چهارشنبه ۰۷ تیر ۰۲ | ۱۵:۱۵ ۲۸ بازديد
نمایندگی تعمیرات یخچال اسنوا snowa در مشهد با استفاده از خدمات رسمی تعمیرکار پارس تکنیک در محل به عیب یابی و رفع مشکل میپردازد. توجه داشته باشید که با استفاده از قطعات باکیفیت و خدمات تعمیرکار متخصص جهت تعمیر یخچال اسنوا به افزایش طول عمر دستگاه کمک مینمایید.
مزایای استفاده از خدمات تعمیر یخچال اسنوا در محل به شرح زیر میباشد :
در هزینه های صرفه جویی مینمایید.
خطر انتقال دستگاه به بیرون از منزل شما را تهدید نمیکند.
از نزدیک شاهد تعمیر یخچال اسنوا خود خواهید بود.
تعمیرات یخچال اسنوا در سطح شهر مشهد دارای شعب گوناگونی هست تا بتواند در سریعترین زمان ممکن خدمات نصب، سرویس، شارژ گاز و تعمیر یخچال فریزر اسنوا را در محل یا منزل در سطح شهر مشهد انجام دهد.
تعمیرات یخچال اسنوا در مشهد با داشتن متخصصین تعمیرات با امکانات و ابزارآلات مورد نیاز برای تعمیر به منزل شما در مشهد اعزام میشود تا با دانش به روز و تجربه خود در زمینه یخچال و ساید اسنوا عیوب دستگاه شما را پیدا کرده و نسبت به تعمیر آن در کوتاهترین زمان ممکن اقدام کنند.
عمیر تخصصی یخچال فریزر اسنوا در مشکلات زیر
یخچال فریزر اصلا کار نمیکند.
یخچال فریزر اسنوا سرد نمیکند.
دمای یخچال فریزر خیلی پایین است و مواد غذایی یخ می زنند.
یخچال فریزر اسنوا برفک میزند.سیستم دیفراست کار نمیکند.
ته یخچال فریزر آب جمع میشود یا کف آشپزخانه خیس است.
صدای یخچال فریزر خیلی زیاد است.
آب سردکن یا یخ ساز یخچال فریزر کار نمیکند.
یخچال فریزر تراز نیست و درب یخچال فریزر اسنوا درست بسته نمیشود.
عیب یابی و تعمیر یخچال اسنوا
یکی از عیوب پیش روی یخچال ها ممکن از عدم خنک سازی آن ها باشد. که ناشی از ترموستات لاستیک درب و یا کمپرسور معیوب است. شرکت پارس تکنیک با بهره گیری از دانش نوین با تعویض به جای تعمیر تا حد امکان، در جهت رضایت کاربر می کوشد. اگر موتور بیش از اندازه داغ می شود لازم است. اورلود موتور را خاموش کرده و با شرکت پارس تکنیک برای تعویض موتور تماس بگیرید. به دلیل اینکه داغ شدن موتور فقط تا دمای ۸۰ درجه طبیعی می باشد.
در صورت برفک زدن یخچال،شرکت پارس تکنیک با تعمیر یخچال اسنوا با بررسی المنت و در صورت لزوم تعویض آن ها در راستای بهبود کیفیت یخچال اسنوا تلاش می کند. علت صدا دادن یخچال می تواند پایه های موتور و یا فن باشد که با تعمیر یخچال اسنوا به کمک شرکت پارس تکنیک میتوان مشکلات مربوط به صدای یخچال را حل نمود. در صورتی که یخچال روشن نمی شود. ممکن است. اورلود و یا ترموستات یخچال معیوب باشد و یا موتور یخچال آسیب دیده باشد. در صورت بروز چنین مشکلی، شرکت پارس تکنیک با بهره گیری از کادری زبده آماده ی تعمیر یخچال اسنوا بوده و به بهبود کیفیت کالا می اندیشد.
از عیوب پیش روی یخچال ها می توان به اتومات نکردن آن اشاره کرد. که عوامل مختلفی از جمله تنظیم نبودن ترموستات، فن معیوب، لاستیک معیوب نیاز به شارژ گاز یخچال و یا خارج شدن لوله ی بلو از جای خود دارد که شرکت پارس تکنیک در صورت بروز مشکلات این چنینی با تعمیر یخچال اسنوا در کمترین زمان قادر به برطرف نمودن عیوب می باشد. برق داشتن بدنه ی یخچال نیز ممکن است. ناشی از اتصال ترموستات، موتور، سرپیچ لامپ داخل یخچال و یا سیم های رابط باشد. که شرکت پارس تکنیک با برطرف نمودن عیوب ذی ربط قادر به تعمیر یخچال اسنوا می باشد. مسدود شدن لوله های یخچال و کمبود گاز می تواند سبب یخ بستن قسمت هایی از آواپراتور شود.
همچنین بسته نشدن درب یخچال و یا لاستیک های دور درب معیوب می تواند از عواقب برفک زیاد یخچال باشد که شرکت پارس تکنیک با تعمیر یخچال اسنوا در محل به بهبود کیفیت و رضایت کاربران می اندیشد. در صورت تنظیم نبودن ترموستات، موتور یخچال کم کار می کند و سبب کاهش سردی یخچال می شود.
اگر لامپ روشنایی یخچال روشن نمی شود. ولی موتور یخچال به خوبی کار می کند. سوختگی لامپ سیم کشی روشنایی نادرست و یا معیوب بودن شستی معکوس می تواند. از دلایل آن باشد. که شرکت پارس تکنیک با تعمیر یخچال اسنوا در منزل به عنوان تعمیرگاه مجاز یخچال در رفع مشکلات این چنینی می کوشد.
کدهای خطا یا ارورهای یخچال اسنوا مدل کمبی 676
کد خطا یا ارور F1 یخچال اسنوا
این ارور به معنای عدم سرد شدن اواپراتور می باشد. در این حالت اواپراتور با یخ زدگی رو به روست.
کد خطا یا ارور F2 یخچال اسنوا
خطای مربوطه به خرابی سنسور داخل فریزر اشاره دارد. تکنسین تعمیر یخچال باید سوکت سنسور را بررسی نماید و در صورت لزوم سنسور و نیز برد کنترلی را تعویض نماید.
کد خطا یا ارور F3 یخچال اسنوا
این ارور به خرابی سنسور داخل یخچال مربوط می شود. تعمیرکار یخچال ابتدا سوکت سنسور را بررسی کرده و بنابر تشخیص می تواند سنسور یا برد کنترلی یا هردو را تعویض نماید.
کد خطا یا ارور F4 یخچال اسنوا
این پیغام خطا به معنای خرابی سنسور دیفراست است. در این حالت سوکت سنسور را بررسی نمایید. همچنین ممکن است تعویض سنسور و برد کنترلی نیز لازم باشد.
کد خطا یا ارور F5 یخچال اسنوا
نمایش این کد خطا بر روی یخچال، به معنای عمل نکردن فرآیند دیفراست می باشد. ممکن است المنت قطع شده باشد. یخچال را از پریز برق کشیده و با نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال اسنوا تماس بگیرید.
کد خطا یا ارور F6 یخچال اسنوا
ارور مربوطه به خرابی آی سی حافظه اپروم مربوط می شود. تعویض برد کنترلی در اکثر مواقع موجب برطرف شدن ارور می گردد. حتما با تعمیرکار متخصص تماس بگیرید.
کد خطا یا ارور F7 یخچال اسنوا
در صورت نمایش این ارور، فن یخچال دچار مشکل شده است. فن یخچال را بررسی کرده و در صورت معیوب بودن تعویض نمایید.
کد خطا یا ارور F8 یخچال اسنوا
در صورتی که این کد خطا نمایش داده شود، به معنای خرابی فن فریزر می باشد. فن فریزر را چک کنید. در صورتی که سوخته است و یا ایراد دارد، آن را تعویض نمایید.
کد خطا یا ارور H یخچال اسنوا
این ارور به معنای گرم بودن یخچال است. اگر دمای یخچال به بالای 18 درجه برسد، ارور مورد نظر نمایش داده شده و صدای بوقی نیز پخش خواهد شد. احتمالا دلیل بروز خطا، کم بودن گاز و بدون گاز بودن موتور یخچال است. با تعمیرکار مجرب یخچال برای انجام شارژ گاز یخچال تماس بگیرید.
کد خطا یا ارور H1 یخچال اسنوا
ارور h1 به گرم بودن فریزر اشاره دارد. اگر دمای فریزر به بالای 9 درجه برسد، ارور نمایش داده شده و همچنین بوقی از دستگاه بلند می شود. دلیل بروز خطا احتمالا به کم بودن گاز یا نبود گاز مبرد در موتور یخچال برمی گردد. با تعمیرکار یخچال برای شارژ مجدد گاز یخچال تماس بگیرید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و خواند ادامه مقاله تعمیرات یخچال اسنوا به سایت تعمیرات لوازم خانکی عصریخ مراجعه نمایید.
مزایای استفاده از خدمات تعمیر یخچال اسنوا در محل به شرح زیر میباشد :
در هزینه های صرفه جویی مینمایید.
خطر انتقال دستگاه به بیرون از منزل شما را تهدید نمیکند.
از نزدیک شاهد تعمیر یخچال اسنوا خود خواهید بود.
تعمیرات یخچال اسنوا در سطح شهر مشهد دارای شعب گوناگونی هست تا بتواند در سریعترین زمان ممکن خدمات نصب، سرویس، شارژ گاز و تعمیر یخچال فریزر اسنوا را در محل یا منزل در سطح شهر مشهد انجام دهد.
تعمیرات یخچال اسنوا در مشهد با داشتن متخصصین تعمیرات با امکانات و ابزارآلات مورد نیاز برای تعمیر به منزل شما در مشهد اعزام میشود تا با دانش به روز و تجربه خود در زمینه یخچال و ساید اسنوا عیوب دستگاه شما را پیدا کرده و نسبت به تعمیر آن در کوتاهترین زمان ممکن اقدام کنند.
عمیر تخصصی یخچال فریزر اسنوا در مشکلات زیر
یخچال فریزر اصلا کار نمیکند.
یخچال فریزر اسنوا سرد نمیکند.
دمای یخچال فریزر خیلی پایین است و مواد غذایی یخ می زنند.
یخچال فریزر اسنوا برفک میزند.سیستم دیفراست کار نمیکند.
ته یخچال فریزر آب جمع میشود یا کف آشپزخانه خیس است.
صدای یخچال فریزر خیلی زیاد است.
آب سردکن یا یخ ساز یخچال فریزر کار نمیکند.
یخچال فریزر تراز نیست و درب یخچال فریزر اسنوا درست بسته نمیشود.
عیب یابی و تعمیر یخچال اسنوا
یکی از عیوب پیش روی یخچال ها ممکن از عدم خنک سازی آن ها باشد. که ناشی از ترموستات لاستیک درب و یا کمپرسور معیوب است. شرکت پارس تکنیک با بهره گیری از دانش نوین با تعویض به جای تعمیر تا حد امکان، در جهت رضایت کاربر می کوشد. اگر موتور بیش از اندازه داغ می شود لازم است. اورلود موتور را خاموش کرده و با شرکت پارس تکنیک برای تعویض موتور تماس بگیرید. به دلیل اینکه داغ شدن موتور فقط تا دمای ۸۰ درجه طبیعی می باشد.
در صورت برفک زدن یخچال،شرکت پارس تکنیک با تعمیر یخچال اسنوا با بررسی المنت و در صورت لزوم تعویض آن ها در راستای بهبود کیفیت یخچال اسنوا تلاش می کند. علت صدا دادن یخچال می تواند پایه های موتور و یا فن باشد که با تعمیر یخچال اسنوا به کمک شرکت پارس تکنیک میتوان مشکلات مربوط به صدای یخچال را حل نمود. در صورتی که یخچال روشن نمی شود. ممکن است. اورلود و یا ترموستات یخچال معیوب باشد و یا موتور یخچال آسیب دیده باشد. در صورت بروز چنین مشکلی، شرکت پارس تکنیک با بهره گیری از کادری زبده آماده ی تعمیر یخچال اسنوا بوده و به بهبود کیفیت کالا می اندیشد.
از عیوب پیش روی یخچال ها می توان به اتومات نکردن آن اشاره کرد. که عوامل مختلفی از جمله تنظیم نبودن ترموستات، فن معیوب، لاستیک معیوب نیاز به شارژ گاز یخچال و یا خارج شدن لوله ی بلو از جای خود دارد که شرکت پارس تکنیک در صورت بروز مشکلات این چنینی با تعمیر یخچال اسنوا در کمترین زمان قادر به برطرف نمودن عیوب می باشد. برق داشتن بدنه ی یخچال نیز ممکن است. ناشی از اتصال ترموستات، موتور، سرپیچ لامپ داخل یخچال و یا سیم های رابط باشد. که شرکت پارس تکنیک با برطرف نمودن عیوب ذی ربط قادر به تعمیر یخچال اسنوا می باشد. مسدود شدن لوله های یخچال و کمبود گاز می تواند سبب یخ بستن قسمت هایی از آواپراتور شود.
همچنین بسته نشدن درب یخچال و یا لاستیک های دور درب معیوب می تواند از عواقب برفک زیاد یخچال باشد که شرکت پارس تکنیک با تعمیر یخچال اسنوا در محل به بهبود کیفیت و رضایت کاربران می اندیشد. در صورت تنظیم نبودن ترموستات، موتور یخچال کم کار می کند و سبب کاهش سردی یخچال می شود.
اگر لامپ روشنایی یخچال روشن نمی شود. ولی موتور یخچال به خوبی کار می کند. سوختگی لامپ سیم کشی روشنایی نادرست و یا معیوب بودن شستی معکوس می تواند. از دلایل آن باشد. که شرکت پارس تکنیک با تعمیر یخچال اسنوا در منزل به عنوان تعمیرگاه مجاز یخچال در رفع مشکلات این چنینی می کوشد.
کدهای خطا یا ارورهای یخچال اسنوا مدل کمبی 676
کد خطا یا ارور F1 یخچال اسنوا
این ارور به معنای عدم سرد شدن اواپراتور می باشد. در این حالت اواپراتور با یخ زدگی رو به روست.
کد خطا یا ارور F2 یخچال اسنوا
خطای مربوطه به خرابی سنسور داخل فریزر اشاره دارد. تکنسین تعمیر یخچال باید سوکت سنسور را بررسی نماید و در صورت لزوم سنسور و نیز برد کنترلی را تعویض نماید.
کد خطا یا ارور F3 یخچال اسنوا
این ارور به خرابی سنسور داخل یخچال مربوط می شود. تعمیرکار یخچال ابتدا سوکت سنسور را بررسی کرده و بنابر تشخیص می تواند سنسور یا برد کنترلی یا هردو را تعویض نماید.
کد خطا یا ارور F4 یخچال اسنوا
این پیغام خطا به معنای خرابی سنسور دیفراست است. در این حالت سوکت سنسور را بررسی نمایید. همچنین ممکن است تعویض سنسور و برد کنترلی نیز لازم باشد.
کد خطا یا ارور F5 یخچال اسنوا
نمایش این کد خطا بر روی یخچال، به معنای عمل نکردن فرآیند دیفراست می باشد. ممکن است المنت قطع شده باشد. یخچال را از پریز برق کشیده و با نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال اسنوا تماس بگیرید.
کد خطا یا ارور F6 یخچال اسنوا
ارور مربوطه به خرابی آی سی حافظه اپروم مربوط می شود. تعویض برد کنترلی در اکثر مواقع موجب برطرف شدن ارور می گردد. حتما با تعمیرکار متخصص تماس بگیرید.
کد خطا یا ارور F7 یخچال اسنوا
در صورت نمایش این ارور، فن یخچال دچار مشکل شده است. فن یخچال را بررسی کرده و در صورت معیوب بودن تعویض نمایید.
کد خطا یا ارور F8 یخچال اسنوا
در صورتی که این کد خطا نمایش داده شود، به معنای خرابی فن فریزر می باشد. فن فریزر را چک کنید. در صورتی که سوخته است و یا ایراد دارد، آن را تعویض نمایید.
کد خطا یا ارور H یخچال اسنوا
این ارور به معنای گرم بودن یخچال است. اگر دمای یخچال به بالای 18 درجه برسد، ارور مورد نظر نمایش داده شده و صدای بوقی نیز پخش خواهد شد. احتمالا دلیل بروز خطا، کم بودن گاز و بدون گاز بودن موتور یخچال است. با تعمیرکار مجرب یخچال برای انجام شارژ گاز یخچال تماس بگیرید.
کد خطا یا ارور H1 یخچال اسنوا
ارور h1 به گرم بودن فریزر اشاره دارد. اگر دمای فریزر به بالای 9 درجه برسد، ارور نمایش داده شده و همچنین بوقی از دستگاه بلند می شود. دلیل بروز خطا احتمالا به کم بودن گاز یا نبود گاز مبرد در موتور یخچال برمی گردد. با تعمیرکار یخچال برای شارژ مجدد گاز یخچال تماس بگیرید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و خواند ادامه مقاله تعمیرات یخچال اسنوا به سایت تعمیرات لوازم خانکی عصریخ مراجعه نمایید.
چرا بايد اين نكات مهم را درباره طراحي سايت بدانيم ؟۱.اهرم سلسله مراتبي بصري نكات مهم طراحي سايت - اهرم سلسله مراتبي بصري هر صفحه داراي سلسله مراتب بصري است. اگر با مفهوم اين عبارت آشنا نيستيد ما تعريف آن را در اينجا براي شما آوردهايم: طراحان وب از سلسله مراتب بصري استفاده ميكنند تا توجه بازديدكنندگان را به سوي عناصر مهم هدايت كنند. طرح وب شامل موقعيت (بالا و پايين صفحه)، اندازهها (بزرگ يا كوچك)، تصاوير (ويديو، تصاوير، نمادها) و كنتراست (رنگ و فضاي سفيد) است. ۲.استفاده از يك عنوان توصيفي و كليدي در صفحه اصلي نكات مهم طراحي سايت - عنوان توصيفي و كليدي عنوان در بالاي صفحه اصلي قرار دارد و ميتواند توصيفي يا غيرتوصيفي باشد. در صورت توصيفي نبودن بازديدكننده ممكن است نتواند به اولين سوال خود يعني «آيا من در جاي مناسب هستم؟» پاسخ دهد. همچنين عنوان توصيفي براي استفاده از كلمه كليدي هدف و نشان دادن ارتباط است. بسياري از بازاريابان يك عنوان زيركانه يا مبهم مينويسند. اما روشن و واضح بودن عنوان يك روش هوشمندانهتر است. بهتر است به جاي نوشتن يك عنوان جالب اما مبهم يك عنوان توصيفي بنويسيد. ۳.فراخواني براي اقدام را در بالاي صفحه قرار ندهيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني براي اقدام بازديدكنندگان ممكن است وقت بيشتري را در صفحه وبسايت شما بگذرانند اما اين بدان معني نيست كه آماده اقدام و يا خريد هستند. فراخواني براي اقدام معمولا در پايين صفحه انجام ميشود. طي يك تحقيق كه 25 ميليون بازديدكننده را مورد تجزيه و تحليل قرار داد دريافتيم كه بيشتر درگيريها در زير صفحه اتفاق ميافتد. تنها به اين دليل كه محتواي موجود در بالاي صفحه قابل مشاهده است لزوما به اين معنا نيست كه موثرترين مكان براي فراخواني مخاطب است. ۴.يك صفحه طولاني بسازيد كه به تمام سوالات بازديدكنندگان پاسخ دهيد پيكسلهاي بيشتر يعني فضاي بيشتر براي پاسخ به سوالات، پرداختن به اعتراضات و افزودن شواهد حمايتي. اگر بازديدكننده پاسخي براي يك سوال مهم پيدا نكند به راحتي تا پايين صفحه حركت ميكند و زماني كه راضي شد خواندن را متوقف ميكند. ۵.نمايش يك چيز در يك زمان مشخص نكات مهم طراحي سايت - نمايش يك چيز در يك زمان مشخص چيزي كه معمولا بيشتر مشتريان در هنگام شروع پروژه طراحي وب به ما ميگويند معمولا اين جمله است: «من يك طراحي تميز و مدرن را دوست دارم.». بازديدكنندگان فضاي آشفته را دوست ندارند. درواقع آنها فضاي سفيد را دوست ندارند بلكه پيچيدگي بصري كم را دوست دارند. در سال 2012 گوگل تصميم گرفت كه بداند چه وبسايتهايي از نظر بازديدكنندگان زيبا هستند. اين يك مطالعه درمورد سادگي با يك نام بسيار پيچيده بود: «نقش پيچيدگي بصري و نمونهسازي اوليه درمورد برداشت اول از وبسايتها: تلاش در جهت درك احكام زيباييشناسي». آنها در اين تحقيق دريافتند كه طرحهاي پيچيده كمتر به عنوان زيبايي درك ميشوند. ۶.طرحبندي استاندارد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - طرحبندي استاندارد همان تحقيق گوگل نشان داد كه نمونه اوليه بالاي صفحه نيز با زيبايي درك شده ارتباط دارد. به عبارت ديگر از طرحهاي عجيب و غريب در ابتداي صفحه استفاده نشده و وبسايتي كه از استانداردها پيروي كرده است بيشتر مورد استقبال قرار گرفته است. سايتهايي كه به عنوان زيباترين سايتها محسوب ميشوند داراي نمونههاي اوليه بالا و همچنين پيچيدگي بصري كم هستند كه هر دو اين موارد ساده و تميز كار شدهاند. اين بسيار خوب است كه شما برند خود را متمايز كنيد اما درمورد چيدمان سايت بهتر است كه ساده عمل كنيد. ۷.از فضاي كاذب انتهاي صفحه بپرهيزيد وبسايتهاي مدرن بازاريابي به ويژه صفحات فروش اغلب با بلوك صفحه ساخته ميشوند. اين بلوكها رديفهايي از محتوا هستند كه اغلب با يك تصوير در يك طرف و متن در طرف ديگر در يك ستون واحد جريان مييابند. در اينجا يك تصوير از صفحه سرويس معمولي در وبسايت توليد سرب آورده شده است. همانطور كه در نمودار نشان داده شده است پاورقي از رنگ پسزمينه تيرهتري برخوردار است، بنابراين بسياري از سايتها اين كار را انجام ميدهند. ۸.از طرح كشويي يا چرخان خودداري كنيد اين طرحها سالها محبوب بودند و مشتريان آنها را دوست دارند. اما مشكلي كه وجود دارد اين است كه بازديدكنندگان ممكن است فقط اولين اسلايدها را ببينند. مطالعات زيادي صورت گرفته كه به همين نتيجه رسيدهاند و دريافتهاند در اين نوع طرحها اسلايدهاي بعدي كمتر ديده ميشوند و تماس يا اقدام به كليك كرد برروي اين اسلايدها تقريبا بعيد است. اين طرحها ممكن است محبوب باشند اما استفاده از آنها براي سياست داخلي خوب است نه براي بالا رفتن نرخ بازديدكنندگان. ۹.از استفاده از زبانه و آكاردئونها خودداري كنيد بهتر است از زبانهها و جعبه محتواي قابل گسترش استفاده نكنيد. با دانستن اينكه 76 درصد از بازديدكنندگان در حال اسكن هستند ميتوانيد همه چيز را در معرض ديد آنها نگه داريد و از اين طريق مطالب خود را بيشتر به آنها نمايش دهيد بدون اينكه نياز به كليك كردن براي آشكار كردن چيزي باشد. شما در وبسايت آمازون نيز هيچ كدام از اين زبانهها و آكاردئونها را مشاهده نخواهيد كرد. به خاطر داشته باشيد كه خواندن سريع بسيار راحتتر از كليك كردن است. اگر بازديدكننده مجبور باشد هدف خود را كليك كرده يا برروي زبانه كليك كند تا قادر به مشاهده چيزي باشد كمتر احتمال دارد كه آن را ببيند. تصاوير در اينجا بياييد كمي به نكات مربوط به تصاوير بپردازيم: ۱۰.از تصاوير افراد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از تصاوير افراد چهرهها تصاويري منحصر به فرد و قدرتمند هستند. از زمان به دنيا آمدن ما به چهرههاي ديگر بيشتر نگاه ميكنيم. قدرت مغناطيسي تصاوير افراد در طراحي وبسايت بسيار مفيد است. چهرهها توجه را جلب ميكنند. مطالعه موردي معروفي نشان ميدهد كه نتايج حاصل از تركيب چهره و توصيفات در يك صفحه فروش بسيار چشمگير است. ۱۱.اما از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد يك زمان و مكان براي عكسهاي ذخيره شده وجود دارد، اما بهتر است از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد. آنها هرگز احساس واقعي بودن ندارند و بنابراين موجب جلب اعتماد نخواهند شد. شركتها به دليل كيفيت بالا براي استفاده از عكسهاي ذخيره شده وسوسه ميشوند. اما بازديدكنندگان شما بيشتر به واقعيت اهميت ميدهند. آنها درواقع ترجيح ميدهند افراد واقعي را ببينند. ۱۲.از چهرهها به عنوان نشانه استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از چهرهها به عنوان نشانه تصاوير افراد فرصتي ويژه براي توجه بازديدكنندگان به شما ميدهد. يك محقق به نام جيمز نسيم طرحهايي را به 106 نفر نشان داد و پس از آن به قدرت چهرهها در موقعيتهاي مناسب پي برد. چهرهها قدرت اين را دارند كه توجه بازديدكنندگان را به سمت ساير عناصر سوق دهند. يك مطالعه مشهور با استفاده از چهره كودك صورت گرفته است، وقتي كودك به دوربين نگاه ميكند بازديدكنندگان به كودك نگاه ميكنند. وقتي كودك به عنوان يا تيتر نگاه انداخته باشد بازديدكنندگان به تيتر نگاه ميكنند. ۱۳.از فلشها به عنوان نشانههاي بصري استفاده كنيد چهرهها ميتوانند توجه بازديدكنندگان را جلب كنند، اما تنها راه كنترل و هدايت چشم بازديدكننده نيستند. حتي ممكن است فلشهاي كوچك كشيده شده با دست موثرتر از آن باشد. در اين مطالعه نشان داده شده است كه حتي يك پيكان ساده در جذب CXL چشم بازديدكنندگان يك عنصر قدرتمند در صفحه است. اگر ميخواهيد بازديدكنندگان شما به چيزي نگاه كنند، با فلش به آن اشاره كنيد. ۱۴.براي فراخواني مخاطب به اقدام از رنگ استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني مخاطب رنگها داراي مفاهيم احساسي و عاطفي هستند(مثلا قرمز فوري، آي آرام و غيره) و بخشي از استانداردهاي يك برند ميباشند. رنگها همچنين فرصتي هستند كه بازديد كنندگان را به سوي اقدام و خريد سوق دهند. يك مطالعه درمورد رنگ دكمههاي فراخواني به اقدام نشان داده است كه قدرت رنگ و كنتراست درخشندگي جلب توجه را زياد ميكند. پيمايشها و پيوندها (لينكها) در اينجا توصيههايي براي لينكها و پيمايش سايت از جمله منوها، دكمهها و لينكهايي كه باعث ميشود بازديدكنندگان شما نسبت به آن جلب شوند آوردهايم: ۱۵.توصيفي بودن نكات مهم طراحي سايت - توصيفي بودن پيمايشها هميشه از نظر بصري برجسته هستند بنابراين فرصتي براي برقراري ارتباط ميباشند. بازديدكنندگان به طور معمول بازديد خود را با اسكن در بالاي هدر شروع ميكنند. هر چيزي كه در قسمت هدر باشد از جمله منوهاي شما به احتمال زياد ديده خواهد شد. ۱۶.قسمت هوم يا خانه را در سمت چپ قرار دهيد و زياد نگران بقيه ترتيبات قرار گرفتن منو نباشيد نكات مهم طراحي سايت - ترتيب قرارگرفتن منو اگر لينك خانه يا هوم داريد آن را در سمت چپ قرار دهيد. چراكه رايجترين مكان براي قرار دادن آن است، بنابراين بازديدكنندگان انتظار دارند كه خانه را در هر وبسايتي در آنجا پيدا كنند. تحقيقات نشان ميدهد كه ترتيب مهم نيست. دو مطالعه مختلف براي رديابي چشم مخاطب وجود دارد كه ارتباط كمتري بين ترتيب موارد فهرست و موفقيت در تعداد بازديدكنندگان را نشان ميدهد. بنابراين وقت خود را صرف نگراني براي ترتيب قرار دادن موارد فهرست نكنيد. ۱۷.از صفحات خدمات به پستهاي وبلاگ لينك دهيد اگر بازديدكنندگان در يك صفحه از خدمات يك وبسايت قرار داشته باشند هدف آنها خدمات آن وبسايت است. اگر برروي وبلاگ خود لينكهايي از از صفحات ديگر قرار دهيد آنها را به صفحات ديگر نيز سوق ميدهد. پستهاي وبلاگ به طور طبيعي حواسپرتي، فرصتها و نرخ تبديل پايينتري دارند. ۱۸.مراقب باشيد با هر وبسايت ديگري لينك ندهيد شما بايد با مواردي مرتبط باشيد و به آنها لينك دهيد كه به بازديدكننده در رسيدن به اهداف خود كمك ميكند. در پستهاي وبلاگ لينكدهي معمولا به يك منبع يا پيوند خارجي است. اين پست ممكن است به ده مقاله خارجي لينك داده شود. اما در صفحات سرويس و در صفحه اصلي وبسايت بايد لينكدهي به سايتهاي ديگر را با دقت انجام دهيد. براي لينكدهي در صفحات اصلي اين سوالها را از خود بپرسيد: آيا واقعا ميخواهيد بازديدكنندگان روي آن كليك كنند؟ آيا اين لينكدهي شما را در رسيدن به اهدافتان كمك خواهد كرد؟ ۱۹.از نمادهاي رسانههاي اجتماعي در عنوان وبسايت خود استفاده نكنيد نمادهاي رنگارنگ رسانههاي اجتماعي موجود در هدر براي اهداف شما خوب نيستند. اگر بازديدكنندگان برروي هر يك از اين دكمههاي رنگارنگ كليك كنند حواس آنها از سايت پرت ميشود و بعيد است كه به سايت بازگردند. ادغام رسانههاي اجتماعي به طور كلي كار اشتباهي است. اگر به يك شبكه اجتماعي لينك ميدهيد اين كار را از طريق پاورقي خود انجام دهيد. بازديدكنندگان ميتوانند در صورت مشاهده اين لينكها از آنها استفاده كنند اما شما با اين كار به آنها پيشنهاد نميدهيد كه سايت را ترك كنند. نوشتن در اين قسمت بياييد درمورد كلمات صحبت كنيم. قبل از اين ما يك عنوان متمركز بر كليد واژه را در صفحه اصلي به شما توصيه كرديم. در اينجا چند نكته ديگر درمورد نوشتههاي يك وبسايت شامل هدر، زير عنوان و متن بدنه براي شما آوردهايم: ۲۰.زيرنويسهاي معنيدار بنويسيد نكات مهم طراحي سايت - زيرنويسهاي معنيدار عناوين مبهم در همه وجود دارد. اين عناوين غالبا بزرگ و بيفايده هستند اما مواردي كوچك و مفيد را دنبال ميكنند. اطمينان حاصل كنيد كه موارد بزرگ براي بازديدكنندگان معنيدار و مفيد هستند. اگر روساي شما ميخواهند چيزهايي مانند خدمات و محصولات در وبسايت بگويند بايد از خود بپرسيد كه چه توصيفي براي آن ميتواند بهتر باشد. ۲۱.از پاراگرافهاي طولاني استفاده نكنيد پاراگراف طولاني با استانداردهاي محتواي ديجيتال مطابقت ندارد. شكستن پاراگرافهاي طولاني فهم آن را آسانتر ميكند. به عنوان يك قاعده كلي سعي كنيد پاراگرافهاي طولانيتر از 3 يا 4 خط ننويسيد. اگر طول خط بسيار طولاني باشد خواندن آن براي مصرفكنندگان ميتواند مشكلتر باشد. ۲۲.از كلمات ساده استفاده كنيد نكات طراحي سايت - استفاده از كلمات ساده هرچه خواندن متن آسانتر باشد وبسايت موفقتر خواهد بود. از كلمات متداولي كه خوانندگان انتظار دارند استفاده كنيد. استفاده از جلمات طولاني و كلمات فانتزي خوب نيست. بايد از يك زبان ساده استفاده كنيد كه همه بتوانند آن را درك كنند. تحقيقات نشان داده كه سادگي در خوانايي ميتواند در افزايش بازديدكنندگان تاثير داشته باشد. ۲۳.ترتيب فهرست نكات طراحي سايت - ترتيب فهرست هنگام ثبت هر ليست در وبسايت خود مطالب مهم را در ابتدا و انتها قرار دهيد. توجه خواننده به وسط ليست كمتر است. از آنجا كه بازديدكنندگان صفحه را اسكن ميكنند اولين و آخرين موارد به احتمال زياد در حافظه كوتاه مدت باقي ميماند. ۲۴.به سوالات برتر بازديدكنندگان پاسخ دهيد سوالاتي ممكن است براي بازديدكنندگان پيش بيايد. كار اصلي وبسايت پاسخگويي به اين سوالات است. هر سوال كه بيپاسخ بماند فرصتي براي جلب اعتماد را از دست خواهد داد. همچنين سوالات بدون پاسخ امكان ترك وبسايت توسط مخاطب را افزايش ميدهد. هنگامي كه جوئل كلتكه فرايند خود را براي يافتن سوالها و نوشتن پاسخ در Hubspot يافت توانست صفحات فرود نرخ تبديل خود را دو برابر كند. او با مشتريان مصاحبه كرد، جوابهاي آنها را تجزيه و تحليل كرد، پيامها را در اولويت قرار داد و در پايان كلمات مخاطبان خود را در نسخه جديد بازاريابي خود به صورت هوشمندانه استفاده كرد. در اينجا سوالاتي وجود دارد كه جوئل براي كشف سوالات برتر بازديدكنندگان استفاده ميكند: چه چيزي باعث شده تا شما به دنبال راه حل باشيد؟ چه چيز ديگري را امتحان كرديد و چه چيزي را دوست نداشتيد؟ چه چيزي شما را از خريد از ما باز ميدارد؟ چه چيزي باعث شده شما به اندازه كافي به ما اعتماد كنيد و ما را امتحان كنيد؟ چه چيزي محصول ما را به راه حلي براي شما تبديل كرده است؟ هنگام ارزيابي چه چيزي براي شما مهمتر بود؟ اكنون ميتوانيد چه كاري انجام دهيد كه قبلا نميتوانستيد؟ مثالي براي من بگذاريد كه براي شما تفاوت ايجاد كرده است شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديدكنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۵- شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند، انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديد كنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۶.كمبودها را ذكر كنيد نكات طراحي سايت - كمبودها را ذكر كنيد انسانها ماشين حسابهاي هزينه سود كارآمد نيستند. ما تمايل به افزايش سود و زيانهاي ناچيز داريم. به عبارت ديگر ضررو زيان بدتر از سود لذت بخش است. ۲۷.فرمهاي ثبت نام ايميل براي مشتركين را بهينه كنيد نكات طراحي سايت - فرمهاي ثبت نام در انتهاي اين پست يك فراخواني اقدام براي اشتراك قرار داده شده است. اگر از نزديك نگاه كنيد خواهيد ديد كه اين پست شامل سه عنصر جداگانه است. اين سه عنصر براي ثبت نام ايميل است. سلسله مراتب بصري در آن برجسته است. به خواننده گفته شده كه چه چيزي دريافت ميكند و چه موقع. با استفاده از اثبات اجتماعي يك توصيف كوچك از تعداد مشتركين انجام شده است. وقتي براي اولين بار اين تغييرات را آزمايش كرديم نرخ تبديل بسيار پايين بود و سپس پيشرفت چشمگيري كرد. اكنون شاهد افزايش 4و683 درصدي در ثبت نامهاي ايميل هستيم. بيشتر بخوانيد: http://payamarketing.toonblog.ir/post/6
خشك كن نوزادي چيست و چه كاربردي دارد ؟
خرید جدیدترین سرویس حوله نوزاد دخترانه
خريد سرويس خواب نوزاد به قيمت توليدي
خرید روپوش پزشکی و پرستاری به صورت عمده از تولیدی چه مزیتی دارد ؟
مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری سودآور
مشخصات و نکات خرید روپوش پزشکی لاکچری خوب
لباس کار دوبنده خارجی بهتر است یا ایرانی ؟