تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ
یکی دیگر از تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیر لوازم خانگی، تعمیر ظرفشویی سامسونگ است که توسط تیمی از خبره ترین و مجرب ترین کارشناسان در نمایندگی سامسونگ ارائه می گردد. متقاضیان این سرویس می توانند با حضور در این مرکز، و یا با یک تماس تلفنی، تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیر ظرفشویی سامسونگ را دریافت نمایند.در مرکز تعمیر ظرفشویی Samsung نه تنها عیوب ایجاد شده در ظرفشویی ها مرتفع می گردد بلکه به دلیل اِعمال گردگیری ها، تنظیمات تخصصی و عملیات ویژه در حین تعمیر، کیفیت اولیه دستگاه بازیابی می گردد و ظرفشویی های تعمیر شده، بدل به دستگاهی نو و بی عیب و نقص می گردند.
در این مقاله با نحوه تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ، هزینه این کار و نحوه ترمیم و تعویض قطعات آن آشنا می شوید. همچنین برخی از رایج ترین مشکلات ماشین ظرفشویی را بررسی کرده و راه حل های کاربردی را برای برطرف کردن آنها به شما آموزش می دهیم. شما می توانید برای دریافت خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ، با نمایندگی Samsung در مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرید. همکاران ما با استفاده از تجهیزات پیشرفته ای که در اختیار دارند و با تکیه بر دانش فنی و تجربه بالای خود، ماشین ظرفشویی را به بهترین شکل عیب یابی و ترمیم می کنند.
نمایندگی تعمیر ظرفشویی سامسونگ
تعمیر ظرفشویی سامسونگ اگر چه ادعای بسیاری از تعمیرگاه های فعال در سطح شهر است، اما متقاضیان این سرویس می بایست توجه داشته باشند که خدمات مرتبط با تعمیر ظرفشویی سامسونگ را صرفاً از نمایندگی ها و تعمیرگاه های مجاز دریافت نمایند. در غیر اینصورت خدماتی که به آنها ارائه می شود نه تنها از کیفیت لازم برخوردار نخواهد بود بلکه ممکن است به دلیل عدم مهارت و تخصص آن تعمیرگاه، بروز اشکالات دوچندان در دستگاه را سبب گردد.
تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی سامسونگ یکی از مراکز مجاز فعال در سطح کشور است که تمامی خدمات ارائه شده خود را به همراه گارانتی و ضمانت به متقاضیان عرضه می دارد. کارشناسان حاضر در این مرکز به دلیل سالها سابقه، بر ساختار و عملکرد کلیه دستگاههای سامسونگ تسلط یافته و توانایی آن را دارند تا عیوب و اشکالات پیش آمده در آنها را به بهترین نحو مرتفع سازند. در فرآیند تعمیر لوازم خانگی سامسونگ به دلیل پیاده سازی برخی سرویس های نهایی و گردگیری های قطعات، دستگاه عمر دوباره یافته و کیفیت نخستین خویش را باز می یابد.
تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ در محل
بسیاری از کاربران موقع خرابی ماشین ظرفشوییشان نگران جابجا کردن دستگاه هستند. بیرون آوردن ماشین از محفظه و باز کردن اتصالات آن کار راحتی نیست. از طرفی وزن برخی از مدل های این دستگاه بالاست و جابجایی آن مشکلات خاص خود را دارد. احتمال ضربه خوردن و آسیب دیدگی ماشین در حین جابجایی هم بسیار بالاست. بنابراین بیشتر کاربران به دنبال این هستند که ماشین ظرفشویی شان را در منزل تعمیر کرده و آن را به مرکز تعمیرات نبرند. راه اندازی سرویس تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در منزل خدمتی است که مرکز سخت افزار ایران در راستای رفع دغدغه های کاربران انجام داده است.
برای دریافت این خدمات کافی است با نمایندگی تعمیرات سامسونگ در این مجموعه تماس گرفته و درخواست سرویس در محل ظرفشویی Samsung را به ثبت برسانید. تیم پشتیبانی این مرکز اطلاعات لازم را در خصوص نحوه دریافت این سرویس به شما ارائه خواهند داد. سرویس در محل ماشین ظرفشویی سامسونگ خدمات کاربردی را در جهت رفع مشکلات و ایرادهای این دستگاه به کاربران ارائه می دهد. رفع مشکلاتی نظیر تمیز نشدن ظروف، بوی بد دستگاه، روشن نشدن، عدم تخلیه آب، وجود برق در بدنه، کارنکردن کلیدها، لرزش دستگاه در هنگام کار، بروز صداهای ناهنجار و غیر عادی هنگام کار، باز یا بسته نشدن درب، نشت آب یا کف و مواردی از این دست را نیز باید به فهرست خدمات تعمیر ظرفشویی Samsung در محل اضافه کرد.
تعمیر ظرفشویی سامسونگ در تهران
برای تعمیر ظرفشویی سامسونگ در تهران، نمایندگی SAMSUNG مرکز سخت افزار ایران در خدمت شماست. فرقی ندارد که ساکن کدام منطقه پایتخت هستید؛ پس از ثبت درخواست تعمیرات ماشین ظرفشویی، همکاران ما به آدرس شما آمده و اقدامات لازم را انجام می دهند. تیم تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ، دستگاه را بررسی کرده و اجزای آن را عیب یابی می کنند. سپس قطعات آسیب دیده را بر حسب نیاز، ترمیم یا تعویض می نمایند. در نهایت، دستگاه بدون ایراد به شما تحویل داده می شود.
تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در غرب تهران
اگر ساکن غرب تهران هستید، شعب ستارخان و سعادت آباد نمایندگی تعمیر ظرفشویی سامسونگ برای سرویس دهی هرچه سریع تر و با کیفیت تر در خدمت شما عزیزان هستند. ساکنین مناطق غربی از جمله اکباتان، شهرک غرب، شهران، پونک، شهر زیبا، سعادت آباد، صادقیه و … دسترسی راحت تری به این دو شعبه دارند. البته دیگر شعب نیز به تمامی مناطق تهران خدمات رسانی می کنند.
تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ در شرق تهران
نمایندگی مجاز تعمیر ظرفشویی سامسونگ، دارای چندین شعبه مختلف است تا دسترسی ساکنین کلیه مناطق پایتخت به خدمات مورد نظرشان راحت تر باشد. شعبه پیروزی به صورت ویژه در خدمت ساکنین مناطق شرقی تهران است. اهالی محترم محله های افسریه، پیروزی، شمس آباد، نظام آباد، نارمک، گرگان، منصورآباد، تهرانپارس، نیروهوایی، کالاد، شهرک امید، مجیدیه و حکیمیه می توانند برای تعمیر انواع ماشین ظرفشویی به نمایندگی سامسونگ در پیروزی مراجعه کنند.
نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ در شمال تهران
اگر ساکن تجریش، شمیرانات، شریعتی، نیاوران و … هستید، می توانید برای دریافت خدمات تخصصی تعمیر ظرفشویی سامسونگ با کلیه شعب نمایندگی SAMSUNG تماس بگیرید. همکاران ما برای ارائه تخصصی ترین سرویس ها در کوتاه ترین زمان در خدمت شما عزیزان هستند.
تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در جنوب تهران
ساکنین مشیریه، خراسان، شاپور، شوش، جوادیه، یاخچی آباد، آب منگل، خزانه فلاح، کاروان (رضویه) منیریه، خانی آباد نو، جی، یافت آباد، آذری، امیربهادر، شهرک مسعودیه، مولوی، دروازه غار، کشتارگاه، امیریه، خزانه بخارایی، اتابک، افسریه، بازار تهران و سیروس می توانند از خدمات نمایندگی تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در فرجام بهره مند شوند.
هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ
تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ و سایر برندها، بسته به شدت و نوع خرابی قطعات آن، هزینه متفاوتی دارد. مثلا اگر نیاز به تعویض موتور باشد، هزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی Samsung بالاست. در این صورت باید قیمت قطعه جدید را نیز در هزینه نهایی تعمیرات محاسبه کنید.
اما در شرایطی که قطعاتی مثل فیلتر، کلیدها و … به میزان جزئی آسیب دیده باشند، هزینه تعمیرات ظرفشویی بالا نخواهد بود. تیم تعمیر ظرفشویی سامسونگ، پس از بررسی و عیب یابی دستگاه، هزینه تعمیر آن را برآورد می کنند. البته قیمتی که به شما اعلام می شود تقریبی است و امکان افزایش یا حتی کاهش آن در پایان کار وجود دارد.
سرویس و خدمات تخصصی تعمیر ظرفشویی سامسونگ
ماشین ظرفشویی سامسونگ یکی از محصولات پرفروش و البته با کیفیت این کمپانی است که مورد استفاده بسیاری از کاربران خانگی است. اگر چه در ماشین های ظرفشویی سامسونگ، نوین ترین تکنولوژی ها و فناوری ها هم در ساخت قطعات و هم در برنامه های شستشو بکار گرفته شده است اما در این محصول نیز امکان بروز خرابی، به هر دلیل دستکاری های کاربر، نوسانات برق و … وجود دارد. بروز خرابی در ماشین ظرفشویی سامسونگ به هر دلیل که اتفاق بیفتد، بهترین راه برای تعمیر آن، مراجعه به مراکز مجاز و استاندارد این حوزه است.
برخی از رایج ترین اشکالات پیش آمده در این دستگاه که توسط کارشناسان مرکز تعمیر ظرفشویی سامسونگ برطرف میگردد عبارت است از تعویض قفل درب ماشین ظرفشویی، تعویض هیتر، تعویض پمپ تخلیه، تعویض واشر در ماشین ظرفشویی، تعویض ترموستات، تعویض محفظه مواد شوینده و …. . در بخش های اتی به مشکل روشن نشدن ماشین ظرفشویی سامسونگ خواهیم پرداخت.
خرابی برد ظرفشویی سامسونگ
یکی از مهم ترین قطعات ماشین ظرفشویی سامسونگ، برد آن است. برد الکترونیکی، از قطعات مختلفی تشکیل شده است و عملکرد همه قسمت های دستگاه به دستوراتی که از این قطعه صادر می شود، بستگی دارد. اگر برد ماشین ظرفشویی سامسونگ، خراب شود، عملکرد این دستگاه تحت تاثیر قرار می گیرد و ممکن است از کار بیفتد.
در این شرایط، تشخیص و اقدام به موقع برای تعمیر ظرفشویی سامسونگ، ممکن است بتواند این قطعه را از تعویض شدن نجات دهد و هزینه زیادی روی دست شما نگذارد. اما اگر برد ماشین ظرفشویی سامسونگ، سوخته یا نیم سوز شده باشد، تنها راه رفع مشکل آن، تعویض برد است.
مشکل در هیتر ماشین ظرفشویی سامسونگ
ماشین ظرفشویی سامسونگ، در قسمت پایین محفظه، قطعه ای به نام هیتر دارد. وظیفه هیتر ماشین ظرفشویی سامسونگ، گرم کردن آب است. اما ممکن است در شرایطی، هیتر دستگاه دچار اشکال شود و این اشکال، با نشانه هایی مانند خوب شسته نشدن ظروف یا کد ارور خاصی ظاهر شود.
در صورت وجود مشکل در این قسمت از دستگاه، باید برای عیب یابی دقیق و تعمیر ظرفشویی سامسونگ خودف از یک تعمیرکار حرفه ای کمک بگیرید.
خراب شدن المنت کف ظرفشویی سامسونگ
المنت، یکی از قطعات مهم ماشین ظرفشویی است که با تولید گرما، باعث گرم شدن آب و شستشوی بهتر ظرف ها می شود. به همین دلیل، اگر این قطعه خراب شود، شستشوی ظرف ها ناقص انجام می شود و شما شاهد کاهش عملکرد این دستگاه خواهید کرد. برای برطرف کردن این مشکل و تعمیر ظرفشویی سامسونگ، باید حتما از یک تعمیرکار حرفه ای کمک بگیرید.
این تعمیرکار، باید دستگاه را باز کند و المنت آن را با اهم متر تست کند. اگر جریان الکتریسیته، درست باشد، قطعات مرتبط با المنت تعمیر می شوند. اما در صورت سوختن المنت، مشکل ظرفشویی سامسونگ شما، تنها با تعویض این قطعه رفع می شود.
تعمیر مشکل روشن نشدن ماشین ظرفشویی سامسونگ
علل بسیاری می تواند سبب روشن نشدن ماشین ظرفشویی سامسونگ گردد که برخی از انها عبارت است از: خرابی یا مشکل در میکروسویچ درب، تایمر یا برد کنترل، کلیدهای انتخاب، رلهی استارت موتور، فیوز حرارتی و موتور محرک. در بخش های آتی به هر یک از این موارد به اختصار پرداخته خواهد شد تا بتوان ضمن عیب یابی صحیح، آنها را برطرف ساخت.
میکروسویچ یا قلاب قفل درب ماشین ظرفشویی
نخستین بخشی که می بایست در تعمیر ظرفشویی سامسونگ و مشکل روشن نشدن آن مورد توجه قرار گیرد میکروسویچ یا قلاب قفل درب است. وظیفهی قلاب درب بسته نگه داشتن درب هنگام برنامه شستشو است و اینکه از نشت آب به بیرون جلوگیری کرده و همچنین میکروسویچ قفل درب را فشار میدهد تا برق برد کنترل وصل شود. اگر درب درست بسته نشود میکروسویچ فعال نخواهد شد و یا اگر میکروسویچ معیوب باشد کنترل ماشین ظرفشویی برقی دریافت نمیکند و در نتیجه روشن نمیشود.
تعویض شیر برقی ظرفشویی سامسونگ
یکی از قطعات مهم که در ماشین های ظرفشویی استفاده می شود، شیربرقی می باشد که وظیفه ی رساندن آب به داخل دستگاه را بر دوش می کشد. شیربرقی انواع متفاوتی دارد که در مدلهای مختلف ظرفشویی استفاده می گردد. این قطعه دارای یک بوبین و یک سوزن و مجرای عبور است که ورود آب و قطع جریان آن را به ماشین ظرفشویی شکل می دهد. هنگامی که برق بوبین شیر برقی قطع باشد، سوزن تحت تاثیر وزن خود و نیز فلزی که در پشت آن قرار دارد، مجرای عبور آب را میبندد. زمانی که جریان برق وصل شود نیز بوبین با ایجاد یک میدان مغناطیسی باعث القای خاصیت آهن ربایی به هسته شده که در نتیجه سوزن را بالا کشیده و شیر برقی باز خواهد شد.
بنابراین در صورتی که شیربرقی خراب باشد، آب به داخل دستگاه نرسیده و یک خطای مشخص در صفحه نمایش ظرفشویی نشان داده می شود. از نشانه های خرابی شیربرقی نشتی آب از قسمت زیرین دستگاه است. لازم به ذکر است که نمایندگی تعمیر ظرفشویی سامسونگ در مدت زمان کوتاهی فرآیند تعویض شیر برقی انواع ظرفشویی های برند محبوب سامسونگ را انجام داده و سیستم کاری این تجهیزات را در سطح کیفی بالایی بازیابی می نماید.
کلیدهای انتخاب ظرفشویی سامسونگ
بخش دیگری که در تعمیر ظرفشویی سامسونگ و رفع مشکل روشن نشدن آن می بایست مورد تجه قرار گیرد، بخش کلیدهای انتخابی است. همانگونه که می دانید کلیدها برای انتخاب نوع برنامه و انجام تنظیمات هستند و کنترل عملکرد دستگاه توسط آنها انجام می شود.
پیش از باز کردن ماشین ظرفشویی بهتر است از حسن عملکرد کلیدها اطمینان حاصل شود. کلیدها به برد کنترل وصل هستند و برای دسترسی به آنها باید برد که در پنل جلویی یا درب قرار دارد خارج شود. برای آزمایش کلیدها باید نقشه مدار برد را داشته باشد. قبل از این تست برق را قطع کنید.
موتور داریو ماشین ظرفشویی سامسونگ
دومین بخش که می بایست در تعمیر ظرفشویی سامسونگ مورد توجه قرار گیرد موتور داریو است. موتور درایو همان بخشی است که که آب را برای شستشو ظروف به گردش در میآورد. در ماشین های ظرفشویی همانگونه که می دانید برق از تایمر یا برد الکترونیکی و در اتصال با رلهی استارت به موتور میرسد.
اگر ماشین ظرفشویی بعد از اینکه که رلهی استارت برق را به موتور رساند روشن نشد، یعنی موتور داریو معیوب است. برای اطمینان از خرابی این بخش، سیمپیچهای موتور را با مولتی متر امتحان کنید. اگر صدای بلند و گوش خراشی از موتور میآید یعنی موتور خراب است و باید عوض شود.
فیوز حرارتی ظرفشویی سامسونگ
فیوز حرارتی در قسمت بالای مجموعه برد کنترل قرار دارد و دو سیم به آن وصل هستند. فیوز حرارتی برای محافظت از برد کنترل مورد استفاده قرار می گیرد. وقتی فیوز خراب شده باشد، برق برد قطع خواهد بود و ماشین ظرفشویی کلاً روشن نخواهد شد. بنابراین در صورت روشن نشدن ماشین ظرفشویی بهتر است این بخش از آن را تست نمایید.
برای بررسی فیوز حرارتی باید با برداشتن قسمت داخلی درب به برد دسترسی پیدا کرده و دو سیم متصل به فیوز را جدا کنید. رسانندگی فیوز را با مولتیمتر اندازه بگیرید. اگر فیوز هیچ رسانندگی نداشت باید تعویض شود. تعمیرات مرتبط با یان بخش و سایر بخش های فوق می بایست توسط تعمیرکاران زبده و مجرب انجام پذیرد.
رلهی استارت موتور ظرفشویی
رله استارن موتور بخش دیگری است که در تعمیر ظرفشویی سامسونگ می بایست به آن توجه شود. رلهی استارت برای اعمال برق به سیمپیچهای استارت موتور تا زمانی که موتور شروع به کار کند استفاده میشود. اگر برد کنترل برق موتور را تأمین میکند ولی موتور شروع به چرخش نمیکند ممکن است رلهی استارت خراب شده باشد. رله معمولاً به موتور وصل شده و میتوانید رسانندگی آن را با مولتیمتر بر اساس نقشه سیمکشی ماشین ظرفشویی امتحان کنید. بهتر است تعمیرات مرتبط با رله استارت توسط تعمیرکاران مجرب حوزه تعمیر ظرفشویی انجام شود.
تایمر یا کنترل الکترونیکی ماشین ظرفشویی سامسونگ
یکی دیگر از بخش هایی که می توان در تعمیر ظرفشویی سامسونگ به آن مراجعه کرد بخش تایمر یا کنترل الکترونیکی است. در شرایطی که با روشن کردن دستگاه، صدای موتور تخلیه شنیده نشود علت میتواند از تایمر یا کنترل الکترونیک باشد. در مدلهای تایمر دستی، تایمر برق موتور پمپ، شیر برقی، مدار هیتر و موتور پمپ تخلیه را در چرخههای منظم کنترل میکند. تایمر دارای چندین اتصال الکترونیکی است و با یک موتور کوچک کار میکند که همه آنها داخل محفظهی تایمر قرار دارند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و خواندن ادامه مقاله تعمیرات ماشین ظرفشویی سامسونگ در مشهد به سایت تعمیرات لوازم خانگی عصریخ مراجعه نمایید.
چرا بايد اين نكات مهم را درباره طراحي سايت بدانيم ؟۱.اهرم سلسله مراتبي بصري نكات مهم طراحي سايت - اهرم سلسله مراتبي بصري هر صفحه داراي سلسله مراتب بصري است. اگر با مفهوم اين عبارت آشنا نيستيد ما تعريف آن را در اينجا براي شما آوردهايم: طراحان وب از سلسله مراتب بصري استفاده ميكنند تا توجه بازديدكنندگان را به سوي عناصر مهم هدايت كنند. طرح وب شامل موقعيت (بالا و پايين صفحه)، اندازهها (بزرگ يا كوچك)، تصاوير (ويديو، تصاوير، نمادها) و كنتراست (رنگ و فضاي سفيد) است. ۲.استفاده از يك عنوان توصيفي و كليدي در صفحه اصلي نكات مهم طراحي سايت - عنوان توصيفي و كليدي عنوان در بالاي صفحه اصلي قرار دارد و ميتواند توصيفي يا غيرتوصيفي باشد. در صورت توصيفي نبودن بازديدكننده ممكن است نتواند به اولين سوال خود يعني «آيا من در جاي مناسب هستم؟» پاسخ دهد. همچنين عنوان توصيفي براي استفاده از كلمه كليدي هدف و نشان دادن ارتباط است. بسياري از بازاريابان يك عنوان زيركانه يا مبهم مينويسند. اما روشن و واضح بودن عنوان يك روش هوشمندانهتر است. بهتر است به جاي نوشتن يك عنوان جالب اما مبهم يك عنوان توصيفي بنويسيد. ۳.فراخواني براي اقدام را در بالاي صفحه قرار ندهيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني براي اقدام بازديدكنندگان ممكن است وقت بيشتري را در صفحه وبسايت شما بگذرانند اما اين بدان معني نيست كه آماده اقدام و يا خريد هستند. فراخواني براي اقدام معمولا در پايين صفحه انجام ميشود. طي يك تحقيق كه 25 ميليون بازديدكننده را مورد تجزيه و تحليل قرار داد دريافتيم كه بيشتر درگيريها در زير صفحه اتفاق ميافتد. تنها به اين دليل كه محتواي موجود در بالاي صفحه قابل مشاهده است لزوما به اين معنا نيست كه موثرترين مكان براي فراخواني مخاطب است. ۴.يك صفحه طولاني بسازيد كه به تمام سوالات بازديدكنندگان پاسخ دهيد پيكسلهاي بيشتر يعني فضاي بيشتر براي پاسخ به سوالات، پرداختن به اعتراضات و افزودن شواهد حمايتي. اگر بازديدكننده پاسخي براي يك سوال مهم پيدا نكند به راحتي تا پايين صفحه حركت ميكند و زماني كه راضي شد خواندن را متوقف ميكند. ۵.نمايش يك چيز در يك زمان مشخص نكات مهم طراحي سايت - نمايش يك چيز در يك زمان مشخص چيزي كه معمولا بيشتر مشتريان در هنگام شروع پروژه طراحي وب به ما ميگويند معمولا اين جمله است: «من يك طراحي تميز و مدرن را دوست دارم.». بازديدكنندگان فضاي آشفته را دوست ندارند. درواقع آنها فضاي سفيد را دوست ندارند بلكه پيچيدگي بصري كم را دوست دارند. در سال 2012 گوگل تصميم گرفت كه بداند چه وبسايتهايي از نظر بازديدكنندگان زيبا هستند. اين يك مطالعه درمورد سادگي با يك نام بسيار پيچيده بود: «نقش پيچيدگي بصري و نمونهسازي اوليه درمورد برداشت اول از وبسايتها: تلاش در جهت درك احكام زيباييشناسي». آنها در اين تحقيق دريافتند كه طرحهاي پيچيده كمتر به عنوان زيبايي درك ميشوند. ۶.طرحبندي استاندارد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - طرحبندي استاندارد همان تحقيق گوگل نشان داد كه نمونه اوليه بالاي صفحه نيز با زيبايي درك شده ارتباط دارد. به عبارت ديگر از طرحهاي عجيب و غريب در ابتداي صفحه استفاده نشده و وبسايتي كه از استانداردها پيروي كرده است بيشتر مورد استقبال قرار گرفته است. سايتهايي كه به عنوان زيباترين سايتها محسوب ميشوند داراي نمونههاي اوليه بالا و همچنين پيچيدگي بصري كم هستند كه هر دو اين موارد ساده و تميز كار شدهاند. اين بسيار خوب است كه شما برند خود را متمايز كنيد اما درمورد چيدمان سايت بهتر است كه ساده عمل كنيد. ۷.از فضاي كاذب انتهاي صفحه بپرهيزيد وبسايتهاي مدرن بازاريابي به ويژه صفحات فروش اغلب با بلوك صفحه ساخته ميشوند. اين بلوكها رديفهايي از محتوا هستند كه اغلب با يك تصوير در يك طرف و متن در طرف ديگر در يك ستون واحد جريان مييابند. در اينجا يك تصوير از صفحه سرويس معمولي در وبسايت توليد سرب آورده شده است. همانطور كه در نمودار نشان داده شده است پاورقي از رنگ پسزمينه تيرهتري برخوردار است، بنابراين بسياري از سايتها اين كار را انجام ميدهند. ۸.از طرح كشويي يا چرخان خودداري كنيد اين طرحها سالها محبوب بودند و مشتريان آنها را دوست دارند. اما مشكلي كه وجود دارد اين است كه بازديدكنندگان ممكن است فقط اولين اسلايدها را ببينند. مطالعات زيادي صورت گرفته كه به همين نتيجه رسيدهاند و دريافتهاند در اين نوع طرحها اسلايدهاي بعدي كمتر ديده ميشوند و تماس يا اقدام به كليك كرد برروي اين اسلايدها تقريبا بعيد است. اين طرحها ممكن است محبوب باشند اما استفاده از آنها براي سياست داخلي خوب است نه براي بالا رفتن نرخ بازديدكنندگان. ۹.از استفاده از زبانه و آكاردئونها خودداري كنيد بهتر است از زبانهها و جعبه محتواي قابل گسترش استفاده نكنيد. با دانستن اينكه 76 درصد از بازديدكنندگان در حال اسكن هستند ميتوانيد همه چيز را در معرض ديد آنها نگه داريد و از اين طريق مطالب خود را بيشتر به آنها نمايش دهيد بدون اينكه نياز به كليك كردن براي آشكار كردن چيزي باشد. شما در وبسايت آمازون نيز هيچ كدام از اين زبانهها و آكاردئونها را مشاهده نخواهيد كرد. به خاطر داشته باشيد كه خواندن سريع بسيار راحتتر از كليك كردن است. اگر بازديدكننده مجبور باشد هدف خود را كليك كرده يا برروي زبانه كليك كند تا قادر به مشاهده چيزي باشد كمتر احتمال دارد كه آن را ببيند. تصاوير در اينجا بياييد كمي به نكات مربوط به تصاوير بپردازيم: ۱۰.از تصاوير افراد استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از تصاوير افراد چهرهها تصاويري منحصر به فرد و قدرتمند هستند. از زمان به دنيا آمدن ما به چهرههاي ديگر بيشتر نگاه ميكنيم. قدرت مغناطيسي تصاوير افراد در طراحي وبسايت بسيار مفيد است. چهرهها توجه را جلب ميكنند. مطالعه موردي معروفي نشان ميدهد كه نتايج حاصل از تركيب چهره و توصيفات در يك صفحه فروش بسيار چشمگير است. ۱۱.اما از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد يك زمان و مكان براي عكسهاي ذخيره شده وجود دارد، اما بهتر است از عكسهاي ذخيره شده استفاده نكنيد. آنها هرگز احساس واقعي بودن ندارند و بنابراين موجب جلب اعتماد نخواهند شد. شركتها به دليل كيفيت بالا براي استفاده از عكسهاي ذخيره شده وسوسه ميشوند. اما بازديدكنندگان شما بيشتر به واقعيت اهميت ميدهند. آنها درواقع ترجيح ميدهند افراد واقعي را ببينند. ۱۲.از چهرهها به عنوان نشانه استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - استفاده از چهرهها به عنوان نشانه تصاوير افراد فرصتي ويژه براي توجه بازديدكنندگان به شما ميدهد. يك محقق به نام جيمز نسيم طرحهايي را به 106 نفر نشان داد و پس از آن به قدرت چهرهها در موقعيتهاي مناسب پي برد. چهرهها قدرت اين را دارند كه توجه بازديدكنندگان را به سمت ساير عناصر سوق دهند. يك مطالعه مشهور با استفاده از چهره كودك صورت گرفته است، وقتي كودك به دوربين نگاه ميكند بازديدكنندگان به كودك نگاه ميكنند. وقتي كودك به عنوان يا تيتر نگاه انداخته باشد بازديدكنندگان به تيتر نگاه ميكنند. ۱۳.از فلشها به عنوان نشانههاي بصري استفاده كنيد چهرهها ميتوانند توجه بازديدكنندگان را جلب كنند، اما تنها راه كنترل و هدايت چشم بازديدكننده نيستند. حتي ممكن است فلشهاي كوچك كشيده شده با دست موثرتر از آن باشد. در اين مطالعه نشان داده شده است كه حتي يك پيكان ساده در جذب CXL چشم بازديدكنندگان يك عنصر قدرتمند در صفحه است. اگر ميخواهيد بازديدكنندگان شما به چيزي نگاه كنند، با فلش به آن اشاره كنيد. ۱۴.براي فراخواني مخاطب به اقدام از رنگ استفاده كنيد نكات مهم طراحي سايت - فراخواني مخاطب رنگها داراي مفاهيم احساسي و عاطفي هستند(مثلا قرمز فوري، آي آرام و غيره) و بخشي از استانداردهاي يك برند ميباشند. رنگها همچنين فرصتي هستند كه بازديد كنندگان را به سوي اقدام و خريد سوق دهند. يك مطالعه درمورد رنگ دكمههاي فراخواني به اقدام نشان داده است كه قدرت رنگ و كنتراست درخشندگي جلب توجه را زياد ميكند. پيمايشها و پيوندها (لينكها) در اينجا توصيههايي براي لينكها و پيمايش سايت از جمله منوها، دكمهها و لينكهايي كه باعث ميشود بازديدكنندگان شما نسبت به آن جلب شوند آوردهايم: ۱۵.توصيفي بودن نكات مهم طراحي سايت - توصيفي بودن پيمايشها هميشه از نظر بصري برجسته هستند بنابراين فرصتي براي برقراري ارتباط ميباشند. بازديدكنندگان به طور معمول بازديد خود را با اسكن در بالاي هدر شروع ميكنند. هر چيزي كه در قسمت هدر باشد از جمله منوهاي شما به احتمال زياد ديده خواهد شد. ۱۶.قسمت هوم يا خانه را در سمت چپ قرار دهيد و زياد نگران بقيه ترتيبات قرار گرفتن منو نباشيد نكات مهم طراحي سايت - ترتيب قرارگرفتن منو اگر لينك خانه يا هوم داريد آن را در سمت چپ قرار دهيد. چراكه رايجترين مكان براي قرار دادن آن است، بنابراين بازديدكنندگان انتظار دارند كه خانه را در هر وبسايتي در آنجا پيدا كنند. تحقيقات نشان ميدهد كه ترتيب مهم نيست. دو مطالعه مختلف براي رديابي چشم مخاطب وجود دارد كه ارتباط كمتري بين ترتيب موارد فهرست و موفقيت در تعداد بازديدكنندگان را نشان ميدهد. بنابراين وقت خود را صرف نگراني براي ترتيب قرار دادن موارد فهرست نكنيد. ۱۷.از صفحات خدمات به پستهاي وبلاگ لينك دهيد اگر بازديدكنندگان در يك صفحه از خدمات يك وبسايت قرار داشته باشند هدف آنها خدمات آن وبسايت است. اگر برروي وبلاگ خود لينكهايي از از صفحات ديگر قرار دهيد آنها را به صفحات ديگر نيز سوق ميدهد. پستهاي وبلاگ به طور طبيعي حواسپرتي، فرصتها و نرخ تبديل پايينتري دارند. ۱۸.مراقب باشيد با هر وبسايت ديگري لينك ندهيد شما بايد با مواردي مرتبط باشيد و به آنها لينك دهيد كه به بازديدكننده در رسيدن به اهداف خود كمك ميكند. در پستهاي وبلاگ لينكدهي معمولا به يك منبع يا پيوند خارجي است. اين پست ممكن است به ده مقاله خارجي لينك داده شود. اما در صفحات سرويس و در صفحه اصلي وبسايت بايد لينكدهي به سايتهاي ديگر را با دقت انجام دهيد. براي لينكدهي در صفحات اصلي اين سوالها را از خود بپرسيد: آيا واقعا ميخواهيد بازديدكنندگان روي آن كليك كنند؟ آيا اين لينكدهي شما را در رسيدن به اهدافتان كمك خواهد كرد؟ ۱۹.از نمادهاي رسانههاي اجتماعي در عنوان وبسايت خود استفاده نكنيد نمادهاي رنگارنگ رسانههاي اجتماعي موجود در هدر براي اهداف شما خوب نيستند. اگر بازديدكنندگان برروي هر يك از اين دكمههاي رنگارنگ كليك كنند حواس آنها از سايت پرت ميشود و بعيد است كه به سايت بازگردند. ادغام رسانههاي اجتماعي به طور كلي كار اشتباهي است. اگر به يك شبكه اجتماعي لينك ميدهيد اين كار را از طريق پاورقي خود انجام دهيد. بازديدكنندگان ميتوانند در صورت مشاهده اين لينكها از آنها استفاده كنند اما شما با اين كار به آنها پيشنهاد نميدهيد كه سايت را ترك كنند. نوشتن در اين قسمت بياييد درمورد كلمات صحبت كنيم. قبل از اين ما يك عنوان متمركز بر كليد واژه را در صفحه اصلي به شما توصيه كرديم. در اينجا چند نكته ديگر درمورد نوشتههاي يك وبسايت شامل هدر، زير عنوان و متن بدنه براي شما آوردهايم: ۲۰.زيرنويسهاي معنيدار بنويسيد نكات مهم طراحي سايت - زيرنويسهاي معنيدار عناوين مبهم در همه وجود دارد. اين عناوين غالبا بزرگ و بيفايده هستند اما مواردي كوچك و مفيد را دنبال ميكنند. اطمينان حاصل كنيد كه موارد بزرگ براي بازديدكنندگان معنيدار و مفيد هستند. اگر روساي شما ميخواهند چيزهايي مانند خدمات و محصولات در وبسايت بگويند بايد از خود بپرسيد كه چه توصيفي براي آن ميتواند بهتر باشد. ۲۱.از پاراگرافهاي طولاني استفاده نكنيد پاراگراف طولاني با استانداردهاي محتواي ديجيتال مطابقت ندارد. شكستن پاراگرافهاي طولاني فهم آن را آسانتر ميكند. به عنوان يك قاعده كلي سعي كنيد پاراگرافهاي طولانيتر از 3 يا 4 خط ننويسيد. اگر طول خط بسيار طولاني باشد خواندن آن براي مصرفكنندگان ميتواند مشكلتر باشد. ۲۲.از كلمات ساده استفاده كنيد نكات طراحي سايت - استفاده از كلمات ساده هرچه خواندن متن آسانتر باشد وبسايت موفقتر خواهد بود. از كلمات متداولي كه خوانندگان انتظار دارند استفاده كنيد. استفاده از جلمات طولاني و كلمات فانتزي خوب نيست. بايد از يك زبان ساده استفاده كنيد كه همه بتوانند آن را درك كنند. تحقيقات نشان داده كه سادگي در خوانايي ميتواند در افزايش بازديدكنندگان تاثير داشته باشد. ۲۳.ترتيب فهرست نكات طراحي سايت - ترتيب فهرست هنگام ثبت هر ليست در وبسايت خود مطالب مهم را در ابتدا و انتها قرار دهيد. توجه خواننده به وسط ليست كمتر است. از آنجا كه بازديدكنندگان صفحه را اسكن ميكنند اولين و آخرين موارد به احتمال زياد در حافظه كوتاه مدت باقي ميماند. ۲۴.به سوالات برتر بازديدكنندگان پاسخ دهيد سوالاتي ممكن است براي بازديدكنندگان پيش بيايد. كار اصلي وبسايت پاسخگويي به اين سوالات است. هر سوال كه بيپاسخ بماند فرصتي براي جلب اعتماد را از دست خواهد داد. همچنين سوالات بدون پاسخ امكان ترك وبسايت توسط مخاطب را افزايش ميدهد. هنگامي كه جوئل كلتكه فرايند خود را براي يافتن سوالها و نوشتن پاسخ در Hubspot يافت توانست صفحات فرود نرخ تبديل خود را دو برابر كند. او با مشتريان مصاحبه كرد، جوابهاي آنها را تجزيه و تحليل كرد، پيامها را در اولويت قرار داد و در پايان كلمات مخاطبان خود را در نسخه جديد بازاريابي خود به صورت هوشمندانه استفاده كرد. در اينجا سوالاتي وجود دارد كه جوئل براي كشف سوالات برتر بازديدكنندگان استفاده ميكند: چه چيزي باعث شده تا شما به دنبال راه حل باشيد؟ چه چيز ديگري را امتحان كرديد و چه چيزي را دوست نداشتيد؟ چه چيزي شما را از خريد از ما باز ميدارد؟ چه چيزي باعث شده شما به اندازه كافي به ما اعتماد كنيد و ما را امتحان كنيد؟ چه چيزي محصول ما را به راه حلي براي شما تبديل كرده است؟ هنگام ارزيابي چه چيزي براي شما مهمتر بود؟ اكنون ميتوانيد چه كاري انجام دهيد كه قبلا نميتوانستيد؟ مثالي براي من بگذاريد كه براي شما تفاوت ايجاد كرده است شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديدكنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۵- شواهد و اسناد اجتماعي را اضافه كنيد گرايش انسان به انجام كارهايي است كه ديگران انجام ميدهند. بنابراين ارائه شواهدي مبني بر اينكه ديگران شما را انتخاب ميكنند، انتخاب خوبي به نظر ميرسد. هدف اين است كه هر تصميمي غير از استفاده از محصول شركت شما خارج از هنجار به نظر برسد. به بازديد كنندگان خود ثابت كنيد كه شما بهترين راه هستيد. ايدههاي بازاريابي خود را با شواهد پشتيباني كنيد. ۲۶.كمبودها را ذكر كنيد نكات طراحي سايت - كمبودها را ذكر كنيد انسانها ماشين حسابهاي هزينه سود كارآمد نيستند. ما تمايل به افزايش سود و زيانهاي ناچيز داريم. به عبارت ديگر ضررو زيان بدتر از سود لذت بخش است. ۲۷.فرمهاي ثبت نام ايميل براي مشتركين را بهينه كنيد نكات طراحي سايت - فرمهاي ثبت نام در انتهاي اين پست يك فراخواني اقدام براي اشتراك قرار داده شده است. اگر از نزديك نگاه كنيد خواهيد ديد كه اين پست شامل سه عنصر جداگانه است. اين سه عنصر براي ثبت نام ايميل است. سلسله مراتب بصري در آن برجسته است. به خواننده گفته شده كه چه چيزي دريافت ميكند و چه موقع. با استفاده از اثبات اجتماعي يك توصيف كوچك از تعداد مشتركين انجام شده است. وقتي براي اولين بار اين تغييرات را آزمايش كرديم نرخ تبديل بسيار پايين بود و سپس پيشرفت چشمگيري كرد. اكنون شاهد افزايش 4و683 درصدي در ثبت نامهاي ايميل هستيم. بيشتر بخوانيد: http://payamarketing.toonblog.ir/post/6
خشك كن نوزادي چيست و چه كاربردي دارد ؟
خرید جدیدترین سرویس حوله نوزاد دخترانه
خريد سرويس خواب نوزاد به قيمت توليدي
خرید روپوش پزشکی و پرستاری به صورت عمده از تولیدی چه مزیتی دارد ؟
مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری سودآور
مشخصات و نکات خرید روپوش پزشکی لاکچری خوب
لباس کار دوبنده خارجی بهتر است یا ایرانی ؟