تعمیر لباسشویی هیمالیا در مشهد توسط تعمیرکار رسمی و سرویس کار مجاز در محل شما، با استفاده از نمایندگی تعمیرات لباسشویی هیمالیا در مشهد تا 75 % در هزینه تعمیرات خود صرفه جویی نمایید. سما سرویس جهت رفاه حال شما ارجمندان ، آموزش تعمیر لباسشویی هیمالیا و شرح دلیل ارور لباسشویی هیمالیا و همچنین نحوه رفع هر کدام از ایرادات مربوطه به کد خطا را شرح داده است تا با دانش فنی و آگاهی کافی بتوانید خدمات مورد نظر را از ما دریافت کنید
لباسشویی از ملزومات هر آشپزخانه می باشد ؛ در حال حاضر هیمالیا یکی از بهترین برندهای تولید کننده لباسشویی می باشد. اغلب افراد در هنگام خرید لباسشویی، نسبت به تکنولوژی، کیفیت مدل و رنگ به کار رفته در آن دقت بسیار زیادی نشان می دهند. اما متاسفانه پس از خرید نسبت به سرویس تعمیر لباسشویی هیمالیا در مشهد توجه لازم را ندارند.
اشکالات رایج لباسشویی هیمالیا
اشکالات رایج لباسشویی هیمالیابا توجه به اینکه لباسشویی از بخش های مکانیکی و الکترونیکی تشکیل شده، مانند تمام دستگاه های دیگر ممکن است درصورت استفاده نادرست دچار مشکلاتی شود که عملکرد آنرا مختل کند. مشکلات لباسشویی به دو دسته تقسیم می شوند که عبارتند از: مشکلات مربوط به بخش الکترونیکی دستگاه و مشکلات مربوط به بخش مکانیکی دستگاه. بیشتر مشکلاتی که برای لباسشویی ها رخ می دهند در دستگاه های مختلف یکسان هستند؛ برخی از آنها مشکلات ساده ای هستند که می شود بدون داشتن دانش و مهارت زیاد آنها را رفع کرد، اما برخی دیگر پیچیده هستند و برای رفع آنها به تخصص و مهارت بالا نیاز دارید و تلاش برای تعمیر کردن آنها کار درستی نخواهد بود و می تواند موجب پشیمانی شما شود.
درکل بهتر است زمانی که در لباسشویی خود مشکلی مشاهده کردید با تعمیرکار لباسشویی هیمالیا در مشهد تماس بگیرید تا با مشکل مواجه نشوید. موارد زیر صرفا جهت اطلاع شما جمع آوری شده و توصیه می شود از دستکاری دستگاه خود خودداری کنید.
-
- نشت آب از لباسشویی هیمالیا: گاهی اوقات شاهد نشت کردن آب از لباسشویی هستیم که بسیار آزار دهنده است. این مشکل ممکن است به دلیل درست بسته نشدن درب لباسشویی، خرابی پمپ تخلیه، انسداد ورودی آب یا گرفتگی شلنگ تخلیه رخ دهد.
- شروع به کار نکردن لباسشویی هیمالیا: اگر لباسشویی شما روشن می شود اما پس از اینکه برنامه شستشو را به آن می دهید و دکمه استارت را می زنید، دیگ (محفظه) آن شروع به چرخش نمی کند، ممکن است کمربند درایو مشکل داشته باشد یا دستگاه را بیشتر از ظرفیت آن پر کرده باشید. همچنین این امکان وجود دارد که موتور دستگاه آسیب دیده باشد و قادر به چرخیدن نباشد. در برخی موارد مشاهده شده به دلیل خرابی برد دستگاه این مشکل به وجود آمده و در این شرایط بهتر است با یک مرکز معتبر تعمیر لباسشویی هیمالیا در مشهد تماس بگیرید.
- ایجاد سر و صدای بیش از حد توسط لباسشویی هیمالیا: این مشکل یکی از سرسام آورترین مشکلات لباسشویی است که بسیار از آن شکایت می شود. این مشکل معمولا و در بسیاری از موارد به دلیل تراز نبودن دستگاه اتفاق می افتد. از دیگر دلایل رخ دادن این اتفاق می توان به وجود شی خارجی در داخل دیگ، ساییدگی بلبرینگ ها و خرابی موتور اشاره کرد.
- روشن نشدن لباسشویی هیمالیا: اگر لباسشویی تان اصلا روشن نمی شود ابتدا باید کابل برق آنرا چک کنید و همچنین از وجود برق در پریز مطمئن شوید. مشکل در مدار تغذیه، اتصالات دستگاه و ایراد پیدا کردن برد دستگاه دلایلی هستند که موجب رخ دادن این اتفاق می شوند. توجه داشته باشید که ممکن است کابل دستگاه مشکل داشته باشد و حتما پیش از بررسی آن باید کابل را از برق بکشید تا دچار برق گرفتگی نشوید.
چه زمانی برای تعمیر لباسشویی هیمالیا در مشهد اقدام نماییم
همیشه این را باید در نظر داشته باشیم که سرویس، نگهداری درست و تعمیر لباسشویی هیمالیا بسیار مهمتر از خرید اولیه آن است. چه بسا اگر ما ندانیم که چه زمانی برای تعمیر لباسشویی هیمالیا در مشهد اقدام نماییم ؛ مطمئنا به دلیل تعلل دچار خسارات و صدمات زیادی خواهیم شد. برای مثال تکان های شدید لباسشویی هیمالیا را در نظر بگیرید؛
باید بدانید در این مواقع باید برای جلوگیری از بروز مشکلات دیگر در اولین فرصت با نمایندگی تعمیر لباسشویی هیمالیا ارتباط برقرار کنید
در نتیجه باید بیشتر در رابطه با این مطلب که، چه زمانی برای تعمیر لباسشویی هیمالیا در مشهد اقدام نماییم حساس باشیم.
تعمیرکار مجاز لباسشویی هیمالیا در مشهد
استفاده کردن از خدمات تعمیرکار مجاز لباسشویی هیمالیا در مشهد، برای شما بسیار ایمن و مطمئن خواهد بود همانطور که متقابلا استفاده نکردن از خدمات تعمیرکار مجاز لباسشویی هیمالیا خسارات و نارضایتی های زیادی را در پی خواهد داشت؛ در ادامه به برخی از نارضایتی های مشتریان هنگام استفاده از خدمات تعمیرکار غیرمجاز و نابلد می پردازیم:
برد الکترونیکی لباسشویی هیمالیا به خوبی تعمیر نشده است و تعمیرکار اقدام به تعویض و یا تعمیر برد الکترونیکی نموده است با اینکه برد الکترونیکی کاملا سالم است و مشکل از جای دیگری می باشد.
لباسشویی هیمالیا معمولا دارای چندین برد الکترونیکی می باشد ، که یکی از آنها برد اصلی است ولی متاسفانه به دلیل عدم آگاهی تکنسین نابلد ، برد اصلی پیدا نشده و یا برد دیگری تعمیر گردیده است.
سرویسکار مجاز ماشین لباسشویی هیمالیا در مشهد
تعمیر ماشین لباسشویی هیمالیا در محل نیازمند دانش فنی بسیار، تخصص و مهارت کافی می باشد. در نظر داشته باشید که با استفاده از سرویس کار مجاز ماشین لباسشویی هیمالیا در مشهد علاوه بر اینکه در هزینه ها صرفه جویی بساری نموده اید، خود را از خطرات ناشی انتقال دستگاه به بیرون از منزل دور نموده اید و همچنین از نزدیک ناظر تعمیرکار ماشین لباسشویی هیمالیا خواهید بود.
لازم است بدانید که استفاده از خدمات تعمیرگاه های غیر مجاز به دستگاهتان آسیب های جدی و جبران ناپذیری می رساند و در نتیجه متحمل پرداخت هزینه های گزاف و از همه مهم تر از دست دادن زمان زیادی خواهید شد ، در ادامه علل انتخاب سما سرویس به عنوان تعمیرگاه مجاز لباسشویی هیمالیا در مشهد می پردازیم:
- سماسرویس، تعمیر ماشین لباسشویی هیمالیا با استفاده از قطعات فابریک انجام می دهد.
- خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی هیمالیا دارای ضمانتنامه 3 الی 12 ماهه می باشد.
- تعمیرکار ماشین لباسشویی هیمالیا در مشهد با لباس فرم در محل حاضر می شود .
- تعمیر ماشین لباسشویی هیمالیا در محل انجام می گردد و به هیچ عنوان از منزل شما خارج نمی شود.
چرا استفاده از سرویسکار مجاز لباسشویی هیمالیا در مشهد الزامی می باشد
شاید این موضوع که چرا استفاده از سرویسکار مجاز لباسشویی هیمالیا در مشهد الزامی می باشد، سوال شما باشد؛ خب همانطور که می دانید لباسشویی یکی از لوازم بسیار مهم و حساس خانه است که مانند سایر لوازم برقی با مشکلات زیادی ممکن است رو به رو شود. بنابراین داشتن دانش کافی در زمینهی تعمیر لباسشویی هیمالیا بسیار مهم است و باید بدانید که در صورت مواجه شدن با مشکل، لازم است که یک فرد متخصص در این زمینه به شما کمک کند.
بنابراین در این زمان بهتر است که برای رفع عیب لباسشویی خود، از سرویسکار مجاز لباسشویی هیمالیا در مشهد کمک بخواهید. و این را در نظر داشته باشید که هر سرویسکاری قابل اعتماد نیست پس برای اطمینان از تعمیر لباسشویی هیمالیا و دریافت ضمانت و گارانتی تعمیر، بهتر است از سرویسکار مجاز لباسشویی هیمالیا در مشهد استفاده کنید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و خواندن ادامه مقاله تعمیرات ماشین لباسشویی هیمالیا به سایت تعمیرات لوازم خانگی عصریخ مراجعه نمایید.
چرا بايد اين نكات مهم را درباره طراحي سايت بدانيم ؟۱.اهرم سلسله مراتبي بصري نكات مهم طراحي سايت - اهرم سلسله مراتبي بصري هر صفحه داراي سلسله مراتب بصري است. اگر با مفهوم اين عبارت آشنا نيستيد ما تعريف آن را در اينجا براي شما آوردهايم: طراحان وب از سلسله مراتب بصري استفاده ميكنند تا توجه بازديدكنندگان را به سوي عناصر مهم هدايت كنند. طرح وب شامل موقعيت (بالا و پايين صفحه)، اندازهها (بزرگ يا كوچك)، تصاوير (ويديو، تصاوير، نمادها) و كنتراست (رنگ و فضاي سفيد) است. ۲.استفاده از يك عنوان توصيفي و كليدي در صفحه اصلي نكات مهم طراحي سايت - عنوان توصيفي و كليدي عنوان در بالاي صفحه اصلي قرار دارد و ميتواند توصيفي يا غيرتوصيفي باشد. در صورت توصيفي نبودن بازديدكننده ممكن است نتواند به اولين سوال خود يعني «آيا من در جاي مناسب هستم؟» پاسخ دهد. همچنين عنوان توصيفي براي استفاده از كلمه كليدي هدف و نشان دادن ارتباط است. بسياري از بازاريابان يك عنوان زيركانه يا مبهم مينويسند. اما روشن و واضح بودن عنوان يك روش هوشمندانهتر است. بهتر است به جاي نوشتن يك عنوان جالب اما مبهم يك عنوان توصيفي بنويسيد. ۳.فراخواني براي اقدام را در بالاي صفحه قرار ندهيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني براي اقدام بازديدكنندگان ممكن است وقت بيشتري را در صفحه وبسايت شما بگذرانند اما اين بدان معني نيست كه آماده اقدام و يا خريد هستند. فراخواني براي اقدام معمولا در پايين صفحه انجام ميشود. طي يك تحقيق كه 25 ميليون بازديدكننده را مورد تجزيه و تحليل قرار داد دريافتيم كه بيشتر درگيريها در زير صفحه اتفاق ميافتد. تنها به اين دليل كه محتواي موجود در بالاي صفحه قابل مشاهده است لزوما به اين معنا نيست كه موثرترين مكان براي فراخواني مخاطب است. ۴.يك صفحه طولاني بسازيد كه به تمام سوالات بازديدكنندگان پاسخ دهيد پيكسلهاي بيشتر يعني فضاي بيشتر براي پاسخ به سوالات، پرداختن به اعتراضات و افزودن شواهد حمايتي. اگر بازديدكننده پاسخي براي يك سوال مهم پيدا نكند به راحتي تا پايين صفحه حركت ميكند و زماني كه راضي شد خواندن را متوقف ميكند. ۵.نمايش يك چيز در يك زمان مشخص نكات مهم طراحي سايت - نمايش يك چيز در يك زمان مشخص چيزي كه معمولا بيشتر مشتريان در هنگام شروع پروژه طراحي وب به ما ميگويند معمولا اين جمله است: «من يك طراحي تميز و مدرن را دوست دارم.». بازديدكنندگان فضاي آشفته را دوست ندارند. درواقع آنها فضاي سفيد را دوست ندارند بلكه پيچيدگي بصري كم را دوست دارند. در سال 2012 گوگل تصميم گرفت كه بداند چه وبسايتهايي از نظر بازديدكنندگان زيبا هستند. اين يك مطالعه درمورد سادگي با يك نام بسيار پيچيده بود: «نقش پيچيدگي بصري و نمونهسازي اوليه درمورد برداشت اول از وبسايتها: تلاش در جهت درك احكام زيباييشناسي». آنها در اين تحقيق دريافتند كه طرحهاي پيچيده كمتر به عنوان زيبايي درك ميشوند. ۶.طرحبندي استاندارد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - طرحبندي استاندارد همان تحقيق گوگل نشان داد كه نمونه اوليه بالاي صفحه نيز با زيبايي درك شده ارتباط دارد. به عبارت ديگر از طرحهاي عجيب و غريب در ابتداي صفحه استفاده نشده و وبسايتي كه از استانداردها پيروي كرده است بيشتر مورد استقبال قرار گرفته است. سايتهايي كه به عنوان زيباترين سايتها محسوب ميشوند داراي نمونههاي اوليه بالا و همچنين پيچيدگي بصري كم هستند كه هر دو اين موارد ساده و تميز كار شدهاند. اين بسيار خوب است كه شما برند خود را متمايز كنيد اما درمورد چيدمان سايت بهتر است كه ساده عمل كنيد. ۷.از فضاي كاذب انتهاي صفحه بپرهيزيد وبسايتهاي مدرن بازاريابي به ويژه صفحات فروش اغلب با بلوك صفحه ساخته ميشوند. اين بلوكها رديفهايي از محتوا هستند كه اغلب با يك تصوير در يك طرف و متن در طرف ديگر در يك ستون واحد جريان مييابند. در اينجا يك تصوير از صفحه سرويس معمولي در وبسايت توليد سرب آورده شده است. همانطور كه در نمودار نشان داده شده است پاورقي از رنگ پسزمينه تيرهتري برخوردار است، بنابراين بسياري از سايتها اين كار را انجام ميدهند. ۸.از طرح كشويي يا چرخان خودداري كنيد اين طرحها سالها محبوب بودند و مشتريان آنها را دوست دارند. اما مشكلي كه وجود دارد اين است كه بازديدكنندگان ممكن است فقط اولين اسلايدها را ببينند. مطالعات زيادي صورت گرفته كه به همين نتيجه رسيدهاند و دريافتهاند در اين نوع طرحها اسلايدهاي بعدي كمتر ديده ميشوند و تماس يا اقدام به كليك كرد برروي اين اسلايدها تقريبا بعيد است. اين طرحها ممكن است محبوب باشند اما استفاده از آنها براي سياست داخلي خوب است نه براي بالا رفتن نرخ بازديدكنندگان. ۹.از استفاده از زبانه و آكاردئونها خودداري كنيد بهتر است از زبانهها و جعبه محتواي قابل گسترش استفاده نكنيد. با دانستن اينكه 76 درصد از بازديدكنندگان در حال اسكن هستند ميتوانيد همه چيز را در معرض ديد آنها نگه داريد و از اين طريق مطالب خود را بيشتر به آنها نمايش دهيد بدون اينكه نياز به كليك كردن براي آشكار كردن چيزي باشد. شما در وبسايت آمازون نيز هيچ كدام از اين زبانهها و آكاردئونها را مشاهده نخواهيد كرد. به خاطر داشته باشيد كه خواندن سريع بسيار راحتتر از كليك كردن است. اگر بازديدكننده مجبور باشد هدف خود را كليك كرده يا برروي زبانه كليك كند تا قادر به مشاهده چيزي باشد كمتر احتمال دارد كه آن را ببيند. تصاوير در اينجا بياييد كمي به نكات مربوط به تصاوير بپردازيم: ۱۰.از تصاوير افراد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از تصاوير افراد چهرهها تصاويري منحصر به فرد و قدرتمند هستند. از زمان به دنيا آمدن ما به چهرههاي ديگر بيشتر نگاه ميكنيم. قدرت مغناطيسي تصاوير افراد در طراحي وبسايت بسيار مفيد است. چهرهها توجه را جلب ميكنند. مطالعه موردي معروفي نشان ميدهد كه نتايج حاصل از تركيب چهره و توصيفات در يك صفحه فروش بسيار چشمگير است. ۱۱.اما از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد يك زمان و مكان براي عكسهاي ذخيره شده وجود دارد، اما بهتر است از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد. آنها هرگز احساس واقعي بودن ندارند و بنابراين موجب جلب اعتماد نخواهند شد. شركتها به دليل كيفيت بالا براي استفاده از عكسهاي ذخيره شده وسوسه ميشوند. اما بازديدكنندگان شما بيشتر به واقعيت اهميت ميدهند. آنها درواقع ترجيح ميدهند افراد واقعي را ببينند. ۱۲.از چهرهها به عنوان نشانه استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از چهرهها به عنوان نشانه تصاوير افراد فرصتي ويژه براي توجه بازديدكنندگان به شما ميدهد. يك محقق به نام جيمز نسيم طرحهايي را به 106 نفر نشان داد و پس از آن به قدرت چهرهها در موقعيتهاي مناسب پي برد. چهرهها قدرت اين را دارند كه توجه بازديدكنندگان را به سمت ساير عناصر سوق دهند. يك مطالعه مشهور با استفاده از چهره كودك صورت گرفته است، وقتي كودك به دوربين نگاه ميكند بازديدكنندگان به كودك نگاه ميكنند. وقتي كودك به عنوان يا تيتر نگاه انداخته باشد بازديدكنندگان به تيتر نگاه ميكنند. ۱۳.از فلشها به عنوان نشانههاي بصري استفاده كنيد چهرهها ميتوانند توجه بازديدكنندگان را جلب كنند، اما تنها راه كنترل و هدايت چشم بازديدكننده نيستند. حتي ممكن است فلشهاي كوچك كشيده شده با دست موثرتر از آن باشد. در اين مطالعه نشان داده شده است كه حتي يك پيكان ساده در جذب CXL چشم بازديدكنندگان يك عنصر قدرتمند در صفحه است. اگر ميخواهيد بازديدكنندگان شما به چيزي نگاه كنند، با فلش به آن اشاره كنيد. ۱۴.براي فراخواني مخاطب به اقدام از رنگ استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني مخاطب رنگها داراي مفاهيم احساسي و عاطفي هستند(مثلا قرمز فوري، آي آرام و غيره) و بخشي از استانداردهاي يك برند ميباشند. رنگها همچنين فرصتي هستند كه بازديد كنندگان را به سوي اقدام و خريد سوق دهند. يك مطالعه درمورد رنگ دكمههاي فراخواني به اقدام نشان داده است كه قدرت رنگ و كنتراست درخشندگي جلب توجه را زياد ميكند. پيمايشها و پيوندها (لينكها) در اينجا توصيههايي براي لينكها و پيمايش سايت از جمله منوها، دكمهها و لينكهايي كه باعث ميشود بازديدكنندگان شما نسبت به آن جلب شوند آوردهايم: ۱۵.توصيفي بودن نكات مهم طراحي سايت - توصيفي بودن پيمايشها هميشه از نظر بصري برجسته هستند بنابراين فرصتي براي برقراري ارتباط ميباشند. بازديدكنندگان به طور معمول بازديد خود را با اسكن در بالاي هدر شروع ميكنند. هر چيزي كه در قسمت هدر باشد از جمله منوهاي شما به احتمال زياد ديده خواهد شد. ۱۶.قسمت هوم يا خانه را در سمت چپ قرار دهيد و زياد نگران بقيه ترتيبات قرار گرفتن منو نباشيد نكات مهم طراحي سايت - ترتيب قرارگرفتن منو اگر لينك خانه يا هوم داريد آن را در سمت چپ قرار دهيد. چراكه رايجترين مكان براي قرار دادن آن است، بنابراين بازديدكنندگان انتظار دارند كه خانه را در هر وبسايتي در آنجا پيدا كنند. تحقيقات نشان ميدهد كه ترتيب مهم نيست. دو مطالعه مختلف براي رديابي چشم مخاطب وجود دارد كه ارتباط كمتري بين ترتيب موارد فهرست و موفقيت در تعداد بازديدكنندگان را نشان ميدهد. بنابراين وقت خود را صرف نگراني براي ترتيب قرار دادن موارد فهرست نكنيد. ۱۷.از صفحات خدمات به پستهاي وبلاگ لينك دهيد اگر بازديدكنندگان در يك صفحه از خدمات يك وبسايت قرار داشته باشند هدف آنها خدمات آن وبسايت است. اگر برروي وبلاگ خود لينكهايي از از صفحات ديگر قرار دهيد آنها را به صفحات ديگر نيز سوق ميدهد. پستهاي وبلاگ به طور طبيعي حواسپرتي، فرصتها و نرخ تبديل پايينتري دارند. ۱۸.مراقب باشيد با هر وبسايت ديگري لينك ندهيد شما بايد با مواردي مرتبط باشيد و به آنها لينك دهيد كه به بازديدكننده در رسيدن به اهداف خود كمك ميكند. در پستهاي وبلاگ لينكدهي معمولا به يك منبع يا پيوند خارجي است. اين پست ممكن است به ده مقاله خارجي لينك داده شود. اما در صفحات سرويس و در صفحه اصلي وبسايت بايد لينكدهي به سايتهاي ديگر را با دقت انجام دهيد. براي لينكدهي در صفحات اصلي اين سوالها را از خود بپرسيد: آيا واقعا ميخواهيد بازديدكنندگان روي آن كليك كنند؟ آيا اين لينكدهي شما را در رسيدن به اهدافتان كمك خواهد كرد؟ ۱۹.از نمادهاي رسانههاي اجتماعي در عنوان وبسايت خود استفاده نكنيد نمادهاي رنگارنگ رسانههاي اجتماعي موجود در هدر براي اهداف شما خوب نيستند. اگر بازديدكنندگان برروي هر يك از اين دكمههاي رنگارنگ كليك كنند حواس آنها از سايت پرت ميشود و بعيد است كه به سايت بازگردند. ادغام رسانههاي اجتماعي به طور كلي كار اشتباهي است. اگر به يك شبكه اجتماعي لينك ميدهيد اين كار را از طريق پاورقي خود انجام دهيد. بازديدكنندگان ميتوانند در صورت مشاهده اين لينكها از آنها استفاده كنند اما شما با اين كار به آنها پيشنهاد نميدهيد كه سايت را ترك كنند. نوشتن در اين قسمت بياييد درمورد كلمات صحبت كنيم. قبل از اين ما يك عنوان متمركز بر كليد واژه را در صفحه اصلي به شما توصيه كرديم. در اينجا چند نكته ديگر درمورد نوشتههاي يك وبسايت شامل هدر، زير عنوان و متن بدنه براي شما آوردهايم: ۲۰.زيرنويسهاي معنيدار بنويسيد نكات مهم طراحي سايت - زيرنويسهاي معنيدار عناوين مبهم در همه وجود دارد. اين عناوين غالبا بزرگ و بيفايده هستند اما مواردي كوچك و مفيد را دنبال ميكنند. اطمينان حاصل كنيد كه موارد بزرگ براي بازديدكنندگان معنيدار و مفيد هستند. اگر روساي شما ميخواهند چيزهايي مانند خدمات و محصولات در وبسايت بگويند بايد از خود بپرسيد كه چه توصيفي براي آن ميتواند بهتر باشد. ۲۱.از پاراگرافهاي طولاني استفاده نكنيد پاراگراف طولاني با استانداردهاي محتواي ديجيتال مطابقت ندارد. شكستن پاراگرافهاي طولاني فهم آن را آسانتر ميكند. به عنوان يك قاعده كلي سعي كنيد پاراگرافهاي طولانيتر از 3 يا 4 خط ننويسيد. اگر طول خط بسيار طولاني باشد خواندن آن براي مصرفكنندگان ميتواند مشكلتر باشد. ۲۲.از كلمات ساده استفاده كنيد نكات طراحي سايت - استفاده از كلمات ساده هرچه خواندن متن آسانتر باشد وبسايت موفقتر خواهد بود. از كلمات متداولي كه خوانندگان انتظار دارند استفاده كنيد. استفاده از جلمات طولاني و كلمات فانتزي خوب نيست. بايد از يك زبان ساده استفاده كنيد كه همه بتوانند آن را درك كنند. تحقيقات نشان داده كه سادگي در خوانايي ميتواند در افزايش بازديدكنندگان تاثير داشته باشد. ۲۳.ترتيب فهرست نكات طراحي سايت - ترتيب فهرست هنگام ثبت هر ليست در وبسايت خود مطالب مهم را در ابتدا و انتها قرار دهيد. توجه خواننده به وسط ليست كمتر است. از آنجا كه بازديدكنندگان صفحه را اسكن ميكنند اولين و آخرين موارد به احتمال زياد در حافظه كوتاه مدت باقي ميماند. ۲۴.به سوالات برتر بازديدكنندگان پاسخ دهيد سوالاتي ممكن است براي بازديدكنندگان پيش بيايد. كار اصلي وبسايت پاسخگويي به اين سوالات است. هر سوال كه بيپاسخ بماند فرصتي براي جلب اعتماد را از دست خواهد داد. همچنين سوالات بدون پاسخ امكان ترك وبسايت توسط مخاطب را افزايش ميدهد. هنگامي كه جوئل كلتكه فرايند خود را براي يافتن سوالها و نوشتن پاسخ در Hubspot يافت توانست صفحات فرود نرخ تبديل خود را دو برابر كند. او با مشتريان مصاحبه كرد، جوابهاي آنها را تجزيه و تحليل كرد، پيامها را در اولويت قرار داد و در پايان كلمات مخاطبان خود را در نسخه جديد بازاريابي خود به صورت هوشمندانه استفاده كرد. در اينجا سوالاتي وجود دارد كه جوئل براي كشف سوالات برتر بازديدكنندگان استفاده ميكند: چه چيزي باعث شده تا شما به دنبال راه حل باشيد؟ چه چيز ديگري را امتحان كرديد و چه چيزي را دوست نداشتيد؟ چه چيزي شما را از خريد از ما باز ميدارد؟ چه چيزي باعث شده شما به اندازه كافي به ما اعتماد كنيد و ما را امتحان كنيد؟ چه چيزي محصول ما را به راه حلي براي شما تبديل كرده است؟ هنگام ارزيابي چه چيزي براي شما مهمتر بود؟ اكنون ميتوانيد چه كاري انجام دهيد كه قبلا نميتوانستيد؟ مثالي براي من بگذاريد كه براي شما تفاوت ايجاد كرده است شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديدكنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۵- شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند، انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديد كنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۶.كمبودها را ذكر كنيد نكات طراحي سايت - كمبودها را ذكر كنيد انسانها ماشين حسابهاي هزينه سود كارآمد نيستند. ما تمايل به افزايش سود و زيانهاي ناچيز داريم. به عبارت ديگر ضررو زيان بدتر از سود لذت بخش است. ۲۷.فرمهاي ثبت نام ايميل براي مشتركين را بهينه كنيد نكات طراحي سايت - فرمهاي ثبت نام در انتهاي اين پست يك فراخواني اقدام براي اشتراك قرار داده شده است. اگر از نزديك نگاه كنيد خواهيد ديد كه اين پست شامل سه عنصر جداگانه است. اين سه عنصر براي ثبت نام ايميل است. سلسله مراتب بصري در آن برجسته است. به خواننده گفته شده كه چه چيزي دريافت ميكند و چه موقع. با استفاده از اثبات اجتماعي يك توصيف كوچك از تعداد مشتركين انجام شده است. وقتي براي اولين بار اين تغييرات را آزمايش كرديم نرخ تبديل بسيار پايين بود و سپس پيشرفت چشمگيري كرد. اكنون شاهد افزايش 4و683 درصدي در ثبت نامهاي ايميل هستيم. بيشتر بخوانيد: http://payamarketing.toonblog.ir/post/6
خشك كن نوزادي چيست و چه كاربردي دارد ؟
خرید جدیدترین سرویس حوله نوزاد دخترانه
خريد سرويس خواب نوزاد به قيمت توليدي
خرید روپوش پزشکی و پرستاری به صورت عمده از تولیدی چه مزیتی دارد ؟
مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری سودآور
مشخصات و نکات خرید روپوش پزشکی لاکچری خوب
لباس کار دوبنده خارجی بهتر است یا ایرانی ؟