چهارشنبه ۰۷ تیر ۰۲ | ۱۲:۵۳ ۲۱ بازديد
مزایای سفارش تعمیرات آنلاین در نمایندگی تعمیر یخچال بکو
شما برای تعمیرات یخچال بکو در هر ساعت از شبانه روز در هر ۷ روز هفته و تعطیلات رسمی میتوانید فرم سفارش تعمیرات به صورت آنلاین فوری پر کنید تا فورا همکاران ما در نمایندگی تعمیر یخچال بکو در تهران با شما تماس بگیرند و برای حل مشکل هرچه سریعتر اقدام کنند.
چه زمانی با نمایندگی تعمیر یخچال بکو در تهران تماس بگیرید؟
اگر در یخچال بکو خود صدای عجیبی شنیدید، اگر کمپرسور اتومات نکرده و یخچال به صورت یکسره کار می کند. باید بدانید یخچال شما دچار نقص در عملکرد شده است. اگر داخل کابین یخچال تان گرم است و مواد غذایی را سرد نمی کند. دچار مشکل افت سرما شده. که باید برای تعمیرات با نمایندگی تعمیر یخچال بکو در تهران تماس بگیرید.
چنانچه یخچال پر از یخ زدگی و تشکیل برفک شده باشد. باید برای تنظیم درست عملکرد دستگاه با تعمیرگاه یخچال بکو تماس حاصل فرمایید.
اگر در طبقات یا زیر جا میوه ای آب مشاهده کردید. یا زمانی که بدنه یخچال را لمس کردید. و دچار برق گرفتگی شده. یا اینکه اگر بعد از زدن دوشاخه به پریز برق یخچال. روشن نشده و هیچ عکس العملی نشان نداد. باید فورا رفع ایراد شود و با نمایندگی خدمات پس از فروش یخچال بکو در تهران تماس حاصل فرمایید.
نمایندگی یخچال کندی
نمایندگی تعمیر یخچال بکو در تمام مناطق تهران به صورت فوری شما میتوانید فرم سفارش تعمیرات آنلاین را پر کنید تا از خدمات شبانه روزی ما بهره مند شوید. بعد از ثبت سفارش تعمیرات فورا یکی از تعمیرکار های یخچال بکو ما با شما تماس میگیرند و برای رفع مشکل فورا به محل شما مراجعه می کنند. نمایندگی بکو در تمام مناطق غرب شرق شمال و جنوب تعمیرگاه فعال دارد. تعمیرگاه بکو در غرب پونک سعادت آباد صادقیه منطقه شمال نیاوران قلهک پاسداران منطقه شرق نارمک تهرانپارس پیروزی افسریه و مناطق جنوب تهران شهر ری خاوران شوش کیان شهر خانی آباد عبدل آباد بریانک سرسبیل مهرآباد می باشد.
راهنمای خدمات پس از فروش یخچال بکو
در صورتی که یخچال ساید بکو شما دارای برگه گارانتی نمایندگی تعمیر یخچال بکو باشد و تاریخ آن نگذشته باشد میتواند در صورت بروز هرگونه مشکل به شما کمک کند تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی یخچال بکو در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید و با تماس با دفتر مرکزی بکو از این خدمات بهرهمند شوید.اما اگر شما به هر دلیلی ازجمله اتمام تاریخ گارانتی یا گمشدن برگه گارانتی نمیتوانید از خدمات پس از فروش یخچال فریزر بکو بهرهمند شوید میتوانید با یکی از تعمیرگاههای مجاز در سراسر تهران یا تعمیرگاه مرکزی بکو تماس گرفته و با مطرح کردن مشکل خود با همکاران ما در این بخش بهترین راه را برای تعمیر یا سرویس یخچال یا ساید بای ساید بکو خود به دست آورید.
ارائه خدمات باکیفیت به شما باتجربه چندین ساله به دست آمده است.
چرا پشتیبان سرویس را برای تعمیر انتخاب میکنیم
پشتیبان سرویس بهترین و قابل اعتمادترین نمایندگی تعمیر یخچال ساید بای ساید بکو در تهران میباشد. ما دارای چندین مرکز با تعمیرکاران حرفهای و با تجربه هستیم که میتوانند همهی مشکلات و ایرادات یخچال فریزر شما را با هر نوع برند و مدلی تعمیر کنند. تکنسینهای ما در زمینه تعمیر مشکلات عمومی یخچال فریزرها، مانند سرد نکردن، روشن نشدن، خرابی آبسردکن یا یخساز، کارکرد دائمی دارای تجربهی کافی میباشند.
نمایندگی تعمیر یخچال بکو در تهران
بکو محصول آلمان و ترکیه را چقدر میشناید
شرکت تولیدکننده لوازم خانگی ترکیه و یکی از برندهای معتبر به نام….است و توسط کوچ هولدینگ مدیریت میشود. این شرکت در سال ۱۹۶۷ در استانبول توسط وهبی کوچ بنیانگذار کوچ هولدینگ تأسیس شد. تا امروز نیز فعالیت خود را به عنوان یکی از بزرگترین. تولید کنندگان صنعت لوازم خانگی اروپا ادامه داده است. و رقیب جدی برندهای اروپایی به حساب میآید. اینجا نمایندگی تعمیر یخچال بکو در شرق غرب شمال و جنوب تهران می باشد.
beko
بکو در سال ۲۰۰۴ شرکت آلمانی گروندیگ را خریداری کرد و در ژانویه ۲۰۰۵ بکو و رقیب اصلی آن یعنی شرکت…. بیش از نیمی از تلویزیون اروپا را تولید کردند. در ژوئن ۲۰۰۹ تصمیم گرفته شد که بکو با شرکت آرچ..ل.یک ادغام شود. هم اکنون تعدادی از محصولات آر..ل.یک مانند یخچال، تلویزیون، ماشین لباس شویی، ماشین ظرف شویی با برند بکو ارائه میشود. و نمایندگی تعمیر و خدمات پس از فروش یخچال بکو راهی بازار می شود.
نمایندگی یخچال بکو
در سال های گذشته به دلیل کمبود تکنسین های یخچال فریزر در زمینه تعمیر یخچال بکو مشتریان محترم مجبور بودند برای تعمیرات حتی جزئی ، یخچال خود را با سختی فراوان حمل و به نمایندگی یخچال فریزر بکو منتقل نمایند. که این کار بسیار پر هزینه بوده و امکان آسیب دیدگی وسیله حین حمل و نقل نیز وجود داشت، همچنین باید یخچال فریزر مدت ها در تعمیرگاه میماند تا تعمیر شود.
اما امروزه با وجود تعمیرگاه های نمایندگی یخچال بکو در سراسر کشور و تهران باعث شده افراد حین مواجه شدن با خرابی یخچال به راحتی با نمایندگیهای مربوطه تماس بگیرند. و سفارش تعمیرات یخچال خود را ثبت کنند و در کمترین زمان مشکل یخچال را رفع کنند.
نمایندگی یخچال فریزر بکو
کارشناسان تیم پشتیبان سرویس بعد از تماس تلفنی یا ثبت تعمیرات آنلاین ابتدا سعی میکنند مشکلات جزئی را تلفنی حل کنند و یا به محل مراجعه و با شکیبایی مشکل یخچال ساید را بدون خارج کردن یخچال از محل تعمیر کرده و در صورت لزوم تعمیر قطعه در کارگاه، بعد از رفع مشکل دوباره به محل بازگرداند و با دقت نصب و راه اندازی کنند.
تیم پشتیبان سرویس خیال شما را راحت و آسوده کرده و باعث شده تا دیگر نگران تعمیر یخچال بکو نباشید. در صورت بروز مشکل به راحتی می توانند آن را در محل تعمیر نمایند. همچنین نکته اساسی این است که با استفاده از خدمات تعمیر یخچال فریزر در منزل دیگر نیازی به حمل و نقل نیست.
نمایندگی تعمیر یخچال بکو در تهران
سوالات متداولی که شاید شما هم تمایل به دانستن آن داشته باشید.
شما از چه راههایی میتوانید با پشتیبان سرویس در ارتباط باشید؟
شما میتوانید از طریق فرم تماس آنلاین، تماس با شعب تعمیرگاهی و ارسال ایمیل با پشتیبان سرویس در ارتباط باشید. اولویت رسیدگی، با فرم سفارش آنلاین میباشد.
شماره تماس نمایندگی تعمیر یخچال بکو چند است؟
شما برای خرید نصب و تعمیر یخچال بکو باید با نمایندگی یخچال beko به شماره تلفن های ۴۴۸۵۹۰۱۷ – ۲۲۸۹۹۲۲۷ -۰۲۱ تماس بگیرید و گزارش نصب و خرابی را به ما اعلام کنید. تعمیرکار در کمتر از یک ساعت به منزل شما مراجعه میکند.
آیا خدماتدهی مراکز تعمیراتی پشتیبان سرویس بهصورت ۲۴ ساعته است؟
ساعات کاری نمایندگی تعمیر یخچال بکو از ۸ صبح تا ۸ بعد از ظهر معین شده است و در این ساعات پاسخگویی از طریق تماس تلفنی شما با دفاتر تعمیرگاهی هستیم اما شما میتوانید در هر ساعت از شبانهروز با ثبت درخواست تعمیرات آنلاین با ما در ارتباط باشید تا در کمترین زمان ممکن به این درخواستها رسیدگی شود.
پشتیبان سرویس در چه زمینهای میتوانیم به شما کمک کنیم؟
وظیفه اصلی نمایندگی پشتیبان سرویس ارائه تعمیرات و خدمات سرویس لوازم خانگی به محصولات خریداریشده بکو است. که از جمله میتوان به سرویس، نگهداری و تعمیرات تخصصی یخچال بکو در تهران اشاره نمود.
خدماتدهی پشتیبان سرویس محدود به چه مناطقی است؟
تمامی خدمات تعمیراتی مربوط به شهر تهران و حومه بوده که در صورت نیاز شما میتوانید در هر شهر یا استانی که هستید. با تماس با مرکز ۱۱۸ آن شهر درخواست شماره تلفن نمایندگی رسمی تعمیرات یخچال بکو را داشته باشید.
آیا پشتیبان سرویس تأمینکننده قطعات و لوازمیدکی نیز می باشد؟
تخصص پشتیبان سرویس در حوزه تعمیر یخچال بکو در تهران است و تمامی قطعاتی که در انبارهای شرکت موجود میباشد برای مصرف داخلی تعمیرکاران و تکنسین ها در نظر گرفتهشده و بههیچعنوان قطعات بهصورت جدا به مشتری فروخته نمیشود.
دربارهی یخچال بکو بیشتر بدانید
ویژگی های یخچال ساید بای ساید
راهنمای تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید
نمایندگی تعمیر یخچال در تهران ( خدمات پس از فروش beko )
۷ دلیلی که تعمیرگاه مجاز پشتیبان سرویس را از سایرین متمایز می کند:
خدمات ارائه شده به صورت کتبی ۶ ماه ضمانت خواهند شد. تا از بابت خرابی یخچال خود نگرانی نداشته باشید.
در طول دوره ضمانت شش ماهه نیازی به پرداخت هزینه اضافی (حتی ایاب و ذهاب) نیست.
اعزام تمام تکنسینها در روز و ساعت درخواستی شما خواهد بود.
تمامی قطعات مورد استفاده در نمایندگی تعمیر یخچال بکو کاملا ارجینال و شرکتی میباشند.
تعمیرکاران ما در طول سال دورهها و کارگارههای آموزش تعمیرات بکو را میگذرانند.
ما پاسخگویی پیشنهادات و انتقادات شما. در زمینهی خدمات ارائه شده توسط تعمیرکارانمان هستیم.
برای درخواست تعمیرات میتوانید از راههای مختلف فرم درخواست آنلاین تعمیرات، ایمیل و یا شماره تلفن استفاده کنید.
خدمات پس از فروش یخچال بکو
نمایندگی تعمیر یخچال بکو در تهران خدمات پس از فروش beko در مناطق نیرو هوایی پیروزی صفا افسریه بهارستان دروازه شمیران. شکوفه کیان شهر مشیریه شهر ری نازی آباد میدان خراسان خاوران نیاوران جردن میرداماد پارک وی پاسداران شریعتی گاندی سیدخندان ولیعصر ظفر زعفرانیه فرمانیه الهیه هفت تیر فرشته دروس کاشانک یوسف آباد عباس آباد نارمک هفتحوض رسالت مجیدیه، بهار سبلان دردشت علم و صنعت پیروزی حکیمیه پلیس کرمان امام حسین (علیه السلام)، تهراننو هنگام فرجام دلاوران پونک صادقیه جنت آباد فرحزاد شهرک اکباتان فردوس شهران شهر زیبا ستارخان گیشا ایوانک جلال آل احمد سعادت آباد شهرک غرب آزادی مرزداران سردار جنگل دهکده .
جهت کسب اطلاعات بیشتر و خواندن ادامه مقاله تعمیرات یخچال بکو به سایت تعمیرات لوازم خانگی عصریخ مراجعه نمایید
شما برای تعمیرات یخچال بکو در هر ساعت از شبانه روز در هر ۷ روز هفته و تعطیلات رسمی میتوانید فرم سفارش تعمیرات به صورت آنلاین فوری پر کنید تا فورا همکاران ما در نمایندگی تعمیر یخچال بکو در تهران با شما تماس بگیرند و برای حل مشکل هرچه سریعتر اقدام کنند.
چه زمانی با نمایندگی تعمیر یخچال بکو در تهران تماس بگیرید؟
اگر در یخچال بکو خود صدای عجیبی شنیدید، اگر کمپرسور اتومات نکرده و یخچال به صورت یکسره کار می کند. باید بدانید یخچال شما دچار نقص در عملکرد شده است. اگر داخل کابین یخچال تان گرم است و مواد غذایی را سرد نمی کند. دچار مشکل افت سرما شده. که باید برای تعمیرات با نمایندگی تعمیر یخچال بکو در تهران تماس بگیرید.
چنانچه یخچال پر از یخ زدگی و تشکیل برفک شده باشد. باید برای تنظیم درست عملکرد دستگاه با تعمیرگاه یخچال بکو تماس حاصل فرمایید.
اگر در طبقات یا زیر جا میوه ای آب مشاهده کردید. یا زمانی که بدنه یخچال را لمس کردید. و دچار برق گرفتگی شده. یا اینکه اگر بعد از زدن دوشاخه به پریز برق یخچال. روشن نشده و هیچ عکس العملی نشان نداد. باید فورا رفع ایراد شود و با نمایندگی خدمات پس از فروش یخچال بکو در تهران تماس حاصل فرمایید.
نمایندگی یخچال کندی
نمایندگی تعمیر یخچال بکو در تمام مناطق تهران به صورت فوری شما میتوانید فرم سفارش تعمیرات آنلاین را پر کنید تا از خدمات شبانه روزی ما بهره مند شوید. بعد از ثبت سفارش تعمیرات فورا یکی از تعمیرکار های یخچال بکو ما با شما تماس میگیرند و برای رفع مشکل فورا به محل شما مراجعه می کنند. نمایندگی بکو در تمام مناطق غرب شرق شمال و جنوب تعمیرگاه فعال دارد. تعمیرگاه بکو در غرب پونک سعادت آباد صادقیه منطقه شمال نیاوران قلهک پاسداران منطقه شرق نارمک تهرانپارس پیروزی افسریه و مناطق جنوب تهران شهر ری خاوران شوش کیان شهر خانی آباد عبدل آباد بریانک سرسبیل مهرآباد می باشد.
راهنمای خدمات پس از فروش یخچال بکو
در صورتی که یخچال ساید بکو شما دارای برگه گارانتی نمایندگی تعمیر یخچال بکو باشد و تاریخ آن نگذشته باشد میتواند در صورت بروز هرگونه مشکل به شما کمک کند تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی یخچال بکو در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید و با تماس با دفتر مرکزی بکو از این خدمات بهرهمند شوید.اما اگر شما به هر دلیلی ازجمله اتمام تاریخ گارانتی یا گمشدن برگه گارانتی نمیتوانید از خدمات پس از فروش یخچال فریزر بکو بهرهمند شوید میتوانید با یکی از تعمیرگاههای مجاز در سراسر تهران یا تعمیرگاه مرکزی بکو تماس گرفته و با مطرح کردن مشکل خود با همکاران ما در این بخش بهترین راه را برای تعمیر یا سرویس یخچال یا ساید بای ساید بکو خود به دست آورید.
ارائه خدمات باکیفیت به شما باتجربه چندین ساله به دست آمده است.
چرا پشتیبان سرویس را برای تعمیر انتخاب میکنیم
پشتیبان سرویس بهترین و قابل اعتمادترین نمایندگی تعمیر یخچال ساید بای ساید بکو در تهران میباشد. ما دارای چندین مرکز با تعمیرکاران حرفهای و با تجربه هستیم که میتوانند همهی مشکلات و ایرادات یخچال فریزر شما را با هر نوع برند و مدلی تعمیر کنند. تکنسینهای ما در زمینه تعمیر مشکلات عمومی یخچال فریزرها، مانند سرد نکردن، روشن نشدن، خرابی آبسردکن یا یخساز، کارکرد دائمی دارای تجربهی کافی میباشند.
نمایندگی تعمیر یخچال بکو در تهران
بکو محصول آلمان و ترکیه را چقدر میشناید
شرکت تولیدکننده لوازم خانگی ترکیه و یکی از برندهای معتبر به نام….است و توسط کوچ هولدینگ مدیریت میشود. این شرکت در سال ۱۹۶۷ در استانبول توسط وهبی کوچ بنیانگذار کوچ هولدینگ تأسیس شد. تا امروز نیز فعالیت خود را به عنوان یکی از بزرگترین. تولید کنندگان صنعت لوازم خانگی اروپا ادامه داده است. و رقیب جدی برندهای اروپایی به حساب میآید. اینجا نمایندگی تعمیر یخچال بکو در شرق غرب شمال و جنوب تهران می باشد.
beko
بکو در سال ۲۰۰۴ شرکت آلمانی گروندیگ را خریداری کرد و در ژانویه ۲۰۰۵ بکو و رقیب اصلی آن یعنی شرکت…. بیش از نیمی از تلویزیون اروپا را تولید کردند. در ژوئن ۲۰۰۹ تصمیم گرفته شد که بکو با شرکت آرچ..ل.یک ادغام شود. هم اکنون تعدادی از محصولات آر..ل.یک مانند یخچال، تلویزیون، ماشین لباس شویی، ماشین ظرف شویی با برند بکو ارائه میشود. و نمایندگی تعمیر و خدمات پس از فروش یخچال بکو راهی بازار می شود.
نمایندگی یخچال بکو
در سال های گذشته به دلیل کمبود تکنسین های یخچال فریزر در زمینه تعمیر یخچال بکو مشتریان محترم مجبور بودند برای تعمیرات حتی جزئی ، یخچال خود را با سختی فراوان حمل و به نمایندگی یخچال فریزر بکو منتقل نمایند. که این کار بسیار پر هزینه بوده و امکان آسیب دیدگی وسیله حین حمل و نقل نیز وجود داشت، همچنین باید یخچال فریزر مدت ها در تعمیرگاه میماند تا تعمیر شود.
اما امروزه با وجود تعمیرگاه های نمایندگی یخچال بکو در سراسر کشور و تهران باعث شده افراد حین مواجه شدن با خرابی یخچال به راحتی با نمایندگیهای مربوطه تماس بگیرند. و سفارش تعمیرات یخچال خود را ثبت کنند و در کمترین زمان مشکل یخچال را رفع کنند.
نمایندگی یخچال فریزر بکو
کارشناسان تیم پشتیبان سرویس بعد از تماس تلفنی یا ثبت تعمیرات آنلاین ابتدا سعی میکنند مشکلات جزئی را تلفنی حل کنند و یا به محل مراجعه و با شکیبایی مشکل یخچال ساید را بدون خارج کردن یخچال از محل تعمیر کرده و در صورت لزوم تعمیر قطعه در کارگاه، بعد از رفع مشکل دوباره به محل بازگرداند و با دقت نصب و راه اندازی کنند.
تیم پشتیبان سرویس خیال شما را راحت و آسوده کرده و باعث شده تا دیگر نگران تعمیر یخچال بکو نباشید. در صورت بروز مشکل به راحتی می توانند آن را در محل تعمیر نمایند. همچنین نکته اساسی این است که با استفاده از خدمات تعمیر یخچال فریزر در منزل دیگر نیازی به حمل و نقل نیست.
نمایندگی تعمیر یخچال بکو در تهران
سوالات متداولی که شاید شما هم تمایل به دانستن آن داشته باشید.
شما از چه راههایی میتوانید با پشتیبان سرویس در ارتباط باشید؟
شما میتوانید از طریق فرم تماس آنلاین، تماس با شعب تعمیرگاهی و ارسال ایمیل با پشتیبان سرویس در ارتباط باشید. اولویت رسیدگی، با فرم سفارش آنلاین میباشد.
شماره تماس نمایندگی تعمیر یخچال بکو چند است؟
شما برای خرید نصب و تعمیر یخچال بکو باید با نمایندگی یخچال beko به شماره تلفن های ۴۴۸۵۹۰۱۷ – ۲۲۸۹۹۲۲۷ -۰۲۱ تماس بگیرید و گزارش نصب و خرابی را به ما اعلام کنید. تعمیرکار در کمتر از یک ساعت به منزل شما مراجعه میکند.
آیا خدماتدهی مراکز تعمیراتی پشتیبان سرویس بهصورت ۲۴ ساعته است؟
ساعات کاری نمایندگی تعمیر یخچال بکو از ۸ صبح تا ۸ بعد از ظهر معین شده است و در این ساعات پاسخگویی از طریق تماس تلفنی شما با دفاتر تعمیرگاهی هستیم اما شما میتوانید در هر ساعت از شبانهروز با ثبت درخواست تعمیرات آنلاین با ما در ارتباط باشید تا در کمترین زمان ممکن به این درخواستها رسیدگی شود.
پشتیبان سرویس در چه زمینهای میتوانیم به شما کمک کنیم؟
وظیفه اصلی نمایندگی پشتیبان سرویس ارائه تعمیرات و خدمات سرویس لوازم خانگی به محصولات خریداریشده بکو است. که از جمله میتوان به سرویس، نگهداری و تعمیرات تخصصی یخچال بکو در تهران اشاره نمود.
خدماتدهی پشتیبان سرویس محدود به چه مناطقی است؟
تمامی خدمات تعمیراتی مربوط به شهر تهران و حومه بوده که در صورت نیاز شما میتوانید در هر شهر یا استانی که هستید. با تماس با مرکز ۱۱۸ آن شهر درخواست شماره تلفن نمایندگی رسمی تعمیرات یخچال بکو را داشته باشید.
آیا پشتیبان سرویس تأمینکننده قطعات و لوازمیدکی نیز می باشد؟
تخصص پشتیبان سرویس در حوزه تعمیر یخچال بکو در تهران است و تمامی قطعاتی که در انبارهای شرکت موجود میباشد برای مصرف داخلی تعمیرکاران و تکنسین ها در نظر گرفتهشده و بههیچعنوان قطعات بهصورت جدا به مشتری فروخته نمیشود.
دربارهی یخچال بکو بیشتر بدانید
ویژگی های یخچال ساید بای ساید
راهنمای تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید
نمایندگی تعمیر یخچال در تهران ( خدمات پس از فروش beko )
۷ دلیلی که تعمیرگاه مجاز پشتیبان سرویس را از سایرین متمایز می کند:
خدمات ارائه شده به صورت کتبی ۶ ماه ضمانت خواهند شد. تا از بابت خرابی یخچال خود نگرانی نداشته باشید.
در طول دوره ضمانت شش ماهه نیازی به پرداخت هزینه اضافی (حتی ایاب و ذهاب) نیست.
اعزام تمام تکنسینها در روز و ساعت درخواستی شما خواهد بود.
تمامی قطعات مورد استفاده در نمایندگی تعمیر یخچال بکو کاملا ارجینال و شرکتی میباشند.
تعمیرکاران ما در طول سال دورهها و کارگارههای آموزش تعمیرات بکو را میگذرانند.
ما پاسخگویی پیشنهادات و انتقادات شما. در زمینهی خدمات ارائه شده توسط تعمیرکارانمان هستیم.
برای درخواست تعمیرات میتوانید از راههای مختلف فرم درخواست آنلاین تعمیرات، ایمیل و یا شماره تلفن استفاده کنید.
خدمات پس از فروش یخچال بکو
نمایندگی تعمیر یخچال بکو در تهران خدمات پس از فروش beko در مناطق نیرو هوایی پیروزی صفا افسریه بهارستان دروازه شمیران. شکوفه کیان شهر مشیریه شهر ری نازی آباد میدان خراسان خاوران نیاوران جردن میرداماد پارک وی پاسداران شریعتی گاندی سیدخندان ولیعصر ظفر زعفرانیه فرمانیه الهیه هفت تیر فرشته دروس کاشانک یوسف آباد عباس آباد نارمک هفتحوض رسالت مجیدیه، بهار سبلان دردشت علم و صنعت پیروزی حکیمیه پلیس کرمان امام حسین (علیه السلام)، تهراننو هنگام فرجام دلاوران پونک صادقیه جنت آباد فرحزاد شهرک اکباتان فردوس شهران شهر زیبا ستارخان گیشا ایوانک جلال آل احمد سعادت آباد شهرک غرب آزادی مرزداران سردار جنگل دهکده .
جهت کسب اطلاعات بیشتر و خواندن ادامه مقاله تعمیرات یخچال بکو به سایت تعمیرات لوازم خانگی عصریخ مراجعه نمایید
چرا بايد اين نكات مهم را درباره طراحي سايت بدانيم ؟۱.اهرم سلسله مراتبي بصري نكات مهم طراحي سايت - اهرم سلسله مراتبي بصري هر صفحه داراي سلسله مراتب بصري است. اگر با مفهوم اين عبارت آشنا نيستيد ما تعريف آن را در اينجا براي شما آوردهايم: طراحان وب از سلسله مراتب بصري استفاده ميكنند تا توجه بازديدكنندگان را به سوي عناصر مهم هدايت كنند. طرح وب شامل موقعيت (بالا و پايين صفحه)، اندازهها (بزرگ يا كوچك)، تصاوير (ويديو، تصاوير، نمادها) و كنتراست (رنگ و فضاي سفيد) است. ۲.استفاده از يك عنوان توصيفي و كليدي در صفحه اصلي نكات مهم طراحي سايت - عنوان توصيفي و كليدي عنوان در بالاي صفحه اصلي قرار دارد و ميتواند توصيفي يا غيرتوصيفي باشد. در صورت توصيفي نبودن بازديدكننده ممكن است نتواند به اولين سوال خود يعني «آيا من در جاي مناسب هستم؟» پاسخ دهد. همچنين عنوان توصيفي براي استفاده از كلمه كليدي هدف و نشان دادن ارتباط است. بسياري از بازاريابان يك عنوان زيركانه يا مبهم مينويسند. اما روشن و واضح بودن عنوان يك روش هوشمندانهتر است. بهتر است به جاي نوشتن يك عنوان جالب اما مبهم يك عنوان توصيفي بنويسيد. ۳.فراخواني براي اقدام را در بالاي صفحه قرار ندهيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني براي اقدام بازديدكنندگان ممكن است وقت بيشتري را در صفحه وبسايت شما بگذرانند اما اين بدان معني نيست كه آماده اقدام و يا خريد هستند. فراخواني براي اقدام معمولا در پايين صفحه انجام ميشود. طي يك تحقيق كه 25 ميليون بازديدكننده را مورد تجزيه و تحليل قرار داد دريافتيم كه بيشتر درگيريها در زير صفحه اتفاق ميافتد. تنها به اين دليل كه محتواي موجود در بالاي صفحه قابل مشاهده است لزوما به اين معنا نيست كه موثرترين مكان براي فراخواني مخاطب است. ۴.يك صفحه طولاني بسازيد كه به تمام سوالات بازديدكنندگان پاسخ دهيد پيكسلهاي بيشتر يعني فضاي بيشتر براي پاسخ به سوالات، پرداختن به اعتراضات و افزودن شواهد حمايتي. اگر بازديدكننده پاسخي براي يك سوال مهم پيدا نكند به راحتي تا پايين صفحه حركت ميكند و زماني كه راضي شد خواندن را متوقف ميكند. ۵.نمايش يك چيز در يك زمان مشخص نكات مهم طراحي سايت - نمايش يك چيز در يك زمان مشخص چيزي كه معمولا بيشتر مشتريان در هنگام شروع پروژه طراحي وب به ما ميگويند معمولا اين جمله است: «من يك طراحي تميز و مدرن را دوست دارم.». بازديدكنندگان فضاي آشفته را دوست ندارند. درواقع آنها فضاي سفيد را دوست ندارند بلكه پيچيدگي بصري كم را دوست دارند. در سال 2012 گوگل تصميم گرفت كه بداند چه وبسايتهايي از نظر بازديدكنندگان زيبا هستند. اين يك مطالعه درمورد سادگي با يك نام بسيار پيچيده بود: «نقش پيچيدگي بصري و نمونهسازي اوليه درمورد برداشت اول از وبسايتها: تلاش در جهت درك احكام زيباييشناسي». آنها در اين تحقيق دريافتند كه طرحهاي پيچيده كمتر به عنوان زيبايي درك ميشوند. ۶.طرحبندي استاندارد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - طرحبندي استاندارد همان تحقيق گوگل نشان داد كه نمونه اوليه بالاي صفحه نيز با زيبايي درك شده ارتباط دارد. به عبارت ديگر از طرحهاي عجيب و غريب در ابتداي صفحه استفاده نشده و وبسايتي كه از استانداردها پيروي كرده است بيشتر مورد استقبال قرار گرفته است. سايتهايي كه به عنوان زيباترين سايتها محسوب ميشوند داراي نمونههاي اوليه بالا و همچنين پيچيدگي بصري كم هستند كه هر دو اين موارد ساده و تميز كار شدهاند. اين بسيار خوب است كه شما برند خود را متمايز كنيد اما درمورد چيدمان سايت بهتر است كه ساده عمل كنيد. ۷.از فضاي كاذب انتهاي صفحه بپرهيزيد وبسايتهاي مدرن بازاريابي به ويژه صفحات فروش اغلب با بلوك صفحه ساخته ميشوند. اين بلوكها رديفهايي از محتوا هستند كه اغلب با يك تصوير در يك طرف و متن در طرف ديگر در يك ستون واحد جريان مييابند. در اينجا يك تصوير از صفحه سرويس معمولي در وبسايت توليد سرب آورده شده است. همانطور كه در نمودار نشان داده شده است پاورقي از رنگ پسزمينه تيرهتري برخوردار است، بنابراين بسياري از سايتها اين كار را انجام ميدهند. ۸.از طرح كشويي يا چرخان خودداري كنيد اين طرحها سالها محبوب بودند و مشتريان آنها را دوست دارند. اما مشكلي كه وجود دارد اين است كه بازديدكنندگان ممكن است فقط اولين اسلايدها را ببينند. مطالعات زيادي صورت گرفته كه به همين نتيجه رسيدهاند و دريافتهاند در اين نوع طرحها اسلايدهاي بعدي كمتر ديده ميشوند و تماس يا اقدام به كليك كرد برروي اين اسلايدها تقريبا بعيد است. اين طرحها ممكن است محبوب باشند اما استفاده از آنها براي سياست داخلي خوب است نه براي بالا رفتن نرخ بازديدكنندگان. ۹.از استفاده از زبانه و آكاردئونها خودداري كنيد بهتر است از زبانهها و جعبه محتواي قابل گسترش استفاده نكنيد. با دانستن اينكه 76 درصد از بازديدكنندگان در حال اسكن هستند ميتوانيد همه چيز را در معرض ديد آنها نگه داريد و از اين طريق مطالب خود را بيشتر به آنها نمايش دهيد بدون اينكه نياز به كليك كردن براي آشكار كردن چيزي باشد. شما در وبسايت آمازون نيز هيچ كدام از اين زبانهها و آكاردئونها را مشاهده نخواهيد كرد. به خاطر داشته باشيد كه خواندن سريع بسيار راحتتر از كليك كردن است. اگر بازديدكننده مجبور باشد هدف خود را كليك كرده يا برروي زبانه كليك كند تا قادر به مشاهده چيزي باشد كمتر احتمال دارد كه آن را ببيند. تصاوير در اينجا بياييد كمي به نكات مربوط به تصاوير بپردازيم: ۱۰.از تصاوير افراد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از تصاوير افراد چهرهها تصاويري منحصر به فرد و قدرتمند هستند. از زمان به دنيا آمدن ما به چهرههاي ديگر بيشتر نگاه ميكنيم. قدرت مغناطيسي تصاوير افراد در طراحي وبسايت بسيار مفيد است. چهرهها توجه را جلب ميكنند. مطالعه موردي معروفي نشان ميدهد كه نتايج حاصل از تركيب چهره و توصيفات در يك صفحه فروش بسيار چشمگير است. ۱۱.اما از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد يك زمان و مكان براي عكسهاي ذخيره شده وجود دارد، اما بهتر است از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد. آنها هرگز احساس واقعي بودن ندارند و بنابراين موجب جلب اعتماد نخواهند شد. شركتها به دليل كيفيت بالا براي استفاده از عكسهاي ذخيره شده وسوسه ميشوند. اما بازديدكنندگان شما بيشتر به واقعيت اهميت ميدهند. آنها درواقع ترجيح ميدهند افراد واقعي را ببينند. ۱۲.از چهرهها به عنوان نشانه استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از چهرهها به عنوان نشانه تصاوير افراد فرصتي ويژه براي توجه بازديدكنندگان به شما ميدهد. يك محقق به نام جيمز نسيم طرحهايي را به 106 نفر نشان داد و پس از آن به قدرت چهرهها در موقعيتهاي مناسب پي برد. چهرهها قدرت اين را دارند كه توجه بازديدكنندگان را به سمت ساير عناصر سوق دهند. يك مطالعه مشهور با استفاده از چهره كودك صورت گرفته است، وقتي كودك به دوربين نگاه ميكند بازديدكنندگان به كودك نگاه ميكنند. وقتي كودك به عنوان يا تيتر نگاه انداخته باشد بازديدكنندگان به تيتر نگاه ميكنند. ۱۳.از فلشها به عنوان نشانههاي بصري استفاده كنيد چهرهها ميتوانند توجه بازديدكنندگان را جلب كنند، اما تنها راه كنترل و هدايت چشم بازديدكننده نيستند. حتي ممكن است فلشهاي كوچك كشيده شده با دست موثرتر از آن باشد. در اين مطالعه نشان داده شده است كه حتي يك پيكان ساده در جذب CXL چشم بازديدكنندگان يك عنصر قدرتمند در صفحه است. اگر ميخواهيد بازديدكنندگان شما به چيزي نگاه كنند، با فلش به آن اشاره كنيد. ۱۴.براي فراخواني مخاطب به اقدام از رنگ استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني مخاطب رنگها داراي مفاهيم احساسي و عاطفي هستند(مثلا قرمز فوري، آي آرام و غيره) و بخشي از استانداردهاي يك برند ميباشند. رنگها همچنين فرصتي هستند كه بازديد كنندگان را به سوي اقدام و خريد سوق دهند. يك مطالعه درمورد رنگ دكمههاي فراخواني به اقدام نشان داده است كه قدرت رنگ و كنتراست درخشندگي جلب توجه را زياد ميكند. پيمايشها و پيوندها (لينكها) در اينجا توصيههايي براي لينكها و پيمايش سايت از جمله منوها، دكمهها و لينكهايي كه باعث ميشود بازديدكنندگان شما نسبت به آن جلب شوند آوردهايم: ۱۵.توصيفي بودن نكات مهم طراحي سايت - توصيفي بودن پيمايشها هميشه از نظر بصري برجسته هستند بنابراين فرصتي براي برقراري ارتباط ميباشند. بازديدكنندگان به طور معمول بازديد خود را با اسكن در بالاي هدر شروع ميكنند. هر چيزي كه در قسمت هدر باشد از جمله منوهاي شما به احتمال زياد ديده خواهد شد. ۱۶.قسمت هوم يا خانه را در سمت چپ قرار دهيد و زياد نگران بقيه ترتيبات قرار گرفتن منو نباشيد نكات مهم طراحي سايت - ترتيب قرارگرفتن منو اگر لينك خانه يا هوم داريد آن را در سمت چپ قرار دهيد. چراكه رايجترين مكان براي قرار دادن آن است، بنابراين بازديدكنندگان انتظار دارند كه خانه را در هر وبسايتي در آنجا پيدا كنند. تحقيقات نشان ميدهد كه ترتيب مهم نيست. دو مطالعه مختلف براي رديابي چشم مخاطب وجود دارد كه ارتباط كمتري بين ترتيب موارد فهرست و موفقيت در تعداد بازديدكنندگان را نشان ميدهد. بنابراين وقت خود را صرف نگراني براي ترتيب قرار دادن موارد فهرست نكنيد. ۱۷.از صفحات خدمات به پستهاي وبلاگ لينك دهيد اگر بازديدكنندگان در يك صفحه از خدمات يك وبسايت قرار داشته باشند هدف آنها خدمات آن وبسايت است. اگر برروي وبلاگ خود لينكهايي از از صفحات ديگر قرار دهيد آنها را به صفحات ديگر نيز سوق ميدهد. پستهاي وبلاگ به طور طبيعي حواسپرتي، فرصتها و نرخ تبديل پايينتري دارند. ۱۸.مراقب باشيد با هر وبسايت ديگري لينك ندهيد شما بايد با مواردي مرتبط باشيد و به آنها لينك دهيد كه به بازديدكننده در رسيدن به اهداف خود كمك ميكند. در پستهاي وبلاگ لينكدهي معمولا به يك منبع يا پيوند خارجي است. اين پست ممكن است به ده مقاله خارجي لينك داده شود. اما در صفحات سرويس و در صفحه اصلي وبسايت بايد لينكدهي به سايتهاي ديگر را با دقت انجام دهيد. براي لينكدهي در صفحات اصلي اين سوالها را از خود بپرسيد: آيا واقعا ميخواهيد بازديدكنندگان روي آن كليك كنند؟ آيا اين لينكدهي شما را در رسيدن به اهدافتان كمك خواهد كرد؟ ۱۹.از نمادهاي رسانههاي اجتماعي در عنوان وبسايت خود استفاده نكنيد نمادهاي رنگارنگ رسانههاي اجتماعي موجود در هدر براي اهداف شما خوب نيستند. اگر بازديدكنندگان برروي هر يك از اين دكمههاي رنگارنگ كليك كنند حواس آنها از سايت پرت ميشود و بعيد است كه به سايت بازگردند. ادغام رسانههاي اجتماعي به طور كلي كار اشتباهي است. اگر به يك شبكه اجتماعي لينك ميدهيد اين كار را از طريق پاورقي خود انجام دهيد. بازديدكنندگان ميتوانند در صورت مشاهده اين لينكها از آنها استفاده كنند اما شما با اين كار به آنها پيشنهاد نميدهيد كه سايت را ترك كنند. نوشتن در اين قسمت بياييد درمورد كلمات صحبت كنيم. قبل از اين ما يك عنوان متمركز بر كليد واژه را در صفحه اصلي به شما توصيه كرديم. در اينجا چند نكته ديگر درمورد نوشتههاي يك وبسايت شامل هدر، زير عنوان و متن بدنه براي شما آوردهايم: ۲۰.زيرنويسهاي معنيدار بنويسيد نكات مهم طراحي سايت - زيرنويسهاي معنيدار عناوين مبهم در همه وجود دارد. اين عناوين غالبا بزرگ و بيفايده هستند اما مواردي كوچك و مفيد را دنبال ميكنند. اطمينان حاصل كنيد كه موارد بزرگ براي بازديدكنندگان معنيدار و مفيد هستند. اگر روساي شما ميخواهند چيزهايي مانند خدمات و محصولات در وبسايت بگويند بايد از خود بپرسيد كه چه توصيفي براي آن ميتواند بهتر باشد. ۲۱.از پاراگرافهاي طولاني استفاده نكنيد پاراگراف طولاني با استانداردهاي محتواي ديجيتال مطابقت ندارد. شكستن پاراگرافهاي طولاني فهم آن را آسانتر ميكند. به عنوان يك قاعده كلي سعي كنيد پاراگرافهاي طولانيتر از 3 يا 4 خط ننويسيد. اگر طول خط بسيار طولاني باشد خواندن آن براي مصرفكنندگان ميتواند مشكلتر باشد. ۲۲.از كلمات ساده استفاده كنيد نكات طراحي سايت - استفاده از كلمات ساده هرچه خواندن متن آسانتر باشد وبسايت موفقتر خواهد بود. از كلمات متداولي كه خوانندگان انتظار دارند استفاده كنيد. استفاده از جلمات طولاني و كلمات فانتزي خوب نيست. بايد از يك زبان ساده استفاده كنيد كه همه بتوانند آن را درك كنند. تحقيقات نشان داده كه سادگي در خوانايي ميتواند در افزايش بازديدكنندگان تاثير داشته باشد. ۲۳.ترتيب فهرست نكات طراحي سايت - ترتيب فهرست هنگام ثبت هر ليست در وبسايت خود مطالب مهم را در ابتدا و انتها قرار دهيد. توجه خواننده به وسط ليست كمتر است. از آنجا كه بازديدكنندگان صفحه را اسكن ميكنند اولين و آخرين موارد به احتمال زياد در حافظه كوتاه مدت باقي ميماند. ۲۴.به سوالات برتر بازديدكنندگان پاسخ دهيد سوالاتي ممكن است براي بازديدكنندگان پيش بيايد. كار اصلي وبسايت پاسخگويي به اين سوالات است. هر سوال كه بيپاسخ بماند فرصتي براي جلب اعتماد را از دست خواهد داد. همچنين سوالات بدون پاسخ امكان ترك وبسايت توسط مخاطب را افزايش ميدهد. هنگامي كه جوئل كلتكه فرايند خود را براي يافتن سوالها و نوشتن پاسخ در Hubspot يافت توانست صفحات فرود نرخ تبديل خود را دو برابر كند. او با مشتريان مصاحبه كرد، جوابهاي آنها را تجزيه و تحليل كرد، پيامها را در اولويت قرار داد و در پايان كلمات مخاطبان خود را در نسخه جديد بازاريابي خود به صورت هوشمندانه استفاده كرد. در اينجا سوالاتي وجود دارد كه جوئل براي كشف سوالات برتر بازديدكنندگان استفاده ميكند: چه چيزي باعث شده تا شما به دنبال راه حل باشيد؟ چه چيز ديگري را امتحان كرديد و چه چيزي را دوست نداشتيد؟ چه چيزي شما را از خريد از ما باز ميدارد؟ چه چيزي باعث شده شما به اندازه كافي به ما اعتماد كنيد و ما را امتحان كنيد؟ چه چيزي محصول ما را به راه حلي براي شما تبديل كرده است؟ هنگام ارزيابي چه چيزي براي شما مهمتر بود؟ اكنون ميتوانيد چه كاري انجام دهيد كه قبلا نميتوانستيد؟ مثالي براي من بگذاريد كه براي شما تفاوت ايجاد كرده است شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديدكنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۵- شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند، انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديد كنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۶.كمبودها را ذكر كنيد نكات طراحي سايت - كمبودها را ذكر كنيد انسانها ماشين حسابهاي هزينه سود كارآمد نيستند. ما تمايل به افزايش سود و زيانهاي ناچيز داريم. به عبارت ديگر ضررو زيان بدتر از سود لذت بخش است. ۲۷.فرمهاي ثبت نام ايميل براي مشتركين را بهينه كنيد نكات طراحي سايت - فرمهاي ثبت نام در انتهاي اين پست يك فراخواني اقدام براي اشتراك قرار داده شده است. اگر از نزديك نگاه كنيد خواهيد ديد كه اين پست شامل سه عنصر جداگانه است. اين سه عنصر براي ثبت نام ايميل است. سلسله مراتب بصري در آن برجسته است. به خواننده گفته شده كه چه چيزي دريافت ميكند و چه موقع. با استفاده از اثبات اجتماعي يك توصيف كوچك از تعداد مشتركين انجام شده است. وقتي براي اولين بار اين تغييرات را آزمايش كرديم نرخ تبديل بسيار پايين بود و سپس پيشرفت چشمگيري كرد. اكنون شاهد افزايش 4و683 درصدي در ثبت نامهاي ايميل هستيم. بيشتر بخوانيد: http://payamarketing.toonblog.ir/post/6
خشك كن نوزادي چيست و چه كاربردي دارد ؟
خرید جدیدترین سرویس حوله نوزاد دخترانه
خريد سرويس خواب نوزاد به قيمت توليدي
خرید روپوش پزشکی و پرستاری به صورت عمده از تولیدی چه مزیتی دارد ؟
مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری سودآور
مشخصات و نکات خرید روپوش پزشکی لاکچری خوب
لباس کار دوبنده خارجی بهتر است یا ایرانی ؟