خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی دوو به چه صورت است؟
زمانی که ماشین ظرفشویی دوو دچار مشکل می شودریال یکی از مسائل مهم استفاده از خدمات پس از فروش برای تعمیر دستگاه می باشد. برای استفاده از خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی دوو باید گارانتی معتبر داشته باشید تا بتوانید با شماره روی آن تماس بگیرید و از این خدمات بهره مند شوید. در صورتی که تاریخ گارانتی دستگاه شما گذشته است و یا از خدمات نمایندگی راضی نبودید، می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی دوو استفاده نمایید. نمایندگی مجاز آی پی امداد کلیه خدمات تعمیر ظرفشویی دوو را با بهترین قیمت به مشتریان خود ارائه می دهد.
تعمیرات ماشین ظرفشویی دوو در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران در محل توسط تعمیرکار متخصص آی پی امداد انجام می شود. توجه داشته باشید که تعمیر ماشین ظرفشویی دوو نیاز به تخصص دارد و باید توسط تعمیرکار آموزش دیده در نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی دوو انجام شود. در نمایندگی آی پی امداد، ماشین ظرفشویی دوو شما با استفاده از قطعات اصلی و 3 تا 12 ماه گارانتی تعمیر می شود تا به حفظ کیفیت دستگاه کمک کند. همچنین در پایان کار فاکتوری با جزئیات هزینه ها به شما ارائه می شود و هزینه های تعمیر دستگاه شما 75 درصد کاهش می یابد. آی پی امداد قسمت راهنمای عیب یابی ماشین ظرفشویی دوو را نیز برای شما آماده کرده است که به کمک آن می توانید مشکلات دستگاه خود را در منزل برطرف کنید.
نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی دوو در تهران به شرح زیر است:
- ابتدا می توانید با نزدیکترین شعبه تعمیرگاه مجاز ظرفشویی دوو خود تماس بگیرید.
- همچنین می توانید به سایت مراجعه کرده و درخواست تعمیر را در سایت ثبت کنید.
- برای پیگیری بهتر نام تکنسین به همراه کد اشتراک برای شما ارسال خواهد شد.
- تعمیرکار ماشین ظرفشویی دوو در کمتر از یک ساعت به محل شما اعزام می شود.
- تعمیرکار پس از اتمام تعمیرات، فاکتور و گارانتی در اختیار مشتری قرار می دهد.
- در نهایت برای رضایت از خدمات با شما تماس گرفته خواهد شد.
تعمیر ماشین ظرفشویی دوو در محل و منزل
مرکز تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد با ارائه خدمات با کیفیت سعی در افزایش رضایت مشتریان خود دارد. از این رو با ارائه خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی در محل سعی در افزایش کیفیت خدمات خود دارد. این شرکت با داشتن تجربه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی سعی در بهبود خدمات و تسهیل خدمات رسانی هر روزه به مشتریان جهت افزایش رضایت کاربران دارد.
از مزایای خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی دوو در منزل و محل می توان به موارد زیر اشاره کرد.
معرفی نمایندگی رسمی تعمیر ظرفشویی دوو
با خرید این محصول از فروشگاه های معتبر سراسر کشور می توانید از خدمات پس از فروش و گارانتی نمایندگی رسمی تعمیر ماشین ظرفشویی دوو استفاده نمایید. شماره و اطلاعات نمایندگی تعمیرات و خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی دوو بر روی برچسب گارانتی روی جعبه محصول درج شده است که می توانید با آن تماس گرفته و از خدمات مطمئن و باکیفیت بهره مند شوید.
تماس با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی دوو و یا بهره مندی از خدمات تعمیرگاه مرکزی آی پی امداد؟
در صورتی که مدت گارانتی دستگاه شما به پایان رسیده باشد، می توانید از مزایا و خدمات نمایندگی مجاز آی پی امداد برای تعمیرات ماشین ظرفشویی دوو خود بهره مند شوید. از مزایای تعمیر ظرفشویی دوو در آی پی امداد می توان به موارد زیر اشاره کرد:
- آی پی امداد برای تعمیر کلیه محصولات دوو تکنسین های مجرب، متعهد و آموزش دیده دارد.
- نمایندگی ماشین ظرفشویی دوو، دستگاه شما را با استفاده از قطعات اصلی تعمیر می کند.
- ما خدمات تعمیرات را برای رضایت شما در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته ارائه می دهیم.
- هزینه خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی دوو کاملا مقرون به صرفه و طبق تعرفه اتحادیه می باشد.
استفاده از خدمات نمایندگی ظرفشویی دوو در تهران
تعمیر ظرفشویی دوو یک امر تخصصی است که باید توسط نمایندگی مجاز و مطمئن انجام شود. آی پی امداد به عنوان نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی دوو سال هاست که با بهره گیری از تکنسین های مجرب و آموزش دیده همراه با ارائه گارانتی رسمی در خدمت مشتریان این برند می باشد. مزایای استفاده از خدمات آی پی امداد به شرح زیر است:
- استفاده از تعمیرکاران مجرب و حرفه ای
- استفاده از قطعات فابریک
- هزینه مقرون به صرفه
- ارائه فاکتور و گارانتی 3 تا 12 ماهه جهت تضمین کیفیت خدمات
- انجام کلیه خدمات در محل
- ارائه خدمات در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز
نمایندگی ماشین ظرفشویی دوو در آی پی امداد چه خدماتی به مصرف کنندگان ارائه می دهد؟
ماشین ظرفشویی یکی از پرکاربردترین وسایلی است که دائما برای شستن ظروف استفاده می شود. اگر تعمیرات این دستگاه به درستی انجام نشود، علاوه بر آسیب بیشتر می تواند هزینه های هنگفتی را برای مصرف کنندگان به همراه داشته باشد. بنابراین یکی از مهمترین اقداماتی که در هنگام خرابی ماشین ظرفشویی باید انجام شود، استفاده از خدمات نمایندگی های ماشین ظرفشویی دوو در مراکز مجاز می باشد. یکی از معتبرترین مراکزی که خدمات بی شماری را به مشتریان خود ارائه می دهد، آی پی امداد است.
- در مرکز آی پی امداد تنها از قطعات اورجینال برند دوو برای تعمیرات ماشین ظرفشویی استفاده می شود که باعث افزایش کیفیت دستگاه می شود.
- تعمیرکاران این مرکز می توانند در اسرع وقت دستگاه را عیب یابی و تعمیر کنند.
- کلیه خدمات تعمیرات ظرفشویی دوو در این مجموعه توسط تکنسین ها در محل و منزل مشتری انجام می شود.
- با استفاده از خدمات تعمیرات این مجموعه می توانید از گارانتی رسمی و فاکتور معتبر این شرکت بهره مند شوید.
تعمیر ظرفشویی دوو توسط تعمیرکار آی پی امداد چقدر زمان می برد؟
ماشین ظرفشویی یکی از لوازم ضروری آشپزخانه می باشد که در صورت بروز مشکل در عملکرد این دستگاه مشکلات زیادی را برای مصرف کنندگان به همراه خواهد داشت. به طور کلی اگر ماشین ظرفشویی آسیب دیده باشد، نمی توان از آن برای شستن ظروف استفاده کرد. بنابراین کوتاه بودن فرآیند تعمیر ماشین ظرفشویی برای مصرف کنندگان بسیار مهم است. به طور کلی زمان مورد نیاز برای تعمیر ماشین ظرفشویی دوو به نوع خرابی دستگاه شما بستگی دارد.
اگر ایرادات ماشین ظرفشویی شما مربوط به قطعات اصلی دستگاه باشد یا یکی از قطعات آن کاملا از کار افتاده باشد، تعمیر بیشتر طول می کشد. یکی از مهمترین مسائل در زمینه تعمیرات ماشین ظرفشویی دوو استفاده از خدمات تعمیرکاران ماهر و با تجربه در این زمینه می باشد. نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی دوو در آی پی امداد می تواند با کمک تعمیرکاران ماهر دستگاه شما را به سرعت تعمیر کند.
با استفاده از خدمات این مجموعه نیازی به تحویل دستگاه خود به نمایندگی ندارید و می توانید آن را در محل مورد نظر خود تعمیر کنید. برای اطلاع از زمان تعمیر ماشین ظرفشویی دوو می توانید با کارشناسان نمایندگی مجاز مرکزی آی پی امداد تماس بگیرید.
قطعات ماشین ظرفشویی دوو را از کجا تهیه کنیم؟
اگر قطعات ماشین ظرفشویی دوو شما آسیب دیده است، برای حفظ عملکرد دستگاه خود باید قطعات معیوب را با قطعات اصل و جدید تعویض کنید. بنابراین لازم است لوازم یدکی اصلی ماشین ظرفشویی دوو خود را از نمایندگی مجاز و مطمئن تهیه کنید. این روزها مراکز مختلفی به فروش قطعات ماشین ظرفشویی دوو می پردازند، اما بسیاری از آنها قطعات بی کیفیت و تقلبی را در اختیار مشتریان قرار می دهند که آسیب بیشتری به دستگاه وارد می کند. یکی از نمایندگی های مجاز برای تامین قطعات اورجینال ماشین ظرفشویی های برند دوو، آی پی امداد می باشد که با تماس با شماره های این مجموعه می توانید هر یک از قطعات این دستگاه را با کیفیت بالا تهیه نمایید.
سرویس ظرفشویی دوو چگونه از خرابی های آن جلوگیری می کند؟
مصرف کنندگان باید هر چند وقت یکبار از خدمات سرویس ماشین ظرفشویی دوو خود استفاده کنند. توجه داشته باشید که به هیچ وجه از سرویس دستگاه خود غافل نشوید؛ زیرا بی توجهی به این مشکل ممکن است آسیب جدی به دستگاه شما وارد کند و آن را نیازمند خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی دوو کند.
- تعمیرکار نمایندگی آی پی امداد بسیار مجرب بوده و به سرعت می تواند قطعات دستگاه شما را عیب یابی و سرویس کند.
- خدمات سرویس ارائه شده توسط تعمیرکار متخصص می تواند از آسیب دیدن دستگاه شما جلوگیری کند.
- انجام سرویس باعث می شود مصرف کنندگان هزینه زیادی برای تعمیرات ماشین ظرفشویی دوو صرف نکنند.
بررسی خدمات نمایندگی نصب ماشین ظرفشویی دوو در آی پی امداد
راه اندازی و نصب ماشین ظرفشویی دوو یکی از مهمترین و اساسی ترین کارهایی است که باید با دقت بالایی انجام شود. در واقع می توان گفت نصب صحیح و اصولی ماشین ظرفشویی دوو یکی از مواردی است که می تواند از بروز مشکلات مختلف در هنگام کار با دستگاه و نیاز به تعمیر ماشین ظرفشویی دوو جلوگیری کند. از جمله مشکلاتی که در صورت نصب نامناسب دستگاه به وجود خواهد آمد، می توان به صدای زیاد دستگاه در حین کار، لرزش، نشت آب و … اشاره کرد. بنابراین برای این کار باید از کارشناسان و تعمیرکاران مجرب کمک بگیرید.
کارشناسان سرویس و نصب ماشین ظرفشویی دوو در مرکز تعمیرات مجاز آی پی امداد با توجه به سال ها تجربه و مهارت در این زمینه می توانند این کار را به صحیح ترین شکل انجام دهند. این تعمیرکاران علاوه بر اتصالات صحیح قسمت های مختلف ماشین ظرفشویی می توانند بهترین مکان را برای نصب ماشین ظرفشویی بیابند و آن را به درستی تراز کنند. در نتیجه اگر به تازگی دستگاه خود را خریداری کرده اید و به خدمات پس از فروش دستگاه خود دسترسی ندارید، بهترین کار این است که از نمایندگی ماشین ظرفشویی دوو در آی پی امداد کمک بگیرید.
تعمیرکار ماشین ظرفشویی دوو چه ویژگی هایی دارد؟
از آنجایی که بسیاری از لوازم خانگی مانند ماشین ظرفشویی در طول زمان دچار مشکل می شوند، تعمیر و عیب یابی صحیح آن از اهمیت بالایی برخوردار است. تعمیر نادرست ماشین ظرفشویی دوو می تواند باعث آسیب به سایر قطعات و یا آسیب به دستگاه شود. بنابراین بهتر است برای تعمیر و رفع عیب دستگاه خود از خدمات نمایندگی ظرفشویی دوو استفاده کنید.
- تعمیرکار آی پی امداد دارای چندین سال سابقه در تعمیر ظرفشویی دوو در محل و منزل شما می باشد.
- تکنسین این مجموعه می تواند در اسرع وقت مشکل دستگاه شما را تشخیص و رفع کند.
- تعمیرکار نمایندگی فقط از قطعات کارخانه ای و اورجینال برای تعویض قطعات دستگاه شما استفاده می کند.
- خدمات تکنسین نمایندگی با فاکتور و گارانتی معتبر به مشتریان ارائه می شود.
سوالات متداول مشتریان از نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی دوو در آی پی امداد
سوالات متداول مصرف کنندگان نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی دوو به شرح زیر است:
آیا آی پی امداد را می توان نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی دوو در تهران دانست؟
- آی پی امداد خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی دوو و سایر برندها را در سراسر تهران ارائه می دهد و نمایندگی رسمی این برند نمی باشد.
آیا خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی دوو در آی پی امداد گارانتی می شود؟
- کلیه خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی دوو در آی پی امداد دارای 3 تا 12 ماه گارانتی می باشد. در صورت بروز مشکل قبل از پایان گارانتی، تعمیرکار ماشین ظرفشویی دوو موظف است دستگاه را به صورت رایگان تعمیر کند.
هزینه نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی دوو در آی پی امداد چقدر است؟
- هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی دوو بستگی به نوع عیب دارد. با استفاده از خدمات آی پی امداد می توانید هزینه تعمیرات لوازم خانگی خود را تا 75 درصد کاهش دهید.
آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی دوو
آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی دوو می تواند برای مصرف کنندگان این دستگاه بسیار مهم باشد. نمایندگی ظرفشویی دوو با بیان ایرادات رایج و نحوه عیب یابی ماشین های ظرفشویی این برند توانسته مصرف کنندگان زیادی را برای رفع ایرادات دستگاه خود راهنمایی کند. اگر مشکل ایجاد شده توسط دستگاه شما کاملا جدی است، فقط یک تعمیرکار متخصص می تواند آن را برطرف کند. برای این امر می توانید از خدمات تعمیرکاران متخصص نمایندگی تعمیرات مجاز مرکزی در آی پی امداد استفاده نمایید.
راهنمای عیب یابی ماشین ظرفشویی دوو توسط تعمیرکار آی پی امداد
اگرچه ماشین ظرفشویی دوو کیفیت بسیار بالایی دارد، اما ممکن است به دلایل مختلف دچار مشکل شود. در تماس هایی که با ما شده است، مشکلات زیر از عمده ترین مشکلات تعمیرات ظرفشویی دوو بوده است:
- دستگاه روشن نمی شود.
- دستگاه قادر به تمیز کردن ظروف نیست.
- آب از کنار درب ماشین ظرفشویی نشت می کند.
- دستگاه قادر به گرم کردن آب نیست.
- آب داخل ماشین ظرفشویی به درستی تخلیه نمی شود..
جهت کسب اطلاعات بیشتر و خواندن ادامه مقاله تعمیرات ماشین ظرفشویی دوو در مشهد به سایت تعمیرات لوازم خانگی عصرریخ مراجعه نمایید.
چرا بايد اين نكات مهم را درباره طراحي سايت بدانيم ؟۱.اهرم سلسله مراتبي بصري نكات مهم طراحي سايت - اهرم سلسله مراتبي بصري هر صفحه داراي سلسله مراتب بصري است. اگر با مفهوم اين عبارت آشنا نيستيد ما تعريف آن را در اينجا براي شما آوردهايم: طراحان وب از سلسله مراتب بصري استفاده ميكنند تا توجه بازديدكنندگان را به سوي عناصر مهم هدايت كنند. طرح وب شامل موقعيت (بالا و پايين صفحه)، اندازهها (بزرگ يا كوچك)، تصاوير (ويديو، تصاوير، نمادها) و كنتراست (رنگ و فضاي سفيد) است. ۲.استفاده از يك عنوان توصيفي و كليدي در صفحه اصلي نكات مهم طراحي سايت - عنوان توصيفي و كليدي عنوان در بالاي صفحه اصلي قرار دارد و ميتواند توصيفي يا غيرتوصيفي باشد. در صورت توصيفي نبودن بازديدكننده ممكن است نتواند به اولين سوال خود يعني «آيا من در جاي مناسب هستم؟» پاسخ دهد. همچنين عنوان توصيفي براي استفاده از كلمه كليدي هدف و نشان دادن ارتباط است. بسياري از بازاريابان يك عنوان زيركانه يا مبهم مينويسند. اما روشن و واضح بودن عنوان يك روش هوشمندانهتر است. بهتر است به جاي نوشتن يك عنوان جالب اما مبهم يك عنوان توصيفي بنويسيد. ۳.فراخواني براي اقدام را در بالاي صفحه قرار ندهيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني براي اقدام بازديدكنندگان ممكن است وقت بيشتري را در صفحه وبسايت شما بگذرانند اما اين بدان معني نيست كه آماده اقدام و يا خريد هستند. فراخواني براي اقدام معمولا در پايين صفحه انجام ميشود. طي يك تحقيق كه 25 ميليون بازديدكننده را مورد تجزيه و تحليل قرار داد دريافتيم كه بيشتر درگيريها در زير صفحه اتفاق ميافتد. تنها به اين دليل كه محتواي موجود در بالاي صفحه قابل مشاهده است لزوما به اين معنا نيست كه موثرترين مكان براي فراخواني مخاطب است. ۴.يك صفحه طولاني بسازيد كه به تمام سوالات بازديدكنندگان پاسخ دهيد پيكسلهاي بيشتر يعني فضاي بيشتر براي پاسخ به سوالات، پرداختن به اعتراضات و افزودن شواهد حمايتي. اگر بازديدكننده پاسخي براي يك سوال مهم پيدا نكند به راحتي تا پايين صفحه حركت ميكند و زماني كه راضي شد خواندن را متوقف ميكند. ۵.نمايش يك چيز در يك زمان مشخص نكات مهم طراحي سايت - نمايش يك چيز در يك زمان مشخص چيزي كه معمولا بيشتر مشتريان در هنگام شروع پروژه طراحي وب به ما ميگويند معمولا اين جمله است: «من يك طراحي تميز و مدرن را دوست دارم.». بازديدكنندگان فضاي آشفته را دوست ندارند. درواقع آنها فضاي سفيد را دوست ندارند بلكه پيچيدگي بصري كم را دوست دارند. در سال 2012 گوگل تصميم گرفت كه بداند چه وبسايتهايي از نظر بازديدكنندگان زيبا هستند. اين يك مطالعه درمورد سادگي با يك نام بسيار پيچيده بود: «نقش پيچيدگي بصري و نمونهسازي اوليه درمورد برداشت اول از وبسايتها: تلاش در جهت درك احكام زيباييشناسي». آنها در اين تحقيق دريافتند كه طرحهاي پيچيده كمتر به عنوان زيبايي درك ميشوند. ۶.طرحبندي استاندارد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - طرحبندي استاندارد همان تحقيق گوگل نشان داد كه نمونه اوليه بالاي صفحه نيز با زيبايي درك شده ارتباط دارد. به عبارت ديگر از طرحهاي عجيب و غريب در ابتداي صفحه استفاده نشده و وبسايتي كه از استانداردها پيروي كرده است بيشتر مورد استقبال قرار گرفته است. سايتهايي كه به عنوان زيباترين سايتها محسوب ميشوند داراي نمونههاي اوليه بالا و همچنين پيچيدگي بصري كم هستند كه هر دو اين موارد ساده و تميز كار شدهاند. اين بسيار خوب است كه شما برند خود را متمايز كنيد اما درمورد چيدمان سايت بهتر است كه ساده عمل كنيد. ۷.از فضاي كاذب انتهاي صفحه بپرهيزيد وبسايتهاي مدرن بازاريابي به ويژه صفحات فروش اغلب با بلوك صفحه ساخته ميشوند. اين بلوكها رديفهايي از محتوا هستند كه اغلب با يك تصوير در يك طرف و متن در طرف ديگر در يك ستون واحد جريان مييابند. در اينجا يك تصوير از صفحه سرويس معمولي در وبسايت توليد سرب آورده شده است. همانطور كه در نمودار نشان داده شده است پاورقي از رنگ پسزمينه تيرهتري برخوردار است، بنابراين بسياري از سايتها اين كار را انجام ميدهند. ۸.از طرح كشويي يا چرخان خودداري كنيد اين طرحها سالها محبوب بودند و مشتريان آنها را دوست دارند. اما مشكلي كه وجود دارد اين است كه بازديدكنندگان ممكن است فقط اولين اسلايدها را ببينند. مطالعات زيادي صورت گرفته كه به همين نتيجه رسيدهاند و دريافتهاند در اين نوع طرحها اسلايدهاي بعدي كمتر ديده ميشوند و تماس يا اقدام به كليك كرد برروي اين اسلايدها تقريبا بعيد است. اين طرحها ممكن است محبوب باشند اما استفاده از آنها براي سياست داخلي خوب است نه براي بالا رفتن نرخ بازديدكنندگان. ۹.از استفاده از زبانه و آكاردئونها خودداري كنيد بهتر است از زبانهها و جعبه محتواي قابل گسترش استفاده نكنيد. با دانستن اينكه 76 درصد از بازديدكنندگان در حال اسكن هستند ميتوانيد همه چيز را در معرض ديد آنها نگه داريد و از اين طريق مطالب خود را بيشتر به آنها نمايش دهيد بدون اينكه نياز به كليك كردن براي آشكار كردن چيزي باشد. شما در وبسايت آمازون نيز هيچ كدام از اين زبانهها و آكاردئونها را مشاهده نخواهيد كرد. به خاطر داشته باشيد كه خواندن سريع بسيار راحتتر از كليك كردن است. اگر بازديدكننده مجبور باشد هدف خود را كليك كرده يا برروي زبانه كليك كند تا قادر به مشاهده چيزي باشد كمتر احتمال دارد كه آن را ببيند. تصاوير در اينجا بياييد كمي به نكات مربوط به تصاوير بپردازيم: ۱۰.از تصاوير افراد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از تصاوير افراد چهرهها تصاويري منحصر به فرد و قدرتمند هستند. از زمان به دنيا آمدن ما به چهرههاي ديگر بيشتر نگاه ميكنيم. قدرت مغناطيسي تصاوير افراد در طراحي وبسايت بسيار مفيد است. چهرهها توجه را جلب ميكنند. مطالعه موردي معروفي نشان ميدهد كه نتايج حاصل از تركيب چهره و توصيفات در يك صفحه فروش بسيار چشمگير است. ۱۱.اما از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد يك زمان و مكان براي عكسهاي ذخيره شده وجود دارد، اما بهتر است از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد. آنها هرگز احساس واقعي بودن ندارند و بنابراين موجب جلب اعتماد نخواهند شد. شركتها به دليل كيفيت بالا براي استفاده از عكسهاي ذخيره شده وسوسه ميشوند. اما بازديدكنندگان شما بيشتر به واقعيت اهميت ميدهند. آنها درواقع ترجيح ميدهند افراد واقعي را ببينند. ۱۲.از چهرهها به عنوان نشانه استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از چهرهها به عنوان نشانه تصاوير افراد فرصتي ويژه براي توجه بازديدكنندگان به شما ميدهد. يك محقق به نام جيمز نسيم طرحهايي را به 106 نفر نشان داد و پس از آن به قدرت چهرهها در موقعيتهاي مناسب پي برد. چهرهها قدرت اين را دارند كه توجه بازديدكنندگان را به سمت ساير عناصر سوق دهند. يك مطالعه مشهور با استفاده از چهره كودك صورت گرفته است، وقتي كودك به دوربين نگاه ميكند بازديدكنندگان به كودك نگاه ميكنند. وقتي كودك به عنوان يا تيتر نگاه انداخته باشد بازديدكنندگان به تيتر نگاه ميكنند. ۱۳.از فلشها به عنوان نشانههاي بصري استفاده كنيد چهرهها ميتوانند توجه بازديدكنندگان را جلب كنند، اما تنها راه كنترل و هدايت چشم بازديدكننده نيستند. حتي ممكن است فلشهاي كوچك كشيده شده با دست موثرتر از آن باشد. در اين مطالعه نشان داده شده است كه حتي يك پيكان ساده در جذب CXL چشم بازديدكنندگان يك عنصر قدرتمند در صفحه است. اگر ميخواهيد بازديدكنندگان شما به چيزي نگاه كنند، با فلش به آن اشاره كنيد. ۱۴.براي فراخواني مخاطب به اقدام از رنگ استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني مخاطب رنگها داراي مفاهيم احساسي و عاطفي هستند(مثلا قرمز فوري، آي آرام و غيره) و بخشي از استانداردهاي يك برند ميباشند. رنگها همچنين فرصتي هستند كه بازديد كنندگان را به سوي اقدام و خريد سوق دهند. يك مطالعه درمورد رنگ دكمههاي فراخواني به اقدام نشان داده است كه قدرت رنگ و كنتراست درخشندگي جلب توجه را زياد ميكند. پيمايشها و پيوندها (لينكها) در اينجا توصيههايي براي لينكها و پيمايش سايت از جمله منوها، دكمهها و لينكهايي كه باعث ميشود بازديدكنندگان شما نسبت به آن جلب شوند آوردهايم: ۱۵.توصيفي بودن نكات مهم طراحي سايت - توصيفي بودن پيمايشها هميشه از نظر بصري برجسته هستند بنابراين فرصتي براي برقراري ارتباط ميباشند. بازديدكنندگان به طور معمول بازديد خود را با اسكن در بالاي هدر شروع ميكنند. هر چيزي كه در قسمت هدر باشد از جمله منوهاي شما به احتمال زياد ديده خواهد شد. ۱۶.قسمت هوم يا خانه را در سمت چپ قرار دهيد و زياد نگران بقيه ترتيبات قرار گرفتن منو نباشيد نكات مهم طراحي سايت - ترتيب قرارگرفتن منو اگر لينك خانه يا هوم داريد آن را در سمت چپ قرار دهيد. چراكه رايجترين مكان براي قرار دادن آن است، بنابراين بازديدكنندگان انتظار دارند كه خانه را در هر وبسايتي در آنجا پيدا كنند. تحقيقات نشان ميدهد كه ترتيب مهم نيست. دو مطالعه مختلف براي رديابي چشم مخاطب وجود دارد كه ارتباط كمتري بين ترتيب موارد فهرست و موفقيت در تعداد بازديدكنندگان را نشان ميدهد. بنابراين وقت خود را صرف نگراني براي ترتيب قرار دادن موارد فهرست نكنيد. ۱۷.از صفحات خدمات به پستهاي وبلاگ لينك دهيد اگر بازديدكنندگان در يك صفحه از خدمات يك وبسايت قرار داشته باشند هدف آنها خدمات آن وبسايت است. اگر برروي وبلاگ خود لينكهايي از از صفحات ديگر قرار دهيد آنها را به صفحات ديگر نيز سوق ميدهد. پستهاي وبلاگ به طور طبيعي حواسپرتي، فرصتها و نرخ تبديل پايينتري دارند. ۱۸.مراقب باشيد با هر وبسايت ديگري لينك ندهيد شما بايد با مواردي مرتبط باشيد و به آنها لينك دهيد كه به بازديدكننده در رسيدن به اهداف خود كمك ميكند. در پستهاي وبلاگ لينكدهي معمولا به يك منبع يا پيوند خارجي است. اين پست ممكن است به ده مقاله خارجي لينك داده شود. اما در صفحات سرويس و در صفحه اصلي وبسايت بايد لينكدهي به سايتهاي ديگر را با دقت انجام دهيد. براي لينكدهي در صفحات اصلي اين سوالها را از خود بپرسيد: آيا واقعا ميخواهيد بازديدكنندگان روي آن كليك كنند؟ آيا اين لينكدهي شما را در رسيدن به اهدافتان كمك خواهد كرد؟ ۱۹.از نمادهاي رسانههاي اجتماعي در عنوان وبسايت خود استفاده نكنيد نمادهاي رنگارنگ رسانههاي اجتماعي موجود در هدر براي اهداف شما خوب نيستند. اگر بازديدكنندگان برروي هر يك از اين دكمههاي رنگارنگ كليك كنند حواس آنها از سايت پرت ميشود و بعيد است كه به سايت بازگردند. ادغام رسانههاي اجتماعي به طور كلي كار اشتباهي است. اگر به يك شبكه اجتماعي لينك ميدهيد اين كار را از طريق پاورقي خود انجام دهيد. بازديدكنندگان ميتوانند در صورت مشاهده اين لينكها از آنها استفاده كنند اما شما با اين كار به آنها پيشنهاد نميدهيد كه سايت را ترك كنند. نوشتن در اين قسمت بياييد درمورد كلمات صحبت كنيم. قبل از اين ما يك عنوان متمركز بر كليد واژه را در صفحه اصلي به شما توصيه كرديم. در اينجا چند نكته ديگر درمورد نوشتههاي يك وبسايت شامل هدر، زير عنوان و متن بدنه براي شما آوردهايم: ۲۰.زيرنويسهاي معنيدار بنويسيد نكات مهم طراحي سايت - زيرنويسهاي معنيدار عناوين مبهم در همه وجود دارد. اين عناوين غالبا بزرگ و بيفايده هستند اما مواردي كوچك و مفيد را دنبال ميكنند. اطمينان حاصل كنيد كه موارد بزرگ براي بازديدكنندگان معنيدار و مفيد هستند. اگر روساي شما ميخواهند چيزهايي مانند خدمات و محصولات در وبسايت بگويند بايد از خود بپرسيد كه چه توصيفي براي آن ميتواند بهتر باشد. ۲۱.از پاراگرافهاي طولاني استفاده نكنيد پاراگراف طولاني با استانداردهاي محتواي ديجيتال مطابقت ندارد. شكستن پاراگرافهاي طولاني فهم آن را آسانتر ميكند. به عنوان يك قاعده كلي سعي كنيد پاراگرافهاي طولانيتر از 3 يا 4 خط ننويسيد. اگر طول خط بسيار طولاني باشد خواندن آن براي مصرفكنندگان ميتواند مشكلتر باشد. ۲۲.از كلمات ساده استفاده كنيد نكات طراحي سايت - استفاده از كلمات ساده هرچه خواندن متن آسانتر باشد وبسايت موفقتر خواهد بود. از كلمات متداولي كه خوانندگان انتظار دارند استفاده كنيد. استفاده از جلمات طولاني و كلمات فانتزي خوب نيست. بايد از يك زبان ساده استفاده كنيد كه همه بتوانند آن را درك كنند. تحقيقات نشان داده كه سادگي در خوانايي ميتواند در افزايش بازديدكنندگان تاثير داشته باشد. ۲۳.ترتيب فهرست نكات طراحي سايت - ترتيب فهرست هنگام ثبت هر ليست در وبسايت خود مطالب مهم را در ابتدا و انتها قرار دهيد. توجه خواننده به وسط ليست كمتر است. از آنجا كه بازديدكنندگان صفحه را اسكن ميكنند اولين و آخرين موارد به احتمال زياد در حافظه كوتاه مدت باقي ميماند. ۲۴.به سوالات برتر بازديدكنندگان پاسخ دهيد سوالاتي ممكن است براي بازديدكنندگان پيش بيايد. كار اصلي وبسايت پاسخگويي به اين سوالات است. هر سوال كه بيپاسخ بماند فرصتي براي جلب اعتماد را از دست خواهد داد. همچنين سوالات بدون پاسخ امكان ترك وبسايت توسط مخاطب را افزايش ميدهد. هنگامي كه جوئل كلتكه فرايند خود را براي يافتن سوالها و نوشتن پاسخ در Hubspot يافت توانست صفحات فرود نرخ تبديل خود را دو برابر كند. او با مشتريان مصاحبه كرد، جوابهاي آنها را تجزيه و تحليل كرد، پيامها را در اولويت قرار داد و در پايان كلمات مخاطبان خود را در نسخه جديد بازاريابي خود به صورت هوشمندانه استفاده كرد. در اينجا سوالاتي وجود دارد كه جوئل براي كشف سوالات برتر بازديدكنندگان استفاده ميكند: چه چيزي باعث شده تا شما به دنبال راه حل باشيد؟ چه چيز ديگري را امتحان كرديد و چه چيزي را دوست نداشتيد؟ چه چيزي شما را از خريد از ما باز ميدارد؟ چه چيزي باعث شده شما به اندازه كافي به ما اعتماد كنيد و ما را امتحان كنيد؟ چه چيزي محصول ما را به راه حلي براي شما تبديل كرده است؟ هنگام ارزيابي چه چيزي براي شما مهمتر بود؟ اكنون ميتوانيد چه كاري انجام دهيد كه قبلا نميتوانستيد؟ مثالي براي من بگذاريد كه براي شما تفاوت ايجاد كرده است شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديدكنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۵- شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند، انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديد كنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۶.كمبودها را ذكر كنيد نكات طراحي سايت - كمبودها را ذكر كنيد انسانها ماشين حسابهاي هزينه سود كارآمد نيستند. ما تمايل به افزايش سود و زيانهاي ناچيز داريم. به عبارت ديگر ضررو زيان بدتر از سود لذت بخش است. ۲۷.فرمهاي ثبت نام ايميل براي مشتركين را بهينه كنيد نكات طراحي سايت - فرمهاي ثبت نام در انتهاي اين پست يك فراخواني اقدام براي اشتراك قرار داده شده است. اگر از نزديك نگاه كنيد خواهيد ديد كه اين پست شامل سه عنصر جداگانه است. اين سه عنصر براي ثبت نام ايميل است. سلسله مراتب بصري در آن برجسته است. به خواننده گفته شده كه چه چيزي دريافت ميكند و چه موقع. با استفاده از اثبات اجتماعي يك توصيف كوچك از تعداد مشتركين انجام شده است. وقتي براي اولين بار اين تغييرات را آزمايش كرديم نرخ تبديل بسيار پايين بود و سپس پيشرفت چشمگيري كرد. اكنون شاهد افزايش 4و683 درصدي در ثبت نامهاي ايميل هستيم. بيشتر بخوانيد: http://payamarketing.toonblog.ir/post/6
خشك كن نوزادي چيست و چه كاربردي دارد ؟
خرید جدیدترین سرویس حوله نوزاد دخترانه
خريد سرويس خواب نوزاد به قيمت توليدي
خرید روپوش پزشکی و پرستاری به صورت عمده از تولیدی چه مزیتی دارد ؟
مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری سودآور
مشخصات و نکات خرید روپوش پزشکی لاکچری خوب
لباس کار دوبنده خارجی بهتر است یا ایرانی ؟