نمایندگی و سرویس تعمیر یخچال و فریزر ال جی
هزینه تعمیر یخچال ال جی خراب (اگر به موقع به آن رسیدگی نشود)، گاهی میتواند حتی بیش از هزینه خرید یک یخچال دیگر با ظرفیت پایینتر باشد و همچنین میتواند باعث از بین رفتن مواد غذایی داخل یخچال شود. یخچالهای ال جی معمولاً با حفظ دمای تنظیم شده، روشن و خاموش میشوند و اگر به دمای داخلی یخچال توجه نکنید، بهراحتی ممکن است دچار این تصور شوید که یخچال شما خاموش شده و خراب نیست! در حالیکه واقعیت این است که یخچال دچار مشکل شده و اگر همانطور که گفتیم به این مشکل، به موقع توجه نکنید، ممکن است هزینه بیشتری روی دستتان بگذارد. ما در نمایندگی یخچال ال جی (گلدیران)، آمادگی داریم تا تکنسینهای خود را در تمام روزهای هفته و ساعات شبانهروز برای بازدید و تعمیرات یخچال ال جی شما به منزلتان اعزام کنیم.
یخچال قلب آشپزخانه است و خرابی آن باعث میشود هم مواد غذایی که برای مدتی تدارک دیدهایم آسیب ببیند و هم تا مدتی از آب خنک و نگهداری غذای خانگی محروم شویم. حتی ممکن است هزینهی مجموع مواد غذایی که داخل دستگاه قرار داده ایم خیلی بالا باشد و خرابی آن باعث خسارت زیادی بشود. بهتر است در صورت ایراد یخچال هر چه زودتر اقدام کنیم و یخچال را برای تعمیر به بهترین تعمیرگاه بسپاریم.

یک روز عادی که از سرکار برگشته بودم و طبق معمول در فکر پختن نهار فردا بودم در یخچال را باز کردم، بوی نامطبوعی را حس کردم و متوجه شدم که همهی مواد غذایی گرم شدهاند، در کمال ناباوری درِ یخچال را گرفته بودم و انگار به او التماس میکردم که “نه! تو نباید این کارو با من کنی!” ولی متاسفانه کار از کار گذشته بود و این کار را با من کرده بود! و خلاصه که کلی دردسرِ جابجایی و گرسنگی و هزینههای سنگین روی دستمان گذاشت!
این شد که شروع کردم به تحقیق در مورد مراقبت و نگهداری تعمیر یخچال و فریزر ال جی، و بعدها فهمیدم که میشود با رعایت یک سری نکات خیلی ساده و با دانستن اطلاعات مورد نیاز از خرابی یخچال کاملاً جلوگیری کرد. با رعایت نکات نگهداری یخچال هم طول عمر آن چند برابر شود و هم متحمل دردسر و هزینههای نجومی برای تعویضش نمیشویم. منطقی بنظر میرسد، نه؟ البته اگر یخچالتان فعلا در مرحلهای است که به جای نکات نگهداری، به درمان نیاز دارد میتوانید رو کمک متخصصان ما حساب کنید.
علت سرد نشدن یخچال ال جی
عدم سرمایش به عواملی زیادی مرتبط میباشد، از قبیل عدم دیفراست مناسب، خطای سنسورهای دمایی، مشکل در سیکل سرمایش، عدم کارکرد صحیح فن، عدم کارکرد کمپرسور.
نکته: در صورتی که یخچال پیغام OFF داده باشد، دستگاه در حالت نمایشگاهی بوده و به دلیل خاموش بودن کمپرسور دستگاه سرمایش ندارد.
جهت خارج نمودن از این حالت میتوانید درب یخچال را باز، بر روی نمایشگر دکمه کنترل دمای یخچال " REFRIGRATOR" را فشرده و نگهدارید. سپس دکمه سرمایش سریع " EXPRESS FRZ" را سه مرتبه فشاردهید. در صورتی که مشکل دستگاه برطرف نشد و داخل یخچال فریزر سرمایش نداشت جهت تشخیص و رفع ایراد یخچال و فریزر ال جی از کارشناسان حرفهای کمک بگیرید.
- سرمایش ضعیف و سرمایش کم در یخچال ال جی
سوالات متداول در مورد سرمایش ضعیف به شکل زیر مطرح است. ما در ادامه برای رفع این ایرادها، به سوالات پاسخ خواهیم داد.
- علت یخ نزدن فریزر ال جی
- آیا یخچال ال جی خنک نمیکند؟
- آیا فریزر ال جی خوب منجمد نمیکند؟
- آیا سرمایش فریزر ال جی کم شده است؟
- آیا موتور یخچال ال جی کم کار میکند و سرمای یخچال ال جی کم شده است؟
- آیا موتور یخچال ال جی مدت زیادی کار میکند، سرما مناسب نیست ولی گاز یخچال ال جی کامل میباشد؟
- آیا فریزر یخچال فریزر ال جی خوب خنک میشود، ولی قسمت یخچال ال جی اصلا خنک نمیشود؟
- سرمایش یخچال و یا فریزر ال جی کم شده است.
سرمایش ضعیف و یا سرمایش کم در کابین یخچال میتواند به علل مختلف از قبیل تغییر رنج اهرمی سنسورهای دما، کارکرد ضعیف فن، مسدود بودن داکت هوایی (مسیر انتقال سرما به کابین یخچال) و... رخ دهد. ولی قبل از تماس با ما بهتر است موارد زیر بررسی شود.
- دمای تنظیم شده یخچال و فریزر را چک کنید که روی دمای متعادل آن باشد.
- کنار یخچال دستگاههای گرمازا یا در معرض تابش مستقیم نور آفتاب قرار نگرفته باشد.
- فاصلههای استاندارد دستگاه از دیوار رعایت شده باشد.
- چیدمان مواد غذایی داخل دستگاه بررسی شود به نحوی قرار نگرفته باشند تا دریچههای هوای سرد (انتهای کابین) مسدود شده باشد و گردش هوا به خوبی انجام نشود.
قبل از هر چیز مقاله علت بالا رفتن درجه یخچال مطالعه کنید با بررسی مواد فوق اگر مشکل برطرف نشد جهت مراجعه تکنسین جهت تعمیرات یخچال فریزر ال جی اقدام نمایید.
چرا یخچال ال جی برفک میزند؟
برفک زدن داخل یخچال یکی از مشکلاتی است که اگر به درستی علت آن را تشخیص دهید میتوانید مشکل را برطرف کنید. پس در ادامه همراه ما باشید.
- علت یخ زدن یخچال ساید ال جی
- علت برفک زدن ساید ال جی
- علت برفک زدن فریزر ساید بای ساید ال جی
- علت یخ زدن داخل یخچال ساید ال جی
سوالی که مطرح میشود این است که مشکل برفک در دستگاه شما به چه صورت دیده میشود؟
1. اگر برفک بصورت قطرات آب یخ زده یعنی مثل قندیلک، روی دیواره داخلی فریزر و سقف مشاهده کردید، این امر طبیعی است. چون با باز شدن درب فریزر، رطوبت موجود در هوا جذب فریزر شما میشود.
توصیه میکنیم که بعد از تمیز کردن یخچال، درب یخچال و فریزر را کمتر باز و بسته کنید.
2. اگر داخل مشمع مواد فریزر، ذرات ریز برفک مشاهده کردید، این ذرات برفک به خاطر رطوبت ماده غذایی بوده و طبیعیست.
3. اگر یخ زدگی به صورت یک پوسته نازک بود، یعنی به اندازهای که بتوانید با حوله یا دستمال آن را پاک کنید این امر نیز طبیعی میباشد.
البته معمولا در فصل تابستان، به علت رطوبت زیاد هوا این مورد غیر قابل پیش بینی نخواهد بود.
4. در مدلهای فریزر چهار کشو و یخچالهای 3 فوت و 6 فوت بدلیل اینکه قابل ضد برفک ندارند، برفک زدن یخچال طبیعی میباشد.
5. اگر یخزدگی بصورت یک تیکه به قطر یک سانتی متر یا نیم سانتی متر و یا بیشتر مشاهده کردید نیاز است جهت رفع آن به تکنسینهای متخصص ما خبر دهید.

مشکلات یخساز یخچال فریزر ال جی
سوالات متداول در مورد یخساز به شکل زیر مطرح است و ما در ادامه برای رفع این ایرادها به سوالات پاسخ خواهیم داد.
- یخساز یخچال ال جی کار نمیکند؟
- یخچال ال جی یخ نمیسازد ؟
- عدم یخسازی در یخچال ساید بای ساید ال جی
آیا یخساز ال جی کار نمیکند؟
- در صورتیکه از آبریز آب نمیآید، چک شود شیر آب باز باشد و شلنگ آب در میان راه خم یا پیچ نخورده باشد.
- چک کنید کلید ON / OFF یا 0/1 یخساز درون فریزر در حالت OFF یا O نباشد.
- در سایدهای بنتلی و مدلهای پایونیر جدید که با تغییر نام وارد بازار شده است ON/ OFF روی صفحه نمایشگر میباشد
- معمولا" یخچال ساید که تازه نصب میشود بعد از 12 ساعت شروع به یخسازی میکند و تا 72 ساعت بعد از نصب مقدار یخ سازی خیلی کم است.
- در صورتی که در بازه زمانی تقریبا زیاد یخساز در حالت off باشد، در این حالت دستگاه را از پریز کشیده و مجددا به پریز بزنید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و خواندن ادامه مقاله تعمیرات یخچال الجی به سایت تعمیرات وازم خانگی عصریخ مراجعه نمایید.
چرا بايد اين نكات مهم را درباره طراحي سايت بدانيم ؟۱.اهرم سلسله مراتبي بصري نكات مهم طراحي سايت - اهرم سلسله مراتبي بصري هر صفحه داراي سلسله مراتب بصري است. اگر با مفهوم اين عبارت آشنا نيستيد ما تعريف آن را در اينجا براي شما آوردهايم: طراحان وب از سلسله مراتب بصري استفاده ميكنند تا توجه بازديدكنندگان را به سوي عناصر مهم هدايت كنند. طرح وب شامل موقعيت (بالا و پايين صفحه)، اندازهها (بزرگ يا كوچك)، تصاوير (ويديو، تصاوير، نمادها) و كنتراست (رنگ و فضاي سفيد) است. ۲.استفاده از يك عنوان توصيفي و كليدي در صفحه اصلي نكات مهم طراحي سايت - عنوان توصيفي و كليدي عنوان در بالاي صفحه اصلي قرار دارد و ميتواند توصيفي يا غيرتوصيفي باشد. در صورت توصيفي نبودن بازديدكننده ممكن است نتواند به اولين سوال خود يعني «آيا من در جاي مناسب هستم؟» پاسخ دهد. همچنين عنوان توصيفي براي استفاده از كلمه كليدي هدف و نشان دادن ارتباط است. بسياري از بازاريابان يك عنوان زيركانه يا مبهم مينويسند. اما روشن و واضح بودن عنوان يك روش هوشمندانهتر است. بهتر است به جاي نوشتن يك عنوان جالب اما مبهم يك عنوان توصيفي بنويسيد. ۳.فراخواني براي اقدام را در بالاي صفحه قرار ندهيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني براي اقدام بازديدكنندگان ممكن است وقت بيشتري را در صفحه وبسايت شما بگذرانند اما اين بدان معني نيست كه آماده اقدام و يا خريد هستند. فراخواني براي اقدام معمولا در پايين صفحه انجام ميشود. طي يك تحقيق كه 25 ميليون بازديدكننده را مورد تجزيه و تحليل قرار داد دريافتيم كه بيشتر درگيريها در زير صفحه اتفاق ميافتد. تنها به اين دليل كه محتواي موجود در بالاي صفحه قابل مشاهده است لزوما به اين معنا نيست كه موثرترين مكان براي فراخواني مخاطب است. ۴.يك صفحه طولاني بسازيد كه به تمام سوالات بازديدكنندگان پاسخ دهيد پيكسلهاي بيشتر يعني فضاي بيشتر براي پاسخ به سوالات، پرداختن به اعتراضات و افزودن شواهد حمايتي. اگر بازديدكننده پاسخي براي يك سوال مهم پيدا نكند به راحتي تا پايين صفحه حركت ميكند و زماني كه راضي شد خواندن را متوقف ميكند. ۵.نمايش يك چيز در يك زمان مشخص نكات مهم طراحي سايت - نمايش يك چيز در يك زمان مشخص چيزي كه معمولا بيشتر مشتريان در هنگام شروع پروژه طراحي وب به ما ميگويند معمولا اين جمله است: «من يك طراحي تميز و مدرن را دوست دارم.». بازديدكنندگان فضاي آشفته را دوست ندارند. درواقع آنها فضاي سفيد را دوست ندارند بلكه پيچيدگي بصري كم را دوست دارند. در سال 2012 گوگل تصميم گرفت كه بداند چه وبسايتهايي از نظر بازديدكنندگان زيبا هستند. اين يك مطالعه درمورد سادگي با يك نام بسيار پيچيده بود: «نقش پيچيدگي بصري و نمونهسازي اوليه درمورد برداشت اول از وبسايتها: تلاش در جهت درك احكام زيباييشناسي». آنها در اين تحقيق دريافتند كه طرحهاي پيچيده كمتر به عنوان زيبايي درك ميشوند. ۶.طرحبندي استاندارد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - طرحبندي استاندارد همان تحقيق گوگل نشان داد كه نمونه اوليه بالاي صفحه نيز با زيبايي درك شده ارتباط دارد. به عبارت ديگر از طرحهاي عجيب و غريب در ابتداي صفحه استفاده نشده و وبسايتي كه از استانداردها پيروي كرده است بيشتر مورد استقبال قرار گرفته است. سايتهايي كه به عنوان زيباترين سايتها محسوب ميشوند داراي نمونههاي اوليه بالا و همچنين پيچيدگي بصري كم هستند كه هر دو اين موارد ساده و تميز كار شدهاند. اين بسيار خوب است كه شما برند خود را متمايز كنيد اما درمورد چيدمان سايت بهتر است كه ساده عمل كنيد. ۷.از فضاي كاذب انتهاي صفحه بپرهيزيد وبسايتهاي مدرن بازاريابي به ويژه صفحات فروش اغلب با بلوك صفحه ساخته ميشوند. اين بلوكها رديفهايي از محتوا هستند كه اغلب با يك تصوير در يك طرف و متن در طرف ديگر در يك ستون واحد جريان مييابند. در اينجا يك تصوير از صفحه سرويس معمولي در وبسايت توليد سرب آورده شده است. همانطور كه در نمودار نشان داده شده است پاورقي از رنگ پسزمينه تيرهتري برخوردار است، بنابراين بسياري از سايتها اين كار را انجام ميدهند. ۸.از طرح كشويي يا چرخان خودداري كنيد اين طرحها سالها محبوب بودند و مشتريان آنها را دوست دارند. اما مشكلي كه وجود دارد اين است كه بازديدكنندگان ممكن است فقط اولين اسلايدها را ببينند. مطالعات زيادي صورت گرفته كه به همين نتيجه رسيدهاند و دريافتهاند در اين نوع طرحها اسلايدهاي بعدي كمتر ديده ميشوند و تماس يا اقدام به كليك كرد برروي اين اسلايدها تقريبا بعيد است. اين طرحها ممكن است محبوب باشند اما استفاده از آنها براي سياست داخلي خوب است نه براي بالا رفتن نرخ بازديدكنندگان. ۹.از استفاده از زبانه و آكاردئونها خودداري كنيد بهتر است از زبانهها و جعبه محتواي قابل گسترش استفاده نكنيد. با دانستن اينكه 76 درصد از بازديدكنندگان در حال اسكن هستند ميتوانيد همه چيز را در معرض ديد آنها نگه داريد و از اين طريق مطالب خود را بيشتر به آنها نمايش دهيد بدون اينكه نياز به كليك كردن براي آشكار كردن چيزي باشد. شما در وبسايت آمازون نيز هيچ كدام از اين زبانهها و آكاردئونها را مشاهده نخواهيد كرد. به خاطر داشته باشيد كه خواندن سريع بسيار راحتتر از كليك كردن است. اگر بازديدكننده مجبور باشد هدف خود را كليك كرده يا برروي زبانه كليك كند تا قادر به مشاهده چيزي باشد كمتر احتمال دارد كه آن را ببيند. تصاوير در اينجا بياييد كمي به نكات مربوط به تصاوير بپردازيم: ۱۰.از تصاوير افراد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از تصاوير افراد چهرهها تصاويري منحصر به فرد و قدرتمند هستند. از زمان به دنيا آمدن ما به چهرههاي ديگر بيشتر نگاه ميكنيم. قدرت مغناطيسي تصاوير افراد در طراحي وبسايت بسيار مفيد است. چهرهها توجه را جلب ميكنند. مطالعه موردي معروفي نشان ميدهد كه نتايج حاصل از تركيب چهره و توصيفات در يك صفحه فروش بسيار چشمگير است. ۱۱.اما از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد يك زمان و مكان براي عكسهاي ذخيره شده وجود دارد، اما بهتر است از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد. آنها هرگز احساس واقعي بودن ندارند و بنابراين موجب جلب اعتماد نخواهند شد. شركتها به دليل كيفيت بالا براي استفاده از عكسهاي ذخيره شده وسوسه ميشوند. اما بازديدكنندگان شما بيشتر به واقعيت اهميت ميدهند. آنها درواقع ترجيح ميدهند افراد واقعي را ببينند. ۱۲.از چهرهها به عنوان نشانه استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از چهرهها به عنوان نشانه تصاوير افراد فرصتي ويژه براي توجه بازديدكنندگان به شما ميدهد. يك محقق به نام جيمز نسيم طرحهايي را به 106 نفر نشان داد و پس از آن به قدرت چهرهها در موقعيتهاي مناسب پي برد. چهرهها قدرت اين را دارند كه توجه بازديدكنندگان را به سمت ساير عناصر سوق دهند. يك مطالعه مشهور با استفاده از چهره كودك صورت گرفته است، وقتي كودك به دوربين نگاه ميكند بازديدكنندگان به كودك نگاه ميكنند. وقتي كودك به عنوان يا تيتر نگاه انداخته باشد بازديدكنندگان به تيتر نگاه ميكنند. ۱۳.از فلشها به عنوان نشانههاي بصري استفاده كنيد چهرهها ميتوانند توجه بازديدكنندگان را جلب كنند، اما تنها راه كنترل و هدايت چشم بازديدكننده نيستند. حتي ممكن است فلشهاي كوچك كشيده شده با دست موثرتر از آن باشد. در اين مطالعه نشان داده شده است كه حتي يك پيكان ساده در جذب CXL چشم بازديدكنندگان يك عنصر قدرتمند در صفحه است. اگر ميخواهيد بازديدكنندگان شما به چيزي نگاه كنند، با فلش به آن اشاره كنيد. ۱۴.براي فراخواني مخاطب به اقدام از رنگ استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني مخاطب رنگها داراي مفاهيم احساسي و عاطفي هستند(مثلا قرمز فوري، آي آرام و غيره) و بخشي از استانداردهاي يك برند ميباشند. رنگها همچنين فرصتي هستند كه بازديد كنندگان را به سوي اقدام و خريد سوق دهند. يك مطالعه درمورد رنگ دكمههاي فراخواني به اقدام نشان داده است كه قدرت رنگ و كنتراست درخشندگي جلب توجه را زياد ميكند. پيمايشها و پيوندها (لينكها) در اينجا توصيههايي براي لينكها و پيمايش سايت از جمله منوها، دكمهها و لينكهايي كه باعث ميشود بازديدكنندگان شما نسبت به آن جلب شوند آوردهايم: ۱۵.توصيفي بودن نكات مهم طراحي سايت - توصيفي بودن پيمايشها هميشه از نظر بصري برجسته هستند بنابراين فرصتي براي برقراري ارتباط ميباشند. بازديدكنندگان به طور معمول بازديد خود را با اسكن در بالاي هدر شروع ميكنند. هر چيزي كه در قسمت هدر باشد از جمله منوهاي شما به احتمال زياد ديده خواهد شد. ۱۶.قسمت هوم يا خانه را در سمت چپ قرار دهيد و زياد نگران بقيه ترتيبات قرار گرفتن منو نباشيد نكات مهم طراحي سايت - ترتيب قرارگرفتن منو اگر لينك خانه يا هوم داريد آن را در سمت چپ قرار دهيد. چراكه رايجترين مكان براي قرار دادن آن است، بنابراين بازديدكنندگان انتظار دارند كه خانه را در هر وبسايتي در آنجا پيدا كنند. تحقيقات نشان ميدهد كه ترتيب مهم نيست. دو مطالعه مختلف براي رديابي چشم مخاطب وجود دارد كه ارتباط كمتري بين ترتيب موارد فهرست و موفقيت در تعداد بازديدكنندگان را نشان ميدهد. بنابراين وقت خود را صرف نگراني براي ترتيب قرار دادن موارد فهرست نكنيد. ۱۷.از صفحات خدمات به پستهاي وبلاگ لينك دهيد اگر بازديدكنندگان در يك صفحه از خدمات يك وبسايت قرار داشته باشند هدف آنها خدمات آن وبسايت است. اگر برروي وبلاگ خود لينكهايي از از صفحات ديگر قرار دهيد آنها را به صفحات ديگر نيز سوق ميدهد. پستهاي وبلاگ به طور طبيعي حواسپرتي، فرصتها و نرخ تبديل پايينتري دارند. ۱۸.مراقب باشيد با هر وبسايت ديگري لينك ندهيد شما بايد با مواردي مرتبط باشيد و به آنها لينك دهيد كه به بازديدكننده در رسيدن به اهداف خود كمك ميكند. در پستهاي وبلاگ لينكدهي معمولا به يك منبع يا پيوند خارجي است. اين پست ممكن است به ده مقاله خارجي لينك داده شود. اما در صفحات سرويس و در صفحه اصلي وبسايت بايد لينكدهي به سايتهاي ديگر را با دقت انجام دهيد. براي لينكدهي در صفحات اصلي اين سوالها را از خود بپرسيد: آيا واقعا ميخواهيد بازديدكنندگان روي آن كليك كنند؟ آيا اين لينكدهي شما را در رسيدن به اهدافتان كمك خواهد كرد؟ ۱۹.از نمادهاي رسانههاي اجتماعي در عنوان وبسايت خود استفاده نكنيد نمادهاي رنگارنگ رسانههاي اجتماعي موجود در هدر براي اهداف شما خوب نيستند. اگر بازديدكنندگان برروي هر يك از اين دكمههاي رنگارنگ كليك كنند حواس آنها از سايت پرت ميشود و بعيد است كه به سايت بازگردند. ادغام رسانههاي اجتماعي به طور كلي كار اشتباهي است. اگر به يك شبكه اجتماعي لينك ميدهيد اين كار را از طريق پاورقي خود انجام دهيد. بازديدكنندگان ميتوانند در صورت مشاهده اين لينكها از آنها استفاده كنند اما شما با اين كار به آنها پيشنهاد نميدهيد كه سايت را ترك كنند. نوشتن در اين قسمت بياييد درمورد كلمات صحبت كنيم. قبل از اين ما يك عنوان متمركز بر كليد واژه را در صفحه اصلي به شما توصيه كرديم. در اينجا چند نكته ديگر درمورد نوشتههاي يك وبسايت شامل هدر، زير عنوان و متن بدنه براي شما آوردهايم: ۲۰.زيرنويسهاي معنيدار بنويسيد نكات مهم طراحي سايت - زيرنويسهاي معنيدار عناوين مبهم در همه وجود دارد. اين عناوين غالبا بزرگ و بيفايده هستند اما مواردي كوچك و مفيد را دنبال ميكنند. اطمينان حاصل كنيد كه موارد بزرگ براي بازديدكنندگان معنيدار و مفيد هستند. اگر روساي شما ميخواهند چيزهايي مانند خدمات و محصولات در وبسايت بگويند بايد از خود بپرسيد كه چه توصيفي براي آن ميتواند بهتر باشد. ۲۱.از پاراگرافهاي طولاني استفاده نكنيد پاراگراف طولاني با استانداردهاي محتواي ديجيتال مطابقت ندارد. شكستن پاراگرافهاي طولاني فهم آن را آسانتر ميكند. به عنوان يك قاعده كلي سعي كنيد پاراگرافهاي طولانيتر از 3 يا 4 خط ننويسيد. اگر طول خط بسيار طولاني باشد خواندن آن براي مصرفكنندگان ميتواند مشكلتر باشد. ۲۲.از كلمات ساده استفاده كنيد نكات طراحي سايت - استفاده از كلمات ساده هرچه خواندن متن آسانتر باشد وبسايت موفقتر خواهد بود. از كلمات متداولي كه خوانندگان انتظار دارند استفاده كنيد. استفاده از جلمات طولاني و كلمات فانتزي خوب نيست. بايد از يك زبان ساده استفاده كنيد كه همه بتوانند آن را درك كنند. تحقيقات نشان داده كه سادگي در خوانايي ميتواند در افزايش بازديدكنندگان تاثير داشته باشد. ۲۳.ترتيب فهرست نكات طراحي سايت - ترتيب فهرست هنگام ثبت هر ليست در وبسايت خود مطالب مهم را در ابتدا و انتها قرار دهيد. توجه خواننده به وسط ليست كمتر است. از آنجا كه بازديدكنندگان صفحه را اسكن ميكنند اولين و آخرين موارد به احتمال زياد در حافظه كوتاه مدت باقي ميماند. ۲۴.به سوالات برتر بازديدكنندگان پاسخ دهيد سوالاتي ممكن است براي بازديدكنندگان پيش بيايد. كار اصلي وبسايت پاسخگويي به اين سوالات است. هر سوال كه بيپاسخ بماند فرصتي براي جلب اعتماد را از دست خواهد داد. همچنين سوالات بدون پاسخ امكان ترك وبسايت توسط مخاطب را افزايش ميدهد. هنگامي كه جوئل كلتكه فرايند خود را براي يافتن سوالها و نوشتن پاسخ در Hubspot يافت توانست صفحات فرود نرخ تبديل خود را دو برابر كند. او با مشتريان مصاحبه كرد، جوابهاي آنها را تجزيه و تحليل كرد، پيامها را در اولويت قرار داد و در پايان كلمات مخاطبان خود را در نسخه جديد بازاريابي خود به صورت هوشمندانه استفاده كرد. در اينجا سوالاتي وجود دارد كه جوئل براي كشف سوالات برتر بازديدكنندگان استفاده ميكند: چه چيزي باعث شده تا شما به دنبال راه حل باشيد؟ چه چيز ديگري را امتحان كرديد و چه چيزي را دوست نداشتيد؟ چه چيزي شما را از خريد از ما باز ميدارد؟ چه چيزي باعث شده شما به اندازه كافي به ما اعتماد كنيد و ما را امتحان كنيد؟ چه چيزي محصول ما را به راه حلي براي شما تبديل كرده است؟ هنگام ارزيابي چه چيزي براي شما مهمتر بود؟ اكنون ميتوانيد چه كاري انجام دهيد كه قبلا نميتوانستيد؟ مثالي براي من بگذاريد كه براي شما تفاوت ايجاد كرده است شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديدكنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۵- شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند، انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديد كنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۶.كمبودها را ذكر كنيد نكات طراحي سايت - كمبودها را ذكر كنيد انسانها ماشين حسابهاي هزينه سود كارآمد نيستند. ما تمايل به افزايش سود و زيانهاي ناچيز داريم. به عبارت ديگر ضررو زيان بدتر از سود لذت بخش است. ۲۷.فرمهاي ثبت نام ايميل براي مشتركين را بهينه كنيد نكات طراحي سايت - فرمهاي ثبت نام در انتهاي اين پست يك فراخواني اقدام براي اشتراك قرار داده شده است. اگر از نزديك نگاه كنيد خواهيد ديد كه اين پست شامل سه عنصر جداگانه است. اين سه عنصر براي ثبت نام ايميل است. سلسله مراتب بصري در آن برجسته است. به خواننده گفته شده كه چه چيزي دريافت ميكند و چه موقع. با استفاده از اثبات اجتماعي يك توصيف كوچك از تعداد مشتركين انجام شده است. وقتي براي اولين بار اين تغييرات را آزمايش كرديم نرخ تبديل بسيار پايين بود و سپس پيشرفت چشمگيري كرد. اكنون شاهد افزايش 4و683 درصدي در ثبت نامهاي ايميل هستيم. بيشتر بخوانيد: http://payamarketing.toonblog.ir/post/6
خشك كن نوزادي چيست و چه كاربردي دارد ؟
خرید جدیدترین سرویس حوله نوزاد دخترانه
خريد سرويس خواب نوزاد به قيمت توليدي
خرید روپوش پزشکی و پرستاری به صورت عمده از تولیدی چه مزیتی دارد ؟
مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری سودآور
مشخصات و نکات خرید روپوش پزشکی لاکچری خوب
لباس کار دوبنده خارجی بهتر است یا ایرانی ؟
تلویزیونهای الجی به عنوان یکی از پیشتازان در صنعت تکنولوژی تصویری شناخته میشوند و با توجه به کیفیت بالا، عملکرد مطلوب و امکانات پیشرفتهای که ارائه میدهند، توانستهاند محبوبیت بسیاری را به دست آورند. اما اگر به دنبال بهترین تلویزیون الجی باشید، مدل OLED C1 میتواند یکی از برترین گزینهها باشد. این تلویزیون با تکنولوژی OLED، تصویری با کیفیت بینظیر و رنگهای زنده و واقعی ارائه میدهد. فناوری OLED به وضوحهای عالی، نسبت کنتراست بالا و زمان پاسخ فوقالعاده کم امکان میدهد که تجربه تماشای بینظیری را برای کاربران فراهم کند.
همچنین، تلویزیون الجی OLED C1 با امکانات هوش مصنوعی مانند پردازشگر α9 Gen4 AI و پشتیبانی از تکنولوژی Dolby Vision و Dolby Atmos به کاربران امکان میدهد تا از تجربهای سینمایی واقعی در خانه خود لذت ببرند. این مدل همچنین دارای سیستم عامل webOS است که به کاربران امکان دسترسی آسان و سریع به برنامهها و خدمات محتوا را میدهد. به طور کلی، تلویزیون الجی OLED C1 با ترکیبی از کیفیت تصویر بینظیر، امکانات هوش مصنوعی پیشرفته و سیستم عامل کارآمد، یکی از بهترین گزینهها برای تجربه تماشای خانگی با کیفیت و لذت بخش است.