان ما مشاوره بگیرید و از طریق راهنمایی در ابتدا خودتان اقدام به تعمیر ماشین لباسشویی نمایید، اگر مشکل خرابی ماشین لباسشویی تخصصی بود و نیاز به حضور تکنسین باشد کارشناسان ما سفارش شما را ثبت می کنند و در اسرع وقت نسبت به تعمیر لباسشویی آاگ اقدام خواهد شد. با حضور تکنسین تعمیر ماشین لباسشویی در محل ابتدا ماشین لباسشویی بررسی می شود و مشکل در منزل شما برطرف خواهد شد مگر در مواقعی که ماشین لباسشویی نیاز به اوراق مونتاژ داشته باشد به کارگاه منتقل میشود.
هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ
شما عزیزان میتوانید با تماس با تعمیرگاه مجاز آرتا سرویس (نمایندگی تعمیرات آاگ) سفارش تعمیر ماشین لباسشویی خود را ثبت کنید و در همان زمان با مشخص شدن ایراد هزینه تعمیر و ایاب ذهاب تکنسین به شما اعلام خواهد شد. توجه داشته باشید که در هنگام تماس قید نمایید که از طریق سایت تماس گرفته اید تا از تخفیف 20% تعمیر ماشین لباسشویی آاگ برخوردار شوید.
همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیر زمان مراجعه و ایراد ماشین لباسشویی را مشخص کنید که از این طریق هم میتوانید 20% تخفیف از تعمیرگاه مجاز آرتا سرویس (نمایندگی تعمیرات آاگ) هدیه بگیرید.
گارانتی تعمیر ماشین لباسشویی آاگ
گارانتی تعمیر ماشین لباسشویی؟؟ بله درست متوجه شدید!! ما کلیه تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ را به مدت زمان 180 روز برای مشتریان عزیز گارانتی تعمیر میکنیم تا در صورت بروز هرگونه مشکل در این مدت زمان برای قطعه تعمیری توسط آرتا سرویس (نمایندگی تعمیرات آاگ) مجددا تعمیر بدون هزینه برای شما انجام خواهد شد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و خواندن ادامه مقاله تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ به سایت تعمیرات لوازم خانگی عصریخ مراجعه نمایید.
چرا بايد اين نكات مهم را درباره طراحي سايت بدانيم ؟۱.اهرم سلسله مراتبي بصري نكات مهم طراحي سايت - اهرم سلسله مراتبي بصري هر صفحه داراي سلسله مراتب بصري است. اگر با مفهوم اين عبارت آشنا نيستيد ما تعريف آن را در اينجا براي شما آوردهايم: طراحان وب از سلسله مراتب بصري استفاده ميكنند تا توجه بازديدكنندگان را به سوي عناصر مهم هدايت كنند. طرح وب شامل موقعيت (بالا و پايين صفحه)، اندازهها (بزرگ يا كوچك)، تصاوير (ويديو، تصاوير، نمادها) و كنتراست (رنگ و فضاي سفيد) است. ۲.استفاده از يك عنوان توصيفي و كليدي در صفحه اصلي نكات مهم طراحي سايت - عنوان توصيفي و كليدي عنوان در بالاي صفحه اصلي قرار دارد و ميتواند توصيفي يا غيرتوصيفي باشد. در صورت توصيفي نبودن بازديدكننده ممكن است نتواند به اولين سوال خود يعني «آيا من در جاي مناسب هستم؟» پاسخ دهد. همچنين عنوان توصيفي براي استفاده از كلمه كليدي هدف و نشان دادن ارتباط است. بسياري از بازاريابان يك عنوان زيركانه يا مبهم مينويسند. اما روشن و واضح بودن عنوان يك روش هوشمندانهتر است. بهتر است به جاي نوشتن يك عنوان جالب اما مبهم يك عنوان توصيفي بنويسيد. ۳.فراخواني براي اقدام را در بالاي صفحه قرار ندهيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني براي اقدام بازديدكنندگان ممكن است وقت بيشتري را در صفحه وبسايت شما بگذرانند اما اين بدان معني نيست كه آماده اقدام و يا خريد هستند. فراخواني براي اقدام معمولا در پايين صفحه انجام ميشود. طي يك تحقيق كه 25 ميليون بازديدكننده را مورد تجزيه و تحليل قرار داد دريافتيم كه بيشتر درگيريها در زير صفحه اتفاق ميافتد. تنها به اين دليل كه محتواي موجود در بالاي صفحه قابل مشاهده است لزوما به اين معنا نيست كه موثرترين مكان براي فراخواني مخاطب است. ۴.يك صفحه طولاني بسازيد كه به تمام سوالات بازديدكنندگان پاسخ دهيد پيكسلهاي بيشتر يعني فضاي بيشتر براي پاسخ به سوالات، پرداختن به اعتراضات و افزودن شواهد حمايتي. اگر بازديدكننده پاسخي براي يك سوال مهم پيدا نكند به راحتي تا پايين صفحه حركت ميكند و زماني كه راضي شد خواندن را متوقف ميكند. ۵.نمايش يك چيز در يك زمان مشخص نكات مهم طراحي سايت - نمايش يك چيز در يك زمان مشخص چيزي كه معمولا بيشتر مشتريان در هنگام شروع پروژه طراحي وب به ما ميگويند معمولا اين جمله است: «من يك طراحي تميز و مدرن را دوست دارم.». بازديدكنندگان فضاي آشفته را دوست ندارند. درواقع آنها فضاي سفيد را دوست ندارند بلكه پيچيدگي بصري كم را دوست دارند. در سال 2012 گوگل تصميم گرفت كه بداند چه وبسايتهايي از نظر بازديدكنندگان زيبا هستند. اين يك مطالعه درمورد سادگي با يك نام بسيار پيچيده بود: «نقش پيچيدگي بصري و نمونهسازي اوليه درمورد برداشت اول از وبسايتها: تلاش در جهت درك احكام زيباييشناسي». آنها در اين تحقيق دريافتند كه طرحهاي پيچيده كمتر به عنوان زيبايي درك ميشوند. ۶.طرحبندي استاندارد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - طرحبندي استاندارد همان تحقيق گوگل نشان داد كه نمونه اوليه بالاي صفحه نيز با زيبايي درك شده ارتباط دارد. به عبارت ديگر از طرحهاي عجيب و غريب در ابتداي صفحه استفاده نشده و وبسايتي كه از استانداردها پيروي كرده است بيشتر مورد استقبال قرار گرفته است. سايتهايي كه به عنوان زيباترين سايتها محسوب ميشوند داراي نمونههاي اوليه بالا و همچنين پيچيدگي بصري كم هستند كه هر دو اين موارد ساده و تميز كار شدهاند. اين بسيار خوب است كه شما برند خود را متمايز كنيد اما درمورد چيدمان سايت بهتر است كه ساده عمل كنيد. ۷.از فضاي كاذب انتهاي صفحه بپرهيزيد وبسايتهاي مدرن بازاريابي به ويژه صفحات فروش اغلب با بلوك صفحه ساخته ميشوند. اين بلوكها رديفهايي از محتوا هستند كه اغلب با يك تصوير در يك طرف و متن در طرف ديگر در يك ستون واحد جريان مييابند. در اينجا يك تصوير از صفحه سرويس معمولي در وبسايت توليد سرب آورده شده است. همانطور كه در نمودار نشان داده شده است پاورقي از رنگ پسزمينه تيرهتري برخوردار است، بنابراين بسياري از سايتها اين كار را انجام ميدهند. ۸.از طرح كشويي يا چرخان خودداري كنيد اين طرحها سالها محبوب بودند و مشتريان آنها را دوست دارند. اما مشكلي كه وجود دارد اين است كه بازديدكنندگان ممكن است فقط اولين اسلايدها را ببينند. مطالعات زيادي صورت گرفته كه به همين نتيجه رسيدهاند و دريافتهاند در اين نوع طرحها اسلايدهاي بعدي كمتر ديده ميشوند و تماس يا اقدام به كليك كرد برروي اين اسلايدها تقريبا بعيد است. اين طرحها ممكن است محبوب باشند اما استفاده از آنها براي سياست داخلي خوب است نه براي بالا رفتن نرخ بازديدكنندگان. ۹.از استفاده از زبانه و آكاردئونها خودداري كنيد بهتر است از زبانهها و جعبه محتواي قابل گسترش استفاده نكنيد. با دانستن اينكه 76 درصد از بازديدكنندگان در حال اسكن هستند ميتوانيد همه چيز را در معرض ديد آنها نگه داريد و از اين طريق مطالب خود را بيشتر به آنها نمايش دهيد بدون اينكه نياز به كليك كردن براي آشكار كردن چيزي باشد. شما در وبسايت آمازون نيز هيچ كدام از اين زبانهها و آكاردئونها را مشاهده نخواهيد كرد. به خاطر داشته باشيد كه خواندن سريع بسيار راحتتر از كليك كردن است. اگر بازديدكننده مجبور باشد هدف خود را كليك كرده يا برروي زبانه كليك كند تا قادر به مشاهده چيزي باشد كمتر احتمال دارد كه آن را ببيند. تصاوير در اينجا بياييد كمي به نكات مربوط به تصاوير بپردازيم: ۱۰.از تصاوير افراد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از تصاوير افراد چهرهها تصاويري منحصر به فرد و قدرتمند هستند. از زمان به دنيا آمدن ما به چهرههاي ديگر بيشتر نگاه ميكنيم. قدرت مغناطيسي تصاوير افراد در طراحي وبسايت بسيار مفيد است. چهرهها توجه را جلب ميكنند. مطالعه موردي معروفي نشان ميدهد كه نتايج حاصل از تركيب چهره و توصيفات در يك صفحه فروش بسيار چشمگير است. ۱۱.اما از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد يك زمان و مكان براي عكسهاي ذخيره شده وجود دارد، اما بهتر است از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد. آنها هرگز احساس واقعي بودن ندارند و بنابراين موجب جلب اعتماد نخواهند شد. شركتها به دليل كيفيت بالا براي استفاده از عكسهاي ذخيره شده وسوسه ميشوند. اما بازديدكنندگان شما بيشتر به واقعيت اهميت ميدهند. آنها درواقع ترجيح ميدهند افراد واقعي را ببينند. ۱۲.از چهرهها به عنوان نشانه استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از چهرهها به عنوان نشانه تصاوير افراد فرصتي ويژه براي توجه بازديدكنندگان به شما ميدهد. يك محقق به نام جيمز نسيم طرحهايي را به 106 نفر نشان داد و پس از آن به قدرت چهرهها در موقعيتهاي مناسب پي برد. چهرهها قدرت اين را دارند كه توجه بازديدكنندگان را به سمت ساير عناصر سوق دهند. يك مطالعه مشهور با استفاده از چهره كودك صورت گرفته است، وقتي كودك به دوربين نگاه ميكند بازديدكنندگان به كودك نگاه ميكنند. وقتي كودك به عنوان يا تيتر نگاه انداخته باشد بازديدكنندگان به تيتر نگاه ميكنند. ۱۳.از فلشها به عنوان نشانههاي بصري استفاده كنيد چهرهها ميتوانند توجه بازديدكنندگان را جلب كنند، اما تنها راه كنترل و هدايت چشم بازديدكننده نيستند. حتي ممكن است فلشهاي كوچك كشيده شده با دست موثرتر از آن باشد. در اين مطالعه نشان داده شده است كه حتي يك پيكان ساده در جذب CXL چشم بازديدكنندگان يك عنصر قدرتمند در صفحه است. اگر ميخواهيد بازديدكنندگان شما به چيزي نگاه كنند، با فلش به آن اشاره كنيد. ۱۴.براي فراخواني مخاطب به اقدام از رنگ استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني مخاطب رنگها داراي مفاهيم احساسي و عاطفي هستند(مثلا قرمز فوري، آي آرام و غيره) و بخشي از استانداردهاي يك برند ميباشند. رنگها همچنين فرصتي هستند كه بازديد كنندگان را به سوي اقدام و خريد سوق دهند. يك مطالعه درمورد رنگ دكمههاي فراخواني به اقدام نشان داده است كه قدرت رنگ و كنتراست درخشندگي جلب توجه را زياد ميكند. پيمايشها و پيوندها (لينكها) در اينجا توصيههايي براي لينكها و پيمايش سايت از جمله منوها، دكمهها و لينكهايي كه باعث ميشود بازديدكنندگان شما نسبت به آن جلب شوند آوردهايم: ۱۵.توصيفي بودن نكات مهم طراحي سايت - توصيفي بودن پيمايشها هميشه از نظر بصري برجسته هستند بنابراين فرصتي براي برقراري ارتباط ميباشند. بازديدكنندگان به طور معمول بازديد خود را با اسكن در بالاي هدر شروع ميكنند. هر چيزي كه در قسمت هدر باشد از جمله منوهاي شما به احتمال زياد ديده خواهد شد. ۱۶.قسمت هوم يا خانه را در سمت چپ قرار دهيد و زياد نگران بقيه ترتيبات قرار گرفتن منو نباشيد نكات مهم طراحي سايت - ترتيب قرارگرفتن منو اگر لينك خانه يا هوم داريد آن را در سمت چپ قرار دهيد. چراكه رايجترين مكان براي قرار دادن آن است، بنابراين بازديدكنندگان انتظار دارند كه خانه را در هر وبسايتي در آنجا پيدا كنند. تحقيقات نشان ميدهد كه ترتيب مهم نيست. دو مطالعه مختلف براي رديابي چشم مخاطب وجود دارد كه ارتباط كمتري بين ترتيب موارد فهرست و موفقيت در تعداد بازديدكنندگان را نشان ميدهد. بنابراين وقت خود را صرف نگراني براي ترتيب قرار دادن موارد فهرست نكنيد. ۱۷.از صفحات خدمات به پستهاي وبلاگ لينك دهيد اگر بازديدكنندگان در يك صفحه از خدمات يك وبسايت قرار داشته باشند هدف آنها خدمات آن وبسايت است. اگر برروي وبلاگ خود لينكهايي از از صفحات ديگر قرار دهيد آنها را به صفحات ديگر نيز سوق ميدهد. پستهاي وبلاگ به طور طبيعي حواسپرتي، فرصتها و نرخ تبديل پايينتري دارند. ۱۸.مراقب باشيد با هر وبسايت ديگري لينك ندهيد شما بايد با مواردي مرتبط باشيد و به آنها لينك دهيد كه به بازديدكننده در رسيدن به اهداف خود كمك ميكند. در پستهاي وبلاگ لينكدهي معمولا به يك منبع يا پيوند خارجي است. اين پست ممكن است به ده مقاله خارجي لينك داده شود. اما در صفحات سرويس و در صفحه اصلي وبسايت بايد لينكدهي به سايتهاي ديگر را با دقت انجام دهيد. براي لينكدهي در صفحات اصلي اين سوالها را از خود بپرسيد: آيا واقعا ميخواهيد بازديدكنندگان روي آن كليك كنند؟ آيا اين لينكدهي شما را در رسيدن به اهدافتان كمك خواهد كرد؟ ۱۹.از نمادهاي رسانههاي اجتماعي در عنوان وبسايت خود استفاده نكنيد نمادهاي رنگارنگ رسانههاي اجتماعي موجود در هدر براي اهداف شما خوب نيستند. اگر بازديدكنندگان برروي هر يك از اين دكمههاي رنگارنگ كليك كنند حواس آنها از سايت پرت ميشود و بعيد است كه به سايت بازگردند. ادغام رسانههاي اجتماعي به طور كلي كار اشتباهي است. اگر به يك شبكه اجتماعي لينك ميدهيد اين كار را از طريق پاورقي خود انجام دهيد. بازديدكنندگان ميتوانند در صورت مشاهده اين لينكها از آنها استفاده كنند اما شما با اين كار به آنها پيشنهاد نميدهيد كه سايت را ترك كنند. نوشتن در اين قسمت بياييد درمورد كلمات صحبت كنيم. قبل از اين ما يك عنوان متمركز بر كليد واژه را در صفحه اصلي به شما توصيه كرديم. در اينجا چند نكته ديگر درمورد نوشتههاي يك وبسايت شامل هدر، زير عنوان و متن بدنه براي شما آوردهايم: ۲۰.زيرنويسهاي معنيدار بنويسيد نكات مهم طراحي سايت - زيرنويسهاي معنيدار عناوين مبهم در همه وجود دارد. اين عناوين غالبا بزرگ و بيفايده هستند اما مواردي كوچك و مفيد را دنبال ميكنند. اطمينان حاصل كنيد كه موارد بزرگ براي بازديدكنندگان معنيدار و مفيد هستند. اگر روساي شما ميخواهند چيزهايي مانند خدمات و محصولات در وبسايت بگويند بايد از خود بپرسيد كه چه توصيفي براي آن ميتواند بهتر باشد. ۲۱.از پاراگرافهاي طولاني استفاده نكنيد پاراگراف طولاني با استانداردهاي محتواي ديجيتال مطابقت ندارد. شكستن پاراگرافهاي طولاني فهم آن را آسانتر ميكند. به عنوان يك قاعده كلي سعي كنيد پاراگرافهاي طولانيتر از 3 يا 4 خط ننويسيد. اگر طول خط بسيار طولاني باشد خواندن آن براي مصرفكنندگان ميتواند مشكلتر باشد. ۲۲.از كلمات ساده استفاده كنيد نكات طراحي سايت - استفاده از كلمات ساده هرچه خواندن متن آسانتر باشد وبسايت موفقتر خواهد بود. از كلمات متداولي كه خوانندگان انتظار دارند استفاده كنيد. استفاده از جلمات طولاني و كلمات فانتزي خوب نيست. بايد از يك زبان ساده استفاده كنيد كه همه بتوانند آن را درك كنند. تحقيقات نشان داده كه سادگي در خوانايي ميتواند در افزايش بازديدكنندگان تاثير داشته باشد. ۲۳.ترتيب فهرست نكات طراحي سايت - ترتيب فهرست هنگام ثبت هر ليست در وبسايت خود مطالب مهم را در ابتدا و انتها قرار دهيد. توجه خواننده به وسط ليست كمتر است. از آنجا كه بازديدكنندگان صفحه را اسكن ميكنند اولين و آخرين موارد به احتمال زياد در حافظه كوتاه مدت باقي ميماند. ۲۴.به سوالات برتر بازديدكنندگان پاسخ دهيد سوالاتي ممكن است براي بازديدكنندگان پيش بيايد. كار اصلي وبسايت پاسخگويي به اين سوالات است. هر سوال كه بيپاسخ بماند فرصتي براي جلب اعتماد را از دست خواهد داد. همچنين سوالات بدون پاسخ امكان ترك وبسايت توسط مخاطب را افزايش ميدهد. هنگامي كه جوئل كلتكه فرايند خود را براي يافتن سوالها و نوشتن پاسخ در Hubspot يافت توانست صفحات فرود نرخ تبديل خود را دو برابر كند. او با مشتريان مصاحبه كرد، جوابهاي آنها را تجزيه و تحليل كرد، پيامها را در اولويت قرار داد و در پايان كلمات مخاطبان خود را در نسخه جديد بازاريابي خود به صورت هوشمندانه استفاده كرد. در اينجا سوالاتي وجود دارد كه جوئل براي كشف سوالات برتر بازديدكنندگان استفاده ميكند: چه چيزي باعث شده تا شما به دنبال راه حل باشيد؟ چه چيز ديگري را امتحان كرديد و چه چيزي را دوست نداشتيد؟ چه چيزي شما را از خريد از ما باز ميدارد؟ چه چيزي باعث شده شما به اندازه كافي به ما اعتماد كنيد و ما را امتحان كنيد؟ چه چيزي محصول ما را به راه حلي براي شما تبديل كرده است؟ هنگام ارزيابي چه چيزي براي شما مهمتر بود؟ اكنون ميتوانيد چه كاري انجام دهيد كه قبلا نميتوانستيد؟ مثالي براي من بگذاريد كه براي شما تفاوت ايجاد كرده است شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديدكنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۵- شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند، انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديد كنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۶.كمبودها را ذكر كنيد نكات طراحي سايت - كمبودها را ذكر كنيد انسانها ماشين حسابهاي هزينه سود كارآمد نيستند. ما تمايل به افزايش سود و زيانهاي ناچيز داريم. به عبارت ديگر ضررو زيان بدتر از سود لذت بخش است. ۲۷.فرمهاي ثبت نام ايميل براي مشتركين را بهينه كنيد نكات طراحي سايت - فرمهاي ثبت نام در انتهاي اين پست يك فراخواني اقدام براي اشتراك قرار داده شده است. اگر از نزديك نگاه كنيد خواهيد ديد كه اين پست شامل سه عنصر جداگانه است. اين سه عنصر براي ثبت نام ايميل است. سلسله مراتب بصري در آن برجسته است. به خواننده گفته شده كه چه چيزي دريافت ميكند و چه موقع. با استفاده از اثبات اجتماعي يك توصيف كوچك از تعداد مشتركين انجام شده است. وقتي براي اولين بار اين تغييرات را آزمايش كرديم نرخ تبديل بسيار پايين بود و سپس پيشرفت چشمگيري كرد. اكنون شاهد افزايش 4و683 درصدي در ثبت نامهاي ايميل هستيم. بيشتر بخوانيد: http://payamarketing.toonblog.ir/post/6
خشك كن نوزادي چيست و چه كاربردي دارد ؟
خرید جدیدترین سرویس حوله نوزاد دخترانه
خريد سرويس خواب نوزاد به قيمت توليدي
خرید روپوش پزشکی و پرستاری به صورت عمده از تولیدی چه مزیتی دارد ؟
مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری سودآور
مشخصات و نکات خرید روپوش پزشکی لاکچری خوب
لباس کار دوبنده خارجی بهتر است یا ایرانی ؟