خدمات نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا
خرابیهای مکرر ماشین لباسشویی نهتنها شما را از کار و زندگی میاندازد، بلکه عمر مفید دستگاه را نیز کاهش میدهد. ازهمینرو، بهرهمندی از خدمات تعمیراتی باکیفیت برای تعمیر لباسشویی اسنوا علاوهبر کاهش هزینهها، آرامش زندگیتان را هم تامین میکند. مجموعه بزرگ تعمیرآنلاین برای اطمینان خاطر شما، انواع خدمات خود را با ضمانت ۱ تا ۶ ماهه عرضه کرده و قطعات اورجینال را برای تعمیر به کار میبرد.
کارشناسان تعمیرآنلاین با گذراندن دورههای تخصصی تعمیرات لباسشویی اسنوا و با تکیه بر تجربه خود، عمر دستگاهتان را افزایش میدهند. همچنین درصورتیکه عیب ماشین لباسشویی شما در کمتر از ۶ ماه دوباره تکرار شود، متخصصان ما بهصورت رایگان، آن را برایتان تعمیر خواهند کرد.
عیب یابی ماشین لباسشویی اسنوا
اختلال در عملکرد ماشین لباسشویی ممکن است ناشی از انواع مشکلات مانند خرابی قطعات یا تمام شدن عمر مفید آن باشد. تعمیرکار ماشین لباسشویی اسنوا با استفاده از تجهیزات پیشرفته و با کمک دانش و تجربه خود، در کمترین زمان عیب دستگاه را شناسایی کرده و برای تعمیر آن اقدام میکند. به یاد داشته باشید که بسیاری از مشکلات لباسشویی فقط باید توسط تعمیرکار حرفهای انجام شود؛ بهعنوان مثال عیب یابی و تعمیر خشک کن لباسشویی اسنوا از عهده هرکسی برنمیآید. از جمله رایجترین درخواستهای مشتریان تعمیرآنلاین برای تعمیر لباسشویی اسنوا میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
- صدای بالای لباسشویی هنگام خشککن
- نچرخیدن دیگ لباسشویی اسنوا
- تخلیه نشدن آب داخل دیگ
- آبگیری نکردن دستگاه هنگام شروع فرایند شستوشو
- ارور چشمک زن لباسشویی اسنوا
- تعویض بدنه ماشین لباسشویی
- باز نشدن درب ماشین لباسشویی اسنوا
- نشتی آب
- لرزش بیش از حد لباسشویی
البته توجه کنید که همه این مشکلات نیازی به تخصص تکنسین ندارد؛ بهعنوان مثال لرزش زیاد لباسشویی را با کارهایی مانند تراز کردن یا بارگیری صحیح میتوانید برطرف کنید. ازهمینرو توصیه میکنیم قبل از درخواست برای تعمیرات لباسشویی اسنوا، سری به قسمت ایرادات متداول بزنید و از راهنماییهای آن استفاده کنید.
نحوه ریست لباسشویی اسنوا
بعضی از مشکلات لباسشویی مانند اختلال در شروع برنامه شستوشو فقط با ریست لباسشویی اسنوا برطرف میشود. در لباسشوییهای جدید اسنوا دکمه مجزایی برای ریست کردن دستگاه تعبیه شده است. بااینحال اگر لباسشویی شما فاقد دکمه ریست است، باید دکمه start یا power را به مدت ۵ تا ۱۰ ثانیه نگه دارید. با ریست لباسشویی اسنوا بعضی از مشکلات مانند نوسانهای ولتاژ برق یا متوقف شدن فرایند شستوشو برطرف میشود.
هزینه تعمیر لباسشویی اسنوا
ازآنجاییکه اختلال در عملکرد ماشین لباسشویی به دلایل مختلفی رخ میدهد، برآورد هزینه قبل از عیبیابی امکانپذیر نیست. هزینه تعمیر لباسشویی اسنوا در تعمیرآنلاین مطابق با قیمتهای اعلامشده از سوی اتحادیه تعیین میشود. البته مجموعه ما بهدلیل حذف واسطهها، انواع خدمات تعمیر و تعویض قطعات ماشین لباسشویی اسنوا را با قیمتی پایینتر از نرخ اتحادیه به شما عزیزان عرضه میکند؛ زیرا ما به چیزی جز رضایت و آرامش مشتریان عزیز خود نمیاندیشیم.
هزینه تعمیر شامل هزینه رفت و آمد تعمیرکار، قیمت قطعات لباسشویی ماشین لباسشویی و هزینه کارشناسی و عیبیابی دستگاه است. کارشناسان تعمیرآنلاین موظف هستند که فقط از قطعات فابریک برای تعمیر لباسشویی اسنوا استفاده کنند؛ بنابراین قیمت قطعات مانند قیمت دیگ ماشین لباسشویی اسنوا را میتوانید از سایت رسمی این برند مشاهده کنید. همچنین تعمیر آنلاین با ارائه ضمانت ۶ ماهه به شما تضمین میدهد که درصورت خرابی مجدد دستگاه، بدون دریافت هزینه عیب آن را برطرف خواهد کرد.
رایجترین دلایل برای تعمیرات لباسشویی اسنوا
شرکت تعمیر آنلاین مجموعهای از بهترین متخخصان تعمیرات لباسشویی اسنوا را گرد هم آورده است تا با عرضه خدمات باکیفیت لبخند رضایت را به لبان شما بنشاند. روزانه درخواستهای متعددی برای تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا به تعمیر آنلاین داده میشود که در این قسمت به رایجترین آنها میپردازیم:
تعمیر خشک کن لباسشویی اسنوا
یکی از رایجترین مشکلات انواع لباسشوییها خشک نکردن لباسها است. از مهمترین دلایل خراب شدن خشک کن لباسشویی اسنوا میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
- بیتوجهی به ظرفیت ماشین لباسشویی
- قطع شدن جریان برق
- تخلیه نشدن آب
- خراب شدن برد الکترونیک
- نبود جریان هوا در دستگاه
- خرابی میکروسوئیچ در لباسشویی اسنوا
تعمیر لباسشویی اسنوا در هرکدام از موارد بالا را باید به متخصص حرفهای بسپارید. متخصصان تعمیر آنلاین در سریعترین زمان ممکن و با گارانتی ۶ ماهه عیب دقیق دستگاه را پیدا کرده و برای برطرف کردن آن اقدام میکنند.
تعویض بدنه ماشین لباسشویی اسنوا
زنگزدگی بدنه ماشین لباسشویی قدیمی یکی از مواردی است که استفاده از دستگاه را غیرممکن کرده و مشکلاتی مانند ایجاد سروصدای بالا را به همراه دارد. در چنین شرایطی اگر موتور دستگاه سالم است، فقط با تعویض بدنه ماشین لباسشویی اسنوا میتوانید تا سالهای سال مجدد از آن استفاده کنید.
برطرف کردن ارور چشمک زن لباسشویی اسنوا
ارور چشمک زن لباسشویی اسنوا دلایل مختلفی دارد. برای تشخیص علت خرابی دستگاه فقط کافی است به تعداد چشمک زدن چراغ در هر ۴ ثانیه توجه کنید:
- ۲ بار: مشکل در پمپ تخلیه
- ۳ بار: وجود خرابی در سنسور حرارتی یا ترمیستور
- ۴ بار: ایراد در المنت یا هیتر
- ۵ بار: وارد نشدن صحیح آب با وجود مشکل در آبگیری دستگاه
- ۶ بار: ایراد در خرابی برد
- ۷ بار: خرابی موتور لباسشویی اسنوا
- ۸ بار: بالا آمدن آب در درام یا ایراد در هیدرواستات
تعمیرکار متخصص فقط با یک نگاه میتواند ایراد اصلی را پیدا کرده و در سریعترین زمان ممکن نسبت به تعمیرات لباسشویی اسنوا اقدام کند.
تعمیر برد لباسشویی اسنوا
با مشاهده مشکل در فرایند برنامهها، کار نکردن پنل جلویی دستگاه، نمایش خطا روی صفحه نمایشگر یا تخلیه نشدن صحیح آب باید پی به خرابی برد لباسشویی اسنوا ببرید. تعمیر برد لباسشویی اسنوا کار بسیار حساسی است و حتما باید توسط متخصص انجام شود. درصورتیکه تعمیر این قطعه را به فرد غیرماهر بسپارید، هزینه تعویض برد لباسشویی اسنوا یا خرابی کامل دستگاه را متحمل خواهید شد.
تعمیرات لباسشویی اسنوا قدیمی و جدید در تعمیرآنلاین
فرسودگی قطعات ماشین لباسشویی و پایان یافتن عمر مفید آنها اتفاقی است که نمیتوان جلوی آن را گرفت. بااینحال اگر قصد افزایش عمر مفید دستگاه خود را دارید، باید از متخصصان باتجربه و آموزشدیده برای تعمیر کمک بخواهید. تعمیرآنلاین مرکز تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا قدیمی و جدید است که باکیفیتترین خدمات را به شما عزیزان عرضه میکند. برای ثبت سفارش تعمیر لباسشویی اسنوا در محل فرم درخواست را پر کنید یا با شماره تلفن ۰۲۱۴۵۳۹۶ تماس بگیرید. کارشناسان ما کمتر از یک ساعت با شما تماس میگیرند و نیروی متخصص را به منزلتان اعزام میکنند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و خواندن ادامه مقاله تعمیرات ماشین لباسشویی اسنوا به سایت تعمیرات لوازم خانگی عصریخ مراجعه نمایید.
چرا بايد اين نكات مهم را درباره طراحي سايت بدانيم ؟۱.اهرم سلسله مراتبي بصري نكات مهم طراحي سايت - اهرم سلسله مراتبي بصري هر صفحه داراي سلسله مراتب بصري است. اگر با مفهوم اين عبارت آشنا نيستيد ما تعريف آن را در اينجا براي شما آوردهايم: طراحان وب از سلسله مراتب بصري استفاده ميكنند تا توجه بازديدكنندگان را به سوي عناصر مهم هدايت كنند. طرح وب شامل موقعيت (بالا و پايين صفحه)، اندازهها (بزرگ يا كوچك)، تصاوير (ويديو، تصاوير، نمادها) و كنتراست (رنگ و فضاي سفيد) است. ۲.استفاده از يك عنوان توصيفي و كليدي در صفحه اصلي نكات مهم طراحي سايت - عنوان توصيفي و كليدي عنوان در بالاي صفحه اصلي قرار دارد و ميتواند توصيفي يا غيرتوصيفي باشد. در صورت توصيفي نبودن بازديدكننده ممكن است نتواند به اولين سوال خود يعني «آيا من در جاي مناسب هستم؟» پاسخ دهد. همچنين عنوان توصيفي براي استفاده از كلمه كليدي هدف و نشان دادن ارتباط است. بسياري از بازاريابان يك عنوان زيركانه يا مبهم مينويسند. اما روشن و واضح بودن عنوان يك روش هوشمندانهتر است. بهتر است به جاي نوشتن يك عنوان جالب اما مبهم يك عنوان توصيفي بنويسيد. ۳.فراخواني براي اقدام را در بالاي صفحه قرار ندهيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني براي اقدام بازديدكنندگان ممكن است وقت بيشتري را در صفحه وبسايت شما بگذرانند اما اين بدان معني نيست كه آماده اقدام و يا خريد هستند. فراخواني براي اقدام معمولا در پايين صفحه انجام ميشود. طي يك تحقيق كه 25 ميليون بازديدكننده را مورد تجزيه و تحليل قرار داد دريافتيم كه بيشتر درگيريها در زير صفحه اتفاق ميافتد. تنها به اين دليل كه محتواي موجود در بالاي صفحه قابل مشاهده است لزوما به اين معنا نيست كه موثرترين مكان براي فراخواني مخاطب است. ۴.يك صفحه طولاني بسازيد كه به تمام سوالات بازديدكنندگان پاسخ دهيد پيكسلهاي بيشتر يعني فضاي بيشتر براي پاسخ به سوالات، پرداختن به اعتراضات و افزودن شواهد حمايتي. اگر بازديدكننده پاسخي براي يك سوال مهم پيدا نكند به راحتي تا پايين صفحه حركت ميكند و زماني كه راضي شد خواندن را متوقف ميكند. ۵.نمايش يك چيز در يك زمان مشخص نكات مهم طراحي سايت - نمايش يك چيز در يك زمان مشخص چيزي كه معمولا بيشتر مشتريان در هنگام شروع پروژه طراحي وب به ما ميگويند معمولا اين جمله است: «من يك طراحي تميز و مدرن را دوست دارم.». بازديدكنندگان فضاي آشفته را دوست ندارند. درواقع آنها فضاي سفيد را دوست ندارند بلكه پيچيدگي بصري كم را دوست دارند. در سال 2012 گوگل تصميم گرفت كه بداند چه وبسايتهايي از نظر بازديدكنندگان زيبا هستند. اين يك مطالعه درمورد سادگي با يك نام بسيار پيچيده بود: «نقش پيچيدگي بصري و نمونهسازي اوليه درمورد برداشت اول از وبسايتها: تلاش در جهت درك احكام زيباييشناسي». آنها در اين تحقيق دريافتند كه طرحهاي پيچيده كمتر به عنوان زيبايي درك ميشوند. ۶.طرحبندي استاندارد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - طرحبندي استاندارد همان تحقيق گوگل نشان داد كه نمونه اوليه بالاي صفحه نيز با زيبايي درك شده ارتباط دارد. به عبارت ديگر از طرحهاي عجيب و غريب در ابتداي صفحه استفاده نشده و وبسايتي كه از استانداردها پيروي كرده است بيشتر مورد استقبال قرار گرفته است. سايتهايي كه به عنوان زيباترين سايتها محسوب ميشوند داراي نمونههاي اوليه بالا و همچنين پيچيدگي بصري كم هستند كه هر دو اين موارد ساده و تميز كار شدهاند. اين بسيار خوب است كه شما برند خود را متمايز كنيد اما درمورد چيدمان سايت بهتر است كه ساده عمل كنيد. ۷.از فضاي كاذب انتهاي صفحه بپرهيزيد وبسايتهاي مدرن بازاريابي به ويژه صفحات فروش اغلب با بلوك صفحه ساخته ميشوند. اين بلوكها رديفهايي از محتوا هستند كه اغلب با يك تصوير در يك طرف و متن در طرف ديگر در يك ستون واحد جريان مييابند. در اينجا يك تصوير از صفحه سرويس معمولي در وبسايت توليد سرب آورده شده است. همانطور كه در نمودار نشان داده شده است پاورقي از رنگ پسزمينه تيرهتري برخوردار است، بنابراين بسياري از سايتها اين كار را انجام ميدهند. ۸.از طرح كشويي يا چرخان خودداري كنيد اين طرحها سالها محبوب بودند و مشتريان آنها را دوست دارند. اما مشكلي كه وجود دارد اين است كه بازديدكنندگان ممكن است فقط اولين اسلايدها را ببينند. مطالعات زيادي صورت گرفته كه به همين نتيجه رسيدهاند و دريافتهاند در اين نوع طرحها اسلايدهاي بعدي كمتر ديده ميشوند و تماس يا اقدام به كليك كرد برروي اين اسلايدها تقريبا بعيد است. اين طرحها ممكن است محبوب باشند اما استفاده از آنها براي سياست داخلي خوب است نه براي بالا رفتن نرخ بازديدكنندگان. ۹.از استفاده از زبانه و آكاردئونها خودداري كنيد بهتر است از زبانهها و جعبه محتواي قابل گسترش استفاده نكنيد. با دانستن اينكه 76 درصد از بازديدكنندگان در حال اسكن هستند ميتوانيد همه چيز را در معرض ديد آنها نگه داريد و از اين طريق مطالب خود را بيشتر به آنها نمايش دهيد بدون اينكه نياز به كليك كردن براي آشكار كردن چيزي باشد. شما در وبسايت آمازون نيز هيچ كدام از اين زبانهها و آكاردئونها را مشاهده نخواهيد كرد. به خاطر داشته باشيد كه خواندن سريع بسيار راحتتر از كليك كردن است. اگر بازديدكننده مجبور باشد هدف خود را كليك كرده يا برروي زبانه كليك كند تا قادر به مشاهده چيزي باشد كمتر احتمال دارد كه آن را ببيند. تصاوير در اينجا بياييد كمي به نكات مربوط به تصاوير بپردازيم: ۱۰.از تصاوير افراد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از تصاوير افراد چهرهها تصاويري منحصر به فرد و قدرتمند هستند. از زمان به دنيا آمدن ما به چهرههاي ديگر بيشتر نگاه ميكنيم. قدرت مغناطيسي تصاوير افراد در طراحي وبسايت بسيار مفيد است. چهرهها توجه را جلب ميكنند. مطالعه موردي معروفي نشان ميدهد كه نتايج حاصل از تركيب چهره و توصيفات در يك صفحه فروش بسيار چشمگير است. ۱۱.اما از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد يك زمان و مكان براي عكسهاي ذخيره شده وجود دارد، اما بهتر است از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد. آنها هرگز احساس واقعي بودن ندارند و بنابراين موجب جلب اعتماد نخواهند شد. شركتها به دليل كيفيت بالا براي استفاده از عكسهاي ذخيره شده وسوسه ميشوند. اما بازديدكنندگان شما بيشتر به واقعيت اهميت ميدهند. آنها درواقع ترجيح ميدهند افراد واقعي را ببينند. ۱۲.از چهرهها به عنوان نشانه استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از چهرهها به عنوان نشانه تصاوير افراد فرصتي ويژه براي توجه بازديدكنندگان به شما ميدهد. يك محقق به نام جيمز نسيم طرحهايي را به 106 نفر نشان داد و پس از آن به قدرت چهرهها در موقعيتهاي مناسب پي برد. چهرهها قدرت اين را دارند كه توجه بازديدكنندگان را به سمت ساير عناصر سوق دهند. يك مطالعه مشهور با استفاده از چهره كودك صورت گرفته است، وقتي كودك به دوربين نگاه ميكند بازديدكنندگان به كودك نگاه ميكنند. وقتي كودك به عنوان يا تيتر نگاه انداخته باشد بازديدكنندگان به تيتر نگاه ميكنند. ۱۳.از فلشها به عنوان نشانههاي بصري استفاده كنيد چهرهها ميتوانند توجه بازديدكنندگان را جلب كنند، اما تنها راه كنترل و هدايت چشم بازديدكننده نيستند. حتي ممكن است فلشهاي كوچك كشيده شده با دست موثرتر از آن باشد. در اين مطالعه نشان داده شده است كه حتي يك پيكان ساده در جذب CXL چشم بازديدكنندگان يك عنصر قدرتمند در صفحه است. اگر ميخواهيد بازديدكنندگان شما به چيزي نگاه كنند، با فلش به آن اشاره كنيد. ۱۴.براي فراخواني مخاطب به اقدام از رنگ استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني مخاطب رنگها داراي مفاهيم احساسي و عاطفي هستند(مثلا قرمز فوري، آي آرام و غيره) و بخشي از استانداردهاي يك برند ميباشند. رنگها همچنين فرصتي هستند كه بازديد كنندگان را به سوي اقدام و خريد سوق دهند. يك مطالعه درمورد رنگ دكمههاي فراخواني به اقدام نشان داده است كه قدرت رنگ و كنتراست درخشندگي جلب توجه را زياد ميكند. پيمايشها و پيوندها (لينكها) در اينجا توصيههايي براي لينكها و پيمايش سايت از جمله منوها، دكمهها و لينكهايي كه باعث ميشود بازديدكنندگان شما نسبت به آن جلب شوند آوردهايم: ۱۵.توصيفي بودن نكات مهم طراحي سايت - توصيفي بودن پيمايشها هميشه از نظر بصري برجسته هستند بنابراين فرصتي براي برقراري ارتباط ميباشند. بازديدكنندگان به طور معمول بازديد خود را با اسكن در بالاي هدر شروع ميكنند. هر چيزي كه در قسمت هدر باشد از جمله منوهاي شما به احتمال زياد ديده خواهد شد. ۱۶.قسمت هوم يا خانه را در سمت چپ قرار دهيد و زياد نگران بقيه ترتيبات قرار گرفتن منو نباشيد نكات مهم طراحي سايت - ترتيب قرارگرفتن منو اگر لينك خانه يا هوم داريد آن را در سمت چپ قرار دهيد. چراكه رايجترين مكان براي قرار دادن آن است، بنابراين بازديدكنندگان انتظار دارند كه خانه را در هر وبسايتي در آنجا پيدا كنند. تحقيقات نشان ميدهد كه ترتيب مهم نيست. دو مطالعه مختلف براي رديابي چشم مخاطب وجود دارد كه ارتباط كمتري بين ترتيب موارد فهرست و موفقيت در تعداد بازديدكنندگان را نشان ميدهد. بنابراين وقت خود را صرف نگراني براي ترتيب قرار دادن موارد فهرست نكنيد. ۱۷.از صفحات خدمات به پستهاي وبلاگ لينك دهيد اگر بازديدكنندگان در يك صفحه از خدمات يك وبسايت قرار داشته باشند هدف آنها خدمات آن وبسايت است. اگر برروي وبلاگ خود لينكهايي از از صفحات ديگر قرار دهيد آنها را به صفحات ديگر نيز سوق ميدهد. پستهاي وبلاگ به طور طبيعي حواسپرتي، فرصتها و نرخ تبديل پايينتري دارند. ۱۸.مراقب باشيد با هر وبسايت ديگري لينك ندهيد شما بايد با مواردي مرتبط باشيد و به آنها لينك دهيد كه به بازديدكننده در رسيدن به اهداف خود كمك ميكند. در پستهاي وبلاگ لينكدهي معمولا به يك منبع يا پيوند خارجي است. اين پست ممكن است به ده مقاله خارجي لينك داده شود. اما در صفحات سرويس و در صفحه اصلي وبسايت بايد لينكدهي به سايتهاي ديگر را با دقت انجام دهيد. براي لينكدهي در صفحات اصلي اين سوالها را از خود بپرسيد: آيا واقعا ميخواهيد بازديدكنندگان روي آن كليك كنند؟ آيا اين لينكدهي شما را در رسيدن به اهدافتان كمك خواهد كرد؟ ۱۹.از نمادهاي رسانههاي اجتماعي در عنوان وبسايت خود استفاده نكنيد نمادهاي رنگارنگ رسانههاي اجتماعي موجود در هدر براي اهداف شما خوب نيستند. اگر بازديدكنندگان برروي هر يك از اين دكمههاي رنگارنگ كليك كنند حواس آنها از سايت پرت ميشود و بعيد است كه به سايت بازگردند. ادغام رسانههاي اجتماعي به طور كلي كار اشتباهي است. اگر به يك شبكه اجتماعي لينك ميدهيد اين كار را از طريق پاورقي خود انجام دهيد. بازديدكنندگان ميتوانند در صورت مشاهده اين لينكها از آنها استفاده كنند اما شما با اين كار به آنها پيشنهاد نميدهيد كه سايت را ترك كنند. نوشتن در اين قسمت بياييد درمورد كلمات صحبت كنيم. قبل از اين ما يك عنوان متمركز بر كليد واژه را در صفحه اصلي به شما توصيه كرديم. در اينجا چند نكته ديگر درمورد نوشتههاي يك وبسايت شامل هدر، زير عنوان و متن بدنه براي شما آوردهايم: ۲۰.زيرنويسهاي معنيدار بنويسيد نكات مهم طراحي سايت - زيرنويسهاي معنيدار عناوين مبهم در همه وجود دارد. اين عناوين غالبا بزرگ و بيفايده هستند اما مواردي كوچك و مفيد را دنبال ميكنند. اطمينان حاصل كنيد كه موارد بزرگ براي بازديدكنندگان معنيدار و مفيد هستند. اگر روساي شما ميخواهند چيزهايي مانند خدمات و محصولات در وبسايت بگويند بايد از خود بپرسيد كه چه توصيفي براي آن ميتواند بهتر باشد. ۲۱.از پاراگرافهاي طولاني استفاده نكنيد پاراگراف طولاني با استانداردهاي محتواي ديجيتال مطابقت ندارد. شكستن پاراگرافهاي طولاني فهم آن را آسانتر ميكند. به عنوان يك قاعده كلي سعي كنيد پاراگرافهاي طولانيتر از 3 يا 4 خط ننويسيد. اگر طول خط بسيار طولاني باشد خواندن آن براي مصرفكنندگان ميتواند مشكلتر باشد. ۲۲.از كلمات ساده استفاده كنيد نكات طراحي سايت - استفاده از كلمات ساده هرچه خواندن متن آسانتر باشد وبسايت موفقتر خواهد بود. از كلمات متداولي كه خوانندگان انتظار دارند استفاده كنيد. استفاده از جلمات طولاني و كلمات فانتزي خوب نيست. بايد از يك زبان ساده استفاده كنيد كه همه بتوانند آن را درك كنند. تحقيقات نشان داده كه سادگي در خوانايي ميتواند در افزايش بازديدكنندگان تاثير داشته باشد. ۲۳.ترتيب فهرست نكات طراحي سايت - ترتيب فهرست هنگام ثبت هر ليست در وبسايت خود مطالب مهم را در ابتدا و انتها قرار دهيد. توجه خواننده به وسط ليست كمتر است. از آنجا كه بازديدكنندگان صفحه را اسكن ميكنند اولين و آخرين موارد به احتمال زياد در حافظه كوتاه مدت باقي ميماند. ۲۴.به سوالات برتر بازديدكنندگان پاسخ دهيد سوالاتي ممكن است براي بازديدكنندگان پيش بيايد. كار اصلي وبسايت پاسخگويي به اين سوالات است. هر سوال كه بيپاسخ بماند فرصتي براي جلب اعتماد را از دست خواهد داد. همچنين سوالات بدون پاسخ امكان ترك وبسايت توسط مخاطب را افزايش ميدهد. هنگامي كه جوئل كلتكه فرايند خود را براي يافتن سوالها و نوشتن پاسخ در Hubspot يافت توانست صفحات فرود نرخ تبديل خود را دو برابر كند. او با مشتريان مصاحبه كرد، جوابهاي آنها را تجزيه و تحليل كرد، پيامها را در اولويت قرار داد و در پايان كلمات مخاطبان خود را در نسخه جديد بازاريابي خود به صورت هوشمندانه استفاده كرد. در اينجا سوالاتي وجود دارد كه جوئل براي كشف سوالات برتر بازديدكنندگان استفاده ميكند: چه چيزي باعث شده تا شما به دنبال راه حل باشيد؟ چه چيز ديگري را امتحان كرديد و چه چيزي را دوست نداشتيد؟ چه چيزي شما را از خريد از ما باز ميدارد؟ چه چيزي باعث شده شما به اندازه كافي به ما اعتماد كنيد و ما را امتحان كنيد؟ چه چيزي محصول ما را به راه حلي براي شما تبديل كرده است؟ هنگام ارزيابي چه چيزي براي شما مهمتر بود؟ اكنون ميتوانيد چه كاري انجام دهيد كه قبلا نميتوانستيد؟ مثالي براي من بگذاريد كه براي شما تفاوت ايجاد كرده است شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديدكنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۵- شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند، انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديد كنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۶.كمبودها را ذكر كنيد نكات طراحي سايت - كمبودها را ذكر كنيد انسانها ماشين حسابهاي هزينه سود كارآمد نيستند. ما تمايل به افزايش سود و زيانهاي ناچيز داريم. به عبارت ديگر ضررو زيان بدتر از سود لذت بخش است. ۲۷.فرمهاي ثبت نام ايميل براي مشتركين را بهينه كنيد نكات طراحي سايت - فرمهاي ثبت نام در انتهاي اين پست يك فراخواني اقدام براي اشتراك قرار داده شده است. اگر از نزديك نگاه كنيد خواهيد ديد كه اين پست شامل سه عنصر جداگانه است. اين سه عنصر براي ثبت نام ايميل است. سلسله مراتب بصري در آن برجسته است. به خواننده گفته شده كه چه چيزي دريافت ميكند و چه موقع. با استفاده از اثبات اجتماعي يك توصيف كوچك از تعداد مشتركين انجام شده است. وقتي براي اولين بار اين تغييرات را آزمايش كرديم نرخ تبديل بسيار پايين بود و سپس پيشرفت چشمگيري كرد. اكنون شاهد افزايش 4و683 درصدي در ثبت نامهاي ايميل هستيم. بيشتر بخوانيد: http://payamarketing.toonblog.ir/post/6
خشك كن نوزادي چيست و چه كاربردي دارد ؟
خرید جدیدترین سرویس حوله نوزاد دخترانه
خريد سرويس خواب نوزاد به قيمت توليدي
خرید روپوش پزشکی و پرستاری به صورت عمده از تولیدی چه مزیتی دارد ؟
مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری سودآور
مشخصات و نکات خرید روپوش پزشکی لاکچری خوب
لباس کار دوبنده خارجی بهتر است یا ایرانی ؟